Dostawa płynów dializacyjnych oraz materiałów jednorazowego użytku do prowadzenia zabiegów nerkozastępczych wraz z dzierżawą trzech nowych aparatów

Data publikacji 2019-11-20
Data zakończenia 2019-11-29 00:00:00
Instytucja Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
Miejscowość Nowy Targ
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623309-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa płynów dializacyjnych oraz materiałów jednorazowego użytku do prowadzenia zabiegów nerkozastępczych wraz z dzierżawą trzech nowych aparatów- ze względu na obszerny zakres zamówienia został podany w załączniku numer 3 i 3a do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c1053bc-f483-4186-b28c-94d83f359f67
Biuletyn 623309-N-2019
Zamawiajacy nazwa Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
Regon 30832400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Targ
Zamawiajacy kod pocztowy 34-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 018 2633060, 2633061
Zamawiajacy fax 018 2633952, 2633950
Zamawiajacy email sp_zoz_ntzamowienia@poczta.onet.pl
Adres strony url www.pszs.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.pszs.eu
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pszs.eu
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, poprzez Pocztę Polską lub innego operatora
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szpitalna 14-34-400 Nowy Targ- budynek administracji- dziennik podawczy, pok. nr 6
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa płynów dializacyjnych oraz materiałów jednorazowego użytku do prowadzenia zabiegów nerkozastępczych wraz z dzierżawą trzech nowych aparatów
Numer referencyjny DZP-271-32/19
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa płynów dializacyjnych oraz materiałów jednorazowego użytku do prowadzenia zabiegów nerkozastępczych wraz z dzierżawą trzech nowych aparatów- ze względu na obszerny zakres zamówienia został podany w załączniku numer 3 i 3a do siwz.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie- na potwierdzenie oświadczenie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie- na potwierdzenie oświadczenie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie- na potwierdzenie oświadczenie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 2zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względy na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Zamawiający żąda od wykonawcy który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt. 1.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Dokumenty związane z przedmiotem zamówienia – materiały producenta potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz cenowy oferty i parametrów techniczno- użytkowych- granicznych (załącznik nr 3 i 3a). 2.Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ - opis sposobu przygotowania oferty. 3.Oświadczenie wykonawcy o przynależności, albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik numer 2).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia §1 1. Przedmiotem umowy jest dostawa do siedziby Zamawiającego – miejsce wskazane – płynów dializacyjnych, materiałów jednorazowego użytku do prowadzenia zabiegów nerkozastępczych, wraz z dzierżawą 3 sztuk fabrycznie nowych aparatów zwanych dalej „przedmiotem umowy” w ilościach, o parametrach podanych w załączniku numer ........ do niniejszej umowy, który stanowi integralną jej część. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania mniejszej ilości towaru w przypadku zmniejszenia się jego potrzeb, jednakże wartość realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie co najmniej 60%. 3. Wykonawca oświadcza, przedmiot umowy jest dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 poz. 175 z późn. zmianami) . Na każde żądanie Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu – osobie odpowiedzialnej za realizację umowy - odpowiednie dokumenty. §2 1. Umowa zawarta jest na okres 24 miesięcy – od ……… do................... 2. W przypadku niezrealizowania dostawy w zakreślonym 24 miesięcznym terminie Zamawiający stosownym aneksem zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu, o jakim mowa w ust. 1, jednak nie dłużej niż na okres 12 miesięcy. §3 1. Dostarczanie partii towaru będzie realizowane przez Wykonawcę według wskazań Zamawiającego dokonywanych pisemnie, w formie faksu lub za pomocą poczty elektronicznej, w ciągu …… godzin od złożonego zamówienia- w sytuacjach pilnych w ciągu 24 godzin od złożonego zamówienia do siedziby Zamawiającego – miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2. Partia towaru dostarczana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy i będzie zawierała przedmiot zamówienia, adres i nazwę producenta, numer serii, termin ważności nie krótszy niż: a) poz. 1,2,4-10 załącznika nr ….. do niniejszej umowy - 12 miesięcy od dnia dostawy do zamawiającego, b) poz. 3 – załącznika nr …… do niniejszej umowy - 8 miesięcy od dnia dostawy do zamawiającego. §4 1. W ramach niniejszej umowy Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu 3 sztuki fabrycznie nowych aparatów niezbędnych do wykonywania zabiegów nerkozastępczych na okres obowiązywania umowy, o parametrach podanych w załączniku nr ….. do niniejszej umowy. 2. W ramach dzierżawy aparatów Wykonawca zobowiązuje się do: a) wykonywania przez okres trwania umowy niezbędnych konserwacji, przeglądów aparatów, b) wydania Zamawiającemu instrukcji obsługi aparatów, c) wykonywania przez okres trwania umowy napraw wszelkich awarii, które uniemożliwiają używanie aparatów zgodnie z ich przeznaczeniem, z zastrzeżeniem, że: - o awarii aparatów zawiadamia się Wykonawcę pisemnie w formie faksu lub poczty elektronicznej, - uszkodzenie aparatów przez Zamawiającego spowodowane użytkowaniem niezgodnym z instrukcją obsługi, potwierdzone zostanie protokołem sporządzonym w obecności przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, - Wykonawca podejmie naprawę w ciągu 48 godzin w dni robocze od momentu zgłoszenia, - Wykonawca wykona naprawę w ciągu ………….godzin od momentu zgłoszenia. - dostarczenia materiałów, które uległy zniszczeniu podczas awarii aparatu nie wynikającej z winy Zamawiającego. Dostawa materiałów na koszt i ryzyko Wykonawcy wraz z dostawą kolejnej partii towaru. 3. Przekazanie aparatów przez Wykonawcę do używania (w ciągu 10 tygodni od zawarcia umowy), jak i jego zwrot po upływie okresu niniejszej umowy (w ciągu 30 dni) nastąpi (transportem oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy) w formie protokołu zdawczo-odbiorczego, spisanego przez strony. W dniu dostawy aparatów Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty wymagane w załącznikach do niniejszej umowy. 4. W momencie instalacji aparatów i każdorazowo po dokonanym przeglądzie, zostanie dokonany wpis w paszporcie technicznym (z wyszczególnieniem czynności przeglądowych), potwierdzający sprawność dzierżawionych aparatów. 5. Wykonawca zapewni przez cały okres trwania umowy serwis przedmiotu dzierżawy w celu zapewnienia bezawaryjnego jego funkcjonowania ponosząc wszelkie koszty z tym związane ( koszty: części, wymiany części zużywalnych i niezużywalnych, konserwacja, napraw, szkolenia personelu Zamawiającego) w cenie dzierżawy. 6. W sytuacjach awaryjnych należy się kontaktować z: ………………… pod nr tel. …………………………., fax ……………….., e:mail:…………………………………. §5 1. Ze strony Wykonawcy osobą odpowiedzialną za realizację składanych zamówień jest: Pan/Pani ....................... numer telefonu............................., numer faksu ………, adres e-mail: …………….. 2. Ze strony Zamawiającego poprawną realizację umowy nadzoruje: a) poz. 1-3 - Kierownik Apteki Szpitalnej – Pani Anna Zarzycka - numer telefonu: 18 263 39 54, adres e-mail: apteka@pszs.eu, b) poz. 4-10 – Zaopatrzenie – Pani Anna Szlachtowska – numer telefonu: 18 263 30 73, adres e-mail: magazyn@pszs.eu, c) poz. 11 – Ordynator – Pan Piotr Marcinek – numer telefonu: 18 263 36 50, adres e-mail: oiomord@pszs.eu i P. Marzena Groń- Tatara- numer telefonu: 18 263 3092, adres e-mail: serwismedyczny@pszs.eu. §6 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załączniku numer............... do niniejszej umowy. 2. Ceny jednostkowe brutto zawierają wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu umowy, w tym koszty zakupu, opakowania, transportu, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, postawienia loco Zamawiający, podatek VAT. 3. Wartość zamówienia netto wynosi:...............zł (słownie:.............). Kwota podatku VAT wynosi: ............zł (słownie:......................). Wartość zamówienia brutto wynosi:....................zł (słownie: ...............). 4. Czynsz dzierżawny brutto obejmuje: koszty przekazania Zamawiającemu aparatów, ich uruchomienia, użytkowania, napraw i konserwacji i pozostałe wymienione w §4 ust. 5 oraz załączniku numer …... 5. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen na przedmiot umowy wymieniony w ust. 1 i w ust. 4 przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. 6. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto – cena netto pozostanie bez zmian. 7. Zmiana, o której mowa w ust. 6 nastąpi z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego – osobę odpowiedzialną za realizację umowy o zmianie stawki podatku VAT. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy – w przypadku zmiany tych danych, b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) - w przypadku takiej rezygnacji, c) obniżenia cen jednostkowych i czynszu dzierżawnego - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę, d) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy – w przypadkach, o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w ustawie z dnia 25 czerwca 2015 r. o zmianie ustawy o zmianie ustawy Prawo zamówień Publicznych z dnia 29 sierpnia 2014 r., na warunkach określonych w tych ustawach. 9. Zmiana, o której mowa w ust. 8 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony. §7 1. Termin płatności w ciągu 60 dni od dostarczenia towaru i faktury do siedziby zamawiającego. 2. Termin płatności czynszu dzierżawnego do 25-go dnia miesiąca, w którym dostarczono fakturę. Wykonawca ma przedłożyć fakturę do 10-go dnia każdego miesiąca, następującego po miesiącu wykonania zamówienia. §8 Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku: - dostarczenia towaru złej jakości, w tym nie posiadającego informacji o których mowa w §3 ust. 2, - dostarczenia towaru niezgodnego z umową lub zamówieniem, - dostarczenia towaru w niewłaściwych opakowaniach. §9 Reklamacje Zamawiającego, co do terminowości, ilości, jakości dostaw załatwiane będą w ciągu 3 dni roboczych od złożonej reklamacji, łącznie z ewentualną wymianą/uzupełnieniem wadliwego towaru. Wymiana towaru na wolny od wad nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. §10 1. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych: 1) 10% wartości niezrealizowanej części umowy, w przypadku odstąpienia Wykonawcy od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, 2) 10% wartości niezrealizowanej części umowy, w przypadku odstąpienia Zamawiającego od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, 3) 1,5% wartości zamówionego przedmiotu umowy nie dostarczonego w terminie - za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, 4) 1,5% dwuletniej wartości dzierżawy aparatu nie dostarczonego w terminie - za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, 5) 0,1% dwuletniej wartości dzierżawy aparatu w przypadku niepodjęcia naprawy w wyznaczonym terminie za każdą rozpoczętą godzinę zwłoki, 6) 1,5% dwuletniej wartości dzierżawy aparatu w przypadku niedostarczenia aparatu zastępczego w przypadku naprawy trwającej powyżej 4 dni, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, 7) 10% wartości zamówionego przedmiotu umowy, w przypadku dostarczenia go w innym asortymencie i ilościach. 8) 10% wartości niezrealizowanego przedmiotu umowy w przypadku odmowy zawarcia przez Wykonawcę aneksu w sytuacji określonej w §2 ust. 2. 2. Jeżeli szkoda rzeczywista będzie wyższa niż kara umowna, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu odszkodowania pokrywającego w całości poniesioną szkodę. 3. W przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zapłatę kar umownych, kary te Wykonawca zobowiązany jest zapłacić w terminie 30 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania Zamawiającego, w przeciwnym razie kara umowna będzie potrącona z przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia. §11 1. Przez naruszenie warunków umowy przez Wykonawcę, rozumie się w szczególności: 1) Trzykrotną nieterminową lub niezgodną z zamówieniami realizację dostaw, 2) Powtarzające się uchybienia w realizacji warunków umowy, dotyczące m.in. naliczania cen, terminów płatności w wystawianych fakturach za dostarczany przedmiot umowy, nieokazania Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w §1 ust. 3, wykonywania napraw aparatów, naliczania dzierżawy, terminów płatności w wystawianych fakturach za dzierżawę. 3) Powtarzające się uchybienia w zakresie jakości dostarczanego przedmiotu umowy. 2. Wyżej wymienione naruszenia dają Zamawiającemu podstawę do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym. §12 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach (art. 145 ustawy Pzp). 2. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 3. Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia ze strony Wykonawcy o zakup niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości przedmiotu umowy. §13 Niezrealizowanie w okresie obowiązywania umowy zakresu ilościowego opisanego w §1 nie rodzi po stronie Wykonawcy roszczenia o zakup niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. §14 1. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy będzie realizował samodzielnie/ w części/w całości ..........przez podwykonawcę/ów: a) ……………………………………………………………………………………., b) …………………..…………………………………………………………………. 4. Za realizację umowy odpowiedzialność ponosi Wykonawca. §15 1. Wykonawca oświadcza, że będzie/nie będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji podmiotów: a) …………………………………………………………………………………………, b) ………………………………………………………………………………………… 2. Wykonawca odpowiada solidarnie za szkodę, na podstawie art. 22a ust. 5 ustawy Pzp. §16 Wykonawca jako wierzyciel z tytułu niniejszej umowy oświadcza, że nie przeniesie wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy na osoby trzecie bez zgody Zamawiającego. §17 W sprawach nieuregulowanych w umowie zastosowanie ma ustawa Kodeks cywilny, o ile ustawa Prawo zamówień publicznych nie stanowi inaczej. §18 Sądem właściwym dla rozstrzygnięcia ewentualnych sporów z umowy będzie Sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego. §19 Umowa została sporządzona w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Zamawiającego, jeden dla Wykonawcy. ……………………………….. …………………..……………….. WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy – w przypadku zmiany tych danych, b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) - w przypadku takiej rezygnacji, c) obniżenia cen jednostkowych i czynszu dzierżawnego - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę, d) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy – w przypadkach, o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w ustawie z dnia 25 czerwca 2015 r. o zmianie ustawy o zmianie ustawy Prawo zamówień Publicznych z dnia 29 sierpnia 2014 r., na warunkach określonych w tych ustawach. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony.
IV 4 4 data 2019-11-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termion dostaw (od 12 godzin do 72 godzin)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin podjęcia naprawy (od 12 godzin do 48 godzin)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)