Zaprojektowanie, wykonanie i utrzymanie systemu informatycznego Kwalifikator

Data publikacji 2019-06-07
Data zakończenia 2019-06-17 00:00:00
Instytucja Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558230-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i utrzymanie systemu informatycznego Kwalifikator. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia i w załączniku Nr 2 - Istotne postanowienia umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d8a9aba7-d553-42de-8494-0fc1a757ec5a
Biuletyn 558230-N-2019
Zamawiajacy nazwa Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
Regon 36820518000000
Zamawiajacy adres ulica Polna
Zamawiajacy adres numer domu 40
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-635
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 390 35 00,
Zamawiajacy fax +48 22 826 28 23
Zamawiajacy email maciej.szreder@nawa.gov.pl,
Adres strony url https://www.nawa.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 3.3 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Osoba Prawna
Dostep dokumentow zamowienia https://nawa.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/podlegajace-ustawie-prawo-zamowien-publicznych
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://nawa.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/podlegajace-ustawie-prawo-zamowien-publicznych
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Złożenie wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej (NAWA) ul. Polna 40, 00-635 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zaprojektowanie, wykonanie i utrzymanie systemu informatycznego Kwalifikator
Numer referencyjny 9/usł./2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i utrzymanie systemu informatycznego Kwalifikator. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia i w załączniku Nr 2 - Istotne postanowienia umowy.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, w łącznej wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia, o których mowa powyżej, jeżeli zostaną udzielone, będą dotyczyć w szczególności świadczonych usług i/lub przedłużenia okresu utrzymania i wsparcia maksymalnie o 36 dodatkowych miesięcy ponad termin zamówienia podstawowego, o którym mowa w SIWZ (patrz Istotne postanowienia umowy i Opis Przedmiotu Zamówienia) z możliwością rozszerzenia Usługi Rozwoju o dodatkowo roboczogodziny (z zastrzeżeniem nie przekroczenia wartości, o której mowa w zdaniu powyżej), a także możliwości wytworzenia dodatkowych funkcjonalności i/lub modułów w Systemie. Pozostałe informacje patrz SIWZ.
Informacje na temat katalogow Przedmiot Umowy będzie realizowany wg następującego harmonogramu: a. wykonanie I Etapu Wykonawca dokona w terminie nie dłuższym niż 60 dni licząc od daty zawarcia Umowy, b. wykonanie II Etapu Wykonawca dokona w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od daty zakończenia I Etapu, c. gwarancja jakości – przez okres nie krótszy niż 24 miesiące liczony od dnia podpisania Protokołu Odbioru Systemu; d. Usługi Hostingu i Utrzymania i Usługi Rozwoju dla Systemu – przez okres nie krótszy niż 24 miesiące liczony od dnia podpisania Protokołu Odbioru Systemu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie, co najmniej 3 usługi, z których każda: polegała na stworzeniu i wdrożeniu systemu informatycznego opartego na bazie danych, udostępnianych za pośrednictwem strony internetowej minimum 20 jednoczesnym użytkownikom, miała wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto. 2. Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającym kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: 1) Kierownik Projektu (jedna osoba), który posiada: − wykształcenie wyższe, − co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami informatycznymi, − doświadczenie polegające na udziale jako kierownik lub zastępca kierownika projektu, w co najmniej 2 projektach obejmujących zaprojektowanie i wdrożenie systemów informatycznych, opartych na bazach danych, udostępniających dane za pośrednictwem publicznej strony internetowej, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, 2) Analityk (jedna osoba), który posiada: − co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji projektów informatycznych i prowadzeniu analizy, − doświadczenie polegające na udziale jako analityk, w co najmniej 2 projektach, obejmujących zaprojektowanie i budowę systemów informatycznych, opartych na bazach danych, udostępniających dane za pośrednictwem publicznej strony internetowej, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. 3) Główny Programista (jedna osoba), który posiada: − wykształcenie wyższe informatyczne, − co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w branży informatycznej, − doświadczenie polegająca na udziale jako główny programista, w co najmniej 2 projektach, obejmujących budowę i wdrożenie systemów informatycznych, opartych na bazach danych, udostępniających dane za pośrednictwem publicznej strony internetowej, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. 4) Grafik / UX Designer − co najmniej 2-letnie doświadczenie w analizie i projektowaniu interfejsu użytkownika, − doświadczenie polegające na udziale jako projektant, w co najmniej 2 projektach, obejmujących zaprojektowanie i budowę systemów webowych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. 5) Specjalista ds. bezpieczeństwa informatycznego (jedna osoba), który posiada: - doświadczenie polegająca na udziale w projektowaniu i budowie rozwiązań bezpieczeństwa w co najmniej 2 projektach, obejmujących zaprojektowanie i budowę lub rozbudowę systemów informatycznych, udostępniających dane za pośrednictwem publicznej strony internetowej, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Funkcje poszczególnych członków zespołu wymienionych w pkt 1, 3 i 5 nie mogą być łączone.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3 a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt 5.4 SIWZ zdanie pierwsze, stosuje się. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ Dowodami, o których mowa powyżej są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; - oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o którym mowa powyżej. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym a) pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, b) pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Uwaga: pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, d) pisemnie uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji - tajemnica przedsiębiorstwa.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, oprócz przypadków wskazanych w Umowie. 2. Zmiany Umowy nie stanowi w szczególności zmiana nazw/określeń Stron, adresu Strony, danych kontaktowych, siedziby Stron, załączników do Umowy, jak również osób odpowiedzialnych za realizację oraz przedstawicieli Stron. 3. Strony są uprawnione do dokonania zmian o łącznej wartości mniejszej niż 10% łącznego wynagrodzenia wskazanego w § 11 ust. 1, niezależnie od innych przypadków zmian dozwolonych przepisami u.p.z.p. Zmiana dokonana zgodnie z niniejszym postanowieniem, niezależnie od jej wartości, nie może prowadzić do zmiany charakteru Umowy, w szczególności do zastąpienia Przedmiotu Zamówienia innego rodzaju przedmiotem. 4. Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e u.p.z.p. 5. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p., Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustępach poniżej: 1) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Zamówienia lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; 2) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Zamówienia lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac, Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji Zamówienia oraz przewiduje możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że w celu uwzględnienia powyżej opisanych uwarunkowań leżących po stronie Zamawiającego musi ponieść koszty, których zawarcie w cenie oferty nie było możliwe w dniu jej składania. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy dopuszczalna jest w oparciu o niniejsze postanowienie wyłącznie do wysokości niezbędnej do pokrycia kosztów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym; 3) w przypadku powstałej po zawarciu Umowy sytuacji braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania Zamówienia zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian polegających na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy, co nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnienia Zamawiającego do wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy w sytuacjach przewidzianych Umową lub przepisami prawa. Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia okresu świadczenia usług za proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy jak również do odstąpienia od realizacji Zamówienia w części na którą Zamawiający nie otrzyma środków finansowych; 4) w zakresie sposobu realizacji Zamówienia lub terminu realizacji Zamówienia w przypadku uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Zamówienia lub terminu realizacji Zamówienia; 5) w zakresie sposobu realizacji Zamówienia lub terminu realizacji Zamówienia w przypadku zaistnienia siły wyższej; 6) w przypadku zakończenia wytwarzania Systemu, Oprogramowania lub innego produktu objętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w OPZ; 7) W przypadku zmian, w trakcie realizacji Zamówienia, o których mowa w art. 142 ust. 5 u.p.z.p wynagrodzenie ulegnie zmianie (odpowiedniemu zmniejszeniu albo zwiększeniu), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca powinien wykazać, za pomocą odpowiednich dokumentów, w jaki sposób ww. zmiany wpływają na koszty wykonywania Zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże wpływ tych zmian na koszty wykonywania Zamówienia, Strony dokonają stosownej zmiany Umowy za pomocą pisemnego aneksu.
IV 4 4 data 2019-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.06.2019 r. o godzinie 12:00 w siedzibie Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej ul. Polna 40, Warszawa

Criterion

Kryteria Przedłużone Usługi Hostingu i Utrzymania i Usługa Rozwoju oraz przedłużona Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas naprawy Awarii
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji Etapu I i II
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)