GuidZP400 |
16d8cc56-f776-432f-805a-44adf591168c
|
Biuletyn |
560829-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Centrum Medyczne "Górna" w Łodzi
|
Regon |
47223799500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Felińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
93-252
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 892 081,
|
Zamawiajacy fax |
426 892 081
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@mcmgorna.pl,
|
Adres strony url |
www.mcmgorna.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
projekt pn.: Podniesienie jakości udzielanych świadczeń medycznych przez Miejskie Centrum Medyczne „Górna' w Łodzi poprzez utworzenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej RTG w Przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, VII Infrastruktura dla usług społecznych Działania VII.2 Infrastruktura ochrony zdrowia (dla projektów dotyczących podstawowej opieki zdrowotnej i ambulatoryjnej opieki specjalistycznej).
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SP ZOZ
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.mcmgorna.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.mcmgorna.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć , w sekretariacie Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi, ul. Felińskiego 7, Łódź, pok. 7/8, II piętro, bądź wysłać z odpowiednim wyprzedzeniem, na adres Zamawiającego.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Podniesienie jakości udzielanych świadczeń medycznych przez Miejskie Centrum Medyczne „Górna” w Łodzi poprzez utworzenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej RTG w przychodni przy ul. Rzgowskiej 170”.
|
Numer referencyjny |
ZP/5/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest podniesienie jakości udzielanych świadczeń medycznych przez Miejskie Centrum Medyczne „Górna” w Łodzi poprzez utworzenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej RTG w przychodni przy ul. Rzgowskiej 17 polegających na dostarczeniu aparatu RTG wraz z wykonaniem robót adaptacyjnych budowlano-montażowych. Zamówienie będzie udzielone w 2 częściach. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Częścią zamówienia jest Rozdział z podziałem na:
1) Rozdział 1 – dostawa i montaż aparatu RTG do przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 w Łodzi wraz z adaptacją pomieszczeń, (został dookreślony szczegółowo w pkt 3.2 i następne SIWZ).
2) Rozdział 2 – dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby pracowni RTG w przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 w Łodzi, (został dookreślony szczegółowo w pkt 3.20 i następne SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
33111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie realizowane w terminie: dla Rozdziału 1 – dostawa i montaż aparatu RTG do przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 w Łodzi wraz z adaptacją pomieszczeń, do 100 dni licząc od podpisania umowy, ale nie dłużej niż do 31.10.2019 r. Dla Rozdziału 2 – dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby pracowni RTG w przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 w Łodzi do 7 dni od dnia złożenia wniosku do sanepidu o wydanie decyzji o uruchomienie pracowni RTG w Rozdziale 1, ale nie dłużej niż do 31.10.2019 r. Za datę zakończenia prac przyjmuje się dzień podpisania protokołu końcowego bez zastrzeżeń przez wszystkie strony z zastrzeżeniem (dotyczy Rozdział 1), że na Wykonawcy ciąży obowiązek wcześniejszego uzyskania decyzji sanepidu na użytkowanie, w terminie nie dłuższym niż do 31.10.2019 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Dla Części 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 (dwóch) należycie zrealizowanych dostaw, których przedmiotem była dostawa aparatu RTG w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 złotych brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych brutto) każde, wykonanej w ramach jednej umowy.
Dla Części 2: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miałby dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, każdy podmiot występujący wspólnie złoży dokument, o którym mowa w SIWZ, w przypadku podmiotów mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o których mowa w SIWZ. 5) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wskazanych w SIWZ dotyczących tych podmiotów. 6) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, każdy podmiot występujący wspólnie złoży dokument, o którym mowa w SIWZ, w przypadku podmiotów mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o których mowa w SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz należycie wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunku udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w SIWZ - dla każdego podmiotu odrębnie. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego musi zawierać informacje opisane w SIWZ. 2) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
1) Rozdział 1 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych),
2) Rozdział 2 – zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
W przypadku składania oferty na więcej niż jeden Rozdział, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie odpowiadającej sumie wadiów przewidzianych dla poszczególnych Rozdziałów, na które Wykonawca składa ofertę. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wskazać w dokumencie potwierdzającym wniesienie wadium w przedmiotowym postępowaniu numer Rozdziału, którego wadium dotyczy.
2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku poniższych formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 punkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 89 1020 3378 0000 1602 0127 5619 w tytule przelewu należy wpisać: „Wadium nr sprawy ZP/5/2019 –Pracownia Diagnostyki Obrazowej RTG w przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 – Rozdział nr 1”.
4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego, o którym mowa w pkt 8.3. SIWZ. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Potwierdzenie wniesienia wadium lub jego kserokopię Zamawiający zaleca załączyć do oferty.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia:
1) Wykonawca winien przedłożyć odpowiednio dokument poręczenia lub gwarancji zawierający informację o udzieleniu poręczenia lub gwarancji na rzecz Zamawiającego tytułem wadium w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę pt.: Pracownia Diagnostyki Obrazowej RTG w przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 – Rozdział nr 1, nr sprawy: ZP/5/2019”., ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do nieodwołalnej i bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy,
2) oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) zaleca się złożyć w sekretariacie Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi, ul. Felińskiego 7, Łódź, pok. 7/8, II piętro, w godzinach od 8:15 do 15:00. Kopię dokumentu złożonego w sekretariacie, poświadczonego za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę należy dołączyć do oferty.
3) w przypadku braku możliwości dostarczenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu bezpośrednio do sekretariatu Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi – należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu. Zamawiający zaleca aby oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, opisanej w sposób jednoznacznie wskazujący na jej zawartość, umożliwiający złożenie dokumentu w depozycie kasowym oraz późniejszy jego zwrot Wykonawcy. W takim przypadku Zamawiający zaleca załączyć do oferty kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
6. Okres ważności wadium liczony jest od terminu składania ofert (który należy traktować jako dzień „1”) i nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
7. Zwrot albo zatrzymanie wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Rozdział 1: Zgodnie z §3 ust 3. wumowy w przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio skorygowana.
|
IV 4 4 data |
2019-07-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KONTRACHENTÓW W POSTĘPOWANIACH PRZETARGOWYCH
1. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi z siedzibą w Łodzi ul. Felińskiego 7.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: rodo@mcmgorna.pl
lub w siedzibie MCM „Górna” w Łodzi przy ul. Felińskiego 7 tel. 42 689 20 81
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt.: „Podniesienie jakości udzielanych świadczeń medycznych przez Miejskie Centrum Medyczne „Górna” w Łodzi poprzez utworzenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej RTG w przychodni przy ul. Rzgowskiej 170”, Nr sprawy ZP/5/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) Pani/Pana dane osobowe lub dane osobowe Państwa przedstawicieli przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą Podmioty uczestniczące w realizacji umowy lub zlecenia.
6) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.).
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez okres 5 lat), a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym okresie będą archiwizowane w czasie określonym przepisami prawa..
7) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora Danych Osobowych dostępu do swoich danych osobowych w celu:
a) ich sprostowania lub zmiany, jeżeli nie będzie to skutkowało zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie będzie naruszało integralności protokołu i jego załączników.
b) ograniczenia przetwarzania, jeśli nie ma to zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
c) prawa do przenoszenia danych,
d) prawa wniesienia sprzeciwu,
e) usunięcia, o ile obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej.
8) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Administratora Danych Osobowych MCM „Górna” lub Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Ustawy o ochronie danych osobowych.
9) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy lub zlecenia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Rozdział 1 – dostawa i montaż aparatu RTG do przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 w Łodzi wraz z adaptacją pomieszczeń.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
100
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż aparatu RTG do przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 w Łodzi wraz z adaptacją pomieszczeń. Przedmiotem zamówienia jest podniesienie jakości udzielanych świadczeń medycznych przez Miejskie Centrum Medyczne „Górna” w Łodzi poprzez utworzenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej RTG w przychodni przy ul. Rzgowskiej 17 polegających na dostarczeniu aparatu RTG wraz z wykonaniem robót adaptacyjnych budowlano-montażowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został, przedstawiony w pkt 3 SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Rozdział 2 – dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby pracowni RTG w przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 w Łodzi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dla Rozdziału 2 – dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby pracowni RTG w przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 w Łodzi do 7 dni od dnia złożenia wniosku do sanepidu o wydanie decyzji o uruchomienie pracowni RTG w Rozdziale 1, ale nie dłużej niż do 31.10.2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Rozdział 2 – dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby pracowni RTG w przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został, przedstawiony w pkt 3 SIWZ.
|
| |