Dostawa zastawy stołowej i drobnego sprzętu gastronomicznego dla punktów gastronomicznych Kancelarii Sejmu

Data publikacji 2019-06-13
Data zakończenia 2019-07-02 00:00:00
Instytucja Kancelaria Sejmu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt kuchenny,
  • Artykuły cateringowe,
  • Łyżki, widelce

Szczegóły

Numer ogłoszenia 560966-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392210007, 392212009, 392230001, 392212308, 392211101, 392220004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa zastawy stołowej i drobnego sprzętu gastronomicznego dla punktów gastronomicznych Kancelarii Sejmu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9b12a4d3-f331-480c-9c9a-08a2a0788dc0
Biuletyn 560966-N-2019
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Sejmu
Regon 00110334000000
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 4/6/8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226942234
Zamawiajacy fax +48226941149
Zamawiajacy email biuro-zam@sejm.gov.pl
Adres strony url www.sejm.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Kancelaria Sejmu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sejm.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać na piśmie (forma papierowa).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Sejmu, Biuro Inwestycyjno - Techniczne, Al. Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zastawy stołowej i drobnego sprzętu gastronomicznego dla punktów gastronomicznych Kancelarii Sejmu
Numer referencyjny BIT/3021-35/19(AMW)
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa zastawy stołowej i drobnego sprzętu gastronomicznego dla punktów gastronomicznych Kancelarii Sejmu
Cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wzory zaoferowanych sztućców w części B postępowania dla następujących pozycji: a) poz. 1 - widelec stołowy; b) poz. 2 – nóż stołowy; c) poz. 3 – łyżka stołowa; d) poz. 4 – łyżeczka do herbaty; e) poz. 5 – widelczyk do ciasta.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ i zawierać Formularz asortymentowo – cenowy – odpowiednio dla każdej części postępowania (A-F): 1) część A – Zastawa stołowa, 2) część B – Sztućce, 3) część C – Sprzęt restauracyjny, 4) część D – Drobny sprzęt gastronomiczny, 5) część E – Naczynia bufetowe, 6) część F - Pozostały sprzęt gastronomiczny, w postaci papierowej. Formularz asortymentowo – cenowy należy złożyć również w postaci elektronicznej, tj. wypełnionego przez Wykonawcę arkusza kalkulacyjnego na płycie CD lub innym nośniku. 2. Do oferty każdy Wykonawca załączy: 1) Oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu; 2) Pełnomocnictwa – w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie); 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informację o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie pkt 5.3) – w formie pisemnej; 4) Zobowiązanie podmiotu, na którym polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych – w formie pisemnej; 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien: 1) zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: reprezentowanie Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w imieniu Wykonawców zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne; 2) być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców.
IV 4 4 data 2019-07-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Kryterium „cena” stanowi 100%, gdyż Zamawiający w Rozdziale II SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” określił standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Dostawa, której zaoferowania oczekuje Zamawiający, jest identyczna dla wszystkich Wykonawców. Zamawiający nie określił kosztu cyklu życia, gdyż go nie ponosi.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część A – Zastawa stołowa,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zastawa stołowa
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część B – Sztućce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39223000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Sztućce
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część C – Sprzęt restauracyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Sprzęt restauracyjny
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część D - Drobny sprzęt gastronomiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221230-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Drobny sprzęt gastronomiczny
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa część E – Naczynia bufetowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Naczynia bufetowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa część F - Pozostały sprzęt gastronomiczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39222000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Pozostały sprzęt gastronomiczny
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)