Wyposażenie szatni przy boisku sportowym w Wińsku

Data publikacji 2019-07-22
Data zakończenia 2019-07-31 00:00:00
Instytucja Gmina Wińsko
Miejscowość Wińsko
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Meble,
  • Sprzęt kuchenny,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577031-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 374500007, 391000003, 395154009, 392212009, 302000001, 323420002, 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia szatni przy boisku sportowym w Wińsku.
4) Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
Część nr 1 – dostawa i montaż mebli metalowych oraz dostawa akcesoriów sportowych.
Część nr 2 - dostawa mebli i sprzętu AGD
Część nr 3 - dostawa i montaż rolet okiennych,
Część nr 4 – dostawa wyposażenia pomieszczenia kuchennego w naczynia i akcesoria kuchenne
Część nr 5 – dostawa sprzętu multimedialnego
Część nr 6 – dostawa i montaż systemu nagłaśniającego
Część nr 7 - dostawa wyposażenia toalet i akcesoriów do sprzątania.
5) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość elementów wyposażenia szatni, wymagania i parametry techniczne elementów wyposażenia został zawarty, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 7.1 – 7.7; dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne).
6) Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
7) Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem do budynku szatni mieszczącym się przy boisku sportowym w Wińsku.
8) Zamawiający wymaga, aby do każdej dostawy Wykonawca dołączył szczegółowe zestawienie dostarczonych elementów i sprzętu, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę kalkulacją ceny.
9) Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.
10) Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem każdej dostawy. Zgłoszenia należy dokonać na nr tel.: 71 380 42 04 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy e-mail: sekretariat@winsko.pl oraz k.katan@winsko.pl
11) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00.
12) Zamawiający dokona przeliczenia i sprawdzi jakość dostarczonego asortymentu do 5 dni roboczych od daty ich każdej dostawy.
13) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy wyposażenia i sprzętu fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, w pełni sprawnych, pozbawionych praw i obciążeń osób trzecich, wykonanych zgodnie z normami. Żadna część nie może być używana, nosić śladów uszkodzeń.
14) Dostarczone wyposażenie i sprzęt muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. Muszą posiadać odpowiednie i niezbędne certyfikaty lub deklaracje i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
15) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi i użytkowania w języku polskim.
16) Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej.
17) Wykonawca dostarczy urządzenia i sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
18) Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do udzielenia rękojmi i gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnej z gwarancją oferowaną przez producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy.
19) Przyjęte opisy elementów wyposażenia i sprzętu (wskazane w załącznikach 7.1 – 7.7 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie produktów równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia może być wskazanie pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) produktów lub normy, wskazanie to (wzorzec ten) ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach przetargowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszczalna tolerancja podanych w opisie przedmiotu zamówienia wymiary elementów wyposażenia wynosi +/- 10%.
20) Stosownie do treści art. 29 ust. 3 ustawy z dn. 29.01.2004 roku – Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eceb4288-0a3d-4bd8-8187-d47d1cb8405f
Biuletyn 577031-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Wińsko
Regon 93193496300000
Zamawiajacy adres ulica Plac Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Wińsko
Zamawiajacy kod pocztowy 56-160
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 380 42 00,
Zamawiajacy fax 713 898 366
Zamawiajacy email sekretariat@winsko.pl,
Adres strony url http://bip.winsko.pl
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 2) Zamówienie będzie współfinansowane z udziałem Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr 6 „Infrastruktura spójności społecznej” Działania nr 6.3 „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów” Poddziałania nr 6.3.1 „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów – konkursy horyzontalne” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020 na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr RPDS.06.03.01-02-0019/17-00 z dnia 29.05.2018 r.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.winsko.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.winsko.pl/
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Wińsku, Plac Wolności 2, 56-160 Wińsko
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie szatni przy boisku sportowym w Wińsku
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia szatni przy boisku sportowym w Wińsku. 4) Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część nr 1 – dostawa i montaż mebli metalowych oraz dostawa akcesoriów sportowych. Część nr 2 - dostawa mebli i sprzętu AGD Część nr 3 - dostawa i montaż rolet okiennych, Część nr 4 – dostawa wyposażenia pomieszczenia kuchennego w naczynia i akcesoria kuchenne Część nr 5 – dostawa sprzętu multimedialnego Część nr 6 – dostawa i montaż systemu nagłaśniającego Część nr 7 - dostawa wyposażenia toalet i akcesoriów do sprzątania. 5) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość elementów wyposażenia szatni, wymagania i parametry techniczne elementów wyposażenia został zawarty, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 7.1 – 7.7; dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne). 6) Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 7) Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem do budynku szatni mieszczącym się przy boisku sportowym w Wińsku. 8) Zamawiający wymaga, aby do każdej dostawy Wykonawca dołączył szczegółowe zestawienie dostarczonych elementów i sprzętu, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę kalkulacją ceny. 9) Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie. 10) Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem każdej dostawy. Zgłoszenia należy dokonać na nr tel.: 71 380 42 04 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy e-mail: sekretariat@winsko.pl oraz k.katan@winsko.pl 11) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. 12) Zamawiający dokona przeliczenia i sprawdzi jakość dostarczonego asortymentu do 5 dni roboczych od daty ich każdej dostawy. 13) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy wyposażenia i sprzętu fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, w pełni sprawnych, pozbawionych praw i obciążeń osób trzecich, wykonanych zgodnie z normami. Żadna część nie może być używana, nosić śladów uszkodzeń. 14) Dostarczone wyposażenie i sprzęt muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. Muszą posiadać odpowiednie i niezbędne certyfikaty lub deklaracje i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 15) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi i użytkowania w języku polskim. 16) Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej. 17) Wykonawca dostarczy urządzenia i sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. 18) Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do udzielenia rękojmi i gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnej z gwarancją oferowaną przez producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy. 19) Przyjęte opisy elementów wyposażenia i sprzętu (wskazane w załącznikach 7.1 – 7.7 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie produktów równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia może być wskazanie pochodzenia (marka, znak towarowy, producent, dostawca) produktów lub normy, wskazanie to (wzorzec ten) ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach przetargowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszczalna tolerancja podanych w opisie przedmiotu zamówienia wymiary elementów wyposażenia wynosi +/- 10%. 20) Stosownie do treści art. 29 ust. 3 ustawy z dn. 29.01.2004 roku – Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
Cpv glowny przedmiot 37450000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oprócz oświadczeń i dokumentów podanych wyżej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: - wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (w oryginale) – załącznik nr 1 do SIWZ, - oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza, - kalkulację ceny, na którą Wykonawca składa ofertę (zgodnie z Formularzami cenowymi stanowiącymi załączniki do oferty).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający poza możliwością zmiany umowy na podstawie art.. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku jednej z następujących okoliczności: a) w przypadku konieczności wykonania zamówień, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) zmiany przepisów prawa podatkowego mającą wpływ na wysokość podatku Vat. Zmiana stawki podatku Vat dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego za dostawy wykonane po dacie podpisania aneksu do umowy. Do rozliczenia dostaw, o których mowa w lit. a – b będą stosowane ceny wynikające z oferty. W przypadku braku w/wym. cen zastosowane zostaną ceny uzgodnione po przeprowadzonych negocjacjach i zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego. 2) Zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) Zmiany będące następstwem okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności wstrzymania dostaw przez Zamawiającego, wystąpienie zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi opóźnienia wywołanego ww. okolicznościami, b) W przypadku wystąpienia konieczności wykonania zamówień, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2,3 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia dostaw objętych umową, c) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości zawarcia umowy w pierwotnym terminie związania ofertą, prowadzenia dostaw lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi opóźnienia wywołanego ww. okolicznościami. 3) Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) Zmiany w zakresie dostarczanych urządzeń, materiałów, produktów w przypadku, gdy Wykonawca nie jest w stanie nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy urządzenia, materiału, produktu, np.: w związku z wycofaniem urządzenia lub elementu urządzenia, materiału z produkcji lub wprowadzeniem nowej wersji zamawianych urządzeń lub ich elementów, materiałów; zaoferowane przez Wykonawcę urządzenie, materiał, produkt musi charakteryzować się wyższymi lub lepszymi parametrami niż wymagane były w SIWZ i Zamawiający wyrazi zgodę, b) Zmiany dotyczącej zatrudnienia podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, w zakresie zgodnym z SIWZ, zawartą umową oraz zapisami wynikającymi z ustawy, c) Zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku, gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, po spełnieniu przesłanek wynikających z SIWZ, umowy oraz ustawy, d) Zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia itp.) e) Zmiany nazwy, adresu którejkolwiek ze stron, f) Zmiany warunków płatności, w zakresie częstotliwości wystawiania faktur częściowych oraz wysokości zaawansowania dostaw, w przypadku wystąpienia dostaw dodatkowych, dostaw nieobjętych umową podstawową, g) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy bądź stron umowy, h) W przypadku zmiany przez strony terminu wykonania umowy możliwe będzie wprowadzenie odbiorów i rozliczeń częściowych, i) Innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w niniejszym rozdziale, Zamawiającemu przysługuje prawo do zmian ustaleń zawartej umowy w zakresie, który uzna za uzasadniony. Zmiana dokonana zostanie w formie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2019-07-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli metalowych oraz dostawa akcesoriów sportowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37450000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość elementów wyposażenia szatni, wymagania i parametry techniczne elementów wyposażenia został zawarty, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 7.1; dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli i sprzętu AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość elementów wyposażenia szatni, wymagania i parametry techniczne elementów wyposażenia został zawarty, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 7.2; dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż rolet okiennych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość elementów wyposażenia szatni, wymagania i parametry techniczne elementów wyposażenia został zawarty, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 7.3 ; dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia kuchni w naczynia i akcesoria kuchenne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość elementów wyposażenia szatni, wymagania i parametry techniczne elementów wyposażenia został zawarty, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 7.4; dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu multimedialnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość elementów wyposażenia szatni, wymagania i parametry techniczne elementów wyposażenia został zawarty, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 7.5; dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż systemu nagłaśniającego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość elementów wyposażenia szatni, wymagania i parametry techniczne elementów wyposażenia został zawarty, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 7.6; dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne).
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów do sprzątania i do toalet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość elementów wyposażenia szatni, wymagania i parametry techniczne elementów wyposażenia został zawarty, odpowiednio dla każdej części, w załącznikach nr 7.7; dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.winsko.pl (zakładka zamówienia publiczne).
  

Criterion

Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)