„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego w Wałczu” w ramach: Zadanie 2. Utrzymanie żłobka

Data publikacji 2019-07-23
Data zakończenia 2019-08-01 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska
Miejscowość Wałcz
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577342-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000009, 151311202, 153000001, 158100009, 152111001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy obejmującej poniższe elementy: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego w Wałczu. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące pakiety: Pakiet 3 - Dostawa mięsa, drobiu, jaj Pakiet 4 - Dostawa wędlin Pakiet 5 - Dostawa warzyw i owoców Pakiet 6 - Dostawa pieczywa Pakiet 7 – Dostawa ryb Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.). Zamówienie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.7 Programy zapewniania i zwiększania dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach Kontraktów Samorządowych, Tytuł projektu: „Mama i tata do pracy wraca” – utworzenie żłobka w mieście Wałcz, numer umowy o dofinansowanie: RPZP.06.07.00-32-K001/16-00. 2. Na podstawie art. 93 ust 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, zwana dalej SIWZ, wraz z załącznikami stanowi dokument, który obowiązuje Wykonawców i Zamawiającego podczas całego postępowania przetargowego. Wyjaśnienia oraz modyfikacje SIWZ zamieszczane przez Zamawiającego na jego stronie internetowej stanowią integralną część dokumentacji przetargowej i są wiążące dla wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbadania, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 24aa ustawy PZP.) 5. Miejscem dostaw FRANCO jest Żłobek Miejski przy Alei Tysiąclecia 21, 78-600 Wałcz. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 8. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917, ze zm.) 9. Realizacja przedmiotu zamówienia jest uzależniona od posiadania środków na koncie projektu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 771116c8-9dcc-4114-9f87-cfbe0c9212e5
Biuletyn 577342-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska
Regon 52712100000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wałcz
Zamawiajacy kod pocztowy 78-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 672 584 471,
Zamawiajacy fax 672 582 618
Zamawiajacy email kontakt@umwalcz.pl,
Adres strony url http://www.bip.walcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.7 Programy zapewniania i zwiększania dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach Kontraktów Samorządowych, Tytuł projektu: „Mama i tata do pracy wraca” – utworzenie żłobka w mieście Wałcz, numer umowy o dofinansowanie: RPZP.06.07.00-32-K001/16-00 O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.walcz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.walcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Wałcz, Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz, kancelaria ogólna pokój nr 07
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego w Wałczu” w ramach: Zadanie 2. Utrzymanie żłobka
Numer referencyjny ZP.271.7.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy obejmującej poniższe elementy: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego w Wałczu. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na następujące pakiety: Pakiet 3 - Dostawa mięsa, drobiu, jaj Pakiet 4 - Dostawa wędlin Pakiet 5 - Dostawa warzyw i owoców Pakiet 6 - Dostawa pieczywa Pakiet 7 – Dostawa ryb Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.). Zamówienie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.7 Programy zapewniania i zwiększania dostępu do opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach Kontraktów Samorządowych, Tytuł projektu: „Mama i tata do pracy wraca” – utworzenie żłobka w mieście Wałcz, numer umowy o dofinansowanie: RPZP.06.07.00-32-K001/16-00. 2. Na podstawie art. 93 ust 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, zwana dalej SIWZ, wraz z załącznikami stanowi dokument, który obowiązuje Wykonawców i Zamawiającego podczas całego postępowania przetargowego. Wyjaśnienia oraz modyfikacje SIWZ zamieszczane przez Zamawiającego na jego stronie internetowej stanowią integralną część dokumentacji przetargowej i są wiążące dla wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbadania, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 24aa ustawy PZP.) 5. Miejscem dostaw FRANCO jest Żłobek Miejski przy Alei Tysiąclecia 21, 78-600 Wałcz. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 8. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917, ze zm.) 9. Realizacja przedmiotu zamówienia jest uzależniona od posiadania środków na koncie projektu.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow 1. Okres realizacji przedmiotu umowy - od dnia podpisania umowy do 31.07.2020 roku lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na to zadanie. 2. 2.1. Pakiet 3 - Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych w formie telefonicznej najpóźniej w przeddzień dostawy do godz. 12:00. Dostawy będą realizowane w poniedziałek, środę i piątek w godz. 7:00 - 10:00. 2.2. Pakiet 4 - Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych w formie telefonicznej najpóźniej w przeddzień dostawy do godz. 12:00. Dostawy będą realizowane w poniedziałek, środę i piątek w godz. 7:00 - 10:00. 2.3. Pakiet 5 - Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych w formie telefonicznej najpóźniej w przeddzień dostawy do godz. 12:00. Dostawy będą realizowane we wtorek i piątek w godz. 7:00 - 09:00. 2.4. Pakiet 6 - Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych w formie telefonicznej najpóźniej w przeddzień dostawy do godz. 12:00. Dostawy będą realizowane od poniedziałku do soboty w godz. 7:00 - 8:00. 2.5. Pakiet 7 - Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych w formie telefonicznej najpóźniej w przeddzień dostawy do godz. 12:00. Dostawy będą realizowane w czwartek w godz. 7:00 - 12:00.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowią Załącznik nr 3 do SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. 2. Poza wymienionymi w Załączniku nr 3 do SIWZ, Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, b) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), c) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy, d) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty, e) zmiana zakresu podwykonawstwa, f) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, wyłącznie na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta nie jest zawiniona przez Wykonawcę i wynika tylko i wyłącznie z okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie składania ofert, 3. Strony niniejszej umowy nie będą ponosiły odpowiedzialności, jeżeli wykonanie któregokolwiek z jego zobowiązań wynikających z niniejszej umowy zostanie opóźnione lub nie dojdzie do skutku z powodu zaistnienia siły wyższej. Przez siłę wyższą strony rozumieją zdarzenie, którego wystąpienie jest od nich niezależne i dotyczy: klęski żywiołowej, epidemii, ataku terrorystycznego lub konfliktu zbrojnego.
IV 4 4 data 2019-08-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 3- Dostawa mięsa, drobiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawierają załączniki Nr 2.1; 2.2; 2.3; 2.4; 2.5 do SIWZ. Pakiet 3 - Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych w formie telefonicznej najpóźniej w przeddzień dostawy do godz. 12:00. Dostawy będą realizowane w poniedziałek, środę i piątek w godz. 7:00 - 10:00.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 4- Dostawa wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15131120-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawierają załączniki Nr 2.1; 2.2; 2.3; 2.4; 2.5 do SIWZ. Pakiet 4 - Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych w formie telefonicznej najpóźniej w przeddzień dostawy do godz. 12:00. Dostawy będą realizowane w poniedziałek, środę i piątek w godz. 7:00 - 10:00.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 5- Dostawa warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawierają załączniki Nr 2.1; 2.2; 2.3; 2.4; 2.5 do SIWZ. Pakiet 5 - Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych w formie telefonicznej najpóźniej w przeddzień dostawy do godz. 12:00. Dostawy będą realizowane we wtorek i piątek w godz. 7:00 - 09:00.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 6- Dostawa pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawierają załączniki Nr 2.1; 2.2; 2.3; 2.4; 2.5 do SIWZ. Pakiet 6 - Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych w formie telefonicznej najpóźniej w przeddzień dostawy do godz. 12:00. Dostawy będą realizowane od poniedziałku do soboty w godz. 7:00 - 8:00.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 7- Dostawa ryb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15211100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawierają załączniki Nr 2.1; 2.2; 2.3; 2.4; 2.5 do SIWZ. Pakiet 7 - Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych w formie telefonicznej najpóźniej w przeddzień dostawy do godz. 12:00. Dostawy będą realizowane w czwartek w godz. 7:00 - 12:00.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)