1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie sprzętu AGD do obiektów administrowanych przez Biuro Spraw Socjalnych UW: Dom Studenta Nr 1, Dom Studenta Nr 2, Dom Studenta Nr 3, Dom Studenta Nr 4, Dom Studenta Nr 5, Dom Studenta Nr 6, Dom Pracownika Naukowego, obiekty świadczące usługi hotelarskie „HERA”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ.
3. Wszystkie elementy sprzętu muszą być fabrycznie nowe (nieużywane).
4. Oferowany sprzęt musi posiadać gwarancje europejskie.
5. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń.
6. Dostawca zobowiązuje się sprzęt wnieść i rozpakować w miejscu wskazanym przez Kierownika obiektu.
7. Dostawca zobowiązuje się do zabrania starego, zużytego sprzętu do utylizacji i opakowań po nowym sprzęcie
w dniu dostawy.
8. Harmonogram dostawy produktów będzie ustalany indywidualnie z każdym z Kierowników obiektów.
9. Adresy obiektów, do których dostarczany będzie sprzęt zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia:
1) Dom Studenta Nr 1, ul. Żwirki i Wigury 97/99, 02-089 Warszawa;
2) Dom Studenta Nr 2, ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa;
3) Dom Studenta Nr 3, ul. Kickiego 9/12, 04-397 Warszawa;
4) Dom Studenta Nr 4, ul. Zamenhofa 10 A, 00-187 Warszawa;
5) Dom Studenta Nr 5, ul. Smyczkowa 5/7, 02-678 Warszawa;
6) Dom Studenta Nr 6, ul. Radomska 11, 02-323 Warszawa;
7) Dom Pracownika Naukowego, ul. Smyczkowa 9 i 11, 02-678 Warszawa;
8) HERA, ul. Belwederska 26/30, 00-594 Warszawa.
10. Sprzęt ma być dostarczony do obiektów Zamawiającego, ustawiony, podłączony do odpowiednich instalacji technicznych i uruchomiony w miejscu wskazanym przez użytkownika, w sposób umożliwiający natychmiastowe używanie zgodnie z przeznaczeniem.
39710000-2 – Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego;
39713000-3 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania;
39711000-9 – Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi;
39713430-6 – Odkurzacze;
31522000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe;
39711360-0 – Piekarniki;
39711420-9 – Płyty grzewcze (AGD);
39711361-7 – Kuchenki elektryczne;
39711100-0 – Chłodziarki i zamrażarki;
39711362-4 – Kuchenki mikrofalowe.
|
GuidZP400 |
5912b22a-6fa4-4ebe-924f-c39fc2e9c178
|
Biuletyn |
567354-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Warszawski
|
Regon |
12580000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowskie Przedmieście
|
Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-927
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 520 360
|
Zamawiajacy fax |
225 522 507
|
Zamawiajacy email |
dzp@adm.uw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uw.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
3. Oferty muszą być złożone wyłącznie w formie pisemnej. 4. Składanie ofert, przygotowanych zgodnie z wymaganiami art. 11 niniejszej SIWZ, odbywa się osobiście, za pośrednictwem posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018r. poz. 2188 z późn. zm.).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 Oficyna pod Wizytkami, pok. 32 (II piętro) 00-927 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Sprzedaż i dostarczenie sprzętu AGD do obiektów administrowanych przez Biuro Spraw Socjalnych”
|
Numer referencyjny |
DZP-361-71/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie sprzętu AGD do obiektów administrowanych przez Biuro Spraw Socjalnych UW: Dom Studenta Nr 1, Dom Studenta Nr 2, Dom Studenta Nr 3, Dom Studenta Nr 4, Dom Studenta Nr 5, Dom Studenta Nr 6, Dom Pracownika Naukowego, obiekty świadczące usługi hotelarskie „HERA”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ.
3. Wszystkie elementy sprzętu muszą być fabrycznie nowe (nieużywane).
4. Oferowany sprzęt musi posiadać gwarancje europejskie.
5. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń.
6. Dostawca zobowiązuje się sprzęt wnieść i rozpakować w miejscu wskazanym przez Kierownika obiektu.
7. Dostawca zobowiązuje się do zabrania starego, zużytego sprzętu do utylizacji i opakowań po nowym sprzęcie
w dniu dostawy.
8. Harmonogram dostawy produktów będzie ustalany indywidualnie z każdym z Kierowników obiektów.
9. Adresy obiektów, do których dostarczany będzie sprzęt zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia:
1) Dom Studenta Nr 1, ul. Żwirki i Wigury 97/99, 02-089 Warszawa;
2) Dom Studenta Nr 2, ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa;
3) Dom Studenta Nr 3, ul. Kickiego 9/12, 04-397 Warszawa;
4) Dom Studenta Nr 4, ul. Zamenhofa 10 A, 00-187 Warszawa;
5) Dom Studenta Nr 5, ul. Smyczkowa 5/7, 02-678 Warszawa;
6) Dom Studenta Nr 6, ul. Radomska 11, 02-323 Warszawa;
7) Dom Pracownika Naukowego, ul. Smyczkowa 9 i 11, 02-678 Warszawa;
8) HERA, ul. Belwederska 26/30, 00-594 Warszawa.
10. Sprzęt ma być dostarczony do obiektów Zamawiającego, ustawiony, podłączony do odpowiednich instalacji technicznych i uruchomiony w miejscu wskazanym przez użytkownika, w sposób umożliwiający natychmiastowe używanie zgodnie z przeznaczeniem.
39710000-2 – Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego;
39713000-3 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania;
39711000-9 – Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi;
39713430-6 – Odkurzacze;
31522000-7 – Lampy i oprawy oświetleniowe;
39711360-0 – Piekarniki;
39711420-9 – Płyty grzewcze (AGD);
39711361-7 – Kuchenki elektryczne;
39711100-0 – Chłodziarki i zamrażarki;
39711362-4 – Kuchenki mikrofalowe.
|
Cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o którym mowa w ust. 1 pkt 1-3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następującego oświadczenia podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy:
Formularz nr 1 – oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenie składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy
(o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną i musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.
4. Dowód wniesienia wadium, jeśli żądano jego wniesienia (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału). Dokumenty wadialne można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert do Działu Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego (patrz adres – art. 6 § 3 ust. 3). Wysokość wadium została określona w art. 7 SIWZ.
5. Formularz nr 2 – oświadczenie dot. spełnienia przez oferowany sprzęt wszystkich wymaganych parametrów. W tabeli formularza Wykonawca poda informacje dotyczące oferowanego sprzętu: nazwę firmy producenta sprzętu oraz oznaczenia identyfikacyjne określające oferowany sprzęt w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości, w tym markę, typ, model sprzętu (jeśli występują). W przypadku niepodania przez Wykonawcę żądanych danych dotyczących oferowanego sprzętu, oferta, jako nieodpowiadająca treści SIWZ, zostanie odrzucona.
6. Formularz nr 3 – informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium.
W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, w tytule przelewu należy wpisać: wadium i numer postępowania.
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku.
Zaleca się potwierdzenie kopii przelewu – za zgodność z oryginałem – zgodnie z zapisem
art. 11 § 1 ust. 7 niniejszej SIWZ.
4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191
z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły – bez spacji).
5. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zmiany umowy opisane są w rozdziale III SIWZ - wzór umowy § 7
|
IV 4 4 data |
2019-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018r. poz. 2188 z późn. zm.) lub skan pisma przekazują przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (e-mail) w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 z późn. zm.), przy spełnieniu wymogów określonych w ust. 6.
2. Odwołania i wszelką korespondencję związaną z odwołaniem przekazuje się zgodnie z zapisem art. 180 ust 4 ustawy.
3. Oferty muszą być złożone wyłącznie w formie pisemnej.
4. Składanie ofert, przygotowanych zgodnie z wymaganiami art. 11 niniejszej SIWZ, odbywa się osobiście, za pośrednictwem posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018r. poz. 2188 z późn. zm.).
5. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (e-mail), każda ze Stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
6. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego uważa się za złożone
w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w § 3 ust 3 niniejszego artykułu, przed upływem wymaganego terminu.
7. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Nr 122 Rektora UW
z dn. 29 listopada 2018 r. w sprawie dni wolnych od pracy w 2019 roku) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00. Zarządzenie dostępne na stronie internetowej UW http://www.monitor.uw.edu.pl/Lists/Uchway/AllItems.aspx.
Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Silvana Królikowska, e-mail: Silvana.Krolikowska@adm.uw.edu.pl, tel. 22 55-22-510. Kontakt wyłącznie w sprawach organizacyjnych.Zamawiający, zgodnie z zasadą ustawy Prawo zamówień publicznych, nie udziela telefonicznych informacji związanych z prowadzonym postępowaniem.Adres, na który należy przesyłać korespondencję:
Uniwersytet Warszawski
Dział Zamówień Publicznych
Budynek „Oficyna pod Wizytkami” II piętro pok. 32
00‐927 Warszawa
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
e-mail: Silvana.Krolikowska@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl
Korespondencję drogą elektroniczną (skan pisma) należy przesyłać zawsze na oba w/w adresy e-mail. W tytule należy wpisać numer postępowania: DZP-361-71/2019.
|