1. Przedmiotem zamówienia jest – Dostawa ubrań kucharskich szytych na miarę, zgodnie
z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Zamawiający zleca, a wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego
n/w asortyment:
2.1. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 1 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 42 kompletów;
2.2. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 2 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 14 kompletów;
2.3. Ubranie kucharskie damskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 3 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 168 kompletów;
2.4. Ubranie kucharskie damskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 4 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 58 kompletów;
2.5. Ubranie kucharskie męskie z długimi rękawami koloru czarnego ze spodniami
(poz. nr 5 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 28 kompletów;
2.6. Ubranie kucharskie damskie z długimi rękawami koloru czarnego
(poz. nr 6 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 113 kompletów;
2.7. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami 56 BL
(poz. nr 7 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 6 kompletów;
2.8. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami 56 BL
(poz. nr 8 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 6 kompletów;
2.9. Fartuch frontowy koloru bordowego
(poz. nr 9 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 195 sztuk;
2.10. Fartuch frontowy koloru czarnego
(poz. nr 10 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 195 sztuk;
2.11. Daszek kucharski koloru bordowego
(poz. nr 11 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 156 sztuk;
2.12. Czapka kucharska typu baseball koloru białego
(poz. nr 12 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 156 sztuk;
2.13. Furażerka kucharska koloru białego
(poz. nr 13 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 45 sztuk;
2.14. Czapka kucharska wysoka koloru czarnego
(poz. nr 14 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 15 sztuk.
2.15. Czapka kucharska wysoka koloru białego
(poz. nr 15 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 30sztuk.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania „prawa opcji” w następującym zakresie:
4.1. Zamawiający określił w pkt 2 ilości ubrań, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania („podstawowy zakres zamówienia”).
4.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości ubrań w stosunku do przewidzianych
w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” i zamówienia dodatkowych ubrań, zgodnych z załącznikiem nr 1
i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
W przypadku zamówienia dodatkowej ilości ubrań rozliczenie będzie następowało
na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z „prawa opcji” nie przekroczy w zakresie dostaw:
4.2.1. Ubrań kucharskich męskich koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 1 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 75 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 kpl.);
4.2.2. Ubrań kucharskich męskich koloru białego z długimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 2 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 72 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 kpl.);
4.2.3. Ubrań kucharskich damskich koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 3 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę- 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 kpl.);
4.2.4. Ubrań kucharskich damskich koloru białego z długimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 4 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 kpl.);
4.2.5. Ubrań kucharskich męskich z długimi rękawami koloru czarnego ze spodniami
(poz. nr 5 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę- 72 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 kpl.);
4.2.6. Ubrań kucharskich damskich z długimi rękawami koloru czarnego
(poz. nr 6 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 kpl.);
4.2.7. Fartuchów frontowych koloru bordowego
(poz. nr 9 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 31 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 60 szt.);
4.2.8. Fartuchów frontowych koloru czarnego
(poz. nr 10 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 31 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 60 szt.);
4.2.9. Daszków kucharskich koloru bordowego (poz. nr 11 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 20 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.);
4.2.10. Czapek kucharskich typu baseball koloru białego
(poz. nr 12 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 20 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.);
4.2.11. Furażerek kucharskich koloru białego
(poz. nr 13 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 66 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.);
4.2.12. Czapek kucharskich wysokich koloru czarnego
(poz. nr 14 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 67 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 szt.);
4.2.13. Czapek kucharskich wysokich koloru białego
(poz. nr 15 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 67 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 szt.);
4.3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja „prawa opcji” może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
4.4. Zamawiający przekaże Wykonawcy informację dotyczącą uruchomienia „prawa opcji”
w terminie pozwalającym na zrealizowanie zamówienia w terminie 30 dni od dnia złożenia zamówienia.
4.5. Uruchomienie „prawa opcji” nie wymaga aneksowania umowy.
5. Cechy produktu: (art. 30 ust. 9 pkt. 2)b) ustawy PZP)
5.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dostarczony przedmiot zamówienia spełniał wymogi wynikające z Certyfikatu OEKO-TEX STANDARD 100.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
7. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
18110000-3 Odzież branżowa
8. Zamawiający nie przewiduje:
8.1. udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP (art. 36 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP);
8.2. zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP);
8.3. rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 ustawy PZP);
8.4. aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 ustawy PZP);
8.5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 ustawy PZP);
8.6. zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. (art. 36 ust. 2 pkt. 10 ustawy PZP). |
GuidZP400 |
06d15661-ea9c-45f3-9eae-83ab6cf8aae4
|
Biuletyn |
568214-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
34090172500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Okólna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
37
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 43 35 40,
|
Zamawiajacy fax |
261 43 36 60
|
Zamawiajacy email |
12wog.zamowienia@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.12wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.12wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA UBRAŃ KUCHARSKICH SZYTYCH NA MIARĘ
|
Numer referencyjny |
P/26/IW/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest – Dostawa ubrań kucharskich szytych na miarę, zgodnie
z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Zamawiający zleca, a wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego
n/w asortyment:
2.1. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 1 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 42 kompletów;
2.2. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 2 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 14 kompletów;
2.3. Ubranie kucharskie damskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 3 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 168 kompletów;
2.4. Ubranie kucharskie damskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 4 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 58 kompletów;
2.5. Ubranie kucharskie męskie z długimi rękawami koloru czarnego ze spodniami
(poz. nr 5 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 28 kompletów;
2.6. Ubranie kucharskie damskie z długimi rękawami koloru czarnego
(poz. nr 6 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 113 kompletów;
2.7. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami 56 BL
(poz. nr 7 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 6 kompletów;
2.8. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami 56 BL
(poz. nr 8 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 6 kompletów;
2.9. Fartuch frontowy koloru bordowego
(poz. nr 9 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 195 sztuk;
2.10. Fartuch frontowy koloru czarnego
(poz. nr 10 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 195 sztuk;
2.11. Daszek kucharski koloru bordowego
(poz. nr 11 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 156 sztuk;
2.12. Czapka kucharska typu baseball koloru białego
(poz. nr 12 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 156 sztuk;
2.13. Furażerka kucharska koloru białego
(poz. nr 13 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 45 sztuk;
2.14. Czapka kucharska wysoka koloru czarnego
(poz. nr 14 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 15 sztuk.
2.15. Czapka kucharska wysoka koloru białego
(poz. nr 15 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 30sztuk.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania „prawa opcji” w następującym zakresie:
4.1. Zamawiający określił w pkt 2 ilości ubrań, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania („podstawowy zakres zamówienia”).
4.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości ubrań w stosunku do przewidzianych
w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” i zamówienia dodatkowych ubrań, zgodnych z załącznikiem nr 1
i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
W przypadku zamówienia dodatkowej ilości ubrań rozliczenie będzie następowało
na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z „prawa opcji” nie przekroczy w zakresie dostaw:
4.2.1. Ubrań kucharskich męskich koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 1 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 75 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 kpl.);
4.2.2. Ubrań kucharskich męskich koloru białego z długimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 2 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 72 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 kpl.);
4.2.3. Ubrań kucharskich damskich koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 3 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę- 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 kpl.);
4.2.4. Ubrań kucharskich damskich koloru białego z długimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 4 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 kpl.);
4.2.5. Ubrań kucharskich męskich z długimi rękawami koloru czarnego ze spodniami
(poz. nr 5 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę- 72 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 kpl.);
4.2.6. Ubrań kucharskich damskich z długimi rękawami koloru czarnego
(poz. nr 6 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 kpl.);
4.2.7. Fartuchów frontowych koloru bordowego
(poz. nr 9 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 31 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 60 szt.);
4.2.8. Fartuchów frontowych koloru czarnego
(poz. nr 10 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 31 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 60 szt.);
4.2.9. Daszków kucharskich koloru bordowego (poz. nr 11 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 20 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.);
4.2.10. Czapek kucharskich typu baseball koloru białego
(poz. nr 12 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 20 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.);
4.2.11. Furażerek kucharskich koloru białego
(poz. nr 13 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 66 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.);
4.2.12. Czapek kucharskich wysokich koloru czarnego
(poz. nr 14 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 67 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 szt.);
4.2.13. Czapek kucharskich wysokich koloru białego
(poz. nr 15 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 67 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 szt.);
4.3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja „prawa opcji” może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
4.4. Zamawiający przekaże Wykonawcy informację dotyczącą uruchomienia „prawa opcji”
w terminie pozwalającym na zrealizowanie zamówienia w terminie 30 dni od dnia złożenia zamówienia.
4.5. Uruchomienie „prawa opcji” nie wymaga aneksowania umowy.
5. Cechy produktu: (art. 30 ust. 9 pkt. 2)b) ustawy PZP)
5.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dostarczony przedmiot zamówienia spełniał wymogi wynikające z Certyfikatu OEKO-TEX STANDARD 100.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
7. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
18110000-3 Odzież branżowa
8. Zamawiający nie przewiduje:
8.1. udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP (art. 36 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP);
8.2. zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP);
8.3. rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 ustawy PZP);
8.4. aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 ustawy PZP);
8.5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 ustawy PZP);
8.6. zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. (art. 36 ust. 2 pkt. 10 ustawy PZP).
|
Cpv glowny przedmiot |
18110000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Po dokonaniu oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta (w ramach danej części) została oceniona jako najkorzystniejsza do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż
5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 3 000 (słownie: trzy tysiące złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie następującym:
3.1. zmianę podwykonawcy w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji
z podwykonawcy, zmiany zakresu prac wykonywanych przez podwykonawcę, o ile Wykonawca powierzy część zamówienia do realizacji podwykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie powoływał się na potencjał tego podwykonawcy.
W przypadku powołania się na potencjał tego podwykonawcy, Wykonawca musi wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3.2. W przypadku braku możliwości pobrania wymiarów antropometrycznych
z Użytkownika, termin realizacji może być przedłużony nie dłużej jednak niż o 15 dni od dnia pobrania wymiarów z ostatniego Użytkownika.
O zaistniałej sytuacji Wykonawca zobowiązany powiadomić pisemnie Zamawiającego, który na tej podstawie sporządzi pisemny aneks do umowy.
3.3. Istnieje możliwość uruchomienia zamówienia wynikającego z „prawa opcji” po terminie 30.10.2019 r.
Powyższa okoliczność wymagała będzie pisemnej zgody Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|