Dostawa urządzeń drukujących dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach

Data publikacji 2019-07-10
Data zakończenia 2019-07-18 00:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Oświaty w Tychach
Miejscowość Tychy
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 571817-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń drukujących dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie do siedziby szkoły, jego rozładunek, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez upowaznionego przedstawiciela Zamawiającego, oraz montaż przy użyciu własnych narzędzi i elementów montażowych.

Szkoła Podstawowa nr 21 w Tychach, do której zostanie dostarczony przedmiot zamówienia jest placówką oświatową w rozumieniu art. 83 ust. 1 pkt. 26 ustawy z dnia 26 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 4, do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków

Dodatkowe informacje

GuidZP400 35cc55ec-be08-4afa-a8e4-ed33026d3943
Biuletyn 571817-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejskie Centrum Oświaty w Tychach
Regon 36500418500000
Zamawiajacy adres ulica Al. Marszałka Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Tychy
Zamawiajacy kod pocztowy 43-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323232400,
Zamawiajacy fax 323232403
Zamawiajacy email mco@mco.tychy.pl,
Adres strony url http://bip.tychy.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.tychy.edu.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.tychy.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy składac w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejskie Centrum Oświaty w Tychach AL. Piłsudskiego 12 43-100 Tychy - kancelaria pokój 215
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń drukujących dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach
Numer referencyjny MCO-SZP-261.26.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń drukujących dla Szkoły Podstawowej nr 21 w Tychach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie do siedziby szkoły, jego rozładunek, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez upowaznionego przedstawiciela Zamawiającego, oraz montaż przy użyciu własnych narzędzi i elementów montażowych. Szkoła Podstawowa nr 21 w Tychach, do której zostanie dostarczony przedmiot zamówienia jest placówką oświatową w rozumieniu art. 83 ust. 1 pkt. 26 ustawy z dnia 26 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 4, do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków
Cpv glowny przedmiot 30120000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-23T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy do 23.08.2019 r. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 23.08.2019, w godzinach 8.00 – 15.00 do Szkoły Podstawowej nr 21, ul. Młodzieżowa 7, 43-100 Tychy. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego bez uwag przez przedstawiecieli obu ston. Data podpisania protokołu będzie datą zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje (na podstawie jednej umowy bądź zamówienia) co najmniej:  1 dostawę urządzeń drukujących o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 złotych brutto W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: wykazu dostaw (załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw (załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 13.1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; wypełniony formularz rzeczowo – cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4a, do SIWZ oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.3 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 SIWZ); oświadczenie innego podmiotu (załącznik nr 2a do SIWZ); pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).; W formularzu oferty (zał. nr 1 do SIWZ) oraz w formularzu rzeczowo-cenowym (zał. nr 4a do SIWZ) należy wypełnić wszystkie puste pola dokumentu. Wykonawca zobowiązany jest podać w polu „producent / model / kod produktu) wszystkie dane, które umożliwiają Zamawiającemu porównanie zaoferowanego sprzętu z minimalnymi parametrami wskazanymi w SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym przedmiotem zamówienia. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wszelkie środki dowodowe do każdego zaoferowanego sprzętu równoważnego, z których w sposób niebudzący wątpliwości wynika, iż zaoferowane urządzenia są o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych w odniesieniu do sprzętu określonego przez Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena(Koszt)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)