GuidZP400 |
ad1b8b58-366f-47f7-b308-20a32fd1f563
|
Biuletyn |
621849-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Regon |
28882800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Długa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42371
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-848
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 549 121
|
Zamawiajacy fax |
618 529 472
|
Zamawiajacy email |
grazyna.kowalska@skpp.edu.pl
|
Adres strony url |
www.skpp.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
www.skpp.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.skpp.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.skpp.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
zgodnie z SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego, ul. Długa 1/2 , 61-848 Poznań, Dział Zamówień Publicznych, pok. 603
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup (dostawa) leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia na potrzeby pacjentów żywionych dojelitowo w warunkach domowych - 8 pakietów
|
Numer referencyjny |
EZP/180/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup (dostawa) leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia na potrzeby pacjentów żywionych dojelitowo w warunkach domowych - 8 pakietów. Postępowanie dotyczy diety oligopeptydowej, diety hiperkalorycznej, diety przeznaczonej dla pacjentów z upośledzoną czynnością układu odpornościowego, diety dedykowanej dla pacjentów z niewydolnoscią oddechową, diety normobiałkowej, diety normalizującej glikemię, diety bogatoresztkowej, strzykawki z koncówką Luer - Lock, strzykawki z końcówką EnFit, zestawów do podaży diedy , pojemnik do żywienia pozajelitowego, aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych, igły iniekcyjne, czynnik VII z 50000j.m., zestaw do podawania leku, Ezetimbe, kompresy gazowe jałowe, sterylny półprzezroczysty opatrunek do zabezpieczania cewników centralnych
|
Cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który posiada uprawnienie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, na potwierdzenie spełnienia tego warunku przedłoży: • zezwolenie (koncesja) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w stosunku do przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku Wykonawca dostarczy na wezwanie Zamawiającego. Powyższy warunek nie dotyczy wyrobów medycznych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który zrealizował w przypadku produktów leczniczych min. dwie dostawy, których przedmiotem były produkty lecznicze (pakiet nr 2),a w przypadku wyrobów medycznych min. dwie dostawy, których przedmiotem były wyroby medyczne (pakiet nr 1).W celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: • wykazu dostaw produktów leczniczych wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane.Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza przedłoży dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane. Zgodnie z treścią SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z zapisem SIWZ część II pkt. 1.1 lit. A W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zamawiający wezwie do dostarczenia tego dokumentu Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza. Zgodnie z zapisem SIWZ część II pkt. 1.1 lit. B Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. A składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Zamawiający wezwie do dostarczenia tego dokumentu Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zgodnie z treścią SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Określenie warunków: O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który zrealizował w przypadku produktów leczniczych min. dwie dostawy, których przedmiotem były produkty lecznicze (pakiet nr 2),a w przypadku wyrobów medycznych min. dwie dostawy, których przedmiotem były wyroby medyczne (pakiet nr 1).W celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: • wykazu dostaw produktów leczniczych wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane.Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza przedłoży dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane. Zgodnie z treścią SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca zaproponuje dostawę przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ . Produkty lecznicze a) Wykonawca posiadać musi pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP produktu leczniczego, wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Na potwierdzenie Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 7. Wyroby medyczne b) Wykonawca posiadać musi pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP wyrobów medycznych, wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Na potwierdzenie Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 7A. c) Wykonawca posiada kartę charakterystyki dla zaproponowanego przedmiotu. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dostarczy na wezwanie Zamawiającego Karty Charakterystyki produktu leczniczego (leku). Karta charakterystyki może być dostarczona na nośniku pamięci (np. płyta CD, płyta DVD, nośnik USB flash). Wyroby medyczne muszą posiadać znak CE.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. .Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) wypełniony „Formularz ofertowy”, zgodny z wzorem, załącznik nr 2 i wykaz przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 (tabela) zgodnie z wzorem. Wykonawca w formularzu ofertowym uwzględni wszystkie elementy wymienione przez Zamawiającego w wzorze załącznika nr 1 i 2 do SIWZ. 2) oświadczenie, z którego wynikało będzie jaką część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i poda firmy podwykonawców, w związku z pkt 1.4. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp i art. 24 ust. 5 Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 4)W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 6)Wykonawca, ponadto przekaże zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23; wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe wymagania dotyczące dokumentów, które należy dołączyć do oferty szczegółowo zostały określone w SIWZ. Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art.14 RODO załącznik nr 10 dołączyć do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zmiana terminu dostawy przedmiotu umowy a) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie, b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy, c) zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji lub braków na polskim rynku objętych przedmiotem dostawy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej, d) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a)-c) termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia a) zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy przedmiotu umowy nie wymienionego w Umowie. Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup przedmiotu umowy zamiennego, równoważnego (np. leki w zamiennych opakowaniach lub lek o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale jego cena nie może przewyższać ceny przedmiotu umowy podstawowego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej Umowie, b) zmiany spowodowane koniecznością zakupu niektórych leków , wyrobów medycznych w większej ilości niż wymieniona Umowie. Zmiany powyższe możliwe są z równoczesnym zmniejszeniem ilościowym dostawy leków , wyrobów medycznych pozostałych asortymentów, c) zmiany spowodowane nie wykupieniem pełnej ilości asortymentu. W powyższym przypadku Umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości leków , wyrobów medycznych określonych w umowie. d) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, e) dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości. 3. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy a) Zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT lub podatku akcyzowego. Jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego wzrośnie, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia netto Wykonawcy. W takim przypadku cenna brutto nie zmieni się, zaś obniżeniu ulegnie wynagrodzenie netto Wykonawcy. Jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego będzie powodować zmniejszenie kosztów przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT lub podatku akcyzowego zapłaconego przez Wykonawcę. b) W przypadku zmiany cen urzędowych leków na wyższe niż wynikające z niniejszej umowy lub wprowadzenia cen urzędowych wyższych niż wynikające z niniejszej umowy, ceny leków dostarczanych na podstawie niniejszej umowy mogą zostać podwyższone najwyżej do wysokości nowych hurtowych cen urzędowych. c) W przypadku zmiany cen urzędowych leków na niższe niż wynikające z niniejszej umowy lub wprowadzenia cen urzędowych niższych niż wynikające z niniejszej umowy, ceny leków dostarczanych na podstawie niniejszej umowy zostaną obniżone do poziomu nowych hurtowych cen urzędowych leków z dniem wprowadzenia tych cen. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić je od dnia obowiązywania nowych cen. d) W przypadku objęcia leku będącego przedmiotem umowy refundacją na podstawie decyzji wydanej w oparciu o ustawę z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, cena zakupu leku będzie zgodna z tą ustawą, e) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie płatnika. Zgodnie z art. 142 ust. 5 pzp (umowa zawarta na okres powyżej 12 miesięcy)- zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług (jak lit. b), 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne 4)23) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 3.1 zmiany spowodowane zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynagrodzenie Wykonawcy ustalone zgodnie z § 7 ust. 1 i 2 Umowy ulegnie podwyższeniu proporcjonalnie do wzrostu kosztu wykonania zamówienia wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń brutto osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, przy czym Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia ma bezpośredni wpływ na koszt wykonania przedmiotu zamówienia, a) w celu dokonania zmian umowy Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie kalkulacje i dokumenty: • potwierdzające zasadność i bezpośredni wpływ zaistniałych zmian na koszty wykonania zamówienia • określające stopień w jakim zmiana, o której mowa powyżej wpłynie na wysokość wynagrodzenia b) przed podjęciem decyzji o zwiększeniu wynagrodzenia Zamawiający dokona weryfikacji zasadności oraz poprawności obliczeń dokonanych przez Wykonawcę w zakresie żądanej zmiany wynagrodzenia c) zmiana wynagrodzenia wykonawcy, zgodnie z powyższymi zapisami nastąpi od dnia • wejścia w życie przepisów uzasadniających zmianę, jeżeli Wykonawca złoży wniosek w terminie 30 dni, licząc od dnia wejścia w życie tych przepisów, lub • złożenia wniosku przez Wykonawcę, jeżeli wniosek wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu określonego powyżej 3.2 zmiany spowodowane zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynagrodzenie Wykonawcy ustalone zgodnie z § 7 ust. 1 i 2 Umowy ulegnie podwyższeniu proporcjonalnie do wzrostu kosztu wykonania zamówienia wynikającego ze zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że zmiana tych zasad ma bezpośredni wpływ na koszt wykonania przedmiotu zamówienia. 3.3 zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego. 5. Zmiany są dopuszczalne, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp; 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy. 6. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem zmian wymienionych w § 5 ust. 3 lit. b, c i d, które będą skuteczne z mocy prawa, z dniem wprowadzenia nowych cen urzędowych. Zmiany wymagają uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2019-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup (dostawa) leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia na potrzeby pacjentów żywionych dojelitowo w warunkach domowych - 8 pakietów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet składa się z 15 pozycji. 1. Dieta oligopeptydowa 2. Dieta hiperkaloryczna 3. Dieta przeznaczona dla pacjentów z upośledzoną czynnością układu odpornościowego 4. Dieta dla pacjentów z niewydolnością oddechową 5. Dieta normobiałkowa 6. Dieta normalizująca glikemię 7. Dieta bogatoresztkowa 8. Dieta bogatoresztkowa 9. Strzykawki z końcówką Luer-Lock 10.Strzykawki EnFit 11. Strzykawka pojemność 100 ml 12. Strzykawka pojemność 60 ml 13. Zestaw do podaży diety 14. Zestaw do podaży diety 15. Transport diety do domu pacjenta
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup (dostawa) leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia na potrzeby pacjentów żywionych dojelitowo w warunkach domowych - 8 pakietów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet zawiera 1 pozycję - pojemniki do żywienia pozajelitowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup (dostawa) leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia na potrzeby pacjentów żywionych dojelitowo w warunkach domowych - 8 pakietów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet zawiera 3 pakiety. 1. Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych 2. Igły iniekcyjne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup (dostawa) leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia na potrzeby pacjentów żywionych dojelitowo w warunkach domowych - 8 pakietów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet składa się z 2 pozycji. 1. Czynnik VII a 50000j.m. 2. Zestaw do podawania leku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zakup (dostawa) leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia na potrzeby pacjentów żywionych dojelitowo w warunkach domowych - 8 pakietów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33690000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet składa się z 1 pozycji. Ezetimibe 10 mg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zakup (dostawa) leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia na potrzeby pacjentów żywionych dojelitowo w warunkach domowych - 8 pakietów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet składa się z pozycji. 1. Kompresy gazowe jałowe 2. Kompresy gazowe jałowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zakup (dostawa) leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia na potrzeby pacjentów żywionych dojelitowo w warunkach domowych - 8 pakietów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet składa się z jednej pozycji - kompresy gazowe jałowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zakup (dostawa) leków, wyrobów medycznych oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia na potrzeby pacjentów żywionych dojelitowo w warunkach domowych - 8 pakietów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet składa się z jednej pozychji - sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do zabezpieczania cewników centralnych
|
| |