Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy posiłków dla uczniów oraz zapewnienie przerw kawowych dla rodziców w ramach Projektu „Dobra szkoła gwarancją dobrego wykształcenia” w roku szkolnym 2019/2020.
1. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego zaopatrywania Zamawiającego w posiłki w pierwszym gatunku jakości:
1) przewidywana ilość posiłków – 26.720 szt.,
2) posiłek składa się z gotowej kanapki oraz napoju/soku lub wody o pojemności min. 250 ml, max. 500 ml.
2. Skład kanapki:
a) duża bułka,
b) masło;
c) polędwica lub szynka wysokogatunkowa plus żółty ser;
d) liść sałaty + pokrojony ogórek zamiennie z pokrojoną rzodkiewką.
3. Wykonawca dostarczy posiłki do następujących szkół:
1) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Kalinowie, ul. Kajki 1, 19-314 Kalinowo,
2) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Pisanicy, Pisanica 65, 19-314 Kalinowo,
3) Szkoła Podstawowa im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Borzymach, Borzymy 22, 19-314 Kalinowo,
4) Szkoła Podstawowa w Sypitkach, Sypitki 3, 19-314 Kalinowo.
4. Kanapka powinna być zapakowana w torebkę papierową jednorazowego użytku wraz z serwetką.
5. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić przerwy kawowe dla rodziców uczestniczących w warsztatach. (Przerwa kawowa: kawa, herbata, woda, mleko, cukier, cytryna, ciasto (dwa gatunki) drobne słone lub słodkie przekąski typu paluszki lub kruche ciastka.
6. Średnia planowana ilość rodziców uczestniczących w warsztatach:
1) SP Kalinowo – 4 spotkania po około 10-15 rodziców
2) SP Pisanica – 4 spotkania po około 10-15 rodziców
3) SP Borzymy – 4 spotkania po około 10-15 rodziców
4) SP Sypitki – 3 spotkania po około 10-15 rodziców.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć posiłki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego na własny koszt. Wykonawca do transportu artykułów żywnościowych zobowiązany jest zapewnić środek transportu zgodny z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. Nr 1541 z późń. zm.).
8. Wykonawca ma obowiązek uznania uzasadnionej reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
9. Zamówienie uznaje się za należycie wykonane, gdy nastąpi realizacja dostaw zgodnie z ilością i terminem określonym w harmonogramie dostaw.
10. Osobami odpowiedzialnymi za bieżące kontakty z Wykonawcą po stronie Zamawiającego są wyznaczeni pracownicy poszczególnych szkół.
11. Z tytułu zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia cywilno- prawne, a w przypadku zwiększenia zamówienia obowiązywać będą ceny zawarte w ofercie.
|
GuidZP400 |
e6f8777d-89ac-480b-a0a8-5744b4ee23ec
|
Biuletyn |
581982-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kalinowo
|
Regon |
79067111300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mazurska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kalinowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
19-314
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
087 621 87 60
|
Zamawiajacy fax |
087 621 87 77
|
Zamawiajacy email |
inwest@kalinowo.pl
|
Adres strony url |
www.kalinowo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przygotowywanie oraz dostawy posiłków w ramach Projektu „Dobra szkoła gwarancją dobrego wykształcenia” w roku szkolnym 2019/2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.kalinowo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Kalinowo, ul. Mazurska 11, 19-314 Kalinowo (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przygotowywanie oraz dostawy posiłków w ramach Projektu „Dobra szkoła gwarancją dobrego wykształcenia” w roku szkolnym 2019/2020
|
Numer referencyjny |
ZOS.2610.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy posiłków dla uczniów oraz zapewnienie przerw kawowych dla rodziców w ramach Projektu „Dobra szkoła gwarancją dobrego wykształcenia” w roku szkolnym 2019/2020.
1. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego zaopatrywania Zamawiającego w posiłki w pierwszym gatunku jakości:
1) przewidywana ilość posiłków – 26.720 szt.,
2) posiłek składa się z gotowej kanapki oraz napoju/soku lub wody o pojemności min. 250 ml, max. 500 ml.
2. Skład kanapki:
a) duża bułka,
b) masło;
c) polędwica lub szynka wysokogatunkowa plus żółty ser;
d) liść sałaty + pokrojony ogórek zamiennie z pokrojoną rzodkiewką.
3. Wykonawca dostarczy posiłki do następujących szkół:
1) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Kalinowie, ul. Kajki 1, 19-314 Kalinowo,
2) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Pisanicy, Pisanica 65, 19-314 Kalinowo,
3) Szkoła Podstawowa im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Borzymach, Borzymy 22, 19-314 Kalinowo,
4) Szkoła Podstawowa w Sypitkach, Sypitki 3, 19-314 Kalinowo.
4. Kanapka powinna być zapakowana w torebkę papierową jednorazowego użytku wraz z serwetką.
5. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić przerwy kawowe dla rodziców uczestniczących w warsztatach. (Przerwa kawowa: kawa, herbata, woda, mleko, cukier, cytryna, ciasto (dwa gatunki) drobne słone lub słodkie przekąski typu paluszki lub kruche ciastka.
6. Średnia planowana ilość rodziców uczestniczących w warsztatach:
1) SP Kalinowo – 4 spotkania po około 10-15 rodziców
2) SP Pisanica – 4 spotkania po około 10-15 rodziców
3) SP Borzymy – 4 spotkania po około 10-15 rodziców
4) SP Sypitki – 3 spotkania po około 10-15 rodziców.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć posiłki do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego na własny koszt. Wykonawca do transportu artykułów żywnościowych zobowiązany jest zapewnić środek transportu zgodny z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. Nr 1541 z późń. zm.).
8. Wykonawca ma obowiązek uznania uzasadnionej reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
9. Zamówienie uznaje się za należycie wykonane, gdy nastąpi realizacja dostaw zgodnie z ilością i terminem określonym w harmonogramie dostaw.
10. Osobami odpowiedzialnymi za bieżące kontakty z Wykonawcą po stronie Zamawiającego są wyznaczeni pracownicy poszczególnych szkół.
11. Z tytułu zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia cywilno- prawne, a w przypadku zwiększenia zamówienia obowiązywać będą ceny zawarte w ofercie.
|
Cpv glowny przedmiot |
15811511-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-09-16T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe netto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w formularzu ofertowym. Wartość wynagrodzenia brutto nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy,
2) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe netto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w formularzu ofertowym. Wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT,
3) w pozostałym zakresie do zmian do umowy stosuje się art. 144 ust.1 pkt. 2 pkt. 3, pkt 4, pkt 5, pkt 6, ust. 1a, ust. 1b, ust. 1c, ust. 1d, ust.1e, oraz ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp,
4) w przypadkach niemożliwych do przewidzenia lub przyczyn organizacyjnych.
|
IV 4 4 data |
2019-08-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|