1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Sprzętu, fabrycznie nowego - wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, nieużywanego oraz sprawnego technicznie. Przedmiot zamówienia podzielono na części, tj:
a) część 1 –dostawa dwóch urządzeń dla BWE – zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do umowy, będący załącznikiem do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia;
b) część 2 –dostawa jednego urządzenia dla DIT - zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do umowy, będący załącznikiem do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia;
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia gwarancji na prawidłowe działanie Sprzętu u Odbiorcy, na warunkach określonych w gwarancji producenta Sprzętu, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i na zasadach wskazanych w Załączniku nr 1a i 1b do Umowy – Opis przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że okres gwarancji jest kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej. Ostateczny okres gwarancji zostanie wskazany zgodnie z ofertą wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt jednakowy, zgodnie z zapisami załącznika 1a i 1b do Umowy – opis przedmiotu zamówienia, oryginalny i pochodzący od jednego producenta z jego legalnego kanału dystrybucji.
4. Sprzęt drukujący, który będzie przedmiotem bezpośrednich dostaw, będzie wyprodukowany zgodnie z normami obowiązującymi w Polsce i w Unii Europejskiej, będzie spełniać normy obowiązujące w Polsce i w Unii Europejskiej, oraz będzie oznaczony znakiem CE potwierdzającym zgodność wyrobu z wymaganiami zasadniczymi właściwych dyrektyw Unii Europejskiej.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, w tym: Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z ofertą.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
Przedmiot główny: 30232110-8
7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców w Formularzu oferty (wzór – Załącznik nr 2 do SIWZ).
8. Zlecenie części zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za realizację całości przedmiotu zamówienia, również w części, którą powierzy podwykonawcy.
9. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
10. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
|
GuidZP400 |
ca1b2a73-89b5-4a0a-9332-e2074b4f0c46
|
Biuletyn |
627495-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
|
Regon |
22287361000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Namysłowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-304
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 777 90 23,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
cui@cui.wroclaw.pl,
|
Adres strony url |
http://www.bip.cui.wroclaw.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.cui.wroclaw.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, pocztą kurierską lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
CUI Wrocław, ul. NNamysłowska 8, 50-304 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń drukujących
|
Numer referencyjny |
CUI-DNZ.320.48.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Sprzętu, fabrycznie nowego - wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, nieużywanego oraz sprawnego technicznie. Przedmiot zamówienia podzielono na części, tj:
a) część 1 –dostawa dwóch urządzeń dla BWE – zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do umowy, będący załącznikiem do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia;
b) część 2 –dostawa jednego urządzenia dla DIT - zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do umowy, będący załącznikiem do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia;
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia gwarancji na prawidłowe działanie Sprzętu u Odbiorcy, na warunkach określonych w gwarancji producenta Sprzętu, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i na zasadach wskazanych w Załączniku nr 1a i 1b do Umowy – Opis przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że okres gwarancji jest kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej. Ostateczny okres gwarancji zostanie wskazany zgodnie z ofertą wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt jednakowy, zgodnie z zapisami załącznika 1a i 1b do Umowy – opis przedmiotu zamówienia, oryginalny i pochodzący od jednego producenta z jego legalnego kanału dystrybucji.
4. Sprzęt drukujący, który będzie przedmiotem bezpośrednich dostaw, będzie wyprodukowany zgodnie z normami obowiązującymi w Polsce i w Unii Europejskiej, będzie spełniać normy obowiązujące w Polsce i w Unii Europejskiej, oraz będzie oznaczony znakiem CE potwierdzającym zgodność wyrobu z wymaganiami zasadniczymi właściwych dyrektyw Unii Europejskiej.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, w tym: Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z ofertą.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
Przedmiot główny: 30232110-8
7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców w Formularzu oferty (wzór – Załącznik nr 2 do SIWZ).
8. Zlecenie części zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za realizację całości przedmiotu zamówienia, również w części, którą powierzy podwykonawcy.
9. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
10. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedną dostawę urządzeń drukujących
a) dla części 1 - na kwotę co najmniej 5 000,00 zł brutto.
b) dla części 2 – na kwotę co najmniej 10 000,00 zł brutto
W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy kwota zrealizowanego zamówienia będzie co najmniej równa sumie minimalnych wymagań w poszczególnych częściach.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w dziale VII pkt 1 ppkt 2) – wzór stanowi Załącznik nr 2.4 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
UWAGA: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych poniżej:
1) w przypadku zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego lub zmiany wynikającej z zaprzestania produkcji oferowanego Sprzętu, przy czym zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych lub jakościowych Sprzętu w stosunku do Załącznika nr 1 do Umowy – Opisu przedmiotu zamówienia oraz Załącznika nr 3 - Oferty - Zmawiający dopuszcza zmiany w szczególności zmiany:
a) sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym (min. miejsca dostarczenia przedmiotu umowy, przyjętych metod i kanałów komunikacji;
b) zakresu przedmiotu Umowy w obszarze dostaw, wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych albo parametrów Sprzętu, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego,
- Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w zakresie dostosowania jej do tych zmian;
2) zmiany przedmiotu Umowy, w zakresie ilości sztuk dostarczanego Sprzętu, w ramach zamówienia podstawowego, w przypadku reorganizacji podmiotów, na rzecz których realizowana jest niniejsza umowa, których zamawiający nie był w stanie przewidzieć w chwili wszczęcia zamówienia, z zastrzeżeniem że zmniejszenie nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia wykonawcy, w ramach zamówienia podstawowego. Zmniejszenie ilości sztuk Sprzętu stanowi zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy, wyliczonego na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2019-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|