GuidZP400 |
a98ce751-1d37-4724-8bef-8f2d33b40842
|
Biuletyn |
570221-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Jarocin
|
Regon |
25085470200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jarocin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
627 499 500
|
Zamawiajacy fax |
627 472 225
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@jarocin.pl
|
Adres strony url |
www.jarocin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
NIE DOTYCZY.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.jarocin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.jarocin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Jarocinie - Kancelaria Burmistrza (pok. 32), ul. Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego
|
Numer referencyjny |
WR-RGK.271.23.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
5.1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego, w tym dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania i systemów dziedzinowych, uruchomienie e-usług publicznych oraz przeprowadzenie szkoleń.
Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.
5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
48.00.00.00-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48.51.70.00-5 Pakiety oprogramowania informatycznego
48.44.20.00-8 Pakiety oprogramowania do systemów finansowych
72.26.80.00-1 Usługi dostawy oprogramowania
72.26.50.00-0 Usługi konfiguracji oprogramowania
72.26.30.00-6 Usługi wdrażania oprogramowania
72.26.20.00-9 Usługi rozbudowy oprogramowania
5.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Tom III SIWZ.
5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy.
5.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę
lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie czynności będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia z wyłączeniem osoby na stanowisku kierownika projektu.
Powyższy wymóg nie dotyczy osób odnośnie których Wykonawca wykaże, ze ww. czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz co do zasady nie ma on zastosowania do kierownika projektu. Wymóg ten nie dotyczy także osób samozatrudnionych oraz wspólników spółki, którzy sami realizują prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia
5.6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
5.7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5. czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy.
5.8. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 1.000,00 złotych za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku określonego w pkt. 5.5. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 7 dni, żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5. czynności.
5.9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
6. Podwykonawstwo:
a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia,
b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy,
c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
16
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
NIE DOTYCZY.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400.000,00 zł,
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna nie niższą niż 400.000,00 zł.
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, warunek może być spełniony przez nich łącznie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
NIE DOTYCZY.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i zamówień zakończonych w terminie:
minimum 1 zamówienie polegające na wdrożeniu systemu informatycznego w Gminie pow. 20 tys. mieszk. obejmujące m.in. system dziedzinowy obsługujący obszar podatków i opłat, system dziedzinowy obsługujący obszar finansowo-budżetowy oraz repozytorium dokumentów dziedzinowych o wartości minimum 500.000,00 zł brutto,
minimum 2 zamówienia polegające na integracji systemów za pomocą usług sieciowych;
minimum 2 zamówienia polegające na wdrożeniu portalu e-Usług, które obejmowały poniższe funkcjonalności:
• udostępnianie klientowi, poprzez autoryzowany dostęp za pośrednictwem platformy ePUAP, danych dotyczących zobowiązań klienta,
• możliwość dokonania przez klienta płatności on-line wskazanych zobowiązań z wykorzystaniem ekspresowych przelewów elektronicznych,
• możliwość wysyłania ogólnych oraz spersonalizowanych wiadomości sms i mail do klientów.
W tym co najmniej 1 zamówienie obejmowało wdrożeniu portalu e-Usług o wartości minimum 200.000,00 zł brutto.
Warunek dotyczący zdolności technicznej Wykonawcy, określony w pkt 7.2.3) lit. a) SIWZ TOM I - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy co najmniej jeden z Wykonawców wykaże się realizacją minimum trzech wymaganych usług (jedna usługa rozumiana jako jedna umowa) a pozostali wykonawcy minimum jedną usługą. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia z innymi wykonawcami nie posiada żadnego doświadczenia.
b) osób:
Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że zapewni, wśród osób, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia:
co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika projektu – posiadającą wykształcenie wyższe, certyfikat z zakresu zarządzania projektami oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami polegającymi na wdrażaniu systemów informatycznych,
co najmniej dwiema osobami na stanowisku wdrożeniowca systemów informatycznych – posiadających wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych każda z osób,
co najmniej dwiema osobami na stanowisku programisty – posiadającymi wykształcenie wyższe informatyczne, oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie pisania i integracji systemów informatycznych.
Powyższy warunek może być spełniony przez Wykonawców łącznie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
2.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać, jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu.
Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
4. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13–22 ustawy Pzp oraz, o których mowa w pkt 8.2. IDW.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 10.1. IDW
7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy (jeśli dotyczy).
8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunki udziału w postępowaniu zamieszcza informacje
o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.2. IDW.
9. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych
w pkt 9.6.2) IDW.
10. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów ww. dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich, wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
|
Zakresie kryteriow selekcji |
NIE DOTYCZY.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- próbka zaoferowanych przez Wykonawcę systemów informatycznych potwierdzająca cechy i funkcjonalności w zakresie zgodności z wymaganiami określonymi w SIWZ TOM IV (Opis badania próbki) jako te, które zaoferowane systemy posiadają.
Próbka oferowanych systemów powinna zawierać zainstalowane na nośniku oprogramowanie i przykładowe dane, pozwalające Zamawiającemu zbadanie zaoferowanych systemów potwierdzających ich cechy i funkcjonalności, zgodnie z opracowanymi przez Zamawiającego scenariuszami, które zostały opisane w SIWZ TOM IV (Opis badania próbki) Zamawiający zweryfikuje posiadane cechy i funkcjonalności na podstawie scenariuszy, zawartych w SIWZ TOM IV (Opis badania próbki) dla każdego z zaoferowanych systemów. Każdy z zaoferowanych systemów przedstawiony Zamawiającemu na próbce musi zawierać elementy pozwalające na zweryfikowanie przez Zamawiającego każdego z kroku opisanego w scenariuszu dla danej części zamówienia. Przykładowe dane nie mogą naruszać zapisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 ze zm.). W przypadku jej naruszenia Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność. Próbkę należy załączyć na dysku przenośnym w dwóch egzemplarzach. Próbka powinna być tak przygotowana aby w łatwy sposób pozwalała na uruchomienie umieszczonego na niej systemu. Do próbki należy załączyć szczegółową instrukcję z opisem umożliwiającym identyfikację sposobu weryfikacji poszczególnych funkcjonalności systemu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
2. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta” oraz następujące załączniki:
1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW;
2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być
ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
5) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
16.1 Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP).
Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
16.2. Forma wadium.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
16.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium:
16.3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem WADIUM - „Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego”.
Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż w pieniądzu,
a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale
wraz z ofertą - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz,
o którym mowa w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny.
16.3.2. Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny.
16.4. Termin wniesienia wadium
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
16.5. Zwrot wadium
16.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
16.5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
16.5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
16.5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w pkt. 16.5.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
16.5.5. W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych
w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp.
16.6. Utrata wadium
16.6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
16.6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
NIE DOTYCZY.
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
NIE DOTYCZY.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
NIE DOTYCZY.
|
IV 3 2 opis potrzeb |
NIE DOTYCZY.
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
NIE DOTYCZY.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami SIWZ Tom II:
1. Zmiana umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) oraz określonych w niniejszej umowie, w szczególności:
a) w przypadku wprowadzenia na rynek nowej wersji systemu składającego się na przedmiot umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji systemu składającego się na przedmiot umowy pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ,
b) w przypadku zakończenia wytwarzania systemu składającego się na przedmiot umowy lub wycofania go z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu zastępczego systemu odpowiadającego przedmiotowi umowy o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ dla przedmiotu umowy,
c) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa,
d) w przypadku, gdy konieczna będzie zmiana zmniejszająca zakres realizacji umowy wraz z odpowiednią zmianą wynagrodzenia - jeżeli realizacja przedmiotu umowy w pełnym zakresie stanie się niemożliwa, ze względu na okoliczności niezależne od Stronu umowy, w szczególności wycofanie przez Wykonawcę ze sprzedaży systemu,
e) w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony,
f) w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy ujawni się okoliczność wymagająca dokonania uściśleń lub uzupełnień postanowień umownych, korzystnych dla Zamawiającego lub wręcz niezbędnych z punktu widzenia realizacji niniejszej umowy.
2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią Zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.
3. Strona ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od wystąpienia lub powzięcia wiadomości o wystąpieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1, złożyć drugiej Stronie na piśmie uzasadniony wniosek w zmianę umowy.
4. Zmiany, o których mowa powyżej, będą się odbywały w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
NIE DOTYCZY
|
IV 6 1 srodki ochrony |
NIE DOTYCZY.
|
IV 4 4 data |
2019-07-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pytaniami, kierując wniosek na adres:
Jarocińska Agencja Rozwoju Sp. z o.o.
Ul. T. Kościuszki 15 B, 63-200 Jarocin.
2. Zamawiający prosi o przekazywanie pytań również drogą elektroniczną na adres:
kaniewska@jarjarocin.pl w formie edytowalnej
3. Ze strony zamawiającego osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami oraz do potwierdzania wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych jest:
1) w sprawach przedmiotu zamówienia:
Monika Solińska, tel. (62) 749 95 25
2) w sprawach procedury:
Magdalena Kaniewska, tel. 62 740 02 95.
Edyta Szymczak, tel. 62 740 02 95.
Alicja Stachowska, tel. 62 740 02 95.
4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Gmina Jarocin
Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin
Tel.: 62 749 95 00
Fax.: 62 747 22 25
Poczta elektroniczna: office@jarocin.pl
Strona internetowa: www.jarocin.pl
inspektorem ochrony danych osobowych w w/w jednostkach jest:
Pan Witold Ruciński, kontakt: iodo@jarocin.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego”, nr sprawy WR-RGK.271.23.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986ze zm.), dalej „ustawa Pzp”,
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie:
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|