Dostawa zestawów interaktywnych, laptopów komputerowych, myszy i klawiatur specjalistycznych dla osób słabowidzących oraz programów dźwiękowych

Data publikacji 2019-11-29
Data zakończenia 2019-12-09 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Szczeciński
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630051-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów interaktywnych, laptopów komputerowych, myszy i klawiatur specjalistycznych dla osób słabowidzących oraz programów dźwiękowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 08bd5e0e-a414-4373-877f-c02e74f8c917
Biuletyn 630051-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Szczeciński
Regon 00120877700000
Zamawiajacy adres ulica al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-453
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 4441151
Zamawiajacy fax 91 4441065
Zamawiajacy email czusk@univ.szczecin.pl
Adres strony url https://zp.univ.szczecin.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa zestawów interaktywnych, laptopów komputerowych, myszy i klawiatur specjalistycznych dla osób słabowidzących oraz programów dźwiękowych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zp.univ.szczecin.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zp.univ.szczecin.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej ad solemnitatem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych w pokoju nr 206, budynek administracji US, al. Papieża Jana Pawła II nr 31, Szczecin.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zestawów interaktywnych, laptopów komputerowych, myszy i klawiatur specjalistycznych dla osób słabowidzących oraz programów dźwiękowych
Numer referencyjny DP/371/156/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów interaktywnych, laptopów komputerowych, myszy i klawiatur specjalistycznych dla osób słabowidzących oraz programów dźwiękowych
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 4
Informacje na temat katalogow V. Termin realizacji zamówienia Wymagany termin realizacji niniejszego zamówienia: do 4 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomy zdolności.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomy zdolności.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomy zdolności.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 PZP: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
Inne dokumenty niewymienione III. Dokumenty wymagane w ofercie 1. Dokumenty wymagane w celu wykazania spełniania warunków oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: Dokumenty wymagane na etapie składania ofert: 1) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP - załącznik nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunki udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w złożonym oświadczeniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 3) Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 2. Dokumenty wymagane po zamieszczeniu przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy dokonane z naruszeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych są niedopuszczalne.
IV 4 4 data 2019-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ A: 4 ZESTAWY INTERAKTYWNE (1 zestaw składa się z 1 tablicy interaktywnej dotykowa z technologią pozycjonowania w podczerwieni (dotykowa) i 1 projektora krótkoogniskowy)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 4
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca który zadeklaruje termin wykonania zamówienia 2 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy otrzyma 40 punktów. Wykonawca który zadeklaruje termin wykonania zamówienia 3 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy otrzyma 20 punktów. Wykonawca który zadeklaruje termin wykonania zamówienia 4 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy otrzyma 0 punktów. Uwaga! (dotyczy części A i B) Brak wskazania terminu realizacji zamówienia spowoduje przyjęcie, że Wykonawca zadeklarował termin wykonania zamówienia 4 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy. Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najkrótszym oferowanym terminem wykonania za dane zadanie, ale nie krótszym niż 2 dni kalendarzowe! UWAGA: Zaproponowanie terminu wykonania dłuższego niż 4 dni kalendarzowych od zawarcia umowy spowoduje odrzucenie oferty. Zaproponowanie terminu krótszego niż 2 dni kalendarzowe będzie skutkowało obliczeniem punktacji w kryterium „termin realizacji zamówienia” jak za 2 dni kalendarzowe.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ A: 4 ZESTAWY INTERAKTYWNE (1 zestaw składa się z 1 tablicy interaktywnej dotykowa z technologią pozycjonowania w podczerwieni (dotykowa) i 1 projektora krótkoogniskowy)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ B: 5 laptopów, 5 klawiatur komputerowych białych dla osób niewidomych i słabowidzących; 5 specjalistycznych optycznych myszy komputerowych; 5 programów dźwiękowych z głosem polskim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 4
Zalacznik informacje dodatkowe Kryterium 2 (Termin realizacji zamówienia); Wykonawca który zadeklaruje termin wykonania zamówienia 2 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy otrzyma 40 punktów. Wykonawca który zadeklaruje termin wykonania zamówienia 3 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy otrzyma 20 punktów. Wykonawca który zadeklaruje termin wykonania zamówienia 4 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy otrzyma 0 punktów. Uwaga! (dotyczy części A i B) Brak wskazania terminu realizacji zamówienia spowoduje przyjęcie, że Wykonawca zadeklarował termin wykonania zamówienia 4 dni kalendarzowe od dnia zawarcia umowy. Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najkrótszym oferowanym terminem wykonania za dane zadanie, ale nie krótszym niż 2 dni kalendarzowe! UWAGA: Zaproponowanie terminu wykonania dłuższego niż 4 dni kalendarzowych od zawarcia umowy spowoduje odrzucenie oferty. Zaproponowanie terminu krótszego niż 2 dni kalendarzowe będzie skutkowało obliczeniem punktacji w kryterium „termin realizacji zamówienia” jak za 2 dni kalendarzowe.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ B: 5 laptopów, 5 klawiatur komputerowych białych dla osób niewidomych i słabowidzących; 5 specjalistycznych optycznych myszy komputerowych; 5 programów dźwiękowych z głosem polskim
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)