1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja tablic interaktywnych z projektorem ultrakrótkoogniskowym w ilości – 3 szt. dla Szkoły Podstawowej w Dalikowie i 3 szt. dla Szkoły Podstawowej im. prof. Mieczysława Szymczaka w Domaniewie.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania dostarczonych urządzeń i oprogramowania wchodzącego w skład pomocy dydaktycznych, przeprowadzenia technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzącego w skład pomocy dydaktycznych.
Dostarczone urządzenia muszą spełniać parametry określone w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega, iż oferowane dostawy muszą spełniać następujące wymagania:
dostawa realizowana transportem i na koszt Wykonawcy;
wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia do szkół z terenu gminy Dalików: Szkoły Podstawowej w Dalikowie, ul. Łęczycka 3, 99-205 Dalików
Szkoły Podstawowej im. prof. Mieczysława Szymczaka w Domaniewie, Domaniew 42, 99-205 Dalików
w godzinach od 8:00 do 15:00 w dniach roboczych, w terminie do 18.12.2019 r;
zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z oprogramowaniem oraz przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli.
wszelkie pomoce dydaktyczne, wchodzące w zakres dostawy, muszą być fabrycznie nowe – wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą, wolne od obciążeń prawami osób trzecich, wolne od wad, dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i muszą pochodzić od jednego producenta;
wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, deklarację CE, certyfikat ISO 9001 dla producenta, świadectwa jakości i spełniać wymogi obowiązujących norm. Wykonawca dostarczy właściwe atesty, deklaracje, certyfikaty i świadectwa jakości dla konkretnych przedmiotów wraz z ich dostawą;
ewentualne nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo, w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne, z zastrzeżeniem, by przedmioty te posiadały parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe nie gorsze od parametrów wskazanych przez zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż zaoferowane przedmioty posiadają nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe niż określone przez zamawiającego, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą szczegółowy opis i specyfikację tych produktów
dostarczone urządzenia muszą spełniać następujące warunki:
posiadać deklarację CE;
posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta;
są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim;
posiadają okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata.
urządzenia tego samego rodzaju pochodzą od jednego producenta. |
GuidZP400 |
65c0c707-15fc-4cc6-a30e-c1b7a9ed11ac
|
Biuletyn |
624775-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Dalików
|
Regon |
73093440100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Powstańców
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dalików
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
99-205
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
43 6780123,
|
Zamawiajacy fax |
43 6780183
|
Zamawiajacy email |
ugdalikow@wp.pl, hlno@op.pl
|
Adres strony url |
http://bip.dalikow.nv.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.dalikow.nv.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.dalikow.nv.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
dostarczenie do siedziby Zamawiającego osobiście, przez operatora pocztowego lub kuriera na
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Dalikowie, Plac Powstańców 1, 99-205 Dalików, sekretariat-pok. nr 12 (piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup tablic interaktywnych z projektorem ultrakrótkoogniskowym dla szkół gminy Dalików w ramach programu „Aktywna tablica”
|
Numer referencyjny |
271.9.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja tablic interaktywnych z projektorem ultrakrótkoogniskowym w ilości – 3 szt. dla Szkoły Podstawowej w Dalikowie i 3 szt. dla Szkoły Podstawowej im. prof. Mieczysława Szymczaka w Domaniewie.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania dostarczonych urządzeń i oprogramowania wchodzącego w skład pomocy dydaktycznych, przeprowadzenia technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzącego w skład pomocy dydaktycznych.
Dostarczone urządzenia muszą spełniać parametry określone w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega, iż oferowane dostawy muszą spełniać następujące wymagania:
dostawa realizowana transportem i na koszt Wykonawcy;
wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia do szkół z terenu gminy Dalików: Szkoły Podstawowej w Dalikowie, ul. Łęczycka 3, 99-205 Dalików
Szkoły Podstawowej im. prof. Mieczysława Szymczaka w Domaniewie, Domaniew 42, 99-205 Dalików
w godzinach od 8:00 do 15:00 w dniach roboczych, w terminie do 18.12.2019 r;
zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z oprogramowaniem oraz przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli.
wszelkie pomoce dydaktyczne, wchodzące w zakres dostawy, muszą być fabrycznie nowe – wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą, wolne od obciążeń prawami osób trzecich, wolne od wad, dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i muszą pochodzić od jednego producenta;
wszystkie dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać aktualne i odpowiednie atesty, deklarację CE, certyfikat ISO 9001 dla producenta, świadectwa jakości i spełniać wymogi obowiązujących norm. Wykonawca dostarczy właściwe atesty, deklaracje, certyfikaty i świadectwa jakości dla konkretnych przedmiotów wraz z ich dostawą;
ewentualne nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo, w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne, z zastrzeżeniem, by przedmioty te posiadały parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe nie gorsze od parametrów wskazanych przez zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż zaoferowane przedmioty posiadają nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne i użytkowe niż określone przez zamawiającego, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą szczegółowy opis i specyfikację tych produktów
dostarczone urządzenia muszą spełniać następujące warunki:
posiadać deklarację CE;
posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta;
są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;
posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim;
posiadają okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata.
urządzenia tego samego rodzaju pochodzą od jednego producenta.
|
Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zgodnie z art. ust. 6 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590).
Zamawiający pobierze w/w dokumenty odpowiednio dla podmiotów jeśli Wykonawca polega na ich zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
Zamawiający nie żąda powyższych dokumentów od Wykonawcy dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza on powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 2.1.
Zamawiający nie żąda powyższych dokumentów od Wykonawcy dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza on powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
NIE DOTYCZY
|
Zakresie kryteriow selekcji |
NIE DOTYCZY
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
NIE DOTYCZY
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 6 do SIWZ – projekcie umowy.
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
j. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 i art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz.1503 z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do widomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą one być udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenia wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej kopercie z oznakowaniem „Tajemnica przedsiębiorstwa”. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (art. 8 ust. 3 w zw. z art. 86 ust.4 ustawy Pzp).
|
IV 6 1 srodki ochrony |
j.w.
|
IV 4 4 data |
2019-11-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119.1 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dalików, Plac Powstańców 1, 99-205 Dalików, (43) 678-01-83;
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Dalików jest Pan Janusz Wyspiański email: januszwyspianski@abi24.eu
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup tablic interaktywnych z projektorem ultrakrótkoogniskowym dla szkół gminy Dalików w ramach programu „Aktywna tablica” - 271.9.2019 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|