GuidZP400 |
78747e60-acdc-4fe7-acc2-67c6d20b7bb8
|
Biuletyn |
575849-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o.
|
Regon |
10007730100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Piotrkowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
190
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-368
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
+48426649100
|
Zamawiajacy fax |
+48426649102
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@lsi.net.pl
|
Adres strony url |
www.bip.lsi.net.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.lsi.net.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.lsi.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć pisemnie w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o., ul. Piotrkowska 190, 90-368 Łódź, sekretariat I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup mebli na potrzeby ŁSI sp. z o.o. w Łodzi
|
Numer referencyjny |
BZU.2291.33.19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Postępowanie prowadzone jest pod nazwą: „Zakup mebli na potrzeby ŁSI sp. z o.o. w Łodzi”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załącznikach nr 9a-9c do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
9
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
a) CZĘŚĆ 1: 3 wykonanych zamówień (3 umowy) na dostawy mebli, o wartości co najmniej 30 000,00 PLN netto każda z nich
b) CZĘŚĆ 2: 3 wykonanych zamówień (3 umowy) na dostawy regałów metalowych, o wartości co najmniej 30 000,00 PLN netto każda z nich
c) CZĘŚĆ 3: 3 wykonanych zamówień (3 umowy) na dostawy mebli, o wartości co najmniej 10 000,00 PLN netto każda z nich
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów (art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp):
- informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.;
- aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału
w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp.;
- aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp.;
- oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. Oświadczenie powinno być sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;
- oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Oświadczenie powinno być sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
- oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm.), w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp. Oświadczenie powinno być sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
Udział Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 3.2 niniejszego rozdziału:
- pkt. 3.2.1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp.;
- pkt. 3.2.2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
- pkt. 3.2.3-3.2.4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.1.1 i pkt 4.1.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 4.1.3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1.1 i 4.1.2, 4.1.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4.2 stosuje się.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,
o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 3.2.1 powyżej, składa dokument, o którym mowa w pkt 4.1.1,
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4.2 stosuje się.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Forma składanych dokumentów:
- Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
- W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski dokumentów, wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów (o których mowa w pkt 6.3 niniejszego rozdziału).
- W przypadku wskazania przez Wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta
z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia składane na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień ich złożenia - składane przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. Do niniejszego postępowania stosuje się zapisy art. 24aa ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający, wymaga przedstawienia następujących dokumentów (art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp):
Wykazu wykonanych, dostaw objętych przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, (w zakresie określonym w rozdziale 5 ust. 1 pkt. 1.2.3.) SIWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wykaz dostaw winien być sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ
Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia składane na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień ich złożenia - składane przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. Do niniejszego postępowania stosuje się zapisy art. 24aa ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca (bez wezwania Zamawiającego) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Oświadczenie może być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający dopuszcza przesłanie Oświadczenia w terminie 3 dni faxem lub drogą elektroniczną i niezwłocznie potwierdzenie w formie pisemnej.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy w sytuacji, gdy przedłużenie nastąpiło z przyczyn zależnych od Zamawiającego, o czas przez jaki Wykonawca nie mógł realizować umowy;
2) zwiększeniu stawki podatku VAT, jeżeli zmiana taka wynikać będzie ze zmiany przepisów - w takiej sytuacji ulegnie zmianie wysokość wynagrodzenia netto Wykonawcy;
3) zmniejszeniu stawki podatku VAT, jeżeli zmiana taka wynikać będzie ze zmiany przepisów - w takiej sytuacji ulegnie zmianie wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy;
4) w przypadku zmiany przepisów prawa zmianie ulegną te postanowienia umowy, do których będzie miała zastosowanie powyższa zmiana;
5) oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich.
|
IV 4 4 data |
2019-08-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust 1a PZP
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1 dostawa, montaż i ustawienie mebli w budynkach biurowych na ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
9
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający działając na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie części 1 zamówienia, tj. do 15% wartości netto zamówienia części 1 – zamawiający przewiduje możliwość zamówienia większej ilości dostawy, montażu i ustawienia mebli i regałów niż wynika to z opisu przedmiotu zamówienia, za co przysługiwać będzie wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie zgodne z wyceną dla zamówienia podstawowego. Szczegółowe informacje zawiera wzór umowy, paragraf 3.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa, montaż i ustawienie mebli w budynkach biurowych na ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 9a do niniejszej SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2 - dostawa, montaż i ustawienie regałów metalowych oraz regałów przesuwnych w pomieszczeniach archiwum oraz pomieszczeniach magazynowych na ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39131100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
9
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa, montaż i ustawienie regałów metalowych oraz regałów przesuwnych w pomieszczeniach archiwum oraz pomieszczeniach magazynowych na ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 9b do niniejszej SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3 - dostawa, montaż i ustawienie mebli w aneksach kuchennych budynków na ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
9
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa, montaż i ustawienie mebli w aneksach kuchennych budynków na ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 9c do niniejszej SIWZ.
|
| |