ZP/39/2019 Dostawy środków czystości, chemii profesjonalnej, worków na odpady, pojemników plastikowych, oraz różnych artykułów gospodarczych i gastronomicznych z podziałem na 19 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi

Data publikacji 2019-06-10
Data zakończenia 2019-06-19 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558999-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2. Przedmiotem zamówienia są: Dostawy środków czystości, chemii profesjonalnej, worków na odpady, pojemników plastikowych, oraz różnych artykułów gospodarczych i gastronomicznych z podziałem na 19 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
1 Artykuły gospodarcze
2 Fartuchy foliowe
3 Dozowniki, podajniki do papieru
4 Sprzęt gastronomiczny
5 Pojniki dla chorych
6 Ocet spirytusowy, woda demineralizowana
7 Czajniki elektryczne
8 Ręczniki papierowe, papier toaletowy
9 Ścierki, gąbki
10 Stelaże, kije, wiadra, nakładki
11 Chusteczki higieniczne
12 Worki foliowe j.u.
13 Środki czystości dla pracowników
14 Środki czystości
15 Chemia profesjonalna
16 Chemia profesjonalna – wcześniaki i noworodki
17 Pojemniki j. u. na odpady
18 Baseny, kaczki wielorazowe
19 Kosz na śmieci

3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 20 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f2146491-1599-4193-8025-cc157f6d19b4
Biuletyn 558999-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Regon 47165836000000
Zamawiajacy adres ulica Wólczańska
Zamawiajacy adres numer domu 191
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-531
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 371 322,
Zamawiajacy fax 426 371 322
Zamawiajacy email zampub@pirogow.pl,
Adres strony url https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/pl/c/strona-glowna.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195. Dział Zamówień Publicznych budynek główny Szpitala, I piętro SALA A – dawny Oddz. Kardiologiczny
Nazwa nadana zamowieniu ZP/39/2019 Dostawy środków czystości, chemii profesjonalnej, worków na odpady, pojemników plastikowych, oraz różnych artykułów gospodarczych i gastronomicznych z podziałem na 19 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
Numer referencyjny ZP/39/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.2. Przedmiotem zamówienia są: Dostawy środków czystości, chemii profesjonalnej, worków na odpady, pojemników plastikowych, oraz różnych artykułów gospodarczych i gastronomicznych z podziałem na 19 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli: Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia 1 Artykuły gospodarcze 2 Fartuchy foliowe 3 Dozowniki, podajniki do papieru 4 Sprzęt gastronomiczny 5 Pojniki dla chorych 6 Ocet spirytusowy, woda demineralizowana 7 Czajniki elektryczne 8 Ręczniki papierowe, papier toaletowy 9 Ścierki, gąbki 10 Stelaże, kije, wiadra, nakładki 11 Chusteczki higieniczne 12 Worki foliowe j.u. 13 Środki czystości dla pracowników 14 Środki czystości 15 Chemia profesjonalna 16 Chemia profesjonalna – wcześniaki i noworodki 17 Pojemniki j. u. na odpady 18 Baseny, kaczki wielorazowe 19 Kosz na śmieci 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 20 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) i 3) PZP, tj.: 6.3.1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 6.3.1.1. Oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj.: 6.3.1.1.1. Oświadczenie Wykonawcy lub producenta preparatów lub kserokopia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że zaproponowane produkty nie stanowią zagrożenia dla zdrowia człowieka lub potwierdzające że nie są zabronione do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. – dotyczy Pakietu 15 Wzór druku stanowi załącznik nr 24 do SIWZ 6.3.1.1.2. Oświadczenie Wykonawcy lub producenta preparatów lub kserokopia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że zaproponowane produkty nie stanowią zagrożenia dla zdrowia człowieka lub potwierdzające że nie są zabronione do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej oraz dodatkowo, że mogą być stosowane w obecności wcześniaka i noworodka – dotyczy Pakietu 16 Wzór druku stanowi załącznik nr 24 do SIWZ 6.3.1.1.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań odnośnie możliwości prania nakładek bawełnianych w temperaturze 95C (minimum 300 prań z gotowaniem). Posiadająca wszywkę z temp. prania - dotyczy pakietu 10 poz. 2 Wzór druku stanowi załącznik nr 25 do SIWZ 6.3.1.1.4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań odnośnie możliwości prania ściereczek z mikrofazy w pralnicach w temperaturze min. 60C - dotyczy pakietu 9 poz. 1 Wzór druku stanowi załącznik nr 26 do SIWZ 6.3.1.1.5. Materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych etc.) w języku polskim/przetłumaczonych na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla poszczególnych pakietów) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład chemiczny, spectrum działania, czas działania, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów – dotyczy pakietów 1-19 6.3.1.1.6. Karty charakterystyki do preparatów (w języku polskim/przetłumaczone na język polski) – dotyczy Pakietów 15,16
Inne dokumenty niewymienione 10.1.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczone w sytuacji okoliczności nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy takich jak: 1.1. obniżenie ceny jednostkowej netto towaru, 1.2. wycofanie asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych właściwościach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.3. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych właściwościach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.4. zmiana nazwy handlowej lub numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, w przypadku wprowadzenia do sprzedaży przez producenta produktu zmodyfikowanego/udoskonalonego, albo gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn lezących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, 1.5. w przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy. 2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu Dostawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wniosek o zmianę umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za okresem wypowiedzenia określonym §3 ust. 3 umowy.
IV 4 4 data 2019-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)