GuidZP400 |
a5bf4198-0902-4344-8163-f483a65c47c0
|
Biuletyn |
577352-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich
|
Regon |
14168145600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Domaniewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
39 a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-672
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 3783100, 22 3783111
|
Zamawiajacy fax |
22 2019725
|
Zamawiajacy email |
przetargi@cpe.gov.pl, anna.zapala@cpe.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.cpe.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2014-2020 , Program Współpracy Interreg V-A Południowy Bałtyk 2014-2020 , Program Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014- 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.cpe.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.cpe.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Projektów Europejskich ul. Domaniewska 39a, 02-672 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług utrzymania, rozwoju i obsługi technicznej istniejącej aplikacji internetowej, polegających na zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania, wydajności, bezpieczeństwa, dostępności i niezawodności aplikacji internetowej przez okres 36 miesięcy
|
Numer referencyjny |
WA.263.51.2019.AZ
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania, rozwoju i obsługi technicznej istniejącej aplikacji
internetowej, polegających na zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania, wydajności, bezpieczeństwa,
dostępności i niezawodności aplikacji internetowej przez okres 36 miesięcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
157723,58
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
36
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu zamówienia w okresie 36 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji umowy. Wykonawca winien rozpocząć realizację umowy w terminie 7 dni od daty jej podpisania.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: 1. O zamówienie mogą starać się Wykonawcy, którzy 1) posiadają zdolność
techniczną lub zawodową: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w
okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej trzech usług polegających każda łącznie na
zaprojektowaniu i wdrożeniu serwisu Internetowego/strony/aplikacji internetowej lub rozwoju serwisu
Internetowego/strony/aplikacji internetowej oraz zapewnieniu utrzymania i wsparcia technicznego
serwisu/strony/aplikacji przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości co najmniej 20 000,00 zł
brutto każda wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotu, na rzecz którego
dostawa została wykonana, wraz z załączeniem dowodów, że została wykonana lub jest wykonywana
należycie. 2) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje do
realizacji zamówienia zespołem co najmniej dwóch osób posiadających kwalifikacje niezbędne do
wykonania zamówienia, w tym: a) minimum 1 grafika z doświadczeniem w realizacji min. 3
projektów graficznych stron/serwisów/aplikacji internetowych, b) minimum 1 programisty z
doświadczeniem w realizacji min. 3 projektów aplikacji Webowych. Zamawiający nie dopuszcza
sytuacji, w której jedna osoba pełni jednocześnie dwie funkcje.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy,
tj.: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca nie jest zobowiązany do
złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17
lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z
2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd
Zamawiający ma go pobrać. 2.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu
do tych podmiotów odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3.Zamawiający nie żąda od
Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w ust. 2 dotyczących podwykonawcy,
któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego
zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 4.Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.Dokument, o którym mowa w ust. 4 powinien być
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli w kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy,ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu
na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.7.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu
złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio
kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o udzielenie niezbędnych
informacji dotyczących tego dokumentu. 8. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie
internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.
1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o
udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy,
tj.: 1. wykazu usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat
wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru określonego w
załączniku nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane
należycie- celem wykazania warunku opisanego w rozdz. IV ust.1 pkt 1 SIWZ. Dowodami, o których
mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi
były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny
być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. wykazu osób w
zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w rozdziale IV ust. 1 pkt 2 (wg
wzoru określonego w załączniku nr 5a do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca musi złożyć wypełniony Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem określonym w
załączniku nr 2 do SIWZ wraz z oświadczeniami wstępnymi w zakresie spełnienia warunków udziału
w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia. 2. Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę,
jeżeli umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego. 3.
Pełnomocnictwo dla lidera Konsorcjum w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. 4.
Oświadczenie o udostępnianiu zasobów (jeżeli dotyczy).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w
wysokości: 4 700,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset złotych 00/100) 2. Wadium może być
wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42,
poz. 275). 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy
zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy. 4. Wadium w formie pieniężnej należy
wpłacać na konto Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie, nr konta
98 1010 1010 0058 8713 9120 0000. Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium w postępowaniu znak WA.263.51.2019.AZ”.
5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W
przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię
dokumentu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w
pozostałych przypadkach wymienionych w ust. 2 – oryginał dowodu wniesienia wadium. 6.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego
wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który
wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu,
zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym
było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji
bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa
w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.
25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2
pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako
najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego
oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony są uprawnione do dokonania zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku
zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub
minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października
2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne d)
zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w
ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą
miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Wykonawca musi wykazać
Zamawiającemu, że zmiany określone w ust. 1 będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez
Wykonawcę. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. a wartość netto wynagrodzenia
Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na
podstawie nowych przepisów. 4. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 1 lit. b-d
skutkujących zmianą kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron umowy,
w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do
drugiej strony z pisemnym wnioskiem w sprawie dokonania odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.
Wniosek należy złożyć wraz z niezbędnymi dokumentami (w tym wyliczeniem kosztów tych zmian) oraz
uzasadnieniem przedstawiającym wpływ zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy. 5. W
przypadku zmiany przepisów, o których mowa w ust. 1 lit. b wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie
o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonania umowy przez Wykonawcę, wynikającego ze
zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego do
wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich
obciążeń publiczno-prawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 6. W przypadku zmiany
przepisów, o których mowa w ust. 1 lit. c-d wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość
wzrostu całkowitego kosztu wykonania umowy przez Wykonawcę, jaki będzie zobowiązany dodatkowo
ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia
osób bezpośrednio wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego. 7. Zmiana wysokości
wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1 niniejszego
paragrafu. 8. Okoliczności skutkujące możliwością dokonania innych istotnych zmian zawartej umowy
opisuje art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany dopuszczalne są w następującym zakresie:
a) Strony są uprawnione do dokonania zmian o łącznej wartości nieprzekraczającej 10% łącznego
wynagrodzenia wskazanego w § 2 ust. 1 Umowy, niezależnie od innych przypadków zmian dozwolonych
przepisami Pzp. Zmiana dokonana zgodnie z niniejszym postanowieniem, niezależnie od jej wartości, nie
może prowadzić do zmiany charakteru Umowy, w szczególności do zastąpienia przedmiotu Umowy
innego rodzaju przedmiotem; b) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Termin otwarcia ofert-31.07.2019 godzina 11:15 w siedzibie Zamawiającego.
|