GuidZP400 |
74a42c16-dc75-4ca0-a7e6-6eeea98f80fe
|
Biuletyn |
628978-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
|
Regon |
15152765800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szymanowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
034 3706100 w. 186
|
Zamawiajacy fax |
343 243 130
|
Zamawiajacy email |
kacz@praca.gov.pl
|
Adres strony url |
http://czestochowa.praca.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://pup.bip.czestochowa.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://pup.bip.czestochowa.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15, 43-217 Częstochowa, pok. 114
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych i niereprodukowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie
|
Numer referencyjny |
DPZ.271.3.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych i niereprodukowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
5
|
Informacje na temat katalogow |
Realizacja zamówienia nastąpi w terminie zaproponowanym przez Wykonawcę, jednak nie dłuższym niż 5 dni roboczych, licząc od daty podpisania umowy.Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca składając ofertę wskaże w „FORMULARZU OFERTY” (Załącznik Nr 1 do SIWZ) oferowany termin dostawy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp;
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp.
UWAGA!
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa powyżej (Rozdział IX ust. 4 pkt 1 lit. a-c) składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych: oryginały lub kopie raportów (potwierdzone za zgodność z oryginałem) z testu zawartego w odpowiednich normach.
|
Inne dokumenty niewymienione |
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ W OFERCIE:
1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY (w formie oryginału) stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Wypełniona i podpisana OFERTA CENOWA (w formie oryginału) stanowiąca Załącznik Nr 2 do SIWZ.
UWAGA!
Brak podania Producenta oferowanego asortymentu oraz symbolu oferowanego asortymentu w Załączniku Nr 2 do SIWZ – Oferta cenowa, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako nieodpowiadająca treści SIWZ.
3. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych eksploatacyjnych do drukarek (nie dotyczy bębnów, pasów transferowych i rolek utrwalających) do oferty należy dołączyć wymagane na etapie składania ofert dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wskazane w Załączniku Nr 3 do SIWZ:
1) Oświadczenia producentów materiałów równoważnych, że w razie niewywiązania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy producent przejmie na siebie wszystkie obowiązki gwarancyjne sprzętu drukującego będącego w posiadaniu Zamawiającego wraz z poniesieniem wszelkich kosztów w przypadku uszkodzenia sprzętu spowodowanego używaniem zaoferowanych materiałów (np. kosztów ekspertyzy rzeczoznawcy, naprawy sprzętu, itp.);
2) Oświadczenia producentów materiałów równoważnych o nie łamaniu praw patentowych odnoszące się do każdego poszczególnego produktu zawierającego informację jakie komponenty zastosowano do produkcji owych materiałów;
3) Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany potwierdzający zgodność z normą ISO 9001 w zakresie projektowania, produkcji i testowania fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych, które powstały w cyklu produkcyjnym składającym się z fazy projektowania, produkcji i testowania;
4) Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany dla norm ISO 14001 oraz PN-N lub OHSAS 18001 w celu potwierdzenia, że materiały eksploatacyjne produkowane są w zgodzie z prawem środowiskowym oraz BHP, w zakresie projektowania produkcji, testowania i dystrybucji materiałów eksploatacyjnych;
5) Certyfikat wystawiony przez podmiot niezależny, w zakresie potwierdzenia że deklaracja wydajności jest wynikiem testów przeprowadzonych według norm: ISO/IEC 19752, 19798, 24711, 24712, 29102, 29103, przy czym certyfikat musi zawierać symbole wszystkich oferowanych produktów;
6) Deklaracje zgodności WE wystawione zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi, w zakresie spełnienia wymagania dyrektyw unijnych w zakresie znaku CE, a tym samym produkt winien być nim opatrzony;
7) Oświadczenia producentów materiałów zamiennych o równoważności oferowanych produktów w stosunku do materiałów oryginalnych w zakresie kompatybilności i jakości odnoszące się do każdego poszczególnego produktu.
4. Oryginalne pełnomocnictwo (ewentualnie poświadczone notarialnie) potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy lub z przepisów prawa.
UWAGA!
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty musi być dołączone stosowne pełnomocnictwo, stwierdzające ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania tych Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników.
5. Wypełnione i podpisane OŚWIADCZENIE (w formie oryginału) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 4 do SIWZ.
UWAGA!
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SIWZ (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Wykonawca razem z informacją składa zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wyraźnie w ofercie wskazać, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy. Należy w tym celu wypełnić odpowiedni punkt „FORMULARZA OFERTY” – Załącznik Nr 1 do SIWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi tj. bez udziału podwykonawców.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SIWZ (wzór oświadczenia znajduje się w Załączniku Nr 4 do SIWZ).
8. W przypadku skorzystania przez Wykonawcę z instytucji „self – cleaning” jako środka naprawczego, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 1-4 SIWZ, zobowiązany jest on do złożenia wraz z ofertą stosownego oświadczenia (wzór oświadczenia znajduje się w Załączniku Nr 4 do SIWZ), a następnie zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp (na wezwanie Zamawiającego) do złożenia dowodów.
OŚWIADCZENIE PRZEKAZYWANE ZAMAWIAJĄCEMU PRZEZ WYKONAWCĘ, W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT:
Wypełnione i podpisane OŚWIADCZENIE (w formie oryginału) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia w powyższym zakresie stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ).
UWAGA!
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
DOKUMENTY SKŁADANE NAJPÓŹNIEJ W DNIU PODPISANIA UMOWY, PRZEZ WYKONAWCĘ WYŁONIONEGO W DRODZE POSTĘPOWANIA NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA:
W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, strony zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-12-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|