Dostawa wyposażenia domowego i elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Rząska ul. Krakowska 2

Data publikacji 2019-07-03
Data zakończenia 2019-07-11 00:00:00
Instytucja 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Wyposażenie domowe,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568182-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392000004, 397000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia domowego i elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Rząska
ul. Krakowska 2.

3.2. Przedmiot zmówienia Zamawiający podzielił na siedem części tj.:

 część nr 1: „Wyposażenie domowe - Sekcja Infrastruktury” (CPV: 39200000-4)

Przedmiotem zamówienia dla część nr 1 jest dostawa wyposażenia domowego - Sekcji Infrastruktury.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.


 część nr 2: „Wyposażenie domowe – Sekcja Wychowawcza” (CPV: 39200000-4)

Przedmiotem zamówienia dla część nr 2 jest dostawa wyposażenia domowego- Sekcja Wychowawcza.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawarty jest w załączniku
nr 5 do SIWZ.

 część nr 3: „Wyposażenie domowe – Służba Mundurowa” (CPV: 39200000-4)

Przedmiotem zamówienia dla część nr 3 jest dostawa wyposażenia domowego- Służba Mundurowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zawarty jest w załączniku
nr 5 do SIWZ.

 część nr 4: „Wyposażenie domowe - Służba Żywnościowa” (CPV: 39200000-4)

Przedmiotem zamówienia dla część nr 4 jest dostawa wyposażenia domowego- Służba Żywnościowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 zawarty jest w załączniku
nr 5 do SIWZ.

 część nr 5: „Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego - Sekcja Infrastruktury”
(CPV: 39700000-9)

Przedmiotem zamówienia dla część nr 5 jest dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego - Sekcja Infrastruktury
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 5 zawarty jest w załączniku
nr 5 do SIWZ.

 część nr 6: „Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego - Służba Mundurowa” (CPV: 39700000-9)
Przedmiotem zamówienia dla część nr 6 jest dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego – Służba Mundurowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 6 zawarty jest w załączniku
nr 5 do SIWZ.


 część nr 7: „Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego - Służba Żywnościowa”
(CPV: 39200000-4)

Przedmiotem zamówienia dla część nr 7 jest dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego – Służby Żywnościowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 7 zawarty jest w załączniku
nr 5 do SIWZ.

3.3. Wartość poszczególnego asortymentu w formularzu cenowym dla danej części zamówienia nie może przekroczyć 10 000,00 zł brutto.

3.4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania produktów równoważnych TYLKO dla części
nr 1 i TYLKO dla części nr 5.

3.5. Pod pojęciem „lub równoważne” należy rozumieć:
Materiały spełniające tę samą funkcję, posiadające te same parametry i standardy jakościowe bądź lepsze w stosunku do materiałów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego i określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.

3.6. W przypadku oferowania materiałów „równoważnych”, ciężar udowodnienia „równoważności” spoczywa na Wykonawcy (wzór zał. nr 7 do SIWZ).

3.7. W przypadku zaoferowania dla cz. 1, dla cz. 5 materiały równoważne Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz asortymentu dla którego oferuje zamienniki (produkty równoważne) zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9bd6c512-dd8d-4f01-9cf8-1e6225300a34
Biuletyn 568182-N-2019
Zamawiajacy nazwa 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 12150664500000
Zamawiajacy adres ulica Rząska, ul. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48 261135116, +48 261133017
Zamawiajacy fax +48 261135059, +48 261135165
Zamawiajacy email 35wog.szpk@ron.mil.pl
Adres strony url http://35wog.wp.mil.pl/pl/37.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka budżetowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://35wog.wp.mil.pl/pl/37.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty nalezy składać wyłącznie w formie pisemnej. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Krakowska 2 30-199 RZĄSKA Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 120 (piętro I) w godzinach 8.00 – 10.30 i 13.00 – 15.00
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia domowego i elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Rząska ul. Krakowska 2
Numer referencyjny 29/INFR/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia domowego i elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Rząska ul. Krakowska 2. 3.2. Przedmiot zmówienia Zamawiający podzielił na siedem części tj.:  część nr 1: „Wyposażenie domowe - Sekcja Infrastruktury” (CPV: 39200000-4) Przedmiotem zamówienia dla część nr 1 jest dostawa wyposażenia domowego - Sekcji Infrastruktury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.  część nr 2: „Wyposażenie domowe – Sekcja Wychowawcza” (CPV: 39200000-4) Przedmiotem zamówienia dla część nr 2 jest dostawa wyposażenia domowego- Sekcja Wychowawcza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.  część nr 3: „Wyposażenie domowe – Służba Mundurowa” (CPV: 39200000-4) Przedmiotem zamówienia dla część nr 3 jest dostawa wyposażenia domowego- Służba Mundurowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.  część nr 4: „Wyposażenie domowe - Służba Żywnościowa” (CPV: 39200000-4) Przedmiotem zamówienia dla część nr 4 jest dostawa wyposażenia domowego- Służba Żywnościowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.  część nr 5: „Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego - Sekcja Infrastruktury” (CPV: 39700000-9) Przedmiotem zamówienia dla część nr 5 jest dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego - Sekcja Infrastruktury Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 5 zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.  część nr 6: „Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego - Służba Mundurowa” (CPV: 39700000-9) Przedmiotem zamówienia dla część nr 6 jest dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego – Służba Mundurowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 6 zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.  część nr 7: „Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego - Służba Żywnościowa” (CPV: 39200000-4) Przedmiotem zamówienia dla część nr 7 jest dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego – Służby Żywnościowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 7 zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. 3.3. Wartość poszczególnego asortymentu w formularzu cenowym dla danej części zamówienia nie może przekroczyć 10 000,00 zł brutto. 3.4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania produktów równoważnych TYLKO dla części nr 1 i TYLKO dla części nr 5. 3.5. Pod pojęciem „lub równoważne” należy rozumieć: Materiały spełniające tę samą funkcję, posiadające te same parametry i standardy jakościowe bądź lepsze w stosunku do materiałów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego i określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 3.6. W przypadku oferowania materiałów „równoważnych”, ciężar udowodnienia „równoważności” spoczywa na Wykonawcy (wzór zał. nr 7 do SIWZ). 3.7. W przypadku zaoferowania dla cz. 1, dla cz. 5 materiały równoważne Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz asortymentu dla którego oferuje zamienniki (produkty równoważne) zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39200000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 391307,68
Waluta calosc pln
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Wartość zamówienia wynosi: 391 307,68 zł netto, w tym wartość przewidywanego prawa opcji wynosi 100 709,50 zł netto.
Okreslenie warunkow - Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow - Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.4. Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego w oparciu o zapis art. 26 ust. 2 ustawy Pzp niżej wymienione dokumenty: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Podstawy Wykluczenia badane na etapie złożenia standardowego formularza jednolitego oświadczenia (zwanego dalej JO) e) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne- badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). f) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). g) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). h) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). i) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). j) Wykonawca który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; k) jeżeli wykonawca lub osoby, o których mowa w ust. 1 pkt 14, uprawnione do reprezentowania wykonawcy pozostają w relacjach określonych w art. 17 ust. 1 pkt 2–4 z:  zamawiającym,  osobami uprawnionymi do reprezentowania zamawiającego,  członkami komisji przetargowej,  osobami, które złożyły oświadczenie, o którym mowa w art. 17 ust. 2a – chyba że jest możliwe zapewnienie bezstronności po stronie zamawiającego w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu; l) Wykonawcę który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–4, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania. Dokumenty wskazane w pkt 1.4 dostarczone na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust 2 Pzp mogą być złożone przez Wykonawcę w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca złożył ofertę na kilka części Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego powyżej, w jednym osobnym komplecie dokumentów oznaczonym dla jakich części jest on złożony oraz trwale połączonym w sposób uniemożliwiający ich rozkompletowanie (np. zszyty). 1.5. Dokumenty jakie należy złożyć w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 poz. 1126) (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. d) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i pkt 6 ustawy Pzp; – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w § 5 pkt 1 oraz pkt 4 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. a i d) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w § 5 pkt 2 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 5 pkt 1,2,4 rozporządzenia część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. a, b, d, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższe dokumenty w formie oświadczenia, o których mowa w § 5 pkt 1 oraz pkt 4 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. a i d) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w § 5 ust 1 pkt 2 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. d) , składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby., Powyższe dokumenty w formie oświadczenia, o których mowa w § 5 pkt 1 oraz 4 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. a i d) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w § 5 pkt 2 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć dla każdej części „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od dn. … do dn. … w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (wzór załącznik nr 2 do SIWZ) złożony w oryginale – załącznik musi być potwierdzony przez podmiot oddający do dyspozycji zasoby. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty dotyczące podmiotu na zasobach których polega na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp.: • dokumenty o których mowa w części III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 (dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.); • dokumenty dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1b pkt 2,3 (o którym mowa w część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.3.), wyłącznie w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego. • oświadczenie w oryginale zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ potwierdzającego odpowiednio że podmiot trzeci nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp. w związku z § 5 pkt 5-9 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia). UWAGA !!! Wykonawca (w przypadku konsorcjum, każdy z członków konsorcjum), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja dot. otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający zamieszczając na swojej stronie internetowej informację z otwarcia ofert dołączy przykładowe wzory oświadczeń.
Zakresie warunkow udzialu - Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione 1.1. Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty:  Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6);  „Formularz cenowy” (zał. nr 4);  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.  Wykaz produktów równoważnych dotyczy: tylko cz. 1 i tylko cz. 5 (zał. nr 7 SIWZ) – tylko i wyłącznie w przypadku zaoferowania ich przez Wykonawcę
Czy wadium 1
Wadium 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:  część nr 1 w kwocie – 2 300,00 zł (słownie zł: dwa tysiące trzysta);  część nr 2 w kwocie – 400,00 zł (słownie zł: czterysta);  część nr 3 w kwocie – niewymagane;  część nr 4 w kwocie – 980,00 zł (słownie zł: dziewięćset osiemdziesiąt);  część nr 5 w kwocie – 3 700,00 zł (słownie zł: trzy tysiące siedemset);  część nr 6 w kwocie – 200,00 zł (słownie zł: dwieście);  część nr 7 w kwocie – 1 040,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterdzieści).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst b) Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian zapisów umowy zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 1 i pkt 6 ustawy Pzp zgodnie z zapisami określonymi we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ. (dotyczy wszystkich części) c) Prawo opcji (TYLKO DLA CZĘŚCI : NR 1 I NR 5), o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2019-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie domowe - Sekcja Infrastruktury
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39200000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 115948,50
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Wartość zamówienia dla części nr 1 wynosi 115 948.50, w tym wartość przewidywanego prawa opcji wynosi: 38 649.50 zł netto
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla część nr 1 jest dostawa wyposażenia domowego - Sekcji Infrastruktury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie domowe – Sekcja Wychowawcza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39200000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13371,54
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla część nr 2 jest dostawa wyposażenia domowego- Sekcja Wychowawcza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie domowe – Służba Mundurowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39200000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 700,98
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla część nr 3 jest dostawa wyposażenia domowego- Służba Mundurowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyposażenie domowe - Służba Żywnościowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39200000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 32915,64
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla część nr 4 jest dostawa wyposażenia domowego- Służba Żywnościowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego - Sekcja Infrastruktury
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 186180,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Wartość zamówienia dla części nr 5 wynosi 186 180,00 zł netto, w tym wartość przewidywanego prawa opcji wynosi: 62 060,00 zł netto
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla część nr 5 jest dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego - Sekcja Infrastruktury Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 5 zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego - Służba Mundurowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7350,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla część nr 6 jest dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego – Służba Mundurowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 6 zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego - Służba Żywnościowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39200000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 34842,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla część nr 7 jest dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego – Służby Żywnościowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 7 zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)