DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA DO NOWOWYBUDOWANEJ CZĘŚCI SZKOŁY PODSTAWOWEJ w CZAPURACH

Data publikacji 2019-06-10
Data zakończenia 2019-06-18 00:00:00
Instytucja Gmina Mosina
Miejscowość Mosina
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558883-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem postępowania jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia w meble i sprzęt nowowybudowanej części budynku Szkoły Podstawowej w Czapurach gm. Mosina ul. Poznańska 78 , 62-053 Czapury.
Na przedmiotu zamówienia składają się w szczególności następujące czynności wykonane przez wykonawcę: dostarczenie mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Czapurach własnym transportem, wniesienie mebli i wyposażenia do wskazanych przez Dyrektora Szkoły pomieszczeń montaż mebli, ustawienie i wypoziomowanie mebli.
2) Opis przedmiotu zamówienia określają Załączniki: Nr 1A (SOPZ) oraz 8, 9, 10, 11, 12 do SIWZ (poglądowe zdjęcia i rysunki w celu zobrazowania walorów wizualnych i estetycznych Zamawiającego). Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne technicznie, wolne od wad, nie powystawowe i gotowe do użycia oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie oraz posiadać wymagane prawem atesty PZH, deklaracje zgodności i certyfikaty CE. Wszystkie meble muszą spełniać wymagania dotyczące mebli szkolnych wg aktualnie obowiązujących norm oraz posiadać certyfikat użyteczności w szkole.
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 36-miesięcznej gwarancji jakości od daty odbioru końcowego na dostarczony przedmiot zamówienia oraz wyraził zgodę, aby odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady była równa okresowi udzielonej gwarancji. Okres gwarancji rozpoczyna bieg z dniem zatwierdzenia protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 862f1932-7569-4e95-9e0c-8bf23897fa95
Biuletyn 558883-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Mosina
Regon 63125862600000
Zamawiajacy adres ulica Pl. 20 Października
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Mosina
Zamawiajacy kod pocztowy 62-050
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 109 500
Zamawiajacy fax 618 109 558
Zamawiajacy email inwestycje@mosina.wokiss.pl
Adres strony url www.mosina.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mosina.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Mosinie, Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA DO NOWOWYBUDOWANEJ CZĘŚCI SZKOŁY PODSTAWOWEJ w CZAPURACH
Numer referencyjny BZP.271.23.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem postępowania jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia w meble i sprzęt nowowybudowanej części budynku Szkoły Podstawowej w Czapurach gm. Mosina ul. Poznańska 78 , 62-053 Czapury. Na przedmiotu zamówienia składają się w szczególności następujące czynności wykonane przez wykonawcę: dostarczenie mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Czapurach własnym transportem, wniesienie mebli i wyposażenia do wskazanych przez Dyrektora Szkoły pomieszczeń montaż mebli, ustawienie i wypoziomowanie mebli. 2) Opis przedmiotu zamówienia określają Załączniki: Nr 1A (SOPZ) oraz 8, 9, 10, 11, 12 do SIWZ (poglądowe zdjęcia i rysunki w celu zobrazowania walorów wizualnych i estetycznych Zamawiającego). Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, w pełni sprawne technicznie, wolne od wad, nie powystawowe i gotowe do użycia oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa wynikające z obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisów w tym zakresie oraz posiadać wymagane prawem atesty PZH, deklaracje zgodności i certyfikaty CE. Wszystkie meble muszą spełniać wymagania dotyczące mebli szkolnych wg aktualnie obowiązujących norm oraz posiadać certyfikat użyteczności w szkole. 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 36-miesięcznej gwarancji jakości od daty odbioru końcowego na dostarczony przedmiot zamówienia oraz wyraził zgodę, aby odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady była równa okresowi udzielonej gwarancji. Okres gwarancji rozpoczyna bieg z dniem zatwierdzenia protokołu odbioru.
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie mebli wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – załącznik nr 5a. 3) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, – załącznik nr 5a. 4) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego w rozdziale VII ust.1 pkt. 5 i 6 (w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy) – załącznik nr 5a. 5) oświadczenia wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 z późn. zm.), – załącznik nr 5a
Zakresie warunkow udzialu 1) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokument – zobowiązanie dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł, słownie: sześć tysięcy złotych
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy na podstawie określonych poniżej warunków: 1) zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, a mających istotny wpływ na realizację umowy, a szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany terminu realizacji umowy w sytuacji działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na prawa i obowiązki Stron umowy. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający opóźnieniu z tego powodu. Strona, która zamierza żądać zwolnienia z odpowiedzialności z powodu siły wyższej zobowiązana jest powiadomić drugą Stronę na piśmie, bez zbędnej zwłoki, o jej zajściu i ustaniu, 3) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności zależnych od Zamawiającego lub osób (podmiotów) trzecich - termin wykonania umowy może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonania umowy z tego powodu – jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy. 
 4) zmiany asortymentu określonego w ofercie wykonawcy na inny (z zastrzeżeniem nie wyższej ceny), spełniający wszystkie wymagania określone w SIWZ i posiadający jakość i parametry użytkowe (w tym koszty eksploatacji) takie same lub lepsze jak towar wskazany w ofercie wykonawcy, przy czym zmiana taka może nastąpić jedynie w sytuacji zaprzestania produkcji lub długotrwałej niedostępności asortymentu wskazanego ofercie wykonawcy, albo uznania przez producenta za przestarzały, co Wykonawca zobowiązany jest wykazać przedstawiając Zamawiającemu stosowne dowody. 5) zmiany asortymentu określonego w ofercie wykonawcy na inny (z zastrzeżeniem nie wyższej ceny), spełniający wszystkie wymagania określone w SIWZ i posiadający jakość i parametry użytkowe (w tym koszty eksploatacji) lepsze jak towar wskazany w ofercie wykonawcy, co Wykonawca zobowiązany jest wykazać przedstawiając Zamawiającemu stosowne dowody, w szczególności dokumenty określające parametry towarów, certyfikaty i atesty. 2. Nie stanowi zmiany umowy zmiana osób skierowanych do wykonania przedmiotu umowy i adresów wskazanych w umowie. 
 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna.
IV 4 4 data 2019-06-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:50
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)