GuidZP400 |
fa84a92d-8cc2-4cce-8ec4-25950fdcb44e
|
Biuletyn |
567352-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
|
Regon |
33000629200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. T. Chałubińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75-581
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
94 34 88 147
|
Zamawiajacy fax |
94 34 88 103
|
Zamawiajacy email |
piotr@swk.med.pl
|
Adres strony url |
www.swk.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
1
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.swk.med.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.swk.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrenictm operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 litopada 2002 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. Chałubińskiego 7,75-581 Koszalin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzęt medyczny jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
TP.382.51.2019 EK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Część nr 1 – Strzykawki i przyrządy do przetoczeń - 8490 op., 396 000 szt.;
2. Część nr 2 – Igły jednorazowego użytku - 7 360 op.;
3. Część nr 3 – Igły jednorazowego użytku do nakłuć lędźwiowych - 2 050 szt.;
4. Część nr 4 – Dreny do odsysania, łączniki, końcówki - 19 450 szt.;
5. Część nr 5 – Sprzęt medyczny różny 409 210 szt.;
6. Część nr 6 – Opatrunki do mocowania kaniul dla dzieci - 17 000 szt.;
7. Część nr 7 – Kaniula do żył obwodowych bezpieczna - 30 000 szt.;
8. Część nr 8 – Przedłużacze i kraniki trójdrożne - 10 500 szt.;
9. Część nr 9 – Osprzęt do diatermii - 11 750 szt.;
10. Część nr 10 – Chusta trójkątna - 1 200 szt.;
11. Część nr 11 – Jednorazowy układ oddechowy do respiratora - 640 szt..
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Prawo opcji.
Podane w formularzu ofertowym ilości służą tylko do celów porównania ofert. Ostateczna wartość przedmiotu umowy zostanie określona na podstawie faktycznej ilości zamówienia pomnożonego przez cenę jednostkową z zastrzeżeniem, że minimalny poziom realizacji umowy nie będzie mniejszy niż 50% jej maksymalnej wartości.
Jednocześnie Zamawiający, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji, będących przedmiotem zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej wartości umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający ie określa warunków
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
-
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający ie określa warunków
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
-
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający ie określa warunków
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia:
Część nr 1 – 1 sztuka z każdej pozycji formularza ofertowego;
Część nr 2 – 1 sztuka z każdej pozycji formularza ofertowego;
Część nr 3 – 1 sztuka z każdej pozycji formularza ofertowego;
Część nr 4 – 1 sztuka z każdej pozycji formularza ofertowego;
Część nr 6 – 1 sztuka z każdej pozycji formularza ofertowego;
Część nr 7 – po 1 sztuce z każdego rozmiaru;
Część nr 8 – 1 sztuka z każdej pozycji formularza ofertowego;
Część nr 9 – 1 sztuka- poz. 2, 1 sztuka – poz.3, 1 sztuka – poz. 4 formularza ofertowego;
Część nr 10 – 1 sztuka;
Część nr 11 – 1 sztuka
2) deklaracja zgodności z załącznikami;
3) potwierdzenie jednostki notyfikowanej – nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy;
2) formularz ofertowy;
3) poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia;
4) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III);
5) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy:
1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę.
4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie.
5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2019-07-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75 – 581 Koszalin;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika jest Pani Anna Kobusińska, adres e-mail: sekretariat@swk.med.pl, telefon: 94 34 88 545;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę „sprzętu medycznego jednorazowego użytku”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Strzykawki i przyrządy do przetoczeń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141310-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Strzykawki i przyrządy do przetoczeń - 8 490 op., 396 000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Igły jednorazowego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Igły jednorazowego użytku - 7 360 op.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Igły jednorazowego użytku do nakłuć lędźwiowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Igły jednorazowego użytku do nakłuć lędźwiowych - 2 050 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dreny do odsysania, łączniki, końcówki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141640-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dreny do odsysania, łączniki, końcówki - 19 450 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt medyczny różny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt medyczny różny - 409 210 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki do mocowania kaniul dla dzieci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki do mocowania kaniul dla dzieci - 17 000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Kaniula do żył obwodowych bezpieczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141220-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Kaniula do żył obwodowych bezpieczna - 30 000 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Przedłużacze i kraniki trójdrożne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedłużacze i kraniki trójdrożne - 10 500 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Osprzęt do diatermii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Osprzęt do diatermii - 11 750 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Chusta trójkątna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Chusta trójkątna - 1 200 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowy układ oddechowy do respiratora
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowy układ oddechowy do respiratora - 640 szt.
|
| |