DOSTAWA I MONTAŻ TABLIC PRZYSTANKOWYCH DWUSTRONNYCH DYNAMICZNEGO ROZKŁADU JAZDY WRAZ Z KONSTRUKCJAMI WSPORCZYMI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. „SOCHACZEWSKI EKO-BUS”.

Data publikacji 2019-07-10
Data zakończenia 2019-07-25 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Sochaczew
Miejscowość Sochaczew
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 571756-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zadanie polegające na dostawie, zainstalowaniu i uruchomieniu pięciu tablic przystankowych dwustronnych dynamicznego rozkładu jazdy wraz z konstrukcjami wsporczymi we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach.
1.2. Zakres zamówienia
Zadanie związane jest z wykonaniem elektronicznego systemu informacji pasażerskiej na wybranych przystankach autobusowych Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie na terenie miasta Sochaczewa w czasie rzeczywistym i obejmuje zagadnienia jak niżej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1f854d3e-6ca1-40e8-b107-09b427dc3e4f
Biuletyn 571756-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Sochaczew
Regon 75014864400000
Zamawiajacy adres ulica ul. 1-go Maja
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Sochaczew
Zamawiajacy kod pocztowy 96-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 046 8622235 w. 347
Zamawiajacy fax 046 862-26-02
Zamawiajacy email sekretariat@sochaczew.pl
Adres strony url www.sochaczew.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.sochaczew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2014-2020, Działanie 4.3 „ Redukcja emisji zanieczyszczeń”, Poddziałanie 4.3.1 „Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej” RPMA.04.03.01-14-9735/17-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.sochaczew.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sochaczew.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA I MONTAŻ TABLIC PRZYSTANKOWYCH DWUSTRONNYCH DYNAMICZNEGO ROZKŁADU JAZDY WRAZ Z KONSTRUKCJAMI WSPORCZYMI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. „SOCHACZEWSKI EKO-BUS”.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zadanie polegające na dostawie, zainstalowaniu i uruchomieniu pięciu tablic przystankowych dwustronnych dynamicznego rozkładu jazdy wraz z konstrukcjami wsporczymi we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach. 1.2. Zakres zamówienia Zadanie związane jest z wykonaniem elektronicznego systemu informacji pasażerskiej na wybranych przystankach autobusowych Zakładu Komunikacji Miejskiej w Sochaczewie na terenie miasta Sochaczewa w czasie rzeczywistym i obejmuje zagadnienia jak niżej
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-10-31T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 150 000 zł.(słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek muszą spełniać wykonawcy łącznie. b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 150 000 zł.(słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie min. jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu tablic interaktywnych, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu 1. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości określonej w pkt. 2.3 a ) SIWZ 2. dokumenty potwierdzające, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w pkt. 2.3.b) SIWZ. 3. Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, (wykaz sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji). W wykazie należy wskazać usługi potwierdzające spełnianie warunku określonego w pkt 2.4.1a niniejszej specyfikacji.
Inne dokumenty niewymienione 1) Dowód wniesienia wadium, 2) Specyfikacje techniczne oferowanych tablic, 3) oświadczenie o podwykonawstwie, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych 5) odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnionego do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej; w/w pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa, 6) oświadczenie Wykonawcy w zakresie RODO, 7) Certyfikaty i atesty określone w OPZ (zał. nr 8) – na etapie podpisania umowy.
Czy wadium 1
Wadium 5000 PLN
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 17.1. Zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy. d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. e) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji. f) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 §1 Kodeksu cywilnego. g) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 16.2 Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. (Dz. U. 2017, poz. 847 t.j.) o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie tych zmian. Wszystkie powyższe postanowienia w punktach 17.4, 17.5 i 17.6. stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) b) zmiany danych teleadresowych, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych d) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ.
IV 4 4 data 2019-07-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja jakości i rękojmia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)