Dostawa sprzętu medycznego anestezjologicznego – 3 zadania .

Data publikacji 2019-11-29
Data zakończenia 2019-12-09 00:00:00
Instytucja Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630307-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu medycznego anestezjologicznego – 3 zadania .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego zawiera Załączniki nr 1-3 do SIWZ.
Zadanie nr 1 - 23 pozycje asortymentowe
Zadanie nr 2 - 8 pozycji asortymentowych
Zadanie nr 3 - 15 pozycji asortymentowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4e3b0c8c-2efa-4f57-8946-a24698b6f9e2
Biuletyn 630307-N-2019
Zamawiajacy nazwa Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
Regon 06028198900000
Zamawiajacy adres ulica Karmelicka
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-081
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 5287900,
Zamawiajacy fax 81 5287907
Zamawiajacy email mtkaczuk@sck.lublin.pl ,
Adres strony url www.sck.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sck.lublin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sck.lublin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Stomatologiczne Centrum Kliniczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, ul. Karmelicka 7, 20-081 Lublin, sekretariat IV piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego anestezjologicznego – 3 zadania .
Numer referencyjny SCK/ZP/14/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu medycznego anestezjologicznego – 3 zadania . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego zawiera Załączniki nr 1-3 do SIWZ. Zadanie nr 1 - 23 pozycje asortymentowe Zadanie nr 2 - 8 pozycji asortymentowych Zadanie nr 3 - 15 pozycji asortymentowych
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - charakterystyka techniczna i użytkowa, parametry techniczne każdego z asortymentów objętych dostawą i określonych w Załączniku nr 1-3 np. w formie prospektów, katalogów, ulotek – nie zawierające informacji sprzecznych niż podane w Załączniku 1 – 3 do SIWZ. - oświadczenie, iż przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu, a produkty kwalifikowane jako wyrób medyczny posiadają oznakowanie znakiem CE i są zgodne z Dyrektywą 93/42 EEC.
Inne dokumenty niewymienione Do formularza ,,Oferty Wykonawcy’’ – Załącznik nr 6 należy dołączyć: a) oświadczenia wskazane w rozdz. V.2 – stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ - składane w formie pisemnej; b) specyfikację przedmiotowo-kosztorysową, określoną w Załączniku nr 1 - 3 do SIWZ, wskazującą co najmniej na: - nazwę oferowanego przedmiotu zamówienia (w tym handlową oraz numery katalogowe, jeśli nadano), - ilość odpowiadającą zapotrzebowaniu Zamawiającego, - cenę jednostkową netto poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, - stawkę podatku VAT, - wartość netto/ brutto oferty, - producenta przedmiotu zamówienia / nazwa zaoferowanego produktu / wielkość oferowanego opakowania. c) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków: a) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT; b) nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, tj. produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie c) w przypadku zaistnienia incydentu medycznego – możliwość wprowadzenia produktu równoważnego, o tych samych parametrach i zastosowaniu, przy cenie nie wyższej niż oferowana w umowie. 3. Okoliczności jak wyżej wymagają udokumentowania ze strony Wykonawcy;
IV 4 4 data 2019-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 - 28 pozycji asortymentowych, m.in. maski, dreny, obwody oddechowe, rurki, światłowody
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 - 8 pozycji asortymentowych, m.in.rurka intubacyjna, tracheotomijna, filtr bakteryjno-wirusowy, zestaw do szybkiej konikotomii
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 - 115 pozycji asortymentowych m.in.łączniki, wkłady workowe, uchwyty, maska, prowadnica, pułapka, filtr
  

Criterion

Kryteria termin realizacji dostaw cząstkowych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)