DOSTAWA UBRAŃ KUCHARSKICH SZYTYCH NA MIARĘ

Data publikacji 2019-07-02
Data zakończenia 2019-07-10 00:00:00
Instytucja 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Odzież branżowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568214-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest – Dostawa ubrań kucharskich szytych na miarę, zgodnie
z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Zamawiający zleca, a wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego
n/w asortyment:
2.1. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 1 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 42 kompletów;
2.2. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 2 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 14 kompletów;
2.3. Ubranie kucharskie damskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 3 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 168 kompletów;
2.4. Ubranie kucharskie damskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 4 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 58 kompletów;
2.5. Ubranie kucharskie męskie z długimi rękawami koloru czarnego ze spodniami
(poz. nr 5 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 28 kompletów;
2.6. Ubranie kucharskie damskie z długimi rękawami koloru czarnego
(poz. nr 6 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 113 kompletów;
2.7. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami 56 BL
(poz. nr 7 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 6 kompletów;
2.8. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami 56 BL
(poz. nr 8 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 6 kompletów;
2.9. Fartuch frontowy koloru bordowego
(poz. nr 9 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 195 sztuk;
2.10. Fartuch frontowy koloru czarnego
(poz. nr 10 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 195 sztuk;
2.11. Daszek kucharski koloru bordowego
(poz. nr 11 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 156 sztuk;
2.12. Czapka kucharska typu baseball koloru białego
(poz. nr 12 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 156 sztuk;
2.13. Furażerka kucharska koloru białego
(poz. nr 13 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 45 sztuk;
2.14. Czapka kucharska wysoka koloru czarnego
(poz. nr 14 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 15 sztuk.
2.15. Czapka kucharska wysoka koloru białego
(poz. nr 15 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 30sztuk.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania „prawa opcji” w następującym zakresie:
4.1. Zamawiający określił w pkt 2 ilości ubrań, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania („podstawowy zakres zamówienia”).
4.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości ubrań w stosunku do przewidzianych
w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” i zamówienia dodatkowych ubrań, zgodnych z załącznikiem nr 1
i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie.
W przypadku zamówienia dodatkowej ilości ubrań rozliczenie będzie następowało
na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z „prawa opcji” nie przekroczy w zakresie dostaw:
4.2.1. Ubrań kucharskich męskich koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 1 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 75 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 kpl.);
4.2.2. Ubrań kucharskich męskich koloru białego z długimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 2 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 72 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 kpl.);
4.2.3. Ubrań kucharskich damskich koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 3 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę- 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 kpl.);
4.2.4. Ubrań kucharskich damskich koloru białego z długimi rękawami ze spodniami
(poz. nr 4 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 kpl.);
4.2.5. Ubrań kucharskich męskich z długimi rękawami koloru czarnego ze spodniami
(poz. nr 5 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę- 72 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 kpl.);
4.2.6. Ubrań kucharskich damskich z długimi rękawami koloru czarnego
(poz. nr 6 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 kpl.);
4.2.7. Fartuchów frontowych koloru bordowego
(poz. nr 9 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 31 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 60 szt.);
4.2.8. Fartuchów frontowych koloru czarnego
(poz. nr 10 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 31 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 60 szt.);
4.2.9. Daszków kucharskich koloru bordowego (poz. nr 11 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 20 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.);
4.2.10. Czapek kucharskich typu baseball koloru białego
(poz. nr 12 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 20 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.);
4.2.11. Furażerek kucharskich koloru białego
(poz. nr 13 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 66 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.);
4.2.12. Czapek kucharskich wysokich koloru czarnego
(poz. nr 14 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 67 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 szt.);
4.2.13. Czapek kucharskich wysokich koloru białego
(poz. nr 15 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 67 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 szt.);
4.3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja „prawa opcji” może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
4.4. Zamawiający przekaże Wykonawcy informację dotyczącą uruchomienia „prawa opcji”
w terminie pozwalającym na zrealizowanie zamówienia w terminie 30 dni od dnia złożenia zamówienia.
4.5. Uruchomienie „prawa opcji” nie wymaga aneksowania umowy.
5. Cechy produktu: (art. 30 ust. 9 pkt. 2)b) ustawy PZP)
5.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dostarczony przedmiot zamówienia spełniał wymogi wynikające z Certyfikatu OEKO-TEX STANDARD 100.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
7. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
18110000-3 Odzież branżowa
8. Zamawiający nie przewiduje:
8.1. udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP (art. 36 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP);
8.2. zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP);
8.3. rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 ustawy PZP);
8.4. aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 ustawy PZP);
8.5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 ustawy PZP);
8.6. zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. (art. 36 ust. 2 pkt. 10 ustawy PZP).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 06d15661-ea9c-45f3-9eae-83ab6cf8aae4
Biuletyn 568214-N-2019
Zamawiajacy nazwa 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 34090172500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Okólna
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 43 35 40,
Zamawiajacy fax 261 43 36 60
Zamawiajacy email 12wog.zamowienia@ron.mil.pl,
Adres strony url www.12wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.12wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA UBRAŃ KUCHARSKICH SZYTYCH NA MIARĘ
Numer referencyjny P/26/IW/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest – Dostawa ubrań kucharskich szytych na miarę, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający zleca, a wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego n/w asortyment: 2.1. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami (poz. nr 1 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 42 kompletów; 2.2. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami (poz. nr 2 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 14 kompletów; 2.3. Ubranie kucharskie damskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami (poz. nr 3 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 168 kompletów; 2.4. Ubranie kucharskie damskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami (poz. nr 4 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 58 kompletów; 2.5. Ubranie kucharskie męskie z długimi rękawami koloru czarnego ze spodniami (poz. nr 5 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 28 kompletów; 2.6. Ubranie kucharskie damskie z długimi rękawami koloru czarnego (poz. nr 6 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 113 kompletów; 2.7. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami 56 BL (poz. nr 7 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę, w ilości 6 kompletów; 2.8. Ubranie kucharskie męskie koloru białego z długimi rękawami ze spodniami 56 BL (poz. nr 8 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 6 kompletów; 2.9. Fartuch frontowy koloru bordowego (poz. nr 9 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 195 sztuk; 2.10. Fartuch frontowy koloru czarnego (poz. nr 10 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 195 sztuk; 2.11. Daszek kucharski koloru bordowego (poz. nr 11 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 156 sztuk; 2.12. Czapka kucharska typu baseball koloru białego (poz. nr 12 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 156 sztuk; 2.13. Furażerka kucharska koloru białego (poz. nr 13 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 45 sztuk; 2.14. Czapka kucharska wysoka koloru czarnego (poz. nr 14 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 15 sztuk. 2.15. Czapka kucharska wysoka koloru białego (poz. nr 15 z Opisu przedmiotu zamówienia), w ilości 30sztuk. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania „prawa opcji” w następującym zakresie: 4.1. Zamawiający określił w pkt 2 ilości ubrań, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania („podstawowy zakres zamówienia”). 4.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości ubrań w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z „prawa opcji” i zamówienia dodatkowych ubrań, zgodnych z załącznikiem nr 1 i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości ubrań rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z „prawa opcji” nie przekroczy w zakresie dostaw: 4.2.1. Ubrań kucharskich męskich koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami (poz. nr 1 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 75 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 kpl.); 4.2.2. Ubrań kucharskich męskich koloru białego z długimi rękawami ze spodniami (poz. nr 2 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 72 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 kpl.); 4.2.3. Ubrań kucharskich damskich koloru białego z krótkimi rękawami ze spodniami (poz. nr 3 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę- 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 kpl.); 4.2.4. Ubrań kucharskich damskich koloru białego z długimi rękawami ze spodniami (poz. nr 4 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 kpl.); 4.2.5. Ubrań kucharskich męskich z długimi rękawami koloru czarnego ze spodniami (poz. nr 5 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę- 72 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 kpl.); 4.2.6. Ubrań kucharskich damskich z długimi rękawami koloru czarnego (poz. nr 6 z Opisu przedmiotu zamówienia) szyte na miarę - 18 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 kpl.); 4.2.7. Fartuchów frontowych koloru bordowego (poz. nr 9 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 31 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 60 szt.); 4.2.8. Fartuchów frontowych koloru czarnego (poz. nr 10 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 31 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 60 szt.); 4.2.9. Daszków kucharskich koloru bordowego (poz. nr 11 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 20 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.); 4.2.10. Czapek kucharskich typu baseball koloru białego (poz. nr 12 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 20 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.); 4.2.11. Furażerek kucharskich koloru białego (poz. nr 13 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 66 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 30 szt.); 4.2.12. Czapek kucharskich wysokich koloru czarnego (poz. nr 14 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 67 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 10 szt.); 4.2.13. Czapek kucharskich wysokich koloru białego (poz. nr 15 z Opisu przedmiotu zamówienia) - 67 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 20 szt.); 4.3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja „prawa opcji” może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 4.4. Zamawiający przekaże Wykonawcy informację dotyczącą uruchomienia „prawa opcji” w terminie pozwalającym na zrealizowanie zamówienia w terminie 30 dni od dnia złożenia zamówienia. 4.5. Uruchomienie „prawa opcji” nie wymaga aneksowania umowy. 5. Cechy produktu: (art. 30 ust. 9 pkt. 2)b) ustawy PZP) 5.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby dostarczony przedmiot zamówienia spełniał wymogi wynikające z Certyfikatu OEKO-TEX STANDARD 100. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 18110000-3 Odzież branżowa 8. Zamawiający nie przewiduje: 8.1. udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP (art. 36 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP); 8.2. zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP); 8.3. rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 ustawy PZP); 8.4. aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 ustawy PZP); 8.5. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 ustawy PZP); 8.6. zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. (art. 36 ust. 2 pkt. 10 ustawy PZP).
Cpv glowny przedmiot 18110000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Po dokonaniu oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta (w ramach danej części) została oceniona jako najkorzystniejsza do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 3 000 (słownie: trzy tysiące złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie następującym: 3.1. zmianę podwykonawcy w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu prac wykonywanych przez podwykonawcę, o ile Wykonawca powierzy część zamówienia do realizacji podwykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie powoływał się na potencjał tego podwykonawcy. W przypadku powołania się na potencjał tego podwykonawcy, Wykonawca musi wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.2. W przypadku braku możliwości pobrania wymiarów antropometrycznych z Użytkownika, termin realizacji może być przedłużony nie dłużej jednak niż o 15 dni od dnia pobrania wymiarów z ostatniego Użytkownika. O zaistniałej sytuacji Wykonawca zobowiązany powiadomić pisemnie Zamawiającego, który na tej podstawie sporządzi pisemny aneks do umowy. 3.3. Istnieje możliwość uruchomienia zamówienia wynikającego z „prawa opcji” po terminie 30.10.2019 r. Powyższa okoliczność wymagała będzie pisemnej zgody Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)