Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do obiektów Oddziału ZUS w Olsztynie oraz podległych mu terenowych jednostek organizacyjnych

Data publikacji 2019-07-08
Data zakończenia 2019-07-18 00:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570182-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391120000, 442212306, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego do niżej wskazanych obiektów Oddziału ZUS w Olsztynie oraz podległych mu terenowych jednostek organizacyjnych:
a)O/ZUS Olsztyn, Pl. Konsulatu Polskiego 4;
b)O/ZUS Olsztyn, ul. 1 Maja 10;
c)O/ZUS Olsztyn, ul. Kołobrzeska 8;
d)I/ZUS w Giżycku, ul. Królowej Jadwigi 2;
e)I/ZUS w Ełku, ul. Wojska Polskiego 73.
2.Z uwagi na sposób wykonania mebli objętych przedmiotem zamówienia (meble produkowane seryjnie oraz robione na zamówienie) zamówienie jest podzielone na 4 części:
-Część 1 - dostawa krzeseł biurowych obrotowych oraz krzeseł tapicerowanych dla klientów;
-Część 2 - dostawa i montaż mebli biurowych;
-Część 3 - dostawa i montaż drzwi przesuwnych pojedynczych wraz ze ścianką działową;
-Część 4 - dostawa i montaż mebli biurowych wykonanych metodą ,,OPEN SPACE’’.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku do SIWZ.
4.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia szczegółowo zostały opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a9c2e4b-8c61-4a35-96a0-c6a7b56eccb0
Biuletyn 570182-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie
Regon 17756003700000
Zamawiajacy adres ulica Plac Konsulatu Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 521 24 52; 89 521 24 77,
Zamawiajacy fax 895 350 228
Zamawiajacy email anna.zalewska02@zus.pl, iwona.maszkowska@zus.pl
Adres strony url www.zus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zus.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, firmą kurierską, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie, Wieloosobowe stanowisko zamówień publicznych, ul. 1 Maja 10, pok. 105, 10-118 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do obiektów Oddziału ZUS w Olsztynie oraz podległych mu terenowych jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny 230000/271/08/2019-ZAPV
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego do niżej wskazanych obiektów Oddziału ZUS w Olsztynie oraz podległych mu terenowych jednostek organizacyjnych: a)O/ZUS Olsztyn, Pl. Konsulatu Polskiego 4; b)O/ZUS Olsztyn, ul. 1 Maja 10; c)O/ZUS Olsztyn, ul. Kołobrzeska 8; d)I/ZUS w Giżycku, ul. Królowej Jadwigi 2; e)I/ZUS w Ełku, ul. Wojska Polskiego 73. 2.Z uwagi na sposób wykonania mebli objętych przedmiotem zamówienia (meble produkowane seryjnie oraz robione na zamówienie) zamówienie jest podzielone na 4 części: -Część 1 - dostawa krzeseł biurowych obrotowych oraz krzeseł tapicerowanych dla klientów; -Część 2 - dostawa i montaż mebli biurowych; -Część 3 - dostawa i montaż drzwi przesuwnych pojedynczych wraz ze ścianką działową; -Część 4 - dostawa i montaż mebli biurowych wykonanych metodą ,,OPEN SPACE’’. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku do SIWZ. 4.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia szczegółowo zostały opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Informacje na temat katalogow Wykonawca wykona przedmiot zamówienia (dla wszystkich części zamówienia 1, 2, 3, 4) w terminie do 90 dni od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli: a)wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia obejmującego swym zakresem: -w części 1 dostawę krzeseł biurowych obrotowych oraz krzeseł tapicerowanych o wartości minimum 40 000,00 zł brutto; -w części 2 dostawę i montaż mebli biurowych (m.in. biurka, szafy, kontenerki) o wartości minimum: 40 000,00 zł brutto; -w części 3 - z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; -w części 4 – dostawę i montaż mebli biurowych wykonanych metodą „OPEN SPACE” o wartości minimum: 17 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek będzie rozpatrywany łącznie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Zgodnie z art. 22a. ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów, które określają w szczególności (wzór stanowi załącznik do SIWZ – zobowiązanie winno być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, zgodnie z odpowiednim aktem rejestracyjnym): -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy zdolności techniczne lub zawodowe albo sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w pkt. 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: -zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub -zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, dotyczących: Braku podstaw wykluczenia: a.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Zamawiający będzie mógł uzyskać dokumenty za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, pod warunkiem że dokumenty są dostępne w języku polskim. WYKONAWCY ZAGRANICZNI: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej- dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy dotyczące terminów wystawienia dokumentów określonych w punkcie 1a) stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, dotyczących: 1)Spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a)wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie - wzór stanowi załącznik do SIWZ, b)dowody, określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Inne dokumenty niewymienione 1.Oferta powinna zawierać: a)Formularz Ofertowy – wzór wg załącznika do SIWZ. b)Formularz Cenowy – wzór wg załącznika do Formularza Ofertowego. c)Na podstawie art. 25a ust. 1 oraz ust. 3 pkt 2) ustawy w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert: -oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ; -oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum) oświadczenia, w zakresie wskazanym w pkt 1 c) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3.Ewentualne upoważnienie innych osób do złożenia oferty musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone wyłącznie w formie oryginału bądź też kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 c) niniejszego działu. 5.Uwaga: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór stanowi załącznik do SIWZ. 6. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: a)oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; b)Wykonawca składa wyżej wskazane oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór wg załącznika do SIWZ); c)Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informacje o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą; 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w SIWZ. 3.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017. 570 j.t. ze zm.). Zamawiający będzie korzystał z ww. dokumentów i oświadczeń po ich wskazaniu przez Wykonawcę, jeśli są aktualne (podstawa prawna: § 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016. 1126 ze zm.) wraz z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2018.1993).
Czy wadium 1
Wadium 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: -część 1: 1 400,00zł (słownie: tysiąc czterysta złotych 00/100); -część 2: 1 400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych 00/100); -część 3 i 4 –Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w tych częściach. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego dziale XI SIWZ. 3.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację dla jakiego postępowania wniesiono wadium. 4.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: -Pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: PKO BP SA I Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie nr 08 1020 5590 0000 0002 9200 7019, -Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -Gwarancjach bankowych, -Gwarancjach ubezpieczeniowych, -Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018.110 j.t. ze zm.). 5.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 4 niniejszego działu SIWZ, oryginał dokumentu potwierdzający wniesie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Olsztynie, ul. 1 Maja 10, pok. 105 na ręce pracownika wieloosobowego stanowiska zamówień publicznych lub też dołączyć do oferty w terminie przewidzianym do składania ofert. 6.Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy, tj. w wymaganej wysokości lub formie (także na przedłużony okres związania ofertą), skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. 8.Zwrot wadium: -Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9. -Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. -Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.Zatrzymanie wadium: -Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jego wniesienia żądano), - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2019-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa krzeseł biurowych obrotowych oraz krzeseł tapicerowanych dla klientów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Dostawa krzeseł biurowych obrotowych oraz krzeseł tapicerowanych dla klientów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa i montaż mebli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis dostawa i montaż mebli biurowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa i montaż drzwi przesuwnych pojedynczych wraz ze ścianką działową
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44221230-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis dostawa i montaż drzwi przesuwnych pojedynczych wraz ze ścianką działową
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa i montaż mebli biurowych wykonanych metodą ,,OPEN SPACE’’
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis dostawa i montaż mebli biurowych wykonanych metodą ,,OPEN SPACE’’
  

Criterion

Kryteria Całkowita cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)