GuidZP400 |
e34fea15-35bd-4dff-bf9c-dc83399be556
|
Biuletyn |
627476-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A.
|
Regon |
63455243800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kraszewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Puszczykowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-041
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8984094, 8984000
|
Zamawiajacy fax |
618 984 056
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpitalwpuszczykowie.com.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub doręczenie osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S.A., ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa rękawic jednorazowych
|
Numer referencyjny |
Szp. 12/38/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic jednorazowych do Apteki Szpitalnej / Magazynu Ogólnego. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zamawianymi ilościami znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). Warunki dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia określono we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Oferowany asortyment powinien być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone przez ustawę z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.) oraz ustawę z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2047). Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg, terminowe wykonanie poszczególnych dostaw oraz jakość przedmiotu umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Zamawiający żąda od Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. XII ust. 2 przedłożenia na wezwanie następujących dokumentów: 1) dokumentacji zawierającej dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą wymagania zawarte w Załączniku nr 2 do SIWZ, tj. np. ulotki, katalogi, prospekty itp.) – przy jednoczesnym zaznaczeniu, że protokoły badań niezależnych jednostek Wykonawca dołącza do próbek składanych wraz z ofertą; 2) deklaracji zgodności CE – zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.); 3) dokumentów dopuszczających do obrotu – zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.). 2. Wykonawca winien wraz z ofertą dostarczyć wzory (próbki) oferowanych wyrobów, w celu dokonania oceny wymagań zawartych w Załączniku nr 2 do SIWZ oraz do dokonania oceny walorów techniczno-użytkowych zgodnie z rozdz. XXI SIWZ. Wraz z próbkami Wykonawca zobowiązany jest do złożenia protokołów badań niezależnych jednostek, stanowiących podstawę ich oceny.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zgodnie z art. 91 ust. 3a PZP jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana Umowy w sprawie zamówienia publicznego powinna nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający, w trybie i na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza wprowadzenie następujących zmian w Umowie:
1) zmiany asortymentu w przypadku wycofania z produkcji lub wprowadzenia nowego produktu lub niedostępności produktu lub wstrzymania produktu do obrotu lub zmiany wielkości opakowania – pod warunkiem spełnienia wszystkich wymogów określonych w Umowie i w cenie nie wyższej niż wskazana w Załączniku nr 1 do Umowy;
2) zmiany wynikające ze zmian obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy;
3) zmiany terminu obowiązywania Umowy w przypadku niewykorzystania maksymalnej wartości Umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 – przedłużenie terminu nie więcej niż o 6 miesięcy.
3. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług.
Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. W przypadku tej zmiany, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonej w Umowie jeden raz w roku, w oparciu o wskaźnik wzrostu minimalnego wynagrodzenia ustalany przez Komisję Trójstronną lub Radę Ministrów.
W przypadku tej zmiany, Wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalne do wpływu na koszt wykonania Zamówienia przez Wykonawcę;
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
W przypadku tej zmiany, Wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalnie do wpływu na koszt wykonania Zamówienia przez Wykonawcę;
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
Zmiana wysokości wynagrodzenia będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z zawarciem Umowy o prowadzenie pracowniczych planów kapitałowych, o której mowa w ust. 14 ust. 1 ustawy z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2215).
4. Zmiany, o których mowa w ust. 1, obowiązywać będą od pierwszego dnia miesiąca, następującego po miesiącu, w którym weszła w życie ta zmiana, pod warunkiem zgłoszenia przez Wykonawcę w formie pisemnej, zamiaru dokonania zmian Umowy, w związku ze zmianą przedmiotowych przepisów, z zachowaniem 14-dniowego terminu przed wejściem w życie zmian przepisów. Zmiany te zostaną dokonane, jeżeli będę one miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Ciężar udowodnienia tego faktu oraz jego wysokość leży po stronie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice diagnostyczne lateksowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość,zakres, rodzaj i ilość dostaw zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice diagnostyczne nitrylowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość,zakres, rodzaj i ilość dostaw zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice diagnostyczne nitrylowe długie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość,zakres, rodzaj i ilość dostaw zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice diagnostyczne nitrylowe wyjmowane od dołu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość,zakres, rodzaj i ilość dostaw zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice chirurgiczne sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Wielkość,zakres, rodzaj i ilość dostaw zostały określone w Formularzu asortymentowo-cenowym, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |