GuidZP400 |
0311d7c0-d569-44f0-bd86-8c8d886b560f
|
Biuletyn |
630784-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
|
Regon |
000001525
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-875
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
061 8569000, 8569500,
|
Zamawiajacy fax |
618 543 988
|
Zamawiajacy email |
zp@ue.poznan.pl,
|
Adres strony url |
www.ue.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia tj. rozbudowa macierzy jest współfinansowany z projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu” o numerze POWR.03.05.00–00–Z011/17 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pok. 016
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa infrastruktury serwerowej i VDI
|
Numer referencyjny |
ZP/030/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa infrastruktury serwerowej i VDI.
2. Przedmiot zamówienia tj. rozbudowa macierzy poz. 2 specyfikacji technicznej jest współfinansowany
z projektu „Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu” o numerze POWR.03.05.00–00–Z011/17 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- dostawę urządzeń odpowiadającym wymaganiom opisanym w specyfikacji technicznej zamówienia.
- instalację serwerów i rozbudowania macierzy dyskowej w serwerowni zamawiającego. W zakresie tym są wszystkie prace związane z fizyczną instalacją i uruchomieniem urządzeń.
- udzielenie gwarancji i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających.
4. Szczegółowy opis wymagań został zamieszczony w specyfikacji technicznej zamówienia (załącznik nr 5 do SWIZ).
5. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji, licencji oraz wykonywanie przez wykonawcę świadczeń z nich wynikających zgodnie z warunkami gwarancyjnymi, licencyjnymi producenta dostarczonego sprzętu i oprogramowania, wymaganiami specyfikacji technicznej (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz postanowieniami projektu umowy. Gwarantem dla zamawiającego jest wykonawca, nie zwalnia to jednak wykonawcy od dostarczenia dokumentów gwarancyjnych, licencyjnych, wsparcia technicznego, itp. producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, jeżeli takie są przez niego dostarczane wraz z tym przedmiotem zamówienia.
6. Okres gwarancji, licencji, wsparcia technicznego oraz wynikających z nich świadczeń, którym objęty zostanie oferowany asortyment, nie może być krótszy od wymaganego podanego w specyfikacji techniczno-cenowej (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz projekcie umowy.
7. Za datę rozpoczęcia biegu gwarancji, licencji oraz świadczeń wynikających z udzielonych gwarancji
i licencji oraz projektu umowy, którymi zostanie objęty dostarczony sprzęt, przyjmuje się datę podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu pełną kontrolę nad zgłoszeniami serwisowymi w tym możliwość monitorowania statusu zgłoszeń serwisowych.
9. W cenę oferty stanowiącej przedmiot zamówienia muszą zostać wliczone wszelkie koszty związane
z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, w tym m.in. koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego oraz ubezpieczenie na czas dostawy. W związku z tym wykonawca nie będzie mógł żądać od zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych związanych z jego realizacją.
10. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostarczenia.
11. W momencie oferowania wszystkie elementy oferowanego systemu (cały asortyment) muszą być dostępne (dostarczane przez producenta) w dacie złożenia oferty i nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
12. Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.
13. Do każdego urządzenia i oprogramowania musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej w języku angielskim lub polskim.
14. Dostarczony asortyment będzie pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta
w Polsce, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
15. Korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego produktu nie może naruszać majątkowych praw autorskich osób trzecich.
16. Dostarczone urządzenia muszą posiadać oznakowanie CE i być tym znakiem oznaczone.
17. Dostarczone urządzenia, jeśli nie podano inaczej, muszą współpracować z siecią energetyczną
o parametrach : 230 V ± 10% , 50 Hz.
18. Wykonawca gwarantuje, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest wprowadzony legalnie do obrotu i użytkowania na terenie Unii Europejskiej.
19. Dostarczone urządzenia muszą być zaopatrzone we właściwe sterowniki, oprogramowania, kable, instrukcje obsługi itp. elementy niezbędne do jego uruchomienia i eksploatacji w konfiguracji zgodnej
z wymaganiami i parametrami minimalnymi podanymi w specyfikacji technicznej zamówienia.
20. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania sprzętu dostarczonego w ramach realizacji niniejszego zamówienia, pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń wykonawcy.
21. Zamawiający oświadcza, że wystąpi do organu nadzorującego o potwierdzenie, że zamawiane urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia są przeznaczone dla placówki oświatowej, co umożliwi zastosowanie stawki zero procent VAT. W związku z powyższym Zamawiający po uzyskaniu wspomnianego zaświadczenia, będzie wymagał od wykonawcy realizacji dostaw urządzeń zgodnie z art. 83 ust.14 pkt 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity Dz.U.2018 poz. 2174 z dnia 2018.11.21. z późn. zmianami) lecz w ofercie należy zawrzeć stawkę podatku VAT w wysokości 23%.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający żąda wykazania się wykonaniem, co najmniej jednego zamówienia obejmującego dostawę serwerów lub macierzy lub systemów wirtualizacji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, za kwotę co najmniej 300.000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
9.1.5. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
w rozumieniu art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w trybie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jednego zamówienia obejmującego dostawę serwerów lub macierzy lub systemów wirtualizacji na kwotę co najmniej 300.000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodem, o którym mowa powyżej, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane będzie poświadczenie podmiotów, na rzecz których dostawy były (są) wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; Dokument ten ma potwierdzać spełnienie wymagań wskazanych w pkt 7.2.3. SIWZ. Przykład wykazu stanowi załącznik nr 7.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ
Wypełniony i podpisany formularz z danymi technicznymi, cenami oraz kryteriami pozacenowymi (specyfikacja techniczno – cenowa – załącznik nr 5 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.,
b) zmianę dotyczącą dostarczanego asortymentu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie asortyment o parametrach nie gorszych niż wynikających z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. asortyment zamienny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie asortymentu z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować,
c) zmianę dotyczącą dostarczanego asortymentu w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł zrealizować dostawy w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji dostawy w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępny będzie asortyment o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy oraz, że cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie,
d) zmianę dotyczącą dostarczanego asortymentu, gdy niedostępny będzie na rynku asortyment objęty ofertą Wykonawcy, a dostępny będzie asortyment o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie. W przypadkach opisanych powyżej Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym proponowanego innego przedmiotu zamówienia, a po zaakceptowaniu zmian przez Zamawiającego do podpisania stosownego aneksu do umowy.
e) zmianę dotyczącą dostarczanego oprogramowania (licencji) w sytuacji, gdy niedostępne będą na rynku wersje oferowanego oprogramowania składające się na ofertę wykonawcy a będą dostępne ich nowsze wersje, pod warunkiem, że cena przedmiotu zamówienia nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie. Wycofanie danego oprogramowania przez producenta wykonawca musi pisemnie udokumentować;
f) zmniejszenie zakresu dostarczanego asortymentu oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować.
g) zmianę dotyczącą dostarczanego asortymentu albo terminu realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, technicznych lub w dziedzinie oprogramowania, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu umowy,
h) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować,
3. Zmiana postanowień zawartej umowy jest także dopuszczalna w przypadkach wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt. 2 - 6 Pzp.
4. Warunki wprowadzenia zmiany do umowy:
a) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 12 powyżej.
b) wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
c) złożony wniosek przez stronę inicjującą zmianę musi zawierać:
- opis propozycji zmiany,
- uzasadnienie zmiany,
- opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
d) zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 5 okres |
30
|