Zakup sprzętu konserwatorskiego dla Działu Konserwacji Muzeum Narodowego w Szczecinie realizowany w ramach Projektu współfinansowanego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 pn. „ Konserwatorskie Niebo – zakup wyposażenia dla Pracowni Działu Konserwacji Muzeum Narodowego w Szczecinie”

Data publikacji 2019-07-01
Data zakończenia 2019-07-24 00:00:00
Instytucja Muzeum Narodowe w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567391-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 429000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu konserwatorskiego dla Działu Konserwacji Muzeum Narodowego w Szczecinie realizowana w ramach Projektu współfinansowanego ze środków finansowych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 pn. „ Konserwatorskie Niebo – zakup wyposażenia dla Pracowni Działu Konserwacji Muzeum Narodowego w Szczecinie”. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 8 części

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e6a6d374-0e8d-4d41-977c-eb102c80e77e
Biuletyn 567391-N-2019
Zamawiajacy nazwa Muzeum Narodowe w Szczecinie
Regon 27686000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Staromłyńska
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 315 200,
Zamawiajacy fax 914 315 204
Zamawiajacy email biuro@muzeum.szczecin.pl,
Adres strony url bip.muzeum.szczecin.pl
Adres strony internetowej narzedzia bip.muzeum.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu w ramach Projektu współfinansowanego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 pn. „ Konserwatorskie Niebo – zakup wyposażenia dla Pracowni Działu Konserwacji Muzeum Narodowego w Szczecinie”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.muzeum.szczecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.muzeum.szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim. Zaleca się aby oferta została sporządzona na formularzu załączonym do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Narodowe w Szczecinie, ul. Staromłyńska 27, 70-561 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu konserwatorskiego dla Działu Konserwacji Muzeum Narodowego w Szczecinie realizowany w ramach Projektu współfinansowanego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 pn. „ Konserwatorskie Niebo – zakup wyposażenia dla Pracowni Działu Konserwacji Muzeum Narodowego w Szczecinie”
Numer referencyjny AZ.2710.7.2019.MS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu konserwatorskiego dla Działu Konserwacji Muzeum Narodowego w Szczecinie realizowana w ramach Projektu współfinansowanego ze środków finansowych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 pn. „ Konserwatorskie Niebo – zakup wyposażenia dla Pracowni Działu Konserwacji Muzeum Narodowego w Szczecinie”. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 8 części
Cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia (dotyczy wszystkich zadań 1-8): 16 tygodni od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - w zakresie zadania nr I - o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną min. 30 000 zł - w zakresie zadania nr II – o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną min. 80 000 zł - w zakresie zadania nr III – o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną min. 10 000 zł - w zakresie zadania nr IV – o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną min. 50 000 zł - w zakresie zadania nr V – o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną min. 30 000 zł - w zakresie zadania nr VI – o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną min. 10 000 zł - w zakresie zadania nr VII – o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną min. 10 000 zł - w zakresie zadania nr VIII – o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną min. 10 000 zł UWAGA: Zamawiający informuje że wykonawca w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę każdego odpowiednio dla każdego z nich bądź też na sumą łączną dla tych zadań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zdolności technicznej lub zawodowej w tym: - w zakresie zadania I Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. - w zakresie zadania II Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. - w zakresie zadania III Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. - w zakresie zadania IV Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. - w zakresie zadania V Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. - w zakresie zadania VI Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. - w zakresie zadania VII Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. - w zakresie zadania VIII Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen • informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp; • zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; • zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; • oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, • oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, • oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, odpowiednio: • informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp (powinien być wystawiony nie wcześniej 6 miesiące przed upływem tego terminu). • Informację, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (powinien być wystawiony nie wcześniej 3 miesiące przed upływem tego terminu). • Informację, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) • Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu • dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty – Załącznik nr 2 Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert: a) Wypełniony Formularz cenowo – przedmiotowy (odpowiednio dla danego zadania) b) Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia d) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, e) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. g) Wadium, jeżeli zostało złożone w formie niepieniężnej
Czy wadium 1
Wadium Wysokość wadium ustala się w wysokości: DLA ZADANIA NR 1 1100 DLA ZADANIA NR 2 2800 DLA ZADANIA NR 3 300 zł DLA ZADANIA NR 4 1800zł DLA ZADANIA NR 5 1100zł DLA ZADANIA NR 6 400zł DLA ZADANIA NR 7 400zł DLA ZADANIA NR 8 500zł Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Oddział Szczecin, ul. Tkacka 4 , 70-556 Szczecin Nr rachunku : 68 1130 1176 0022 2063 6520 0004 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej oraz wpisaniem, na jaką część składane jest wadium. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3) Wadium może być wnoszone w formie: pieniężnej, poręczenia bankowego, lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275).
Czy przewiduje udzielenie zaliczek 1
Przewiduje udzielenie zaliczek Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek dla Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2 zgodnie z SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2) Zmiany umowy mogą zostać dokonane w następujących okolicznościach i w następującym zakresie: a) Zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa powszechnego i/lub miejscowego oraz wymogów dotyczących zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy; zmiany umowy z tego tytułu dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do stosowania zapisów umowy do wprowadzonych przepisów, b) Zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy, jeżeli ulegnie on przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym, nadzwyczajnym i niemożliwym do przewidzenia charakterze, w szczególności takim jak niedobory rynkowe, przedłużający się czas dostawy u producenta, itp. c) Zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania terminu dostawy bądź niemożliwości realizacji umowy w wyniku działań osób trzecich. d) Zmian w zakresie poszczególnych elementów zamówienia, jeżeli w okresie realizacji zamówienia, na rynku pojawi się nowy produkt o parametrach lepszych od zaoferowanego elementu, a zmiana taka zostanie uzgodniona z Zamawiającym i nie wpłynie ona na wartość zamówienia. W takim przypadku ulec może również zmianie termin dostawy. e) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty. W takim przypadku ulec może również zmianie termin dostawy. f) Rezygnacji z części zamówienia w przypadku, gdy uzyskanie określonego elementu nie leży już w interesie Zamawiającego. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość tego elementu. g) zmiany związane ze zmianami prawa dotyczącego ochrony danych osobowych
IV 4 4 data 2019-07-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 16 tygodni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis ZADANIE NR 1 Aparat IR (aparat do reflektografii w podczerwieni) – 1szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 16 tygodni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis ZADANIE NR 2 Laserowe urządzenie czyszczące – 1szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia 16 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis ZADANIE NR 3 Piec ceramiczny – 1szt. Koło garncarskie profesjonalne – 1szt. Koło garncarskie szkolne – 2 szt. Odstojnik do gliny – 1 szt. Palnik gazowy ręczny – 1szt. Pochłaniacz pyłu – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia 16 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis ZADANIE NR 4 Stół niskociśnieniowy z kopułą do nawilżania – 1szt. Stół próżniowy – 1szt. Segmentowe krosno pomocnicze – 1 szt. Myjka parowa z akcesoriami – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia 16 tygodni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis ZADANIE NR 5 Maszyna do uzupełnienia papieru – 1szt. Nożyce introligatorskie – 1szt. Suszarka ramowa – 1szt. Mikser do rozdrabniania – 1szt. Odkurzacz konserwatorski – 1szt. Urządzenie do cięcia passe-partout – 1szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia 16 tygodni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis ZADANIE NR 6 Stół introligatorski – 1 szt. Stół konserwatorski z blatem granitowym – 1szt. Kuweta 120x80cm z szafką – 1szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia 16 tygodni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis ZADANIE NR 7 Mikropiaskarka z kompresorem i komorą piaskową – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42900000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia 16 tygodni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis ZADANIE NR 8 Lampa światła dziennego – 10szt. Lupa podświetlana stołowa – 6szt.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin usunięcia wady w okresie gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)