Zakup i dostawa wraz z montażem i uruchomieniem myjni dezynfektora wraz z przeszkoleniem personelu z obsługi .

Data publikacji 2019-07-22
Data zakończenia 2019-07-30 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Urządzenia dezynfekujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574368-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 393300004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa wraz z montażem i uruchomieniem myjni dezynfektora wraz z przeszkoleniem personelu z obsługi .
Urządzenie w wersji stojącej, pionowej o wymiarach max.:
Szerokość́ do 600 mm
Głębokość́ do 600 mm
Wysokość́ do 900 mm
Załadunek od góry
moc maksymalna 2500 W
Moc pompy wody 750 W
zasilanie 230 V 13 A
1 pompa dozująca
Pojemność na cykl: 3 baseny i 3 kaczki lub 2 duże miski lub 1 wiaderko
Rodzaj dezynfekcji: dezynfekcja termiczna
Pobór energii na cykl 0,15 kW
Automatycznie otwierana pokrywa komory
Otwieranie komory przy pomocy pedału nożnego
Czas cyklu pomiędzy 6-7minut
ochrona przed przepełnieniem zbiornika
wyświetlacz LED
Diodowa sygnalizacja usterek

Dodatkowe informacje

GuidZP400 763826b2-e390-476d-91bd-7ffdb1eaa9cf
Biuletyn 574368-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu
Regon 53051239100000
Zamawiajacy adres ulica Al. Wincentego Witosa
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-418
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4520114
Zamawiajacy email zamowienia@wcm.opole.pl
Adres strony url www.usk.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usk.opole.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wraz z montażem i uruchomieniem myjni dezynfektora wraz z przeszkoleniem personelu z obsługi .
Numer referencyjny TLZP/2-23/23/71/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa wraz z montażem i uruchomieniem myjni dezynfektora wraz z przeszkoleniem personelu z obsługi . Urządzenie w wersji stojącej, pionowej o wymiarach max.: Szerokość́ do 600 mm Głębokość́ do 600 mm Wysokość́ do 900 mm Załadunek od góry moc maksymalna 2500 W Moc pompy wody 750 W zasilanie 230 V 13 A 1 pompa dozująca Pojemność na cykl: 3 baseny i 3 kaczki lub 2 duże miski lub 1 wiaderko Rodzaj dezynfekcji: dezynfekcja termiczna Pobór energii na cykl 0,15 kW Automatycznie otwierana pokrywa komory Otwieranie komory przy pomocy pedału nożnego Czas cyklu pomiędzy 6-7minut ochrona przed przepełnieniem zbiornika wyświetlacz LED Diodowa sygnalizacja usterek
Cpv glowny przedmiot 39330000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacje dla wykonawców zagranicznych W przypadku kiedy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa musi złożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia Wykonawca przedstawi: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane meble szpitalne posiadają ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, które zostaną udostępnione niezwłocznie do wglądu na życzenie Zamawiającego. 2. Certyfikat CE, Deklaracja zgodności producenta na oferowane meble szpitalne zgodnie z klasą wyrobu medycznego. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków technicznych bezwzględnych należy załączyć wypełniony załącznik nr 1 oraz instrukcje, katalogi itp. potwierdzające spełnienie warunków określonych dla przedmiotu zamówienia ze wskazaniem strony i zaznaczeniem na stronie miejsca potwierdzenia spełnienia warunków technicznych.
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z postanowieniami SIWZ, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, (art.144 ust.1 Ustawy Pzp) na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiany danych teleadresowych Stron oraz danych osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upełnomocnionych w umowie do dokonywania czynności nie stanowią zmiany umowy, o ile informacja o dokonaniu zmiany została skutecznie doręczona drugiej Stronie na piśmie. 3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić: a) w przypadku gdy dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, b) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia, c) w przypadku działania organów administracji publicznej, organów władzy lub wymiaru sprawiedliwości, które uniemożliwiają zgodne z prawem wykonywanie zobowiązań umownych.
IV 4 4 data 2019-07-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)