GuidZP400 |
08bd5e0e-a414-4373-877f-c02e74f8c917
|
Biuletyn |
630051-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Szczeciński
|
Regon |
00120877700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-453
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 4441151
|
Zamawiajacy fax |
91 4441065
|
Zamawiajacy email |
czusk@univ.szczecin.pl
|
Adres strony url |
https://zp.univ.szczecin.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa zestawów interaktywnych, laptopów komputerowych, myszy i klawiatur specjalistycznych dla osób słabowidzących oraz programów dźwiękowych
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zp.univ.szczecin.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zp.univ.szczecin.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej ad solemnitatem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych w pokoju nr 206, budynek administracji US, al. Papieża Jana Pawła II nr 31, Szczecin.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawów interaktywnych, laptopów komputerowych, myszy i klawiatur specjalistycznych dla osób słabowidzących oraz programów dźwiękowych
|
Numer referencyjny |
DP/371/156/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów interaktywnych, laptopów komputerowych, myszy i klawiatur specjalistycznych dla osób słabowidzących oraz programów dźwiękowych
|
Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
4
|
Informacje na temat katalogow |
V. Termin realizacji zamówienia
Wymagany termin realizacji niniejszego zamówienia: do 4 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomy zdolności.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomy zdolności.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomy zdolności.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 PZP:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
|
Inne dokumenty niewymienione |
III. Dokumenty wymagane w ofercie
1. Dokumenty wymagane w celu wykazania spełniania warunków oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
Dokumenty wymagane na etapie składania ofert:
1) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP - załącznik nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunki udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w złożonym oświadczeniu.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.
3) Formularz ofertowy (załącznik nr 1).
2. Dokumenty wymagane po zamieszczeniu przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP:
1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy dokonane z naruszeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych są niedopuszczalne.
|
IV 4 4 data |
2019-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ A: 4 ZESTAWY INTERAKTYWNE (1 zestaw składa się z 1 tablicy interaktywnej dotykowa z technologią pozycjonowania w podczerwieni (dotykowa) i 1 projektora krótkoogniskowy)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
4
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca który zadeklaruje termin wykonania zamówienia 2 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy otrzyma 40 punktów.
Wykonawca który zadeklaruje termin wykonania zamówienia 3 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy otrzyma 20 punktów.
Wykonawca który zadeklaruje termin wykonania zamówienia 4 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy otrzyma 0 punktów.
Uwaga! (dotyczy części A i B)
Brak wskazania terminu realizacji zamówienia spowoduje przyjęcie, że Wykonawca zadeklarował termin wykonania zamówienia 4 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy.
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najkrótszym oferowanym terminem wykonania za dane zadanie, ale nie krótszym niż 2 dni kalendarzowe!
UWAGA:
Zaproponowanie terminu wykonania dłuższego niż 4 dni kalendarzowych od zawarcia umowy spowoduje odrzucenie oferty. Zaproponowanie terminu krótszego niż 2 dni kalendarzowe będzie skutkowało obliczeniem punktacji w kryterium „termin realizacji zamówienia” jak za 2 dni kalendarzowe.
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ A: 4 ZESTAWY INTERAKTYWNE (1 zestaw składa się z 1 tablicy interaktywnej dotykowa z technologią pozycjonowania w podczerwieni (dotykowa) i 1 projektora krótkoogniskowy)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ B: 5 laptopów, 5 klawiatur komputerowych białych dla osób niewidomych i słabowidzących; 5 specjalistycznych optycznych myszy komputerowych; 5 programów dźwiękowych z głosem polskim
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
4
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium 2 (Termin realizacji zamówienia);
Wykonawca który zadeklaruje termin wykonania zamówienia 2 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy otrzyma 40 punktów.
Wykonawca który zadeklaruje termin wykonania zamówienia 3 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy otrzyma 20 punktów.
Wykonawca który zadeklaruje termin wykonania zamówienia 4 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy otrzyma 0 punktów.
Uwaga! (dotyczy części A i B)
Brak wskazania terminu realizacji zamówienia spowoduje przyjęcie, że Wykonawca zadeklarował termin wykonania zamówienia 4 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy.
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najkrótszym oferowanym terminem wykonania za dane zadanie, ale nie krótszym niż 2 dni kalendarzowe!
UWAGA:
Zaproponowanie terminu wykonania dłuższego niż 4 dni kalendarzowych od zawarcia umowy spowoduje odrzucenie oferty. Zaproponowanie terminu krótszego niż 2 dni kalendarzowe będzie skutkowało obliczeniem punktacji w kryterium „termin realizacji zamówienia” jak za 2 dni kalendarzowe.
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ B: 5 laptopów, 5 klawiatur komputerowych białych dla osób niewidomych i słabowidzących; 5 specjalistycznych optycznych myszy komputerowych; 5 programów dźwiękowych z głosem polskim
|
| |