GuidZP400 |
659cdbc1-57ed-47c3-b55f-f3629c4b7223
|
Biuletyn |
560607-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
|
Regon |
29264600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Saska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-948
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
226 191 947
|
Zamawiajacy fax |
619 19 47
|
Zamawiajacy email |
dyr.med@rckik-warszawa.com.pl
|
Adres strony url |
www.rckik-warszawa.com.pl
|
Adres strony internetowej |
www.rckik-warszawa.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SP ZOZ
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rckik-warszawa.com.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rckik-warszawa.com.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Forma papierowa.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż i dostawa odczynników hematologicznych z kontrolami i materiałami eksploatacyjnymi wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego oraz podłączeniem do programu „BANK KRWI” na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/13/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa odczynników hematologicznych z kontrolami i materiałami eksploatacyjnymi niezbędnymi do wykonania 112 000 oznaczeń (w tym 56 000 oznaczeń CBC i 56 000 oznaczeń 5-DIFF), około 20 oznaczeń retikulocytów wraz z 24-miesięczną dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych podłączonych do programu „BANK KRWI” na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zapłata ceny za dostarczenie odczynników i materiałów eksploatacyjnych nastąpi przelewem na konto Wykonawcy na podstawie złożonej faktury, wystawionej po realizacji każdorazowej dostawy, w terminie 30 dni od daty wpłynięcia faktury do siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dostarczenie faktur oddzielnie niż dostawy, pod warunkiem, że faktury zostaną dostarczone do siedzimy Zamawiającego tego samego dnia co planowana dostawa - w godzinach pracy magazynu. „Faktury mogą być doręczane drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: faktury@rckik-warszawa.com.pl”.
2. Zapłata ceny za dostarczenie odczynników i materiałów eksploatacyjnych nastąpi przelewem na konto Wykonawcy na podstawie złożonej faktury, wystawionej po realizacji każdorazowej dostawy, w terminie 30 dni od daty wpłynięcia faktury do siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dostarczenie faktur oddzielnie niż dostawy, pod warunkiem, że faktury zostaną dostarczone do siedzimy Zamawiającego tego samego dnia co planowana dostawa - w godzinach pracy magazynu. „Faktury mogą być doręczane drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: faktury@rckik-warszawa.com.pl
|
Okreslenie warunkow |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - załącznik nr 7.
3. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4.
4. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 5.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Deklaracje zgodności dla odczynników (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) - potwierdzającą oznakowanie wyrobów znakiem CE lub dokument równoważny.
b) Zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679, z późn zm. ).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
1. zmiana terminu dostawy:
a. zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w
szczególności wstrzymanie dostarczania Odczynników,
b. zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji Odczynników lub ich braków na polskim rynku, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej,
2. w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności.
3. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy:
a. zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
b. zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych - w przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy,
c. zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę,
d. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – wówczas w zależności od faktu udowodnienia przez Wykonawcę, iż zmiana ta wpływa na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę – zmianie może ulec wynagrodzenie Wykonawcy. Ww. udowodnienie musi odnosić się do złożonej przez Wykonawcę oferty i zawierać szczegółowe uzasadnienie wysokości wynagrodzenia oraz przedstawiać wpływ zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy,
e. zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – wówczas
w zależności od faktu udowodnienia przez Wykonawcę, iż zmiana ta wpływa na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę – zmianie może ulec wynagrodzenie Wykonawcy. Ww. udowodnienie musi odnosić się do złożonej przez Wykonawcę oferty i zawierać szczegółowe uzasadnienie wysokości wynagrodzenia oraz przestawić wpływ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
4. dopuszczalna jest zmiana sposobu spełnienia świadczenia polegająca na zmianie świadczenia
Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia.
5. dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie płatnika faktur.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji a Wykonawca pragnie wyłączyć ich jawność, winien w sposób, nie budzący wątpliwości oznaczyć dokumenty zawierające przedmiotowe informacje, iż stanowią one zastrzeżoną tajemnicę przedsiębiorstwa. Na przykład umieścić je w oddzielnym opakowaniu oznaczonym napisem: „Tajemnica przedsiębiorstwa. Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-06-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Informacja dotycząca ochrony danych osobowych została zawarta w pkt 19 SIWZ.
|