„Sukcesywna dostawa artykułów pomocniczych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 2 części: 1. Artykuły dekoracyjne, 2. Artykuły cateringowe

Data publikacji 2019-07-24
Data zakończenia 2019-08-01 00:00:00
Instytucja Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Artykuły cateringowe,
  • Farby do celów artystycznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577881-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392221005, 448124009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów pomocniczych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo- Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na dwie części: 1. Sukcesywna dostawa artykułów dekoracyjnych, 2. Sukcesywna dostawa artykułów cateringowych, zgodnie z formularzami ofertowo – cenowymi ( załącznik 2a, 2b) stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ.
2. W związku z prowadzoną w Wałbrzychu akcją „Stop-Plastik” , mającą na celu wyeliminowanie na terenie Gminy Wałbrzych produktów jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych w postaci wszelkich opakowań, opakowań na żywność kubków na napoje, słomek gastronomicznych, mieszadełek do napojów pokrywek na napoje, naczyń i sztućców wykonanych z plastiku , Zamawiający wymaga aby asortyment objęty przedmiotem zamówienia w części 2 (artykuły cateringowe) wykonany był z materiałów ekologicznych ( biodegradowalnych) lub wielokrotnego użytku. Zamawiający nie dopuszcza asortymentu z plastiku.
3. Opakowania przeznaczone do kontaktu z żywnością muszą spełniać wymagania następujących przepisów prawa:
a) Ustawa z dnia 11 maja 2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych.
b) Rozporządzenie w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z innych tworzyw niż tworzywa sztuczne przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
c) Rozporządzenie w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z tworzyw sztucznych, a także sposobu sprawdzania zgodności tych materiałów i wyrobów z ustalonymi limitami.
d) Rozporządzenie w sprawie granicznej kontroli sanitarnej środków spożywczych oraz materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
e) Rozporządzenie w sprawie wykazu przejść granicznych właściwych dla przeprowadzania granicznej kontroli sanitarnej.
f) Rozporządzenie w sprawie wzorów wniosku o dokonanie granicznej kontroli sanitarnej oraz świadectwa spełniania wymagań zdrowotnych.
g) Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
4. Ilości Produktów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do Umowy są wielkościami szacunkowymi, które Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo – asortymentowych w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości wskazanych w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ.
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia tzn. do rezygnacji z objętych umową części zamówienia w zakresie do 20% wartości umowy, bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu.
6. Produkty dostarczone Zamawiającemu muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, odpowiednio oznakowane i opisane w języku polskim, posiadać cechy i parametry określone w załączniku nr 2a oraz 2b do SIWZ a także muszą posiadać atesty dopuszczające Produkt do obrotu na terenie UE lub inne certyfikaty unijne oraz świadectwa jakości Produktów, o ile są wymagane.
7. Wskazane w SIWZ i jej załącznikach ( w tym w Formularzach asortymentowo – cenowych) typy i symbole, nazwy producentów i dystrybutorów, nazwy własne artykułów, pochodzenie itd. mają charakter przykładowy. Zostały one określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów stawianych przedmiotowi zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych tj takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację dostaw za pomocą materiałów i technologii o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania artykułów równoważnych do określonych w formularzu asortymentowo - cenowym Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów, wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem jakościowym i użytkowym. Nie wykazanie artykułów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej.
8. Pod pojęciem artykułu równoważnego Zamawiający rozumie artykuły o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same parametry, co artykuły określone przez Zamawiającego.
9. Miejsce dostawy: Magazyn w Hotelu AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0480546b-aacd-420c-bbd3-9bf805a60880
Biuletyn 577881-N-2019
Zamawiajacy nazwa Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.
Regon 20698864000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ratuszowa
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58-304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 848 84 94
Zamawiajacy fax 74 848 84 94
Zamawiajacy email biuro@agua-zdroj.pl
Adres strony url www.aqua-zdroj.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 3
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sp. z o.o.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip/aqua-zdroj.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o. 58 - 304 Wałbrzych, ul. Ratuszowa 6, Biuro Zarządu.
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa artykułów pomocniczych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 2 części: 1. Artykuły dekoracyjne, 2. Artykuły cateringowe
Numer referencyjny 32/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów pomocniczych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo- Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na dwie części: 1. Sukcesywna dostawa artykułów dekoracyjnych, 2. Sukcesywna dostawa artykułów cateringowych, zgodnie z formularzami ofertowo – cenowymi ( załącznik 2a, 2b) stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. 2. W związku z prowadzoną w Wałbrzychu akcją „Stop-Plastik” , mającą na celu wyeliminowanie na terenie Gminy Wałbrzych produktów jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych w postaci wszelkich opakowań, opakowań na żywność kubków na napoje, słomek gastronomicznych, mieszadełek do napojów pokrywek na napoje, naczyń i sztućców wykonanych z plastiku , Zamawiający wymaga aby asortyment objęty przedmiotem zamówienia w części 2 (artykuły cateringowe) wykonany był z materiałów ekologicznych ( biodegradowalnych) lub wielokrotnego użytku. Zamawiający nie dopuszcza asortymentu z plastiku. 3. Opakowania przeznaczone do kontaktu z żywnością muszą spełniać wymagania następujących przepisów prawa: a) Ustawa z dnia 11 maja 2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych. b) Rozporządzenie w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z innych tworzyw niż tworzywa sztuczne przeznaczonych do kontaktu z żywnością. c) Rozporządzenie w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z tworzyw sztucznych, a także sposobu sprawdzania zgodności tych materiałów i wyrobów z ustalonymi limitami. d) Rozporządzenie w sprawie granicznej kontroli sanitarnej środków spożywczych oraz materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. e) Rozporządzenie w sprawie wykazu przejść granicznych właściwych dla przeprowadzania granicznej kontroli sanitarnej. f) Rozporządzenie w sprawie wzorów wniosku o dokonanie granicznej kontroli sanitarnej oraz świadectwa spełniania wymagań zdrowotnych. g) Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia 4. Ilości Produktów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do Umowy są wielkościami szacunkowymi, które Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo – asortymentowych w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości wskazanych w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia tzn. do rezygnacji z objętych umową części zamówienia w zakresie do 20% wartości umowy, bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu. 6. Produkty dostarczone Zamawiającemu muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, odpowiednio oznakowane i opisane w języku polskim, posiadać cechy i parametry określone w załączniku nr 2a oraz 2b do SIWZ a także muszą posiadać atesty dopuszczające Produkt do obrotu na terenie UE lub inne certyfikaty unijne oraz świadectwa jakości Produktów, o ile są wymagane. 7. Wskazane w SIWZ i jej załącznikach ( w tym w Formularzach asortymentowo – cenowych) typy i symbole, nazwy producentów i dystrybutorów, nazwy własne artykułów, pochodzenie itd. mają charakter przykładowy. Zostały one określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów stawianych przedmiotowi zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych tj takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację dostaw za pomocą materiałów i technologii o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania artykułów równoważnych do określonych w formularzu asortymentowo - cenowym Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów, wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem jakościowym i użytkowym. Nie wykazanie artykułów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej. 8. Pod pojęciem artykułu równoważnego Zamawiający rozumie artykuły o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same parametry, co artykuły określone przez Zamawiającego. 9. Miejsce dostawy: Magazyn w Hotelu AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu 10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Cpv glowny przedmiot 39222100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli posiada kompetencje i uprawnienia wymagane przepisami prawa. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na realizację niniejszego zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeśli wykaże, że: a) do realizacji niniejszego zamówienia skierował 1 osobę, odpowiedzialną za koordynację i kontrolę jakości świadczonej usługi ( Koordynator Umowy)
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo - Rekreacyjne „AQ.UA - ZDRÓJ" Spółka z o.o. ul. Ratuszowa 6 58- 304 Wałbrzych, tel./fax +48 74 848 84 94, e-mail: biuro@aqua-zdroj.pl, zwana dalej Administratorem. 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, kontakt: e-mail iodo@aqua- zdroj.pl, tel./fax +48 74 848 84 94 3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna dostawa artykułów pomocniczych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 2 części: 1. Artykuły dekoracyjne, 2. Artykuły cateringowe”. 4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”. 5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. a) Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy. - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych wykonawcy**. - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO. b) Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych. - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO. - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku spółki osobowej prawa handlowego wykazanie okoliczności niezalegania z opłacaniem podatków może dotyczyć tylko i wyłącznie podatków, których podatnikiem jest sama spółka (zaświadczenie wydane na spółkę, a nie na wspólników). W przypadku wspólników spółki cywilnej, wykazanie okoliczności niezalegania z opłacaniem podatków dotyczy zarówno poszczególnych wspólników jak i samej spółki. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku wspólników spółki cywilnej, wykazanie okoliczności niezalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne może być wystawione dla poszczególnych wspólników lub dla samej spółki. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1,2,3 składa informacje z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1-3, 6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 1-3, dotyczących podwykonawcy
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego ( Koordynator umowy)
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia i dokumenty dotyczące tych podmiotów. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów do oferty dołącza Zobowiązanie o udostępnieniu zasobów 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia i dokumenty składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 5. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. 6. Umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana. 7. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę usługi, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany umowy w następujących przypadkach: a) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego ( korzyść ekonomiczna , techniczna, eksploatacyjna), b) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, c) jeżeli wystąpiła urzędowa zmiana stawki podatku VAT. d) zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia lub terminu dostarczenia towaru w przypadku zaistnienia przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-08-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być złożona w formie pisemnej, napisana czytelnie w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów w języku obcym.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły dekoracyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44812400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów dekoracyjnychdo Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo- Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu , zgodnie z formularzami ofertowo – cenowymi ( załącznik 2a, 2b) stanowiącymi załączniki do SIWZ. W związku z prowadzoną w Wałbrzychu akcją „Stop-Plastik” , mającą na celu wyeliminowanie na terenie Gminy Wałbrzych produktów jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych w postaci wszelkich opakowań, opakowań na żywność kubków na napoje, słomek gastronomicznych, mieszadełek do napojów pokrywek na napoje, naczyń i sztućców wykonanych z plastiku , Zamawiający wymaga aby asortyment objęty przedmiotem zamówienia w części 2 (artykuły cateringowe) wykonany był z materiałów ekologicznych ( biodegradowalnych) lub wielokrotnego użytku. Zamawiający nie dopuszcza asortymentu z plastiku.Opakowania przeznaczone do kontaktu z żywnością muszą spełniać wymagania następujących przepisów prawa: a) Ustawa z dnia 11 maja 2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych. b) Rozporządzenie w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z innych tworzyw niż tworzywa sztuczne przeznaczonych do kontaktu z żywnością. c) Rozporządzenie w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z tworzyw sztucznych, a także sposobu sprawdzania zgodności tych materiałów i wyrobów z ustalonymi limitami. d) Rozporządzenie w sprawie granicznej kontroli sanitarnej środków spożywczych oraz materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. e) Rozporządzenie w sprawie wykazu przejść granicznych właściwych dla przeprowadzania granicznej kontroli sanitarnej. f) Rozporządzenie w sprawie wzorów wniosku o dokonanie granicznej kontroli sanitarnej oraz świadectwa spełniania wymagań zdrowotnych. g) Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywieni Ilości Produktów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do Umowy są wielkościami szacunkowymi, które Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo – asortymentowych w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości wskazanych w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia tzn. do rezygnacji z objętych umową części zamówienia w zakresie do 20% wartości umowy, bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu. Produkty dostarczone Zamawiającemu muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, odpowiednio oznakowane i opisane w języku polskim, posiadać cechy i parametry określone w załączniku nr 2a oraz 2b do SIWZ a także muszą posiadać atesty dopuszczające Produkt do obrotu na terenie UE lub inne certyfikaty unijne oraz świadectwa jakości Produktów, o ile są wymagane. Wskazane w SIWZ i jej załącznikach ( w tym w Formularzach asortymentowo – cenowych) typy i symbole, nazwy producentów i dystrybutorów, nazwy własne artykułów, pochodzenie itd. mają charakter przykładowy. Zostały one określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów stawianych przedmiotowi zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych tj takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację dostaw za pomocą materiałów i technologii o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania artykułów równoważnych do określonych w formularzu asortymentowo - cenowym Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów, wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem jakościowym i użytkowym. Nie wykazanie artykułów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej. Pod pojęciem artykułu równoważnego Zamawiający rozumie artykuły o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same parametry, co artykuły określone przez Zamawiającego. Miejsce dostawy: Magazyn w Hotelu AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Artykuły cateringowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39222100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów cateringowych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo- Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu , zgodnie z formularzami ofertowo – cenowymi ( załącznik 2a, 2b) stanowiącymi załączniki do SIWZ. W związku z prowadzoną w Wałbrzychu akcją „Stop-Plastik” , mającą na celu wyeliminowanie na terenie Gminy Wałbrzych produktów jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych w postaci wszelkich opakowań, opakowań na żywność kubków na napoje, słomek gastronomicznych, mieszadełek do napojów pokrywek na napoje, naczyń i sztućców wykonanych z plastiku , Zamawiający wymaga aby asortyment objęty przedmiotem zamówienia w części 2 (artykuły cateringowe) wykonany był z materiałów ekologicznych ( biodegradowalnych) lub wielokrotnego użytku. Zamawiający nie dopuszcza asortymentu z plastiku.Opakowania przeznaczone do kontaktu z żywnością muszą spełniać wymagania następujących przepisów prawa: a) Ustawa z dnia 11 maja 2001 r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych. b) Rozporządzenie w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z innych tworzyw niż tworzywa sztuczne przeznaczonych do kontaktu z żywnością. c) Rozporządzenie w sprawie wykazu substancji, których stosowanie jest dozwolone w procesie wytwarzania lub przetwarzania materiałów i wyrobów z tworzyw sztucznych, a także sposobu sprawdzania zgodności tych materiałów i wyrobów z ustalonymi limitami. d) Rozporządzenie w sprawie granicznej kontroli sanitarnej środków spożywczych oraz materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. e) Rozporządzenie w sprawie wykazu przejść granicznych właściwych dla przeprowadzania granicznej kontroli sanitarnej. f) Rozporządzenie w sprawie wzorów wniosku o dokonanie granicznej kontroli sanitarnej oraz świadectwa spełniania wymagań zdrowotnych. g) Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywieni Ilości Produktów, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do Umowy są wielkościami szacunkowymi, które Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo – asortymentowych w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości wskazanych w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia tzn. do rezygnacji z objętych umową części zamówienia w zakresie do 20% wartości umowy, bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu. Produkty dostarczone Zamawiającemu muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, odpowiednio oznakowane i opisane w języku polskim, posiadać cechy i parametry określone w załączniku nr 2a oraz 2b do SIWZ a także muszą posiadać atesty dopuszczające Produkt do obrotu na terenie UE lub inne certyfikaty unijne oraz świadectwa jakości Produktów, o ile są wymagane. Wskazane w SIWZ i jej załącznikach ( w tym w Formularzach asortymentowo – cenowych) typy i symbole, nazwy producentów i dystrybutorów, nazwy własne artykułów, pochodzenie itd. mają charakter przykładowy. Zostały one określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów stawianych przedmiotowi zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych tj takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację dostaw za pomocą materiałów i technologii o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania artykułów równoważnych do określonych w formularzu asortymentowo - cenowym Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów, wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem jakościowym i użytkowym. Nie wykazanie artykułów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej. Pod pojęciem artykułu równoważnego Zamawiający rozumie artykuły o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same parametry, co artykuły określone przez Zamawiającego. Miejsce dostawy: Magazyn w Hotelu AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)