GuidZP400 |
bb34d9b3-5a48-4cb6-a95c-4ee9ae8aacb8
|
Biuletyn |
569750-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Włodawski
|
Regon |
11019819000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Józefa Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Włodawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
825 721 510,
|
Zamawiajacy fax |
825 722 444
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@powiat.wlodawa.pl,
|
Adres strony url |
https://powiatwlodawski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
. „Modernizacja i doposażenie infrastruktury kształcenia zawodowego w powiecie włodawskim”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://spwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=234
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://spwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=234
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem niewazności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe we Włodawie Al. J. Piłsudskiego 24, 22-200 Włodawa- sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni i warsztatów szkół zawodowych z terenu Powiatu Włodawskiego.
|
Numer referencyjny |
WO.272.2.7.2019.BT
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni
i warsztatów szkół zawodowych z terenu Powiatu Włodawskiego.
Zamówienie zostało podzielone na 2 część:
Część I zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
1. Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym- 5 szt.;
2. Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym- 5 szt.;
3. Zestaw komputerowy - 16 szt.;
4. Zestaw komputerowy - 67 szt.;
5. Zestaw komputerowy - 30 szt.;
6. Zestaw komputerowy – komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym + drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką -2 szt.;
Część II zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego we Włodawie
1. Zestaw komputerowy – komputer stacjonarny z oprogramowaniem biurowym + drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką - 3 szt.;
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie,
a) w zakresie części 1 zamówienia, co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości 300.000,00 zł brutto ;
b) w zakresie części 2 zamówienia, co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości 10.000,00 zł brutto.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Działając na podstawie art. 26 ust 2 ustawy Zamawiający odstępuje od żądania dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów — oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Certyfikaty ISO 9001 dla producenta sprzetu, deklaracje zgodności CE, certyfikaty TCO Edge
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty Wykonawca załącza deklaracje i certyfikaty opisane w Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do siwz.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku:
1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
2) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
3) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych,
4) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
2. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób nie budzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym ww. możliwość zmiany umowy za zgodą stron nie daje żadnej ze stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|