Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.

Data publikacji 2019-11-28
Data zakończenia 2019-12-06 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 1
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627357-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 153000001, 32121001, 155000003, 151000009, 151121007, 152000000, 158940001, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. Podział na 9 części: (zadania): Zadanie nr 1- Artykuły ogólnospożywcze, Zadanie nr 2- Warzywa i owoce, Zadanie nr 3 - Ziemniaki, Zadanie nr 4 - Nabiał i przetwory mleczne, Zadanie nr 5 – Mięso i wędliny, Zadanie nr 6 – Drób, Zadanie nr 7 - Ryby, Zadanie nr 8 - Wyroby garmażeryjne, Zadanie nr 9- Pieczywo i produkty cukiernicze. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo- cenowy będący integralną częścią SIWZ (zał. nr 2 części 1-9). Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów będących przedmiotem zamówienia na własny koszt i ryzyko, do Szkoły Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim. Dostawy będą dokonywane partiami w zależności od sukcesywnych potrzeb Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania następować będzie telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach 6.30- 7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego (dni robocze). Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. Produkty spożywcze powinny być dostarczane w opakowaniach o gramaturze bardzo zbliżonej , nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego . Dostarczany towar powinien być świeży , wysokiej jakości, bez wad fizycznych; powinien posiadać odpowiednie terminy przydatności do spożycia, odpowiadać Polskim Normom i przepisom dotyczącym żywienia zbiorowego w jednostkach systemu oświaty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8596e2b8-2edf-460e-8c6d-7f467788ee20
Biuletyn 627357-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 1
Regon 00071787300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 257 582 122
Zamawiajacy fax 257 582 122
Zamawiajacy email sp1minskmaz@op.pl
Adres strony url www.sp1kopernik.samorzad.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp1kopernik.samorzad.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Kopernika 9, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.
Numer referencyjny FK.241.01.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 9
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02 stycznia 2020 r. do 31 grudnia 2020 r. Podział na 9 części: (zadania): Zadanie nr 1- Artykuły ogólnospożywcze, Zadanie nr 2- Warzywa i owoce, Zadanie nr 3 - Ziemniaki, Zadanie nr 4 - Nabiał i przetwory mleczne, Zadanie nr 5 – Mięso i wędliny, Zadanie nr 6 – Drób, Zadanie nr 7 - Ryby, Zadanie nr 8 - Wyroby garmażeryjne, Zadanie nr 9- Pieczywo i produkty cukiernicze. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo- cenowy będący integralną częścią SIWZ (zał. nr 2 części 1-9). Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów będących przedmiotem zamówienia na własny koszt i ryzyko, do Szkoły Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim. Dostawy będą dokonywane partiami w zależności od sukcesywnych potrzeb Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania następować będzie telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach 6.30- 7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego (dni robocze). Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. Produkty spożywcze powinny być dostarczane w opakowaniach o gramaturze bardzo zbliżonej , nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego . Dostarczany towar powinien być świeży , wysokiej jakości, bez wad fizycznych; powinien posiadać odpowiednie terminy przydatności do spożycia, odpowiadać Polskim Normom i przepisom dotyczącym żywienia zbiorowego w jednostkach systemu oświaty.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający dopuszcza możliwość nieskładania zamówienia w okresie przerw wynikających z organizacji roku szkolnego i przedszkolnego oraz przerw związanych z działalnością stołówki.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający żąda, aby Wykonawca:• posiadał lub rozpoczął wdrażanie systemu HACCP (warunek zostanie oceniony na podstawie załączonego do oferty oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), • dysponował osobami wykonującymi zamówienie (kierowcy i pomocnicy), posiadającymi odpowiednie zezwolenie na pracę w kontakcie z żywnością (warunek zostanie oceniony na podstawie załączonego do oferty oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia. Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca składa oświadczenie - opis środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez Wykonawcę w celu zapewnienia jakości (załącznik nr 6 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Formularze asortymentowo-cenowe (załącznik nr 2 do SIWZ części 1-9). 3) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych RODO (załącznik nr 7 do SIWZ). 4)Projekt umowy (załącznik nr 8 do SiWZ). 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową; b) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową; c) dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów - w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta, potwierdzonych odpowiednimi dokumentami. 2) Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia: a) Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy produktu po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowania korzystnych dla Zamawiającego upustów przez Wykonawcę) niż określone w niniejszej umowie; b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej odnośnymi przepisami prawa; c) w przypadku zmiany innych przepisów dotyczących przedmiotu zamówienia, w szczególności dotyczących grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty. 3) Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy poprzez zmianę wartości zamówienia w zależności od aktualnych potrzeb stołówki. Przewiduje się możliwość dokonania zmiany warunków umowy do 20% wartości zamówienia w przypadku zmniejszenia bądź zwiększenia ilości żywionych dzieci. Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakupie niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.
IV 4 4 data 2019-12-06T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski urzędowy
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ część 1) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa warzyw i owoców określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ część 2) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03212100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa ziemniaków określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ część 3) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Nabiał i przetwory mleczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa nabiału i przetworów mlecznych określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ część 4) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ część 5) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa drobiu określonego w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ część 6) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa ryb określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ część 7) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Wyroby garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ część 8) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pieczywo i produkty cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa pieczywa i produktów cukierniczych określonych w formularzu asortymentowo- cenowym (zał. nr 2 do SIWZ część 9) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2020r. do 31.12.2020r.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 70,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)