GuidZP400 |
9b12a4d3-f331-480c-9c9a-08a2a0788dc0
|
Biuletyn |
560966-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Kancelaria Sejmu
|
Regon |
00110334000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4/6/8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-902
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48226942234
|
Zamawiajacy fax |
+48226941149
|
Zamawiajacy email |
biuro-zam@sejm.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sejm.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Kancelaria Sejmu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sejm.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać na piśmie (forma papierowa).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Sejmu, Biuro Inwestycyjno - Techniczne, Al. Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zastawy stołowej i drobnego sprzętu gastronomicznego dla punktów gastronomicznych Kancelarii Sejmu
|
Numer referencyjny |
BIT/3021-35/19(AMW)
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa zastawy stołowej i drobnego sprzętu gastronomicznego dla punktów gastronomicznych Kancelarii Sejmu
|
Cpv glowny przedmiot |
39221000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wzory zaoferowanych sztućców w części B postępowania dla następujących pozycji:
a) poz. 1 - widelec stołowy;
b) poz. 2 – nóż stołowy;
c) poz. 3 – łyżka stołowa;
d) poz. 4 – łyżeczka do herbaty;
e) poz. 5 – widelczyk do ciasta.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ i zawierać Formularz asortymentowo – cenowy – odpowiednio dla każdej części postępowania (A-F):
1) część A – Zastawa stołowa,
2) część B – Sztućce,
3) część C – Sprzęt restauracyjny,
4) część D – Drobny sprzęt gastronomiczny,
5) część E – Naczynia bufetowe,
6) część F - Pozostały sprzęt gastronomiczny,
w postaci papierowej.
Formularz asortymentowo – cenowy należy złożyć również w postaci elektronicznej, tj. wypełnionego przez Wykonawcę arkusza kalkulacyjnego na płycie CD lub innym nośniku.
2. Do oferty każdy Wykonawca załączy:
1) Oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu;
2) Pełnomocnictwa – w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie);
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informację o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie pkt 5.3) – w formie pisemnej;
4) Zobowiązanie podmiotu, na którym polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych – w formie pisemnej;
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dokument pełnomocnictwa powinien:
1) zawierać w szczególności wskazanie:
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: reprezentowanie Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w imieniu Wykonawców zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne;
2) być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców.
|
IV 4 4 data |
2019-07-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Kryterium „cena” stanowi 100%, gdyż Zamawiający w Rozdziale II SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” określił standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Dostawa, której zaoferowania oczekuje Zamawiający, jest identyczna dla wszystkich Wykonawców. Zamawiający nie określił kosztu cyklu życia, gdyż go nie ponosi.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
część A – Zastawa stołowa,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39221200-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Zastawa stołowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
część B – Sztućce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39223000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Sztućce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
część C – Sprzęt restauracyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39221000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt restauracyjny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
część D - Drobny sprzęt gastronomiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39221230-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Drobny sprzęt gastronomiczny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
część E – Naczynia bufetowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39221110-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Naczynia bufetowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
część F - Pozostały sprzęt gastronomiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39222000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pozostały sprzęt gastronomiczny
|
| |