GuidZP400 |
58f4233d-17d0-433b-bd9b-1f40ea82fb72
|
Biuletyn |
566513-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu
|
Regon |
12007355200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kolbego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oświęcim
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 842 98 01
|
Zamawiajacy fax |
033 8435601, 8430530
|
Zamawiajacy email |
biuro.kanclerza@pwsz-oswiecim.edu.pl
|
Adres strony url |
https://uczelnia.pwsz-oswiecim.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Uczelnia na wyższym poziomie. Zintegrowany Program Rozwoju PWSZ im. rtm. Pileckiego w Oświęcimiu". Projekt dofinansowany z środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Państwowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://uczelnia.pwsz-oswiecim.edu.pl/uczelnia/zamowienia-publiczne/oferty-aktualne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://uczelnia.pwsz-oswiecim.edu.pl/uczelnia/zamowienia-publiczne/oferty-aktualne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy zożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Oświęcimiu im. Rotmistrza Witolda Pileckiego ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8 32-600 Oświęcim pok. 1.05 budynek Collegium Primum (Kancelaria Ogólna).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Kompleksowa dostawa i wdrożenie sprzętu, oprogramowania, licencji do zarzadzanie elektronicznymi legitymacjami studenckimi Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu wraz ze szkoleniem pracowników Zamawiającego, oraz dostawa spersonalizowanych blankietów ELS
|
Numer referencyjny |
9/PN/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Część I – dostawa i wdrożenie sprzętu, oprogramowania, licencji do zarządzania elektronicznymi legitymacjami studenckimi oraz dostawa zestawów (urządzeń, oprogramowania i certyfikatów) do podpisów kwalifikowanych a także dostawa spersonalizowanych blankietów legitymacji oraz szkolenie pracowników Zamawiającego.
Część II – dostawa hologramów .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30162000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 w zakresie części I i II zamówienia do 10 % wartości zamówienia podstawowego.
|
Data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Część I - do 31 sierpnia 2019 r.
Dostawa i wdrożenie sprzętu, oprogramowania, licencji do zarządzania elektronicznymi legitymacjami studenckimi oraz dostawa zestawów (urządzeń, oprogramowania i certyfikatów) do podpisów kwalifikowanych, dostawa części spersonalizowanych blankietów legitymacji , przeszkolenie pracowników Zamawiającego - nastąpi w terminie do 31 sierpnia 2019 r.
Dostawa pozostałych spersonalizowanych blankietów elektronicznych legitymacji studenckich, będzie następować w przeciągu 12 miesięcy od podpisania umowy. Przewiduje się około 12 dostaw.
W przypadku zamówienia Wykonawca ma 7 dni na jego realizację od momentu zatwierdzenia danych.
Część II – dostawa hologramów - do 31 sierpnia 2019 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
w lit. a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1) powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 2) stosuje się.
4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Formularz ofertowy ( załącznik nr 1)
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu ( załącznik nr 2)
c) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy).
d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).
e) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
a) w przypadku konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
b) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy spowodowanej np. niedostępnością na rynku sprzętu opisanego w przedmiocie zamówienia lub zmianą zapotrzebowania ilościowego dostarczanych legitymacji lub hologramów.
W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone.
c) Zwiększeniu liczby zamawianych legitymacji lub hologramów. Wynagrodzenie ulegnie w takim przypadku proporcjonalnemu zwiększeniu.
d) w przypadku zmian technologicznych spowodowanych np. zaprzestaniem produkcji określonego sprzętu, lub pojawieniem się na rynku nowszej wersji sprzętu. W takim przypadku Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może dostarczyć inny produkt, niż zaoferowany w ofercie, pod warunkiem spełnienia wszystkich kluczowych parametrów opisanych w przedmiocie zamówienia w cenie wynikającej z oferty przetargowej. Zaistnienie takiej sytuacji może być również podstawą do aneksowania terminu realizacji umowy.
e) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT).
f) wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę,
g) wystąpiła konieczność zmiany osób wymienionych w umowie,
h) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań – strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy,
Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,
b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy , zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. 2018 poz. 419, z późn. zm.). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa .
Wykonawca w szczególności nie może zastrzec w ofercie informacji:
1) odczytywanych podczas otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp,
2) które są jawne na mocy odrębnych przepisów,
3) ceny jednostkowej stanowiącej podstawę wyliczenia ceny oferty.
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1010), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnej kopercie opisanej „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z ofertą wspólnie umieszczone w jednej kopercie składanej Zamawiającemu.
Zamawiający informuje, że w przypadku, kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2019-07-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i wdrożenie sprzętu, oprogramowania, licencji do zarządzania elektronicznymi legitymacjami studenckimi oraz dostawa zestawów (urządzeń, oprogramowania i certyfikatów) do podpisów kwalifikowanych a także dostawa spersonalizowanych blankietów legitymacji oraz szkolenie pracowników Zamawiającego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30162000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część I – dostawa i wdrożenie sprzętu, oprogramowania, licencji do zarządzania elektronicznymi legitymacjami studenckimi oraz dostawa zestawów (urządzeń, oprogramowania i certyfikatów) do podpisów kwalifikowanych a także dostawa spersonalizowanych blankietów legitymacji oraz szkolenie pracowników Zamawiającego.
Elektroniczne legitymacje studenckie muszą być zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa wyższego z dnia 16 kwietnia 2019 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie studiów.
Zamawiający informuje że jest w trakcie zmiany nazwy. Nowa nazwa Zamawiającego zostanie podana Wykonawcy przed wykonaniem blankietów.
OPIS LEGITYMACJI
Elektroniczna legitymacja studencka jest elektroniczną kartą procesorową, hybrydową z interfejsem stykowym określonym w normach ISO/IEC 7816-2 i ISO/IEC 7816-3 oraz interfejsem bezstykowym, zgodnym z normą ISO/IEC 14443 na którym będzie zapisany wyłącznie tzw. numer „UID” .
Minimalny okres gwarancji na blankiet i jego elektronikę to 6 miesięcy.
W "okresie przejściowym" (do 30.06.2020 r.) wykorzystywane będą blankiety z napisem "Adres" na nich i "kreską" nanoszoną podczas personalizacji, a następnie wg nowego rozporządzenia.
Blankiet elektronicznej legitymacji studenckiej jest wykonany z materiału laminowanego o wymiarach i właściwościach fizycznych zgodnych z wymaganiami dla kart identyfikacyjnych formatu ID-1 określonymi w normie ISO/IEC 7810, a jego właściwości i odporność muszą być potwierdzone badaniami przeprowadzonymi zgodnie z wieloczęściową normą ISO/IEC 10373.
Poddruk blankietu elektronicznej legitymacji studenckiej wykonany w technice offsetowej w standardzie 5 + 4 (CMYK i Pantone 5555 na awersie oraz CMYK na rewersie) jest chroniony zewnętrzną folią laminacyjną.
W procesie zadrukowywania blankietu (poddruk offsetowy) nanoszone będą następujące elementy:
1) tło z elementami grafiki rastrowej w kolorach CMYK;
2) zabezpieczające elementy wykonane techniką giloszową w formie stylizowanego, powtarzalnego ornamentu geometrycznego wydrukowanego linią o grubości 0,075 pkt w kolorze Pantone 5555 umieszczone na pasie o szerokości 22,7 mm przebiegającym wzdłuż prawego boku legitymacji w odległości 3,8 mm od krawędzi, na całej jej wysokości, włącznie z polem przeznaczonym pod druk zdjęcia;
3) napis „LEGITYMACJA STUDENCKA” wykonany w technice mikrodruku, na białym pasku o szerokości 1 mm przebiegającym poziomo w odległości 1,7 mm od dolnej krawędzi legitymacji, w kolorze czarnym;
4) wizerunek orła ustalony dla godła Rzeczypospolitej Polskiej o wysokości 8,5 mm i napis „RZECZPOSPOLITA POLSKA” wykonany krojem Palm Springs Bold o wielkości 5 pkt, w kolorze czarnym;
5) napisy:
a) „LEGITYMACJA STUDENCKA” wykonany krojem Aura Ibis o wielkości 12,5 pkt, w kolorze granatowym (C100, M70, Y25, K20),
b) „STUDENT CARD” wykonany krojem Aura Ibis o wielkości 9,7 pkt, w kolorze granatowym (C100, M70, Y25, K20),
c) „Wydana:”, „Nr albumu:”, „PESEL:”, „Legitymacja ważna do:” wykonane krojem Arial Narrow o wielkości 7 pkt, w kolorze czarnym,
d) „Poświadcza uprawnienia do 50% ulgi przy przejazdach środkami komunikacji miejskiej, a także uprawnienia do korzystania – do ukończenia 26 roku życia – z ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego autobusowego i kolejowego na podstawie odrębnych przepisów.” wykonany krojem Arial Narrow Bold o wielkości 6 pkt, w kolorze czarnym;
6) biały obszar przeznaczony na zdjęcie posiadacza legitymacji o wymiarach 20 mm x 25 mm, w odległości 5 mm w poziomie i 23,5 mm w pionie;
7) 12 pól o wymiarach 8 mm x 9 mm, oznaczonych kolejno liczbami od 1 do 12 m wykonanymi krojem Arial o wielkości 5 pkt, w kolorze czarnym;
8) biały obszar o wymiarach 30 mm x 21 mm przeznaczony na naniesienie kodu kreskowego. Unikatowy kod kreskowy studenta zamieszczany na legitymacji generuje system do personalizacji.
W procesie personalizacji elektronicznej legitymacji studenckiej będą nanoszone w sposób zapewniający trwałe
i bezpieczne użytkowanie następujące dane:
1) kolorowe zdjęcie posiadacza legitymacji o wymiarach 20 mm x 25 mm w rozdzielczości co najmniej 300 dpi;
2) nazwa uczelni wykonana krojem Arial Narrow Bold o wielkości 7 pkt, w dwóch lub trzech wierszach, do 30 znaków w wierszu, wyjustowana do prawej strony; notacja: „Pierwsze Litery Wielkie”; pozycjonowanie: 27,2 mm w poziomie, licząc od prawej krawędzi bloku tekstu, 6,2 mm w pionie, licząc od górnej krawędzi bloku tekstu, w kolorze czarnym;
3) imię do 24 znaków oraz nazwisko w dwóch wierszach, do 28 znaków każdy, wykonane krojem Arial Narrow o wielkości 8 pkt, wyjustowane centralnie; notacja: „Pierwsze Litery Wielkie”; pozycjonowanie: oś pionowa tekstu 43,6 mm w poziomie i 24 mm w pionie, licząc od górnej krawędzi bloku tekstu, w kolorze czarnym;
4) data wydania wykonana krojem Arial Narrow o wielkości 7 pkt, w kolorze czarnym;
5) nr albumu wykonany krojem Arial Narrow o wielkości 7 pkt, w kolorze czarnym;
6) numer PESEL (dla obcokrajowców data urodzenia w formacie rrmmdd00000, kodowanie tysięcy i setek lat zgodnie z zasadami systemu PESEL) wykonany krojem Arial Narrow o wielkości 7 pkt, w kolorze czarnym;
7) kod kreskowy w kolorze czarnym.
Zamawiający nie wymaga blankietów z możliwością wgrania zdjęć do chip’a karty.
Legitymacja musi zawierać wewnętrzny tzw. numer „UID” możliwy do odczytu elektronicznego w formie stykowej oraz bezstykowej.
Sposób komunikacji karty jest zgodny ze standardem przemysłowym MIFARE®
Dostęp do układów elektronicznych blankietów ELS jest zabezpieczany na czas dostawy specjalnymi kluczami transportowymi dla części bezstykowej (MIFARE®) i stykowej.
Więcej szczegółów zostało zawartych w niżej wymienionych aktach prawnych:
- Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 16 kwietnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie
w sprawie studiów ( Dz.U. z 2019 poz.787).
- art. 81 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. poz. 1668, z późn. zm.) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2018 r. poz. 2024 i 2245 oraz z 2019 r. poz. 276, 447, 534, 577 i 730.
- Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. ( Dz. U. z 2018 poz. 1861)
w sprawie studiów. Na podstawie art. 81 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1668) ).
Przesyłanie danych do personalizacji i wydruku legitymacji odbywać się będzie za pomocą informatycznego szyfrowanego połączenia pomiędzy serwerem Uczelni a serwerem Wykonawcy. Zamawiający przesyłać będzie dane w arkuszu kalkulacyjnym dostosowanym do wymagań Wykonawcy, za wyjątkiem zdjęć.
System po zaimportowaniu danych podstawowych z arkusza , umożliwi ich edycję oraz dodanie zdjęcia np. z CD lub pendrive.
Blankiety/Karty muszą odznaczać się wysoką jakością, w szczególności w zakresie utrzymania prawidłowego formatu, jednolitego, wyraźnego druku bez zabrudzeń. Jeśli w trakcie eksploatacji (normalnego użytkowana) przedmiotu umowy zostaną ujawnione wady uniemożliwiające użytkowanie przedmiotu umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy bezpłatnego wysłania nowych blankietów legitymacji wolnych od wad. Warunkiem przyjęcia blankietów będzie zgodność wykonanych druków z ww. wymaganiami i wyżej przywołanymi przepisami prawa. Jeśli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady dostarczonego towaru Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy odbioru towaru i zapłaty wystawionej faktury.
Ilość blankietów podlegająca zamówieniu: 1000 sztuk.
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
a) zwiększenia zamówienia o co najwyżej 10% jego wartości brutto, za co wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie,
b) zmniejszenia zamówienia o co najwyżej 10% jego wartości brutto - z tego tytułu wykonawcy nie przysługują żadne świadczenia/roszczenia.
Zwiększenie zamówienia o co najwyżej 10% jego wartości brutto, za co wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie obejmuje usługę związaną np. z wykonaniem duplikatu legitymacji.
OPIS OPROGRAMOWANIA
1. Oprogramowanie przeznaczone do wgrywania/umieszczania danych studenta, przetwarzania, personalizacji danych ELS.
2. Program obsługujący karty procesorowe - blankiety Elektronicznej Legitymacji Studenckiej.
3. Oprogramowanie ma zapewniać pełną kontrolę nad procesem tworzenie ELS oraz zabezpieczać przed wystąpieniem błędów w obsłudze sytemu niezgodnych z procedurą.
4. Oprogramowanie umożliwia poprawę danych studenta w przypadku błędów przed zatwierdzeniem i personalizacją.
5. Wykonawca dostarcza i instaluje nieodpłatnie aktualizacje oprogramowania.
6. Wykonawca dostarcza oprogramowanie do przedłużania i personalizacji legitymacji dla systemów Windows 10 Professional 64bit.
7. Oprogramowanie do zarządzania i personalizacji ELS działa w wersji przeglądarkowej lub desktopowej.
8. Oprogramowanie daje możliwość automatycznego skalowania zdjęć do wymaganego rozmiaru.
9. Oprogramowanie pozwala na przesyłanie danych do personalizacji i wydruku legitymacji za pomocą informatycznego szyfrowanego połączenia pomiędzy serwerem Uczelni a serwerem Wykonawcy. Zamawiający przesyłać będzie dane w arkuszu kalkulacyjnym dostosowanym do wymagań Wykonawcy.
10. Oprogramowanie pozwalające na bezproblemową obsługę podpisu kwalifikowalnego niezbędnego do personalizacji i przedłużania terminu ważności legitymacji działające w Windows 10 Professional 64bit.
11. Zamawiający udostępnia miejsce serwerowe poprzez środowisko wirtualizacji VMWARE (posiadamy wersję 6,5 darmową z możliwością aktualizacji do 6,7) na serwerze Zamawiającego w celu zainstalowania systemu do obsługi procesów ELS.
12. Wykonawca dokonuje instalacji środowiska systemowego oraz serwerowego w celu realizacji procesów związanych z komunikacją, przesłaniem danych do wydruku i personalizacji legitymacji oraz pozostałych niezbędnych procesów obsługi ELS.
13. Wykonawca dostarcza wszystkie wymagane licencje i instaluje systemy z zachowaniem wymaganych procedur bezpieczeństwa, szyfrowania, a także z uwzględnieniem przepisów RODO.
14. Wykonawca dostarcza i instaluje bezpieczne, szyfrowane środowisko celem zestawienia internetowego połączenia serwera Zamawiającego z serwerem centrum personalizacji ELS Wykonawcy. Ilość stanowisk, na których będzie instalowane oprogramowanie: 2 stanowiska.
15. Wykonawca służy wsparciem technicznym osobom obsługującym system w przypadku problemów z systemem.
16. Wykonawca usuwa usterki na bieżąco. W przypadku awarii systemu Wnioskodawca usuwa ją w przeciągu 48 godzin.
17. System musi być dostosowany do wytycznych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
OPIS SPRZĘTU:
Czytnik dualny (zbliżeniowy i stykowy w jednym) do kart procesorowych, hybrydowych przystosowany do wyżej opisanego oprogramowania.
Sprzęt musi być dostarczony w opakowaniach fabrycznych, pochodzić z legalnego źródła i być przeznaczony do użytku w Polsce. Sprzęt musi być objęty okresem gwarancyjnym.
Czytnik kart elektronicznych ma:
- umożliwiać czytanie elektronicznych legitymacji studenckich z komputerem stacjonarnym lub laptopem;
- służyć weryfikacji tożsamości posiadacza legitymacji
- służyć aktywacji i dezaktywacji legitymacji studenckich
służyć przedłużaniu jej terminu ważności w sposób stykowy.
Dane techniczne czytnika:
- złącze USB min. 2.0
- sygnalizacja świetlna, kontrolna (np. tzw. zielona i czerwona kontrolka)
- kabel o długości min. 100 cm zakończony wtykiem USB
Ilość czytników podlegających zamówieniu: 2 sztuki.
Sprzęt do kwalifikowanych podpisów elektronicznych musi być dostarczony w opakowaniach fabrycznych, pochodzić z legalnego źródła i być przeznaczony do użytku w Polsce. Sprzęt musi być objęty okresem gwarancyjnym.
OPIS CERTYFIKATU i pozostałych elementów ZESTAWU:
1. Zestaw do kwalifikowanych podpisów musi być dedykowany do aktywacji legitymacji, przedłużania terminu jej ważności oraz do jej dezaktywacji.
2. Zestaw do kwalifikowanych podpisów musi być kompatybilny z systemem ELS.
3. Zestaw do kwalifikowanych podpisów elektronicznych umożliwiające podpisanie/autoryzacje danych zawartych na elektronicznej legitymacji studenckiej.
4. Certyfikaty kwalifikowane muszą być odpowiednio zapisane na kartach kryptograficznych – chipowych – wykonawca udostępnia niezbędne narzędzia do wgrania i przedłużania certyfikatu.
5. Oprogramowanie umożliwiające składanie i weryfikację podpisu musi posiadać polski interfejs użytkownika. Do oprogramowania musi być dołączony podręcznik użytkownika w języku polskim.
6. Oprogramowanie działające na stacjach roboczych posiadających system operacyjny Windows 10 i nowszy.
7. Oprogramowanie musi posiadać możliwość aktualizacji na stacjach roboczych posiadających system operacyjny Windows 10 oraz nowszy. Aktualizacja winna być bezpłatna dla Zamawiającego w okresie trwania umowy oraz ważności certyfikatów.
8. Certyfikaty kwalifikowane muszą posiadać możliwość ich odnowienia.
9. Karta i oprogramowanie wchodzące w skład zestawu objęte będą gwarancją w okresie ważności certyfikatu. W tym okresie wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonych urządzeń i kart kryptograficznych - chipowych na nowe w terminie 3 dni roboczych od momentu przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego.
10. Zestawy muszą być kompletne i umożliwiać prawidłowe złożenie podpisu kwalifikowanego. Skład zestawu powinien zawierać co najmniej:
- kartę kryptograficzną stykową do zewnętrznego czytnika kart dedykowaną do legitymacji studenckich
- certyfikat kwalifikowany ważny 2 lata dedykowany do legitymacji studenckich
- płytę lub inny nośnik z oprogramowaniem do czytnika, karty i bezpiecznego podpisu kwalifikowalnego oraz sterownikami dla systemów Windows 10 64 bitowych
- zewnętrzny stykowy czytnik kart ze złączem USB dostosowany do karty kryptograficznej (podpisu)
10. Wykonawca zobowiązany jest także do:
- wytwarzania, odnawiania, wydawania, zawieszania i unieważniania certyfikatów kwalifikowanych,
- dostawy elementów do składania i weryfikacji bezpiecznego, kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
11. W zakresie wszystkich dostarczonych podpisów kwalifikowanych, Wykonawca będzie świadczyć telefonicznie lub drogą poczty elektronicznej usługi wsparcia (koszt wliczony w cenę zestawu kwalifikowanego) w godzinach pracy Zamawiającego (7.30-15.30), za co nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie.
Ilość zestawów podlegających zamówieniu: 2 sztuki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa hologramów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w Części II jest dostawa do siedziby Zamawiającego hologramów do potwierdzania ważności elektronicznych legitymacji studenckich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. rtm. W.Pileckiego w Oświęcimiu.
Hologramy muszą być zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do rozporządzenia Ministra nauki
i szkolnictwa wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów.
OPIS HOLOGRAMU
1. Hologram o wymiarach 10 mm x 9 mm i grubości 10 μm lub innej, na tyle małej, że przy próbie odklejenia hologram ulega samodestrukcji, trójwarstwowy, przy czym środkowa (wewnętrzna) warstwa jest metalowa, wykonany w technice 2D/3D, z wizerunkiem orła ustalonym dla godła Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Na hologram, w sposób trwały i nieusuwalny, nanosi się:
1) datę ważności (w formacie: dd-mm-rr,) techniką grawerowania laserowego lub równoważną bez naruszenia warstwy wierzchniej hologramu, w środkowej (wewnętrznej), metalowej warstwie hologramu (tutaj data: 31.03.2020);
2) kod w formacie XXX00001, przy czym 3 pierwsze cyfry stanowią numer będący oznaczeniem uczelni, a 5 kolejnych cyfr stanowi kolejny numer hologramu (tutaj kod dla pierwszego hologramu 36200001).
3. Dodatkowe zabezpieczenia w matrycy:
1) hologram o minimalnej gęstości optycznej 254000 DPI z nanotekstami;
2) matryca w technologii e-beam lub równoważnej
Druki muszą odznaczać się wysoką jakością, w szczególności w zakresie utrzymania prawidłowego formatu, jednolitego, wyraźnego druku bez zabrudzeń. Jeśli w trakcie eksploatacji (normalnego użytkowana) przedmiotu umowy zostaną ujawnione wady uniemożliwiające użytkowanie przedmiotu umowy, w szczególności gdy dojdzie do sytuacji gdy data ważności umieszczona na hologramie będzie nieczytelna (zetrze się, odbarwi) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy bezpłatnego wysłania nowych hologramów wolnych od wad. Warunkiem przyjęcia druków będzie zgodność wykonanych druków z ww. wymaganiami i wyżej przywołanymi przepisami prawa. Jeśli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady dostarczonego towaru Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy odbioru towaru i zapłaty wystawionej faktury.
Zamawiający sam zamieści hologram na Elektronicznej Legitymacji Studenckiej.
Ilość hologramów podlegająca zamówieniu: 1000 sztuk.
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
a) zwiększenia zamówienia o co najwyżej 10% jego wartości brutto, za co wykonawcy przysługuje dodatkowe wynagrodzenie,
b) zmniejszenia zamówienia o co najwyżej 10% jego wartości brutto - z tego tytułu wykonawcy nie przysługują żadne świadczenia/roszczenia.
|
| |