GuidZP400 |
4e3b0c8c-2efa-4f57-8946-a24698b6f9e2
|
Biuletyn |
630307-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
|
Regon |
06028198900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Karmelicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-081
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 5287900,
|
Zamawiajacy fax |
81 5287907
|
Zamawiajacy email |
mtkaczuk@sck.lublin.pl ,
|
Adres strony url |
www.sck.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sck.lublin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sck.lublin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, ul. Karmelicka 7, 20-081 Lublin, sekretariat IV piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego anestezjologicznego – 3 zadania .
|
Numer referencyjny |
SCK/ZP/14/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu medycznego anestezjologicznego – 3 zadania .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego zawiera Załączniki nr 1-3 do SIWZ.
Zadanie nr 1 - 23 pozycje asortymentowe
Zadanie nr 2 - 8 pozycji asortymentowych
Zadanie nr 3 - 15 pozycji asortymentowych
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- charakterystyka techniczna i użytkowa, parametry techniczne każdego z asortymentów objętych dostawą i określonych w Załączniku nr 1-3 np. w formie prospektów, katalogów, ulotek – nie zawierające informacji sprzecznych niż podane w Załączniku 1 – 3 do SIWZ.
- oświadczenie, iż przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu, a produkty kwalifikowane jako wyrób medyczny posiadają oznakowanie znakiem CE i są zgodne z Dyrektywą 93/42 EEC.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do formularza ,,Oferty Wykonawcy’’ – Załącznik nr 6 należy dołączyć:
a) oświadczenia wskazane w rozdz. V.2 – stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ - składane w formie pisemnej;
b) specyfikację przedmiotowo-kosztorysową, określoną w Załączniku nr 1 - 3 do SIWZ, wskazującą co najmniej na:
- nazwę oferowanego przedmiotu zamówienia (w tym handlową oraz numery katalogowe, jeśli nadano),
- ilość odpowiadającą zapotrzebowaniu Zamawiającego,
- cenę jednostkową netto poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia,
- stawkę podatku VAT,
- wartość netto/ brutto oferty,
- producenta przedmiotu zamówienia / nazwa zaoferowanego produktu / wielkość oferowanego opakowania.
c) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków:
a) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT;
b) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, tj. produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie
c) w przypadku zaistnienia incydentu medycznego – możliwość wprowadzenia produktu równoważnego, o tych samych parametrach i zastosowaniu, przy cenie nie wyższej niż oferowana w umowie.
3. Okoliczności jak wyżej wymagają udokumentowania ze strony Wykonawcy;
|
IV 4 4 data |
2019-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 - 28 pozycji asortymentowych, m.in. maski, dreny, obwody oddechowe, rurki, światłowody
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 - 8 pozycji asortymentowych, m.in.rurka intubacyjna, tracheotomijna, filtr bakteryjno-wirusowy, zestaw do szybkiej konikotomii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 - 115 pozycji asortymentowych m.in.łączniki, wkłady workowe, uchwyty, maska, prowadnica, pułapka, filtr
|
| |