Dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek

Data publikacji 2019-07-05
Data zakończenia 2019-07-15 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569666-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do każdego z miejsc dostaw określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2.Przez dostawę należy rozumieć dostawę papieru do drukarek i kopiarek transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
3.Zamówienie zostało podzielone na 9 części.
4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
5.Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
6.W trakcie obowiązywania umowy wykonawca zobowiązany będzie do dokonania 2 dostaw przedmiotu zamówienia do każdego z miejsc dostaw wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ.
7.Planowany termin realizacji umowy zgodnie z harmonogramem dostaw:
I dostawa w okresie: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2019r.
II dostawa w okresie: od 1.10.2019r. do 13.12.2019r.
8.Szczegółowe informacje o warunkach rozładunku i miejscach dostaw zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
9.Zamówienia składane będą na wskazany przez wykonawcę adres e-mail bądź za pośrednictwem udostępnionej przez wykonawcę platformy zakupowej.
10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1)Załącznik nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy,
2)Załącznik nr 3 do SIWZ- Formularz ofertowy,
3)Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy wraz z załącznikami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1dca2bff-1774-4aff-884a-ee0a00cdabd8
Biuletyn 569666-N-2019
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
Regon 00102289000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 83
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-436
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 042 25 47 163,
Zamawiajacy fax 042 25 47 181
Zamawiajacy email przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl,
Adres strony url www.lodzkie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lodzkie.kas.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lodzkie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta/kurier/osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres al. Kościuszki 83, 90-436 Łódź (Kancelaria pok. 1)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek
Numer referencyjny 1001-ILZ.260.36.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do każdego z miejsc dostaw określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Przez dostawę należy rozumieć dostawę papieru do drukarek i kopiarek transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 3.Zamówienie zostało podzielone na 9 części. 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 5.Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 6.W trakcie obowiązywania umowy wykonawca zobowiązany będzie do dokonania 2 dostaw przedmiotu zamówienia do każdego z miejsc dostaw wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 7.Planowany termin realizacji umowy zgodnie z harmonogramem dostaw: I dostawa w okresie: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2019r. II dostawa w okresie: od 1.10.2019r. do 13.12.2019r. 8.Szczegółowe informacje o warunkach rozładunku i miejscach dostaw zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 9.Zamówienia składane będą na wskazany przez wykonawcę adres e-mail bądź za pośrednictwem udostępnionej przez wykonawcę platformy zakupowej. 10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Załącznik nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy, 2)Załącznik nr 3 do SIWZ- Formularz ofertowy, 3)Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy wraz z załącznikami.
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-13T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże że: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował w sposób należyty jedną dostawę papieru do drukarek i kopiarek, o łącznej wartości nie niższej niż 200.000,00 zł (dot. cz. 1 zamówienia), - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował w sposób należyty jedną dostawę papieru do drukarek i kopiarek, o łącznej wartości nie niższej niż 30.000,00 zł (dot. cz. 5, 8 zamówienia), - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował w sposób należyty jedną dostawę papieru do drukarek i kopiarek, o łącznej wartości nie niższej niż 20.000,00 zł (dot. cz. 2, 6, 7, 9 zamówienia), - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował w sposób należyty jedną dostawę papieru do drukarek i kopiarek, o łącznej wartości nie niższej niż 10.000,00 zł (dot. cz. 4 zamówienia), - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował w sposób należyty jedną dostawę papieru do drukarek i kopiarek, o łącznej wartości nie niższej niż 8.000,00 zł (dot. cz. 3 zamówienia).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a)odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, UWAGA: - Wykonawcy krajowi zwolnieni są z obowiązku przedkładania powyższego dokumentu. Zamawiający samodzielnie pobierze go z właściwego rejestru, - Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast powyższego dokumentu składa dokumenty zgodnie z pkt 3 ppkt 3 lit. b) Rozdziału 7 SIWZ , b)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d)oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170) – wg. własnego wzoru.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw (sporządzony wg wzoru określonego Załącznikiem nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi, I i II Urzędu Skarbowego Łódź- Bałuty, I i II Urzędu Skarbowego Łódź-Górna, Urzędu Skarbowego: Łódź-Polesie, Łódź-Śródmieście, Łódź-Widzew, Urzędu Skarbowego w Brzezinach, Urzędu Skarbowego w Pabianicach, Urzędu Skarbowego w Zgierzu, Łódzkiego Urzędu Celno-Skarbowego w Łodzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi, I i II Urzędu Skarbowego Łódź- Bałuty, I i II Urzędu Skarbowego Łódź-Górna, Urzędu Skarbowego: Łódź-Polesie, Łódź-Śródmieście, Łódź-Widzew, Urzędu Skarbowego w Brzezinach, Urzędu Skarbowego w Pabianicach, Urzędu Skarbowego w Zgierzu, Łódzkiego Urzędu Celno-Skarbowego w Łodzi. 2.Przez dostawę należy rozumieć dostawę papieru do drukarek i kopiarek transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 3.Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 4.W trakcie obowiązywania umowy wykonawca zobowiązany będzie do dokonania 2 dostaw przedmiotu zamówienia do każdego z miejsc dostaw wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Planowany termin realizacji umowy zgodnie z harmonogramem dostaw: I dostawa w okresie: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2019r. II dostawa w okresie: od 1.10.2019r. do 13.12.2019r. 6.Szczegółowe informacje o warunkach rozładunku i miejscach dostaw zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 7.Zamówienia składane będą na wskazany przez wykonawcę adres e-mail bądź za pośrednictwem udostępnionej przez wykonawcę platformy zakupowej. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Załącznik nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy, 2)Załącznik nr 3 do SIWZ- Formularz ofertowy, 3)Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy wraz z załącznikami.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Skarbowego w Poddębicach, Urzędu Skarbowego w Łęczycy, Urzędu Skarbowego w Kutnie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Skarbowego w Poddębicach, Urzędu Skarbowego w Łęczycy, Urzędu Skarbowego w Kutnie. 2.Przez dostawę należy rozumieć dostawę papieru do drukarek i kopiarek transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 3.Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 4.W trakcie obowiązywania umowy wykonawca zobowiązany będzie do dokonania 2 dostaw przedmiotu zamówienia do każdego z miejsc dostaw wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Planowany termin realizacji umowy zgodnie z harmonogramem dostaw: I dostawa w okresie: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2019r. II dostawa w okresie: od 1.10.2019r. do 13.12.2019r. 6.Szczegółowe informacje o warunkach rozładunku i miejscach dostaw zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 7.Zamówienia składane będą na wskazany przez wykonawcę adres e-mail bądź za pośrednictwem udostępnionej przez wykonawcę platformy zakupowej. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Załącznik nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy, 2)Załącznik nr 3 do SIWZ- Formularz ofertowy, 3)Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy wraz z załącznikami.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Skarbowego w Głownie i Urzędu Skarbowego w Łowiczu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Skarbowego w Głownie i Urzędu Skarbowego w Łowiczu. 2.Przez dostawę należy rozumieć dostawę papieru do drukarek i kopiarek transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 3.Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 4.W trakcie obowiązywania umowy wykonawca zobowiązany będzie do dokonania 2 dostaw przedmiotu zamówienia do każdego z miejsc dostaw wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Planowany termin realizacji umowy zgodnie z harmonogramem dostaw: I dostawa w okresie: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2019r. II dostawa w okresie: od 1.10.2019r. do 13.12.2019r. 6.Szczegółowe informacje o warunkach rozładunku i miejscach dostaw zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 7.Zamówienia składane będą na wskazany przez wykonawcę adres e-mail bądź za pośrednictwem udostępnionej przez wykonawcę platformy zakupowej. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Załącznik nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy, 2)Załącznik nr 3 do SIWZ- Formularz ofertowy, 3)Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy wraz z załącznikami.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Skarbowego w Rawie Mazowieckiej i Urzędu Skarbowego w Skierniewicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Skarbowego w Rawie Mazowieckiej i Urzędu Skarbowego w Skierniewicach. 2.Przez dostawę należy rozumieć dostawę papieru do drukarek i kopiarek transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 3.Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 4.W trakcie obowiązywania umowy wykonawca zobowiązany będzie do dokonania 2 dostaw przedmiotu zamówienia do każdego z miejsc dostaw wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Planowany termin realizacji umowy zgodnie z harmonogramem dostaw: I dostawa w okresie: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2019r. II dostawa w okresie: od 1.10.2019r. do 13.12.2019r. 6.Szczegółowe informacje o warunkach rozładunku i miejscach dostaw zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 7.Zamówienia składane będą na wskazany przez wykonawcę adres e-mail bądź za pośrednictwem udostępnionej przez wykonawcę platformy zakupowej. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Załącznik nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy, 2)Załącznik nr 3 do SIWZ- Formularz ofertowy, 3)Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy wraz z załącznikami.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Skarbowego w Łasku, Urzędu Skarbowego w Sieradzu, Urzędu Skarbowego w Zduńskiej Woli oraz Łódzkiego Urzędu Celno-Skarbowego w Łodzi – lokalizacja Sieradz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Skarbowego w Łasku, Urzędu Skarbowego w Sieradzu, Urzędu Skarbowego w Zduńskiej Woli oraz Łódzkiego Urzędu Celno-Skarbowego w Łodzi – lokalizacja Sieradz. 2.Przez dostawę należy rozumieć dostawę papieru do drukarek i kopiarek transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 3.Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 4.W trakcie obowiązywania umowy wykonawca zobowiązany będzie do dokonania 2 dostaw przedmiotu zamówienia do każdego z miejsc dostaw wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Planowany termin realizacji umowy zgodnie z harmonogramem dostaw: I dostawa w okresie: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2019r. II dostawa w okresie: od 1.10.2019r. do 13.12.2019r. 6.Szczegółowe informacje o warunkach rozładunku i miejscach dostaw zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 7.Zamówienia składane będą na wskazany przez wykonawcę adres e-mail bądź za pośrednictwem udostępnionej przez wykonawcę platformy zakupowej. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Załącznik nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy, 2)Załącznik nr 3 do SIWZ- Formularz ofertowy, 3)Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy wraz z załącznikami.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Skarbowego w Wieluniu i Urzędu Skarbowego w Wieruszowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Skarbowego w Wieluniu i Urzędu Skarbowego w Wieruszowie. 2.Przez dostawę należy rozumieć dostawę papieru do drukarek i kopiarek transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 3.Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 4.W trakcie obowiązywania umowy wykonawca zobowiązany będzie do dokonania 2 dostaw przedmiotu zamówienia do każdego z miejsc dostaw wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Planowany termin realizacji umowy zgodnie z harmonogramem dostaw: I dostawa w okresie: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2019r. II dostawa w okresie: od 1.10.2019r. do 13.12.2019r. 6.Szczegółowe informacje o warunkach rozładunku i miejscach dostaw zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 7.Zamówienia składane będą na wskazany przez wykonawcę adres e-mail bądź za pośrednictwem udostępnionej przez wykonawcę platformy zakupowej. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Załącznik nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy, 2)Załącznik nr 3 do SIWZ- Formularz ofertowy, 3)Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy wraz z załącznikami.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Skarbowego w Pajęcznie i Urzędu Skarbowego w Radomsku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Skarbowego w Pajęcznie i Urzędu Skarbowego w Radomsku. 2.Przez dostawę należy rozumieć dostawę papieru do drukarek i kopiarek transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 3.Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 4.W trakcie obowiązywania umowy wykonawca zobowiązany będzie do dokonania 2 dostaw przedmiotu zamówienia do każdego z miejsc dostaw wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Planowany termin realizacji umowy zgodnie z harmonogramem dostaw: I dostawa w okresie: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2019r. II dostawa w okresie: od 1.10.2019r. do 13.12.2019r. 6.Szczegółowe informacje o warunkach rozładunku i miejscach dostaw zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 7.Zamówienia składane będą na wskazany przez wykonawcę adres e-mail bądź za pośrednictwem udostępnionej przez wykonawcę platformy zakupowej. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Załącznik nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy, 2)Załącznik nr 3 do SIWZ- Formularz ofertowy, 3)Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy wraz z załącznikami.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Skarbowego w Bełchatowie, Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Trybunalskim i Łódzkiego Urzędu Celno-Skarbowego w Łodzi- lokalizacja Piotrków Trybunalski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Skarbowego w Bełchatowie, Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Trybunalskim i Łódzkiego Urzędu Celno-Skarbowego w Łodzi- lokalizacja Piotrków Trybunalski. 2.Przez dostawę należy rozumieć dostawę papieru do drukarek i kopiarek transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 3.Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 4.W trakcie obowiązywania umowy wykonawca zobowiązany będzie do dokonania 2 dostaw przedmiotu zamówienia do każdego z miejsc dostaw wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Planowany termin realizacji umowy zgodnie z harmonogramem dostaw: I dostawa w okresie: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2019r. II dostawa w okresie: od 1.10.2019r. do 13.12.2019r. 6.Szczegółowe informacje o warunkach rozładunku i miejscach dostaw zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 7.Zamówienia składane będą na wskazany przez wykonawcę adres e-mail bądź za pośrednictwem udostępnionej przez wykonawcę platformy zakupowej. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Załącznik nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy, 2)Załącznik nr 3 do SIWZ- Formularz ofertowy, 3)Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy wraz z załącznikami.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Skarbowego w Opocznie i Urzędu Skarbowego w Tomaszowie Mazowieckim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-13T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kopiarek dla Urzędu Skarbowego w Opocznie i Urzędu Skarbowego w Tomaszowie Mazowieckim. 2.Przez dostawę należy rozumieć dostawę papieru do drukarek i kopiarek transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 3.Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 4.W trakcie obowiązywania umowy wykonawca zobowiązany będzie do dokonania 2 dostaw przedmiotu zamówienia do każdego z miejsc dostaw wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Planowany termin realizacji umowy zgodnie z harmonogramem dostaw: I dostawa w okresie: od dnia zawarcia umowy do 30.09.2019r. II dostawa w okresie: od 1.10.2019r. do 13.12.2019r. 6.Szczegółowe informacje o warunkach rozładunku i miejscach dostaw zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 7.Zamówienia składane będą na wskazany przez wykonawcę adres e-mail bądź za pośrednictwem udostępnionej przez wykonawcę platformy zakupowej. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Załącznik nr 2 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdzielnik ilościowy, 2)Załącznik nr 3 do SIWZ- Formularz ofertowy, 3)Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy wraz z załącznikami.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 85,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)