Zakup, dostawa i montaż pracowni szkolnych oraz pomocy edukacyjnych w gminie Dąbrówka w ramach projektu pn. : " Rozwój kompetencji i umiejętności paszportem do lepszej przyszłości".

Data publikacji 2019-12-02
Data zakończenia 2019-12-10 00:00:00
Instytucja Gmina Dąbrówka
Miejscowość Dąbrówka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi w zakresie sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630769-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302372001, 391621006, 374260000, 391600001, 480000008, 727000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni szkolnych oraz pomocy edukacyjnych w gminie Dąbrówka w ramach projektu pn.: „Rozwój kompetencji i umiejętności paszportem do lepszej przyszłości”.

Zamówienie składa się z 6 części:
Część I – Zakup i dostawa sprzętu TIK
Część II – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
Część III – Zakup i dostawa pomocy SI
Część IV – Zakup i dostawa mebli szkolnych
Część V – Zakup platform edukacyjnych
Część VI – Budowa sieci logicznej i elektrycznej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fc179ea8-f035-49a5-98f4-7024d20da668
Biuletyn 630769-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Dąbrówka
Regon 53369900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. T. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Dąbrówka
Zamawiajacy kod pocztowy 05-252
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 029 7578002, 7578077
Zamawiajacy fax 297 578 220
Zamawiajacy email urzad@dabrowka.net.pl
Adres strony url www.bip.dabrowka.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.dabrowka.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.dabrowka.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe ( Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) , osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Dąbrówka, ul. T. Kościuszki 14, 05-252 Dąbrówka - Biuro Obsługi Mieszkańca - parter
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa i montaż pracowni szkolnych oraz pomocy edukacyjnych w gminie Dąbrówka w ramach projektu pn. : " Rozwój kompetencji i umiejętności paszportem do lepszej przyszłości".
Numer referencyjny IR.271.15.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni szkolnych oraz pomocy edukacyjnych w gminie Dąbrówka w ramach projektu pn.: „Rozwój kompetencji i umiejętności paszportem do lepszej przyszłości”. Zamówienie składa się z 6 części: Część I – Zakup i dostawa sprzętu TIK Część II – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych Część III – Zakup i dostawa pomocy SI Część IV – Zakup i dostawa mebli szkolnych Część V – Zakup platform edukacyjnych Część VI – Budowa sieci logicznej i elektrycznej
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zadanie należy wykonać w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy (termin dostawy jest jednym z kryteriów).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, nie stawia w tym zakresie warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, nie stawia w tym zakresie warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonali co najmniej dwie usługi lub dostawy na podstawie odrębnych umów, obejmujące swoim charakterem dostawy lub usługi zgodne z przedmiotem zamówienia. Zakres każdego z zamówień winien opiewać na kwotę co najmniej: a) 300 000,00 zł brutto – dotyczy części I, b) 60 000,00 zł brutto – dotyczy części II,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz dostaw/ usług
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca składający ofertę musi dodatkowo załączyć: 1) wypełniony druk „Formularz oferty” - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2) wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ - formularz cenowy do części, na którą składa ofertę 3) Pełnomocnictwo do popisania oferty (jeżeli dotyczy). 4) oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu 5) oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany treści umowy muszą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w prawie zamówień publicznych. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w niniejszym paragrafie mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3)zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 4) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, 5) zmiany terminu wykonania umowy, 6) zmiany ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej. 5. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją - o konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta, nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 6.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) projekt zmian w harmonogramie robót i termin wykonania umowy. 4) propozycja terminu wykonania ( jeżeli zachodzi konieczność) 7. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1) obniżenie kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2) poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, 3) zmiana obowiązujących przepisów, 4) podniesienie wydajności urządzeń, 5) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 6) usprawnienie w trakcie użytkowania obiektu, 7) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, 8) zaistnienie nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, 9) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnych), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót ) 10) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 11) realizacja dodatkowych robót budowlanych, 12) zawieszenie przez Zamawiającego wykonania robót, za wyjątkiem zawieszenia prac z przyczyn dotyczących Wykonawcy, 13) jeżeli wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
IV 4 4 data 2019-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych. 3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu: a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą, c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy, d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty, e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej, f) archiwizacji postępowania. 4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. 5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania. 6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: a) prawo dostępu do danych (art. 15), b) prawo sprostowania danych (art. 16), c) prawo do usunięcia danych (art. 17), d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych, „prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO, c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, 8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. 9) Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu TIK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa sprzętu TIK 1. Laptop do sterowania robotami – 17 szt. 2. Mikroskop z kamerą USB - 1 szt. 3. Mikroskop optyczny ( szkolny stereoskopowy ) – 3 szt. 4. Oprogramowanie zabezpieczające uczniów przed dostępem do treści, które mogą stanowić zagrożenie dla ich prawidłowego rozwoju licencja wielostanowiskowa - na 2 lata – 8 szt.: - 1 licencja: 12 stanowisk uczniowskich, 1 stanowisko nauczycielskie; - 1 licencja: 12 stanowisk uczniowskich; - 2 licencje: 9 stanowisk uczniowskich, 1 stanowisko nauczycielskie; - 2 licencje: 9 stanowisk uczniowskich; - 1 licencja: 7 stanowisk uczniowskich, 1 stanowisko nauczycielskie; - 1 licencja: 7 stanowisk uczniowskich. 5. Urządzenie wielofunkcyjne (fax, skaner, kopiarka, drukarka) – 4 szt. 6. Komputer + monitor – 78 szt. 7. Słuchawki do komputera – 78 szt. 8. Kamerka internetowa do komputera – 78 szt. 9. Klocki – zestaw bazowy z oprogramowaniem– 17 kompletów 10. Tablet minimum 8 cali do sterowania robotami – 34 szt. 11. Akumulator litowo-jonowy – 17 szt. 12. Klocki – pełen zestaw edukacyjny – 17 zestawów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa pomocy dydaktycznych: Zestaw do doświadczeń z mechaniki 4 szt. Komplet do doświadczeń z magnetyzmu 4 szt. Zestaw do demonstracji pola magnetycznego wokół przewodnika z prądem 4 szt. Mikroskop z kamerą 4 szt. Zestaw do badania wody 4 szt. Zestaw do badania powietrza 4 szt. Szkielet człowieka 1 szt. Szkielet modele: ryby, płaza, gada, ptaka, ssaka 1 szt. Zestaw preparatów biologicznych 1 Teleskop 1 szt. Model budowy anatomicznej człowieka 1 szt. Mikroskop terenowy 2 szt. Kwestionariusz do badania artykulacji 4 szt. Logopedyczna równoważnia 4 szt. Zestaw gier logopedycznych 4 szt. Gra logopedyczna typu flipper 8 szt. Dmuchajka logopedyczna 12 szt. Multimedialny program logopedyczny sz,ż,cz,dz 4 szt. Lustro logopedyczne małe 8 szt. Program multimedialny do logopedii 4 szt. Chusta animacyjna 4 szt. DMI - 2 Diagnoza możliwości intelektualnych - komplet diagnoza psychologiczno-pedagogiczna zgodnie z wymogami ustawy 4 szt. Pakiet sensoryczny 4 szt. Umiem czytać korekcyjno - kompensacyjne, wyrównawcze 4 szt. Umiem pisać korekcyjno-kompensacyjne 4 szt. Kostka manipulacyjna 4 szt. Tablet manipulacyjny 4 szt. Układanka emocje 4 szt. Karty obrazkowe „Poznaję świat emocji!” 4 szt. Gra memo o emocjach 4 szt. Gra Emocjonalne domino 4 szt. Zestaw piłek z minkami 4 szt. Zestaw dwustronnych pacynek z Emocjami 4 szt. Kostka emocji 4 szt. Dywan Emocje 4 szt. Kreatywne pieczątki zestaw 4 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy SI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37426000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa pomocy SI : 1 Zestaw 2 materacy do kabiny SI 1 2 Materac antypoślizgowy 1 3 Drabinka gimnastyczna pojedyncza 1 4 Kładka równoważna 1 5 Basen okrągły z piłeczkami 1 6 Walec z otworem 1 7 Trampolina z poręczą 1 8 Szafa z drzwiczkami 1 9 Huśtawka gniazdo 1 10 Lina przedłużająca 1 11 Poduszki 1 12 Materac lekki 1 13 Walec – kształtka rehabilitacyjna 1 14 Dywan jednokolorowy terakota 1 15 Montaż pracowni 1 16 Kabina do integracji sensorycznej 1
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa mebli szkolnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi zakup i dostawa mebli szkolnych : Biurko + krzesło 78 szt. Krzesło obrotowe Wysokość siedziska regulowana Podstawa bezpieczne kółka z mechanizmem hamulca Zakres regulacji wysokości siedziska 40-50 cm Szerokość siedziska 44 cm Materiał siedziska Tworzywo sztuczne Waga maksymalna 6 kg Gwarancja 1 rok Biurko pod komputer Rodzaj jednoosobowe Półka Tak, wysuwana, pod blatem Stelaż Rura stalowa, malowany proszkowo Blat Płyta laminowana Grubość blatu min 16 mm Wymiary min 700x500x700mm Gwarancja 2 lata
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup platform edukacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi: Platforma edukacyjna – 4 szt. Bezterminowa licencja na użytkowanie dla wszystkich szkół (uczniów i nauczycieli) objętych projektem interaktywnych treści edukacyjnych wraz z platformą edukacyjną Treści udostępnione na platformie edukacyjnej w trybie online Opis funkcji możliwość zadawania przez nauczyciela zadań domowych, testów spełniających następujące minimalne wymagania testy tworzy się z gotowych zadań lub poszczególnych przykładów (części zadań) do których dostęp ma nauczyciel (możliwość dowolnego doboru ćwiczeń do testu spośród dostępnych ćwiczeń i/lub przykładów zestawów treści) możliwość wysyłania zadań/testów z końcowym terminem wykonania określonym co do dnia, godziny minuty (zadanie/test uczeń musi wykonać np. do 15 grudnia do godz. 15:30) możliwość wysyłania zadań/testów z końcowym terminem wykonania określonym co do dnia, godziny minuty (zadanie/test uczeń musi wykonać np. do 15 grudnia do godz. 15:30) 2 poziomy dostępu: uczniowski i nauczycielski możliwość pracy – zapewnienie pełnej kompatybilności systemu dystrybucji treści oraz użytkowania samych treści z następującymi przeglądarkami internetowymi: dla systemu MS Windows 7/8.1 oraz 10 (64-bitowy): Mozilla Firefox /najnowsza wersja/ oraz Google Chrome /najnowsza wersja/ oraz MS Edge /z najnowszymi uaktualnieniami/ dla systemu Apple OS X 64-bit /wersje systemów OS X 10.8.5 / 10.9.5 / 10.10.5 /10.11.6 wzwyż: Google Chrome – najnowszy oraz Mozilla FireFox – najnowszy oraz Safari - /najnowsza dostępna/ dla systemów mobilnych (smartfony/tablety) kompatybilność z „natywnymi“ przeglądarkami ich systemów operacyjnych, np. dla systemu Android z przeglądarką Chrome, dla IOS- z przeglądarką Safari itd. portal oraz wszystkie treści edukacyjne łącznie z filmami edukacyjnymi mają być dostępne w technice responsywnej z możliwością powiększania programowego wielkości czcionki w ramach systemu dystrybucji treści (niezależnie od programowego trybu powiększania czcionki przez przeglądarkę) - dostęp do treści winien być zapewniony dla roli nauczyciela i ucznia z dowolnego urządzenia możliwość samodzielnej pracy ucznia (bez konieczności udostępniania uczniom treści przez nauczycieli): uczeń może samodzielnie korzystać z wszystkich materiałów filmowych, tekstowych i audiowizualnych, a także wykonywać ćwiczenia, których poprawność weryfikuje system możliwość wielokrotnego rozwiązywania przez ucznia każdego z ćwiczeń w ramach udostępnionego uczniom zestawów ćwiczeń brak konieczności zapewnienia administratora po stronie Zamawiającego, automatyczna obsługa systemu lub zapewnienie przez Wykonawcę pełnej obsługi administracyjnej systemu „na telefon“ z niezwłocznym wykonaniem zamówień Zamawiającego Lista materiałów dostępnych w serwisie - szkoła podstawowa materiały zgodne z aktualną podstawą programową) Matematyka – materiały i ćwiczenia (min. 400 ćwiczeń_ J. angielski – materiały i ćwiczenia (min. 500 ćwiczeń) Przyroda – materiały i ćwiczenia (min. 100 ćwiczeń) Chemia– materiały i ćwiczenia (min. 100 ćwiczeń) Fizyka– materiały i ćwiczenia (min. 100 ćwiczeń) Informatyka – materiały i ćwiczenia (min. 100 ćwiczeń)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Budowa sieci logicznej i elektrycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72700000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi budowa sieci logicznej i elektrycznej z zabezpieczeniami 78 szt. W celu zapewnienia właściwej infrastruktury teleinformatycznej niezbędnym jest wykonanie sieci okablowania strukturalnego i sieci elektrycznej w czterech placówkach oświatowych. Prace przeprowadzić należy w następujących placówkach i w zakresie: - Szkoła Podstawowa w Dąbrówce: wykonanie 25 szt. punktów elektryczno-logicznych (PEL1) tj. 1 gniazdo sieciowe RJ45 UTP, kat. 6 + 2 gniazda elektryczne 230V - Szkoła Podstawowa w Guzowatce: wykonanie 19 szt. punktów elektryczno-logicznych (PEL1) tj. 1 gniazdo sieciowe RJ45 UTP, kat. 6 + 2 gniazda elektryczne 230V - Szkoła Podstawowa w Józefowie: wykonanie 15 szt. punktów elektryczno-logicznych (PEL1) tj. 1 gniazdo sieciowe RJ45 UTP, kat. 6 + 2 gniazda elektryczne 230V - Szkoła Podstawowa we Wszeborach: wykonanie 19 szt. punktów elektryczno-logicznych (PEL1) tj. 1 gniazdo sieciowe RJ45 UTP, kat. 6 + 2 gniazda elektryczne 230V Szczegółowe wytyczne dla okablowania sieci LAN: Maksymalna długość kabla instalacyjnego (od punktu dystrybucyjnego do gniazda końcowego) nie może przekroczyć 90 metrów; Okablowanie poziome w budynku ma być prowadzone kablem typu U/UTP kat. 6; W okablowaniu poziomym należy zastosować proste panele krosowe o wys. 1U, uniwersalne do połączeń miedzianych, każdy panel ma zapewnić zamontowanie 24 gniazd RJ45 kat. 6. Moduł gniazda ze stałym interfejsem RJ45 kat. 6 należy zamocować w płycie czołowej 1xRJ45 22,5x45mm w uchwycie do osprzętu typu Mosaic; Środowisko, w którym będzie instalowany osprzęt kablowy jest środowiskiem biurowym i zostało ono sklasyfikowane jako M1I1C1E2 wg. specyfikacji środowiska instalacji okablowania (MICE) – zgodnie z PN-EN 50173-1:2011. Okablowanie należy prowadzić w nowych ciągach kanałów instalacyjnych, prowadzenie okablowania w istniejących kanałach jest możliwe za zgodą Administratora. Prowadzenie okablowania poziomego: Ze względu na warunki realizacji prac okablowanie poziome zostanie rozprowadzone natynkowo w kanałach plastikowych wyposażonych w separator. Montaż gniazd zależnie od warunków panujących w pomieszczeniach należy wykonać w kanałach instalacyjnych natynkowych dostosowanych do montażu bezpośredniego osprzętu w standardzie Mosaic 45 lub w puszkach natynkowych. Kabel do sieci logicznej: Należy zastosować kabel typu skrętka czteroparowa ekranowana 4 x 2 x 23AWG typu U/UTP kat.6 Należy zastosować panele krosowe UTP, kat. 6, 24 portowe. Należy dobrać odpowiednią ilość paneli zależnie od ilości punktów PEL.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)