Zakup i dostawy mebli ze stali nierdzewnej, mebli z płyty meblowej i innych artykułów dla potrzeb komórek szpitalnych.

Data publikacji 2019-11-29
Data zakończenia 2019-12-09 00:00:00
Instytucja Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629845-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331920002, 391300003, 391300002, 349111007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawy mebli ze stali nierdzewnej, mebli z płyty meblowej i innych artykułów dla potrzeb komórek szpitalnych.
Pakiet nr 1: Meble ze stali nierdzewnej dla Bloku Operacyjnego dla Dzieci
Pakiet nr 2: Meble ze stali nierdzewnej dla Bloku Operacyjnego dla Dorosłych
Pakiet nr 3: Regały i stoły robocze wykonane ze stali nierdzewnej
Pakiet nr 4: Regały magazynowe metalowe
Pakiet nr 5: Metalowe szafy ubraniowe (BHP)
Pakiet nr 6: Meble z płyty meblowej dla Kliniki Ortopedii Dorosłych
Pakiet nr 7: Meble z płyty meblowej dla OIOM Dzieci
Pakiet nr 8: Meble z płyty meblowej dla Anestezjologii
Pakiet nr 9: Meble z płyty meblowej dla Kliniki Reumatologii
Pakiet nr 10: Meble z płyty meblowej dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
Pakiet nr 11: Meble z płyty meblowej dla Przychodni dla Dzieci
Pakiet nr 12: Meble z płyty meblowej dla Sekcji Statystyki Medycznej
Pakiet nr 13: Meble z płyty meblowej dla Centralnej Sterylizatorni
Pakiet nr 14: Meble z płyty meblowej dla Działu Ekonomicznego
Pakiet nr 15: Uniwersalny wózek sklepowo-biurowy
Pakiet nr 16: Wózek do transportu pacjentów
Pakiet nr 17: Wózek do przewożenia zwłok
Pakiet nr 18: Hydrauliczny wózek transportowy, 4-segmentowy
Pakiet nr 19: Wózek reanimacyjny
Pakiet nr 20: Wózek zabiegowy
Pakiet nr 21: Szafa lekarska
Pakiet nr 22: Stolik zabiegowy dwupoziomowy wykonany ze stali nierdzewnej
Pakiet nr 23: Wózki do worków foliowych wykonane ze stali nierdzewnej
Pakiet nr 24: Meble z płyty meblowej do pokoju Pielęgniarki Epidemiologicznej oraz Pracowni Fizjoterapii
Pakiet nr 25: Meble z płyty meblowej dla I Kliniki Pediatrii - Dzieci Młodsze
Pakiet nr 26: Meble z płyty meblowej dla Przychodni dla Dorosłych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f644057f-62f8-4dd7-8bcd-6613182571bd
Biuletyn 629845-N-2019
Zamawiajacy nazwa Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Regon 69069752900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lwowska
Zamawiajacy adres numer domu 60
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 664 000
Zamawiajacy fax 178 664 702
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
Adres strony url www.szpital2.rzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital2.rzeszow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital2.rzeszow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Dyrektora Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35- 301 Rzeszów
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawy mebli ze stali nierdzewnej, mebli z płyty meblowej i innych artykułów dla potrzeb komórek szpitalnych.
Numer referencyjny ZP250/097/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawy mebli ze stali nierdzewnej, mebli z płyty meblowej i innych artykułów dla potrzeb komórek szpitalnych. Pakiet nr 1: Meble ze stali nierdzewnej dla Bloku Operacyjnego dla Dzieci Pakiet nr 2: Meble ze stali nierdzewnej dla Bloku Operacyjnego dla Dorosłych Pakiet nr 3: Regały i stoły robocze wykonane ze stali nierdzewnej Pakiet nr 4: Regały magazynowe metalowe Pakiet nr 5: Metalowe szafy ubraniowe (BHP) Pakiet nr 6: Meble z płyty meblowej dla Kliniki Ortopedii Dorosłych Pakiet nr 7: Meble z płyty meblowej dla OIOM Dzieci Pakiet nr 8: Meble z płyty meblowej dla Anestezjologii Pakiet nr 9: Meble z płyty meblowej dla Kliniki Reumatologii Pakiet nr 10: Meble z płyty meblowej dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Pakiet nr 11: Meble z płyty meblowej dla Przychodni dla Dzieci Pakiet nr 12: Meble z płyty meblowej dla Sekcji Statystyki Medycznej Pakiet nr 13: Meble z płyty meblowej dla Centralnej Sterylizatorni Pakiet nr 14: Meble z płyty meblowej dla Działu Ekonomicznego Pakiet nr 15: Uniwersalny wózek sklepowo-biurowy Pakiet nr 16: Wózek do transportu pacjentów Pakiet nr 17: Wózek do przewożenia zwłok Pakiet nr 18: Hydrauliczny wózek transportowy, 4-segmentowy Pakiet nr 19: Wózek reanimacyjny Pakiet nr 20: Wózek zabiegowy Pakiet nr 21: Szafa lekarska Pakiet nr 22: Stolik zabiegowy dwupoziomowy wykonany ze stali nierdzewnej Pakiet nr 23: Wózki do worków foliowych wykonane ze stali nierdzewnej Pakiet nr 24: Meble z płyty meblowej do pokoju Pielęgniarki Epidemiologicznej oraz Pracowni Fizjoterapii Pakiet nr 25: Meble z płyty meblowej dla I Kliniki Pediatrii - Dzieci Młodsze Pakiet nr 26: Meble z płyty meblowej dla Przychodni dla Dorosłych
Cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Załącznik Nr 3C do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. X pkt.3.3 ppkt 1 SIWZ składa: 1) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.3.1. ppkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.3.1, ppkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2 stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenia, o posiadaniu aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania dotyczy wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2017 r. poz. 211 z zm.). 2) Opisy (materiały informacyjne), katalogi – w języku polskim oferowanego przedmiotu zamówienia – potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 – Formularze cenowe.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz ofertowy. (Załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Wypełniony Formularz cenowy. (Załącznik nr 2 do SIWZ) 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców, o ile są wiadome (jeżeli dotyczy). 8. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja, wspólnicy spółki cywilnej lub inne) obowiązują następujące zasady: 1) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii), o którym mowa w pkt. 1. 3) Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 4) Dokumenty, o których mowa w rozdziale X pkt. 3.3. składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5) Oferta musi być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub ustanowionego pełnomocnika.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ - Projekt umowy
IV 4 4 data 2019-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 00:09
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów  Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iod @szpital2.rzeszow.pl , telefonicznie nr tel. 17 86 64 500, listownie na adres Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, kontakt osobisty w siedzibie Szpitala  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble ze stali nierdzewnej dla Bloku Operacyjnego dla Dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Meble ze stali nierdzewnej dla Bloku Operacyjnego dla Dzieci
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Meble ze stali nierdzewnej dla Bloku Operacyjnego dla Dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Meble ze stali nierdzewnej dla Bloku Operacyjnego dla Dorosłych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Regały i stoły robocze wykonane ze stali nierdzewnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Regały i stoły robocze wykonane ze stali nierdzewnej
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Regały magazynowe metalowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Regały magazynowe metalowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Metalowe szafy ubraniowe (BHP)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Metalowe szafy ubraniowe (BHP)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Meble z płyty meblowej dla Kliniki Ortopedii Dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Meble z płyty meblowej dla kliniki Ortopedii Dorosłych
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Meble z płyty meblowej dla OIOM Dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Meble z płyty meblowej dla OIOM Dzieci
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Meble z płyty meblowej dla Anestezjologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Meble z płyty meblowej dla Anestezjologii
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Meble z płyty meblowej dla Kliniki Reumatologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Meble z płyty meblowej dla Kliniki Reumatologii
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Meble z płyty meblowej dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Meble z płyty meblowej dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Meble z płyty meblowej dla Przychodni dla Dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Meble z płyty meblowej dla Przychodni dla Dzieci
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Meble z płyty meblowej dla Sekcji Statystki Medycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Meble z płyty meblowej dla Sekcji Statystyki Medycznej
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Meble z płyty meblowej dla Centralnej Sterylizatorni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Meble z płyty meblowej dla Centralnej Sterylizatorni
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Meble z płyty meblowej dla Działu Ekonomicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Meble z płyty meblowej dla Działu Ekonomicznego
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Uniwersalny wózek sklepowo-biurowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34911100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Uniwersalny wózek sklepowo-biurowy
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Wózek do transportu pacjentów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34911100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Wózek do transportu pacjentów
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Wózek do przewożenia zwłok
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34911100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Wózek do przewożenia zwłok
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Hydrauliczny wózek transportowy, 4-segmentowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34911100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Hydrauliczny wózek transportowy, 4-segmentowy
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Wózek reanimacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34911100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Wózek reanimacyjny
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Wózek zabiegowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34911100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Wózek zabiegowy
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Szafa lekarska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Szafa lekarska
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Stolik zabiegowy dwupoziomowy wykonany ze stali nierdzewnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Stolik dwupoziomowy wykonany ze stali nierdzewnej
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Wózki do worków foliowych wykonane ze stali nierdzewnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34911100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Wózki do worków foliowych wykonane ze stali nierdzewnej
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Meble z płyty meblowej do pokoju Pielęgniarki Epidemiologicznej oraz Pracowni Fizjoterapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Meble z płyty meblowej do pokoju Pielęgniarki Epidemiologicznej oraz Pracowni Fizjoterapii
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Meble z płyty meblowej dla I Kliniki Pediatrii - Dzieci Młodsze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Meble z płyty meblowej dla I Kliniki Pediatrii - Dzieci Młodsze
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Meble z płyty meblowej dla Przychodni dla Dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Meble z płyty meblowej dla Przychodni dla Dorosłych
  

Criterion

Kryteria Termin gwarancji (z wymaganym minimum 24 miesięcy ale nie więcej niż 60 miesięcy)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)