Dostawa subskrypcji zapewniających wsparcie serwisowe przez producentów sprzętu infrastruktury sieciowej i systemów zarządzania siecią na terenie szpitala przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu

Data publikacji 2019-07-08
Data zakończenia 2019-07-23 00:00:00
Instytucja Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568979-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa subskrypcji i licencji zapewniających wsparcie
serwisowe przez producentów sprzętu infrastruktury sieciowej i systemów zarządzania siecią na terenie szpitala przy ul. Gen. Augusta
Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fba72457-fdff-47cd-895e-66e0974e780d
Biuletyn 568979-N-2019
Zamawiajacy nazwa Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 21173200000000
Zamawiajacy adres ulica Igielna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-117
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 717 359 301,
Zamawiajacy fax 717 359 300
Zamawiajacy email zamowienia@nszw.pl,
Adres strony url http://www.nszw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Prawa Handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.nszw.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.nszw.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o.o., ul. Igielna 13, 50- 117 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa subskrypcji zapewniających wsparcie serwisowe przez producentów sprzętu infrastruktury sieciowej i systemów zarządzania siecią na terenie szpitala przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu
Numer referencyjny ZP/PN/9/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa subskrypcji i licencji zapewniających wsparcie serwisowe przez producentów sprzętu infrastruktury sieciowej i systemów zarządzania siecią na terenie szpitala przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane w terminach: 1. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA. Dostawa wszystkich subskrypcji poświadczona przedłożeniem Zamawiającemu potwierdzenia producenta urządzeń o objęciu Zamawiającego wsparciem serwisowym winna zostać zrealizowana w terminie: do 21 dni od dnia zawarcia umowy. 2. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA. Dostawa subskrypcji poświadczona przedłożeniem Zamawiającemu potwierdzenia producenta serwerów o objęciu Zamawiającego wsparciem serwisowym winna zostać zrealizowana w terminie: do 30.08.2019. 3. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA. Dostawa wszystkich subskrypcji poświadczona przedłożeniem Zamawiającemu potwierdzenia producenta oprogramowania o objęciu Zamawiającego wsparciem serwisowym winna zostać zrealizowana w terminie: do 21 dni od dnia zawarcia umowy. 4. CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA. Dostawa wszystkich subskrypcji poświadczona przedłożeniem Zamawiającemu potwierdzenia producenta urządzeń o objęciu Zamawiającego wsparciem serwisowym winna zostać zrealizowana w terminie: do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże, że: 1) CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie zrealizował co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa licencji i/lub subskrypcji na sprzęt sieciowy i/lub oprogramowanie sieciowe. 2) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie zrealizował co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa licencji i/lub subskrypcji na sprzęt sieciowy i/lub oprogramowanie sieciowe. 3) CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie zrealizował co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa licencji i/lub subskrypcji na sprzęt sieciowy i/lub oprogramowanie sieciowe. 4) CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie zrealizował co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem była dostawa licencji i/lub subskrypcji na sprzęt sieciowy i/lub oprogramowanie sieciowe.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona będzie zobowiązany do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów będzie zobowiązany złożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej dotyczący tych podmiotów, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. 3 zdanie pierwsze, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona będzie zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu dostaw, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Przez dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie, Zamawiający rozumie zamówienia potwierdzające spełnienie warunku opisanego w: a) pkt. III.1.3) ppkt. 1) ogłoszenia o zamówieniu - dotyczy części I zamówienia, b) pkt. III.1.3) ppkt. 2) ogłoszenia o zamówieniu - dotyczy części II zamówienia, c) pkt. III.1.3) ppkt. 3) ogłoszenia ozamówieniu - dotyczy części III zamówienia, d) pkt. III.1.3) ppkt. 4) ogłoszenia o zamówieniu - dotyczy części IV zamówienia. 2) dowodów określających czy dostawy wymienione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane; b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. W przypadku złożenia oświadczenia Wykonawcy, Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu uzasadnienie braku możliwości uzyskania dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca winien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w sytuacji, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (http://www.nszw.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, winien przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 798 ze zmianami).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem zawartym w ust. 3. 2. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpi co najmniej jedna z okoliczności: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy (rozumiana jako wykonanie umowy w innym terminie niż zostało to przewidziane postanowieniami umowy lub przedłużenie terminu wykonania umowy) może być dokonana w szczególności w sytuacji: a) działania siły wyższej rozumianej jako wystąpienie klęsk żywiołowych utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, b) przerw w dostawie energii elektrycznej lub innych mediów od których uzależnione jest wykonanie przedmiotu umowy, pod warunkiem że nastąpiła z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, c) wystąpienia awarii w obiekcie szpitala lub po stronie producenta serwerów, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy, pod warunkiem że nastąpiły z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, d) wstrzymania wykonania przedmiotu umowy przez Zamawiającego - z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 2) zmiana wysokości wynagrodzenia - w sytuacji: a) zmiany przepisów prawa podatkowego mającej wpływ na wysokość podatku VAT, jeśli nastąpiła po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert - Wykonawca doliczy do wynagrodzenia podatek VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to wynagrodzenia za wykonanie tej części przedmiotu umowy, której w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano; b) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy na skutek zaistnienia okoliczności wskazanych w pkt. 2.1) lit. d - Wykonawca będzie uprawniony do żądania pokrycia uzasadnionych i udokumentowanych dodatkowych kosztów w związku z nieterminową realizacją umowy z wyłączeniem zysku; c) konieczności wprowadzenia zmian w parametrach wskazanych w pkt. 2.3). 3) zmiany parametrów przedmiotu umowy w przypadku: a) wycofania produktu z rynku, b) zmiany numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu przy zachowaniu parametrów określonych w umowie. 4) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości wynagrodzenia wskazanej (pierwotnie) w umowie, c) zmiana postanowień nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy. 5) Wykonawcę, z którym została zawarta umowa, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (opisane w SIWZ), nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. 6) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu; b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: - zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, - zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, - zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy, - polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w pkt. 4 niniejszego ustępu umowy. 7) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości wynagrodzenia wskazanej (pierwotnie) w umowie. 8) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian obowiązujących przepisów prawnych dokonanych w trakcie realizacji umowy. 9) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357^1 Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 Kodeksu spółek handlowych. 10) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy - jeżeli Wykonawca polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych podwykonawcy (podmiotu trzeciego) wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wówczas zmiana tego podwykonawcy lub rezygnacja z tego podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia spełnia warunki opisane przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W tym celu Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wykazu wykonanych przez proponowanego podwykonawcę lub przez Wykonawcę głównych dostaw (w okresie ostatnich trzech lat przed terminem złożenia wniosku o zmianę) oraz dowodów, czy główne dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. Jeżeli Zamawiający w terminie 5-ciu (pięciu) Dni roboczych od dnia otrzymania kompletnych dokumentów nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, będzie się uważało, że Zamawiający wyraził zgodę na zmianę podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy. 3. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana koordynatorów, 2) zmiana danych adresowych stron, 4. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 3 nie wymaga sporządzenia pisemnego aneksu, a jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
IV 4 4 data 2019-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa subskrypcji na wsparcie techniczne producenta dla 4 sztuk urządzeń HPE 5900AF-48XG-4QSFP+ oraz 2 sztuk serwerów HPE DL360p Gen8.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis a) Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę czterech subskrypcji HPE 1 year post warranty Foundation Care Next business day 5900-48 Switch Service na wsparcie techniczne producenta dla urządzeń HPE 5900AF-48XG-4QSFP+ obejmujące pomoc techniczną oraz wymianę urządzenia w kolejnym dniu roboczym; - dostawę dwóch subskrypcji HPE 1 year Post Warranty Foundation Care 24x7 wDMR DL360p Gen8 Service na wsparcie techniczne producenta dla serwerów HPE DL360p Gen8, obejmujące m.in. pomoc techniczną dostępną w trybie 24/7 na warunkach określonych przez producenta b) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został wskazany w załączniku nr 5 do SIWZ. c) Termin uruchomienia subskrypcji: - dla urządzeń HPE 5900AF-48XG-4QSFP+ od dnia 16.10.2019 r., - dla serwerów HPE DL360p Gen8 od dnia 01.12.2019 r. d) Okres obowiązywania każdej subskrypcji: 12 miesięcy liczonych od dnia uruchomienia. e) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 6a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa licencji oraz subskrypcji na wsparcie techniczne producenta na oprogramowanie IBM Security Qradar
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis a) Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę licencji oraz subskrypcji na wsparcie techniczne producenta na oprogramowanie IBM Security Qradar, obejmujące pomoc techniczną dostępną w trybie 24/7. b) Rodzaj oraz liczba subskrypcji objętych przedmiotem zamówienia zostały wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ. c) Termin uruchomienia licencji oraz wszystkich subskrypcji: 01.09.2019 r. d) Okres obowiązywania każdej subskrypcji: 12 miesięcy liczonych od dnia uruchomienia. e) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 6b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa subskrypcji na wsparcie techniczne producenta na oprogramowanie Vmware.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis a) Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę jednej subskrypcji Basic Support/Subscription Vmware vSphere 6 Essentials Plus Kit for 1 year na wsparcie techniczne producenta na oprogramowanie Vmware obejmujące pomoc techniczną dostępną w dni robocze. b) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został wskazany w załączniku nr 5 do SIWZ. c) Termin uruchomienia subskrypcji: 18.09.2019 r. d) Okres obowiązywania subskrypcji: 12 miesięcy liczonych od dnia uruchomienia. e) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 6c do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa subskrypcji na wsparcie techniczne producenta na system telefonii VoIP Innovaphone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis a) Przedmiot zamówienia obejmuje: subskrypcje Innovaphone Software Service SSC dla systemu telefonii VoIP na wsparcie techniczne producenta e obejmujące pomoc techniczną dostępną w dni robocze. b) Liczba subskrypcji objętych przedmiotem zamówienia została wskazana w załączniku nr 5 do SIWZ. c) Termin uruchomienia wszystkich subskrypcji: 31.12.2019 r. d) Okres obowiązywania każdej subskrypcji: 12 miesięcy liczonych od dnia uruchomienia. e) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 6d do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)