Dostawa materiałów eksploatacyjncyh do systemu sterylizacji parowej oraz innego drobnego sprzetu medycznego (częśći 1-7)

Data publikacji 2019-08-02
Data zakończenia 2019-08-12 00:00:00
Instytucja Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581691-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331910005, 195200007, 301921253, 331416264
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do systemu sterylizacji parowej oraz innego drobnego sprzetu medycznego (częśći 1-7).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik Nr 1A do SIWZ – specyfikacja asortymentowo-cenowa, Załącznik Nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg podziału na 7 części. Ofertę można składać na jedną, lub więcej części.
Szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowa - cenowa - załącznik nr 1A do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 21a5c7eb-f628-4a0d-8a55-19a9e118c2b1
Biuletyn 581691-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Regon 28848400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Indiry Gandhi
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-776
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 349 62 22
Zamawiajacy fax 022 349 62 23
Zamawiajacy email zaopat@ihit.waw.pl
Adres strony url http://www.ihit.waw.pl/
Adres strony internetowej http://www.ihit.waw.pl/
Adres strony internetowej narzedzia http://www.ihit.waw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http://www.ihit.waw.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ihit.waw.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjncyh do systemu sterylizacji parowej oraz innego drobnego sprzetu medycznego (częśći 1-7)
Numer referencyjny IHIT/P/43/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do systemu sterylizacji parowej oraz innego drobnego sprzetu medycznego (częśći 1-7). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik Nr 1A do SIWZ – specyfikacja asortymentowo-cenowa, Załącznik Nr 4 do SIWZ – wzór umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg podziału na 7 części. Ofertę można składać na jedną, lub więcej części. Szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowa - cenowa - załącznik nr 1A do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33191000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow 3. Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 23 ustawy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oferta musi zawierać 1) Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Specyfikacja asortymentowo – cenowa - Załącznik Nr 1A do SIWZ; 3) Oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze; 5) Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2015r. poz. 876 z późn. zm.) – Wykonawca składa stosowne oświadczenie w Formularzu Ofertowym – Załącznik Nr 1 do SIWZ; Jeżeli produkty nie zostały sklasyfikowane jako wyroby medyczne i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych, nie są objęte deklaracjami zgodności i nie podlegają żadnym wpisom – Wykonawca składa stosowne oświadczenie w Formularzu Ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) dotyczące tych podmiotów – jeżeli dotyczy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ– należy złożyć w oryginale. Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 4. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.:  Dokumentów i oświadczeń, o których mowa w ust. 5. 5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. Zamawiający żąda w tym zakresie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ i dokumentów. 1) Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2015r. poz. 876 z późn. zm.) posiadają: - deklarację/deklaracje zgodności potwierdzające spełnienie przez wyrób wymagań zasadniczych Dyrektywy Urządzenia Medyczne 93/42/ECC* - /lub wpis do rejestru wyrobów medycznych* - i/lub odpowiedni certyfikat CE* - i/lub certyfikaty CE* - i/lub deklarację zgodności* Jeżeli produkty nie zostały sklasyfikowane jako wyroby medyczne i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych, nie są objęte deklaracjami zgodności i nie podlegają żadnym wpisom – Wykonawca składa stosowne oświadczenie. 2) Karty techniczne - zawierające przede wszystkim parametry techniczne oraz właściwości fizykochemiczne produktów w których określone będą przewidywane zastosowanie, warunki bezpiecznego magazynowania i transportu. 6. Informacja o podwykonawcach 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2) Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Informacje te Wykonawca składa w oświadczeniu o którym mowa w ust. 2 pkt 1) i 3) rozdziału VII SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Umowa w sprawie zamówienia publicznego zawarta będzie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 lub ust. 2 pkt 1 lit. a i ust. 2 pkt 3. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy składa: 1) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, 2) umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana. Wzór umowy określający warunki, na jakich Zamawiający wymaga od wykonawców zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego określa załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-08-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 data 2019-09-12T00:00:00+02:00

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wskaźniki oraz akcesoria do kontroli procesów sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe 3. Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy). Termin dostaw: – 10 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich części); od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 4. Gwarancja/termin ważności Okres ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 2/3 okresu deklarowanego przez producenta od daty dostawy do Zamawiającego. 5. Miejsce wykonania zamówienia: teren Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (Magazyn Gospodarczy)
Zalacznik krotki opis Wskaźniki oraz akcesoria do kontroli procesów sterylizacji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wskaźniki oraz akcesoria do kontroli procesów dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33191000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe 3. Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy). Termin dostaw: – 10 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich części); od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 4. Gwarancja/termin ważności Okres ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 2/3 okresu deklarowanego przez producenta od daty dostawy do Zamawiającego. 5. Miejsce wykonania zamówienia: teren Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (Magazyn Gospodarczy)
Zalacznik krotki opis Wskaźniki oraz akcesoria do kontroli procesów dezynfekcji
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Rękawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe 3. Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy). Termin dostaw: – 10 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich części); od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 4. Gwarancja/termin ważności Okres ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 2/3 okresu deklarowanego przez producenta od daty dostawy do Zamawiającego. 5. Miejsce wykonania zamówienia: teren Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (Magazyn Gospodarczy)
Zalacznik krotki opis Rękawy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pisaki, osłonki i rolki tuszujące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192125-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe 3. Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy). Termin dostaw: – 10 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich części); od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 4. Gwarancja/termin ważności Okres ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 2/3 okresu deklarowanego przez producenta od daty dostawy do Zamawiającego. 5. Miejsce wykonania zamówienia: teren Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (Magazyn Gospodarczy)
Zalacznik krotki opis Pisaki, osłonki i rolki tuszujące
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pojemniki transportowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe 3. Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy). Termin dostaw: – 10 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich części); od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 4. Gwarancja/termin ważności Okres ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 2/3 okresu deklarowanego przez producenta od daty dostawy do Zamawiającego. 5. Miejsce wykonania zamówienia: teren Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (Magazyn Gospodarczy)
Zalacznik krotki opis Pojemniki transportowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Etykiety według numerów katalogowych wskazanego producenta lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe 3. Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy). Termin dostaw: – 10 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich części); od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 4. Gwarancja/termin ważności Okres ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 2/3 okresu deklarowanego przez producenta od daty dostawy do Zamawiającego. 5. Miejsce wykonania zamówienia: teren Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (Magazyn Gospodarczy)
Zalacznik krotki opis Etykiety według numerów katalogowych wskazanego producenta lub równoważne
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dreny i łączniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141626-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe 3. Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy). Termin dostaw: – 10 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich części); od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 4. Gwarancja/termin ważności Okres ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 2/3 okresu deklarowanego przez producenta od daty dostawy do Zamawiającego. 5. Miejsce wykonania zamówienia: teren Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (Magazyn Gospodarczy)
Zalacznik krotki opis Dreny i łączniki
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)