Przygotowywanie oraz dostawy posiłków w ramach Projektu „Dobra szkoła gwarancją dobrego wykształcenia” w roku szkolnym 2019/2020

Data publikacji 2019-08-02
Data zakończenia 2019-08-13 00:00:00
Instytucja Gmina Kalinowo
Miejscowość Kalinowo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581982-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158115111
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy posiłków dla uczniów oraz zapewnienie przerw kawowych dla rodziców w ramach Projektu „Dobra szkoła gwarancją dobrego wykształcenia” w roku szkolnym 2019/2020.

1. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego zaopatrywania Zamawiającego w posiłki w pierwszym gatunku jakości:
1) przewidywana ilość posiłków – 26.720 szt.,
2) posiłek składa się z gotowej kanapki oraz napoju/soku lub wody o pojemności min. 250 ml, max. 500 ml.
2. Skład kanapki:
a) duża bułka,
b) masło;
c) polędwica lub szynka wysokogatunkowa plus żółty ser;
d) liść sałaty + pokrojony ogórek zamiennie z pokrojoną rzodkiewką.


3. Wykonawca dostarczy posiłki do następujących szkół:
1) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Kalinowie, ul. Kajki 1, 19-314 Kalinowo,
2) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Pisanicy, Pisanica 65, 19-314 Kalinowo,
3) Szkoła Podstawowa im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Borzymach, Borzymy 22, 19-314 Kalinowo,
4) Szkoła Podstawowa w Sypitkach, Sypitki 3, 19-314 Kalinowo.
4. Kanapka powinna być zapakowana w torebkę papierową jednorazowego użytku wraz z serwetką.
5. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić przerwy kawowe dla rodziców uczestniczących w warsztatach. (Przerwa kawowa: kawa, herbata, woda, mleko, cukier, cytryna, ciasto (dwa gatunki) drobne słone lub słodkie przekąski typu paluszki lub kruche ciastka.

6. Średnia planowana ilość rodziców uczestniczących w warsztatach:

1) SP Kalinowo – 4 spotkania po około 10-15 rodziców
2) SP Pisanica – 4 spotkania po około 10-15 rodziców
3) SP Borzymy – 4 spotkania po około 10-15 rodziców
4) SP Sypitki – 3 spotkania po około 10-15 rodziców.

7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć posiłki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego na własny koszt. Wykonawca do transportu artykułów żywnościowych zobowiązany jest zapewnić środek transportu zgodny z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. Nr 1541 z późń. zm.).

8. Wykonawca ma obowiązek uznania uzasadnionej reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.

9. Zamówienie uznaje się za należycie wykonane, gdy nastąpi realizacja dostaw zgodnie z ilością i terminem określonym w harmonogramie dostaw.

10. Osobami odpowiedzialnymi za bieżące kontakty z Wykonawcą po stronie Zamawiającego są wyznaczeni pracownicy poszczególnych szkół.

11. Z tytułu zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia cywilno- prawne, a w przypadku zwiększenia zamówienia obowiązywać będą ceny zawarte w ofercie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e6f8777d-89ac-480b-a0a8-5744b4ee23ec
Biuletyn 581982-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Kalinowo
Regon 79067111300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mazurska
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Kalinowo
Zamawiajacy kod pocztowy 19-314
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 087 621 87 60
Zamawiajacy fax 087 621 87 77
Zamawiajacy email inwest@kalinowo.pl
Adres strony url www.kalinowo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przygotowywanie oraz dostawy posiłków w ramach Projektu „Dobra szkoła gwarancją dobrego wykształcenia” w roku szkolnym 2019/2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.kalinowo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Kalinowo, ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Przygotowywanie oraz dostawy posiłków w ramach Projektu „Dobra szkoła gwarancją dobrego wykształcenia” w roku szkolnym 2019/2020
Numer referencyjny ZOS.2610.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy posiłków dla uczniów oraz zapewnienie przerw kawowych dla rodziców w ramach Projektu „Dobra szkoła gwarancją dobrego wykształcenia” w roku szkolnym 2019/2020. 1. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego zaopatrywania Zamawiającego w posiłki w pierwszym gatunku jakości: 1) przewidywana ilość posiłków – 26.720 szt., 2) posiłek składa się z gotowej kanapki oraz napoju/soku lub wody o pojemności min. 250 ml, max. 500 ml. 2. Skład kanapki: a) duża bułka, b) masło; c) polędwica lub szynka wysokogatunkowa plus żółty ser; d) liść sałaty + pokrojony ogórek zamiennie z pokrojoną rzodkiewką. 3. Wykonawca dostarczy posiłki do następujących szkół: 1) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Kalinowie, ul. Kajki 1, 19-314 Kalinowo, 2) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Pisanicy, Pisanica 65, 19-314 Kalinowo, 3) Szkoła Podstawowa im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Borzymach, Borzymy 22, 19-314 Kalinowo, 4) Szkoła Podstawowa w Sypitkach, Sypitki 3, 19-314 Kalinowo. 4. Kanapka powinna być zapakowana w torebkę papierową jednorazowego użytku wraz z serwetką. 5. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić przerwy kawowe dla rodziców uczestniczących w warsztatach. (Przerwa kawowa: kawa, herbata, woda, mleko, cukier, cytryna, ciasto (dwa gatunki) drobne słone lub słodkie przekąski typu paluszki lub kruche ciastka. 6. Średnia planowana ilość rodziców uczestniczących w warsztatach: 1) SP Kalinowo – 4 spotkania po około 10-15 rodziców 2) SP Pisanica – 4 spotkania po około 10-15 rodziców 3) SP Borzymy – 4 spotkania po około 10-15 rodziców 4) SP Sypitki – 3 spotkania po około 10-15 rodziców. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć posiłki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego na własny koszt. Wykonawca do transportu artykułów żywnościowych zobowiązany jest zapewnić środek transportu zgodny z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. Nr 1541 z późń. zm.). 8. Wykonawca ma obowiązek uznania uzasadnionej reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. 9. Zamówienie uznaje się za należycie wykonane, gdy nastąpi realizacja dostaw zgodnie z ilością i terminem określonym w harmonogramie dostaw. 10. Osobami odpowiedzialnymi za bieżące kontakty z Wykonawcą po stronie Zamawiającego są wyznaczeni pracownicy poszczególnych szkół. 11. Z tytułu zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia cywilno- prawne, a w przypadku zwiększenia zamówienia obowiązywać będą ceny zawarte w ofercie.
Cpv glowny przedmiot 15811511-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-09-16T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe netto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w formularzu ofertowym. Wartość wynagrodzenia brutto nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy, 2) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe netto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w formularzu ofertowym. Wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT, 3) w pozostałym zakresie do zmian do umowy stosuje się art. 144 ust.1 pkt. 2 pkt. 3, pkt 4, pkt 5, pkt 6, ust. 1a, ust. 1b, ust. 1c, ust. 1d, ust.1e, oraz ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp, 4) w przypadkach niemożliwych do przewidzenia lub przyczyn organizacyjnych.
IV 4 4 data 2019-08-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)