Dostawa farb, lakierów, klejów oraz artykułów malarskich na rzecz 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu

Data publikacji 2019-07-05
Data zakończenia 2019-07-15 00:00:00
Instytucja 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
Miejscowość Dęblin
Województwo lubelskie
Branża
  • Farby, lakiery i mastyksy,
  • Farby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569828-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 448100001, 448000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, lakierów, klejów oraz artykułów malarskich na rzecz 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu, wskazanych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.

2. Postępowanie zostało podzielone na pięć (5) niezależnych zadań.

ZADANIE I – Służba Sprzętu Inżynieryjno-Saperskiego (INŻ.-SAP)
ZADANIE II –Służba Sprzętu Łączności i Informatyki
ZADANIE III – Służba MPS
ZADANIE IV – ZLT
ZADANIE V – Służba Czołgowo-Samochodowa

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch lub trzech lub czterech lub pięciu zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp.

4. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

5. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia określa niniejsza SIWZ oraz:

• Załącznik Nr 1 do SIWZ tj . formularz ofertowy;
• Załącznik Nr 4 do SIWZ tj. ogólne warunki umowy dla ZADANIA I;
• Załącznik Nr 5 do SIWZ tj. ogólne warunki umowy dla ZADANIA II;
• Załącznik Nr 6 do SIWZ tj. ogólne warunki umowy dla ZADANIA III;
• Załącznik Nr 7 do SIWZ tj. ogólne warunki umowy dla ZADANIA IV;
• Załącznik Nr 8 do SIWZ tj. ogólne warunki umowy dla ZADANIA V;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1d150a7d-918d-4920-988b-b62394f1df86
Biuletyn 569828-N-2019
Zamawiajacy nazwa 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
Regon 61456920000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Brygady Pościgowej
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Dęblin
Zamawiajacy kod pocztowy 08-521
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 261 517 525,
Zamawiajacy fax 261 519 536
Zamawiajacy email 41blsz.przetargi@ron.mil.pl,
Adres strony url www.41blsz.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.41blsz.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna (Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej). Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, ul. Brygady Pościgowej 5, 08 - 521 Dęblin, Kancelaria Jawna, budynek Nr 226, pokój nr 7.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa farb, lakierów, klejów oraz artykułów malarskich na rzecz 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu
Numer referencyjny Nr 32/19/N
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb, lakierów, klejów oraz artykułów malarskich na rzecz 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu, wskazanych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Postępowanie zostało podzielone na pięć (5) niezależnych zadań. ZADANIE I – Służba Sprzętu Inżynieryjno-Saperskiego (INŻ.-SAP) ZADANIE II –Służba Sprzętu Łączności i Informatyki ZADANIE III – Służba MPS ZADANIE IV – ZLT ZADANIE V – Służba Czołgowo-Samochodowa 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch lub trzech lub czterech lub pięciu zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia określa niniejsza SIWZ oraz: • Załącznik Nr 1 do SIWZ tj . formularz ofertowy; • Załącznik Nr 4 do SIWZ tj. ogólne warunki umowy dla ZADANIA I; • Załącznik Nr 5 do SIWZ tj. ogólne warunki umowy dla ZADANIA II; • Załącznik Nr 6 do SIWZ tj. ogólne warunki umowy dla ZADANIA III; • Załącznik Nr 7 do SIWZ tj. ogólne warunki umowy dla ZADANIA IV; • Załącznik Nr 8 do SIWZ tj. ogólne warunki umowy dla ZADANIA V;
Cpv glowny przedmiot 44810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow ZADANIE I: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć farby oraz artykuły malarskie jednorazowo i w całości (jedną dostawą) w terminie maksymalnie 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć w TABELI NR 1b znajdującej się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, w jakim czasie od dnia zawarcia umowy – jest w stanie zrealizować jednorazową dostawę farb oraz artykułów malarskich. ZADANIE II: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć farby oraz artykuły malarskie jednorazowo i w całości (jedną dostawą) w terminie maksymalnie 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć w TABELI NR 1c znajdującej się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, w jakim czasie od dnia zawarcia umowy – jest w stanie zrealizować jednorazową dostawę farb oraz artykułów malarskich. ZADANIE III: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć farby oraz artykuły malarskie jednorazowo i w całości (jedną dostawą) w terminie maksymalnie 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć w TABELI NR 1d znajdującej się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, w jakim czasie od dnia zawarcia umowy – jest w stanie zrealizować jednorazową dostawę farb oraz artykułów malarskich. ZADANIE IV: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć farby oraz artykuły malarskie jednorazowo i w całości (jedną dostawą) w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć w TABELI NR 1e znajdującej się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, w jakim czasie od dnia zawarcia umowy – jest w stanie zrealizować jednorazową dostawę farb oraz artykułów malarskich. ZADANIE V: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć farby oraz artykuły malarskie jednorazowo i w całości (jedną dostawą) w terminie maksymalnie 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć w TABELI NR 1f znajdującej się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, w jakim czasie od dnia zawarcia umowy – jest w stanie zrealizować jednorazową dostawę farb oraz artykułów malarskich.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 8. Zamawiający - przed wyborem najkorzystniejszej oferty - wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie - nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów określonych w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. potwierdzających: • brak podstaw do wykluczenia; Dotyczy ZADANIA I, ZADANIA II, ZADANIA III, ZADANIA IV, ZADANIA V: 8.3. Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1, określonych przez zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów: (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – niżej wymienione dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku innego podmiotu, na zdolnościach którego wykonawca polega, nw. dokumenty Wykonawca składa w odniesieniu do każdego z podmiotów). a) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 7.2. ppkt. a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 11. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 12. Dokumenty, o których mowa w pkt 9 i 10 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja dotycząca podwykonawców: 13. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy składa w odniesieniu do tych podwykonawców: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy: 14. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy składa w odniesieniu do tych podmiotów: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 15. Oświadczenia i dokumenty, wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), zwanym dalej „rozporządzeniem ws. dokumentów".
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zadanie I: 1. Zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie: a) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba – w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków; b) wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w zakresie wynikającym z tej zmiany; c) gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych. ZADANIE II: 1. Zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie: a) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba – w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków; b) wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w zakresie wynikającym z tej zmiany; c) gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych. ZADANIE III: Zmiany umowy wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba – w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków; 2) wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT; 3) gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę tych wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych. ZADANIE IV: Zmiany umowy wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba – w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków; 2) wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w zakresie wynikającym z tej zmiany; 3) gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych. ZADANIE V: Zmiany umowy wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba – w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków; 2) wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT; 3) gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę tych wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych.
IV 4 4 data 2019-07-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza prowadzić aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa farb, lakierów, klejów oraz artykułów malarskich dla Służby Sprzętu Inżynieryjno-Saperskiego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć farby oraz artykuły malarskie jednorazowo i w całości (jedną dostawą) w terminie maksymalnie 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć w TABELI NR 1b znajdującej się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, w jakim czasie od dnia zawarcia umowy – jest w stanie zrealizować jednorazową dostawę farb oraz artykułów malarskich.
Zalacznik krotki opis Wykonawca zobowiązuje się: • dostarczyć towar w ciągu maksymalnie 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – zgodnie z deklaracja złożoną w formularzu ofertowym; • dostarczyć towar do magazynu inżynieryjno-saperskiego, ul. Saperów 5, 08-530 Dęblin, godz. 8.00-13.00 po wcześniejszym telefonicznym powiadomieniu magazyniera oraz Szefa Służby (z dwudniowym wyprzedzeniem); • razem z dostawą towaru dostarczyć stosowne deklaracje zgodności, atesty, karty charakterystyki, certyfikaty itp. wymienione w opisie przedmiotu zamówienia; • dostarczyć towar fabrycznie nowy i oryginalny, z okresem ważności co najmniej 24 miesiące; • dostarczyć farby różne i art. malarskie najwyższej jakości, objęte gwarancją jakości na okresy podane w opisie przedmiotu zamówienia, liczone od dnia dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa farb, lakierów, klejów oraz artykułów malarskich dla Służby Sprzętu Łączności i Informatyki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć farby oraz artykuły malarskie jednorazowo i w całości (jedną dostawą) w terminie maksymalnie 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć w TABELI NR 1c znajdującej się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, w jakim czasie od dnia zawarcia umowy – jest w stanie zrealizować jednorazową dostawę farb oraz artykułów malarskich.
Zalacznik krotki opis Wykonawca zobowiązuje się: • dostarczyć towar w ciągu maksymalnie 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – zgodnie z deklaracja złożoną w formularzu ofertowym; • dostarczyć towar do magazynu Służby Sprzętu Łączności i Informatyki 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, znajdującego się na terenie kompleksu Dęblin-Lotnisko, godz. 8.00-13.00 po telefonicznym powiadomieniu magazyniera oraz Szefa Służby (z dwudniowym wyprzedzeniem); • razem z dostawą towaru dostarczyć stosowne deklaracje zgodności, atesty, karty charakterystyki, certyfikaty itp. wymienione w opisie przedmiotu zamówienia; • dostarczyć towar fabrycznie nowy i oryginalney z okresem ważności co najmniej 24 miesiące; • dostarczyć farby różne i art. malarskie najwyższej jakości, objęte gwarancją jakości na okresy podane w opisie przedmiotu zamówienia, liczone od dnia dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa farb, lakierów, klejów oraz artykułów malarskich dla Służby MPS.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć farby oraz artykuły malarskie jednorazowo i w całości (jedną dostawą) w terminie maksymalnie 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć w TABELI NR 1d znajdującej się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, w jakim czasie od dnia zawarcia umowy – jest w stanie zrealizować jednorazową dostawę farb oraz artykułów malarskich.
Zalacznik krotki opis • Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty we własnym zakresie lub za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika do miejsca wskazanego przez Zamawiającego – magazynu służby MPS 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. • Dostawa winna nastąpić w dni pracy Kupującego, tj. pomiędzy poniedziałkiem a piątkiem, w godzinach 8:00-14:30. • terminie dostawy Wykonawca poinformuje Zamawiającego w kontaktach roboczych (telefonicznie przynajmniej z trzydniowym wyprzedzeniem przed planowaną dostawą). • Wykonawca zobowiązuje się dokonać dostawy do miejsca wskazanego przez Zmawiającego na własny koszt. • Do momentu odbioru przez Zamawiającego dostarczonych produktów, niebezpieczeństwo związane z ich utratą lub uszkodzeniem ponosi Wykonawca. • Zamawiający może odmówić przyjęcia produktów dostarczonych w dni uznane u Zamawiającego za wolne od pracy. • Kwota wynagrodzenia, zawarta w formularzu ofertowym, jest kwotą całkowitą i zawiera wszystkie koszty związane z dostawą farb przez Wykonawcę. Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. • Wykonawca gwarantuje, że ceny jednostkowe, określone w formularzu ofertowym, są stałe przez cały okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem możliwości ich zmiany jedynie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w zakresie wynikającym z tej zmiany. • W dniu dostarczenia farb nastąpi ich sprawdzenie pod względem kompletności i zgodności z ofertą Wykonawcy. • W przypadku ujawnienia przy dokonywaniu czynności odbioru, jakichkolwiek nieprawidłowości, odbiór farb nastąpi dopiero po ich usunięciu przez Sprzedawcę. Wykonawca usunie nieprawidłowości w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. • Podstawę potwierdzenia odbioru produktów stanowi podpisany protokół odbioru; • Wykonawca nie może zwolnić się od odpowiedzialności względem Zamawiającego z tego powodu, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi przez Wykonawcę było następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wobec Wykonawcy przez jego kooperantów; • Produkty muszą odpowiadać obowiązującym normą z zakresu gatunku pierwszego. • Produkty muszą być dostarczone w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowania muszą umożliwiać pełną identyfikację produktów np.: ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. • Produkty muszą być dostarczone w opakowaniach zabezpieczających przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. • Produkty muszą posiadać karty charakterystyki oraz karty techniczne. • Data ważności produktów powinna wynosić min. 20 miesięcy od dnia dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa farb, lakierów, klejów oraz artykułów malarskich dla Służby ZLT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44810000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć farby oraz artykuły malarskie jednorazowo i w całości (jedną dostawą) w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć w TABELI NR 1e znajdującej się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, w jakim czasie od dnia zawarcia umowy – jest w stanie zrealizować jednorazową dostawę farb oraz artykułów malarskich.
Zalacznik krotki opis • Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt; • miejsce dostawy: magazyn ZLT , ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, budynek 452, • wraz z dostawą towaru należy dostarczyć stosowne deklaracje zgodności, atesty, karty charakterystyki, certyfikaty itp. wymienione w opisie przedmiotu zamówienia; • wszystkie produkty maja być fabrycznie nowe i oryginalne, z okresem ważności co najmniej 24 miesiące od daty dostawy do magazynu zamawiającego; • Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym – w kolumnie 2 – nazwę producenta oferowanego produktu.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa farb, lakierów, klejów oraz artykułów malarskich dla Służby Czołogow-Samochodowej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć farby oraz artykuły malarskie jednorazowo i w całości (jedną dostawą) w terminie maksymalnie 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć w TABELI NR 1f znajdującej się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, w jakim czasie od dnia zawarcia umowy – jest w stanie zrealizować jednorazową dostawę farb oraz artykułów malarskich.
Zalacznik krotki opis Warunki dostawy: • na koszt dostawcy; • miejsce dostawy: magazyn czołgowo-samochodowy (Dęblin-Lotnisko) w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 8ºº do 14ºº znajdujący się na terenie Jednostki Wojskowej 4929 w Dęblinie; • wymagany jest jednodniowy okres awizowania dostawy; • przy dostawie należy dołączyć stosowne deklaracje zgodności, atesty, karty charakterystyki, certyfikaty itp. wymienione w opisie przedmiotu zamówienia; • wszystkie materiały maja być fabrycznie nowe, oryginalne, w opakowaniach nienaruszonych i szczelnie zamkniętych; • Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć farby różne i art. malarskie najwyższej jakości, zgodne z Polskimi Normami, objęte gwarancją jakości na okresy podane w opisie przedmiotu zamówienia, liczone od dnia dostawy.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)