Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia do wszystkich pracowni kształcenia zawodowego i pozostałych pomieszczeń w ramach projektu RPKP.06.03.02-04-0005/18 Budowa i wyposażenie nowych oraz rozbudowa i doposażenie istniejących pracowni kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Brodnicy

Data publikacji 2019-07-22
Data zakończenia 2019-07-29 00:00:00
Instytucja Powiat Brodnicki
Miejscowość Brodnica
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble różne,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576856-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317000003, 391621006, 391512007, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia do wszystkich pracowni kształcenia zawodowego i pozostałych pomieszczeń w ramach projektu RPKP.06.03.02-04-0005/18 Budowa i wyposażenie nowych oraz rozbudowa i doposażenie istniejących pracowni kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Brodnicy”. Oferty częściowe: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z następującym podziałem: 1. Pracownia mechanizacji rolnictwa i agrotroniki. 2. Pracownia obróbki ręcznej - ślusarnia. 3. Pracownia mechaniki maszyn rolniczych. 4. Pracownia budowlano – elektryczna. 5.Meble i pozostałe wyposażenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego minimalne wymagania i ilości, zawarty jest w Załączniku nr 1b, 1c, 1d, 1e, 1f do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fa565319-9f41-4a34-afd2-306c43ca4690
Biuletyn 576856-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Brodnicki
Regon 87111836500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kamionka
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Brodnica
Zamawiajacy kod pocztowy 87-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 564 950 800
Zamawiajacy fax 564 950 801
Zamawiajacy email starostwo@brodnica.com.pl
Adres strony url http://brodnica.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt nr RPKP.06.03.02-04-0005/18 „Budowa i wyposażenie nowych oraz rozbudowa i doposażenie istniejących pracowni kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Brodnicy”. Działanie 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną Poddziałanie 6.3.2 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego Schemat: Poprawa jakości usług edukacyjnych szkół prowadzących kształcenie zawodowe poprzez inwestycje w infrastrukturę i wyposażenie w ramach polityki terytorialnej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.starostwo-brodnica.bip.net.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia do wszystkich pracowni kształcenia zawodowego i pozostałych pomieszczeń w ramach projektu RPKP.06.03.02-04-0005/18 Budowa i wyposażenie nowych oraz rozbudowa i doposażenie istniejących pracowni kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Brodnicy
Numer referencyjny ZE.272.11.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia do wszystkich pracowni kształcenia zawodowego i pozostałych pomieszczeń w ramach projektu RPKP.06.03.02-04-0005/18 Budowa i wyposażenie nowych oraz rozbudowa i doposażenie istniejących pracowni kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Brodnicy”. Oferty częściowe: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z następującym podziałem: 1. Pracownia mechanizacji rolnictwa i agrotroniki. 2. Pracownia obróbki ręcznej - ślusarnia. 3. Pracownia mechaniki maszyn rolniczych. 4. Pracownia budowlano – elektryczna. 5.Meble i pozostałe wyposażenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego minimalne wymagania i ilości, zawarty jest w Załączniku nr 1b, 1c, 1d, 1e, 1f do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 151179,44
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne, lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Inne dokumenty niewymienione formularz ofertowy, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, oświadczenie o posiadaniu uprawnień jeżeli przepisy nakładają taki obowiązek, zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14. RODO
IV 4 4 data 2019-07-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA, O KTÓREJ MOWA W ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Brodnicy z siedzibą w Brodnicy przy ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwo Powiatowe w Brodnicy jest Pan Tomasz Thiel inspektor, e-mail: tomasz.thiel@brodnica.com.pl, tel. 56 4950818*; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia do wszystkich pracowni kształcenia zawodowego i pozostałych pomieszczeń w ramach projektu RPKP.06.03.02-04-0005/18 Budowa i wyposażenie nowych oraz rozbudowa i doposażenie istniejących pracowni kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Brodnicy”Nr sprawy: ZE.272.11.2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia realizacji zamówienia publicznego, a jeżeli czas realizacji zamówienia przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencją niepodania określonych danych wynikających z ustawy Pzp jest brak możliwości wzięcia udziału w przedmiotowym postepowaniu; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pracownia mechanizacji rolnictwa i agrotroniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4755,28
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pomoce dydaktyczne: 1) Model czterosuwowego chłodzonego silnika Diesla z napędem łańcuchowym i wałem rozrządczym górnym – 1 szt., 2) Model typowego benzynowego silnika czterosuwowego chłodzonego powietrzem z układem zaworowym – 1 szt., 3) Model silnika diesla (dwusuwowego) wykonany z aluminium i tworzywa sztucznego – 1 szt. 4) Katalogi maszyn rolniczych: agregaty uprawowe i uprawowo siewne, ciągniki rolnicze, urządzenia elektryczne, wyposażenie stanowisk dla zwierząt, zbiorniki i pojemniki, urządzenia do doju i wstępnej obróbki mleka, maszyny do zbioru zbóż i zielonek, urządzenia do przygotowania i zadawania pasz, maszyny do nawożenia, siewu, sadzenia i uprawy okopowych, urządzenia do pozbiorowej obróbki płodów rolnych, urządzenia do ochrony roślin, pompy, agregaty pompowe i urządzenia do nawadniania, maszyny specjalne do sadownictwa i warzywnictwa, urządzenia specjalne do produkcji zwierzęcej, urządzenia do transportu, maszyny uprawowe i pielęgnacyjne, urządzenia do usuwania odchodów zwierzęcych. Całość na płycie CD – 3 szt., 5) Instrukcje napraw wybranych ciągników rolniczych - 6 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pracownia obróbki ręcznej – ślusarnia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 45550,24
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Giętarka zaginarka walcarka rur i profili RMB50 – 1 szt., Suwmiarki 150 mm – 9 szt., Miary taśmowe 5 m – 9 szt., Głębokościomierz suwmiarkowy – 9 szt., Wysokościomierz suwmiarkowy – 9 szt., Szczelinomierz – 9 szt., Promieniomierz – 9 szt., Młotek ślusarski z drewnianym trzonkiem 500 g – 16 szt., Młotek ślusarski z drewnianym trzonkiem 1000 g – 16 szt., Pilnik płaski przeznaczony do obróbki metalu z profilowaną rękojeścią – 16 szt., Pilnik trójkątny przeznaczony do obróbki metalu z profilowaną rękojeścią – 16 szt., Pilnik kwadratowy przeznaczony do obróbki metalu z profilowaną rękojeścią – 16 szt. Rysik – 16 szt., Punktak ręczny do nanoszenia zaznaczeń na powierzchni metalu – 16 szt., Kątownik 90° płaski 150x100 mm z cynkowanej stali – 16 szt., Kątownik 45° 100x80 mm z cynkowanej stali – 16 szt., Cyrkiel wykonany ze stali węglowej – 16 szt., Imadełko ręczne – 16 szt., Szczotka druciana 4 rzędowa – 16 szt., Stoły ślusarskie z imadłem 2 stanowiskowe – 8 szt., Przecinarka kątowa 125 – 8 szt., Wiertarka ręczna – 8 szt., Szlifierka stołowa – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pracownia mechaniki maszyn rolniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 26778,97
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wyciąg spalin – 1 szt., Areometr – 2 szt., Miernik uniwersalny – 2 szt., Glikometr – 2 szt., Szczelinomierz – 2 szt., Suwmiarka 150 mm – 2 szt., Mikrometr – 2 szt., Średnicówka mikrometryczna – 2 szt., Tester ciśnienia sprężania silnika diesel – 2 szt., Kompresor sprężarka 500l z narzędziami pneumatycznymi – 1 szt., Wózki narzędziowe z wyposażeniem – 3 szt., Ściągacz łożysk 3 ramienny 100mm – 3 szt., Ściągacz sworzni kulistych z regulacją 21mm – 3 szt., Klucz dynamometryczny w rozmiarze 1/2" i zakresie od 70 do 350 Nm – 1 szt., Prasa hydrauliczna – 1 szt., Klucz do pierścieni tłokowych – 1 szt., Opaska na pierścienie tłokowe – 1 szt., Szczypce do pierścieni Seger wewnętrzne proste – 1 szt., Szczypce do pierścieni Seger zewnętrzne proste – 1 szt., Szczypce do pierścieni Seger wewnętrzne odgięte – 1 szt., Szczypce do pierścieni Seger zewnętrzne odgięte – 1 szt., Dźwig warsztatowy – 1 szt., Myjka ciśnieniowa – 1 szt., Podstawki kobyłki warsztatowej 3T – 20 zestawów, Klin pod koła, blokady pod koło – 20 szt., Lampy warsztatowe – 6 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pracownia budowlano-elektryczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 46474,62
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Generator funkcyjny - 1 szt., Zasilacz stabilizowany napięcia stałego - 3 szt., Mostek pomiarowy Thomsona - 1 szt., Mostek pomiarowy Wheatstone'a - 1 szt., Wskaźnik kolejności faz - 3 szt., Licznik energii czynnej 1 fazowy - 6 szt., Licznik energii 3 fazowy - 6 szt., Watomierz analogowy - 3 szt., Miernik rezystancji izolacji - 3 szt., Wyłącznik nadprądowy - 3 szt., Przekaźnik czasowy - 3 szt., Stycznik - 3 szt., Styki pomocnicze do styczników - 3 szt., Łącznik przyciskowy - 3 szt., Wyłącznik silnikowy - 3 szt., Lampki sygnalizacyjne - 6 szt., Próbnik neonowy - 3 szt., Autotransformator jednofazowy - 3 szt., Autotransformator trójfazowy - 1 szt., Watomierz analogowy - 3 szt., Woltomierz ac - 3 szt., Multimer cyfrowy - 6 szt., Miernik rezystancji izolacji - 3 szt., Oscyloskop cyfrowy - 1 szt., Miernik: rezystancji uziemień, impedancji pętli zwarciowej, rezystancji izolacji - 1 szt., Miernik zabezpieczeń różnicowo - prądowych - 3 szt., Wielofunkcyjny miernik parametrów instalacji elektrycznych – zamiennie - 1 szt., Styczniki - 3 szt., Przekaźniki - 3 szt., Wyłączniki przepięciowe - 3 szt., Zabezpieczenie nadmiarowo – prądowe - 3 szt., Rozdzielnica - 3 szt., Betoniarka wolnospadowa - 1 szt., Wiertarka - 1 szt., Mieszarka mieszadło elektryczne - 3 szt., Podest roboczy - 1 szt., Wiertarka wolnoobrotowa - 3 szt., Prościarka mechaniczna o napędzie ręcznym - 1 szt., Nożyce ręczne - 6 szt., Stół zbrojarski - 6 szt., Giętarka ręczna - 6 szt., Suwmiarka - 6 szt., Wibrator wgłębny do betonu - 1 szt., Wibrator powierzchniowy do betonu - 2 szt., Zestaw kluczy zbrojarskich - 6 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Meble i pozostałe wyposażenie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 27620,33
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Biurko jednoszafkowe - 6 szt., Krzesło szkolne obrotowe – 6 szt., Stolik uczniowski – 36 szt., Krzesło uczniowskie – 56 szt., Szafa aktowa – 4 szt., Szafa do przechowywania laptopów – 2 szt., Szafka ubraniowa dwuosobowa - 22 szt., Ławka wolnostojąca – 5 szt.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)