GuidZP400 |
bbe2e749-1185-4a64-a424-45749a53c2f0
|
Biuletyn |
562545-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Najwyższa Izba Kontroli
|
Regon |
52000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Filtrowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
57
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-056
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
224 445 000,
|
Zamawiajacy fax |
22 4445415
|
Zamawiajacy email |
nik_zp@nik.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.nik.gov.pl
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Naczelny organ kontroli państwowej
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Najwyższa Izba Kontroli, ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, pok. nr 18 (sekretariat Biura Gospodarczego)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa biblioteki taśmowej wraz z instalacją i konfiguracją, warsztatem powdrożeniowym oraz 5-cio letnim serwisem gwarancyjnym producenta
|
Numer referencyjny |
BGO-BGZ.261.022.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa biblioteki taśmowej wraz z instalacją i konfiguracją, warsztatem powdrożeniowym oraz 5-cio letnim serwisem gwarancyjnym producenta, polegająca na:
1.1 dostawie oraz przeniesieniu na Zamawiającego własności urządzeń, spełniających wymagania określone w pkt 7 Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ
1.2 przeprowadzeniu instalacji i konfiguracji dostarczonych urządzeń, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 5.1 – 5.2 OPZ,
1.3 dostarczeniu dokumentacji powykonawczej, spełniającej wymagania określone w pkt 9 OPZ,
1.4 przeprowadzeniu warsztatu powdrożeniowego, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 5.4 OPZ,
1.5 zapewnieniu serwisu gwarancyjnego dla dostarczonego sprzętu na okres 5 lat od dnia dostawy, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 8 OPZ,
1.6 objęciu gwarancją wykonanych prac instalacyjnych i konfiguracyjnych, oraz dokumentacji powykonawczej na okres 12 miesięcy od dnia zakończenia tych prac, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 8 OPZ.
Dostarczone urządzenia mają być fabrycznie nowe i nieużywane, wyprodukowane w 2019 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w:
2.1 Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dokument określa parametry / wymagania minimalne Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia),
2.2 Załączniku nr 2 do SIWZ – Wzór Formularza oferty (dokument określa parametry / wymagania minimalne Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia),
2.3 Załączniku nr 3 do SIWZ – Wzór umowy Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy wraz z załącznikami.
3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57, 02-056 Warszawa.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
4.1 Dostawa urządzeń w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy.
4.2 Przeprowadzenie instalacji i konfiguracji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej w terminie do 30 dni od dnia dostawy sprzętu.
4.3 Przeprowadzenie warsztatu powdrożeniowego w terminie do 14 dni od dnia zakończenia instalacji i konfiguracji oraz dostawy dokumentacji powykonawczej.
4.4 Zapewnienie świadczenia usługi serwisu gwarancyjnego dla dostarczonych urządzeń na okres 5 lat od dnia dostawy.
4.5 Objęcie gwarancją wykonanych prac instalacyjno – konfiguracyjnych i dostarczonej dokumentacji powykonawczej na okres 12 miesięcy od dnia ich odbioru.
|
Cpv glowny przedmiot |
30233120-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
74
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
OSOBY:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami, w tym:
a) co najmniej 1 osobą posiadającą:
• uprawnienia poświadczone ważnym certyfikatem producenta oferowanej biblioteki taśmowej, oraz
• doświadczenie w zakresie konfiguracji oferowanej biblioteki taśmowej,
b) co najmniej 1 osobą posiadającą:
• uprawnienia poświadczone ważnym certyfikatem oprogramowania Veeam Backup and Replication 9.5 na poziomie zaawansowanych umiejętności inżynierskich z obszaru technologii przechowywania danych, oraz
• doświadczenie w zakresie konfiguracji Veeam Backup and Replication 9.5 na poziomie zaawansowanych umiejętności inżynierskich z obszaru technologii przechowywania danych,
DOŚWIADCZENIE:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie biblioteki taśmowej wraz z instalacją i konfiguracją, o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każde.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
PRZESŁANKI FAKULTATYWNE – art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, z uwzględnieniem pkt VI.3 i 4 SIWZ.
PODMIOTY ZAGRANICZNE Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty właściwe w zakresie uregulowanym w § 7 oraz 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126, ze zm.).
|
Zakresie warunkow udzialu |
SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, tj. potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego w sekcji III.1.3 ogłoszenia oraz w pkt V.1.2.2 SIWZ (OSOBY), wraz z informacjami na temat ich doświadczenia oraz kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór wg Załącznika nr 7 do SIWZ),
3. wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane (wzór wg Załącznika nr 8 do SIWZ),
UWAGA:
W wykazie zamówień należy wskazać tylko te zamówienia, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.1.3 ogłoszenia oraz w pkt V.1.2.2 SIWZ (DOŚWIADCZENIE).
4. załączone do wykazu zamówień dowody określające czy te zamówienia (pkt 3 powyżej) zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
UWAGA:
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: dokumentacja techniczna potwierdzająca spełnianie przez zaoferowane urządzenie wymagań opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ (Wzór Formularza oferty), Tabela nr 1, pkt 8, 11, 12, 14, 15, 16.
Dopuszcza się złożenie takiej dokumentacji w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. GRUPA KAPITAŁOWA
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg Załącznika nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU TRZECIEGO
Do upływu terminu składania ofert każdy Wykonawca musi złożyć (opcjonalnie jeżeli dotyczy) zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt V.3.1 SIWZ (wzór wg Załącznika nr 4 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13 500,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, w szczególności w przypadku:
1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz;
3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
4) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych,
5) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości,
6) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
7) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy.
2. W opisanych w ust. 1 przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2019-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać, przed zawarciem umowy, przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest, pod rygorem utraty wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy PZP, do:
2.1 wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 3 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, tj. kwoty brutto wskazanej w pkt III.2 w Załączniku nr 2 do SIWZ,
2.2 dostarczenia Zamawiającemu kopi poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podmiot udostępniający zasoby ważnych certyfikatów producenta oferowanej biblioteki taśmowej oraz oprogramowania Veeam Backup and Replication dla osób, o których mowa w wykazie osób (sekcja III.5.1 ogłoszenia oraz pkt VI.2.2 SIWZ), na poziomie zaawansowanych umiejętności inżynierskich z obszaru technologii przechowywania danych.
|