Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla Szpitala Giżyckiego Sp. z o. o.

Data publikacji 2019-12-02
Data zakończenia 2019-12-11 00:00:00
Instytucja Szpital Giżycki Sp. z o.o.
Miejscowość Giżycko
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630704-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla Szpitala Giżyckiego Sp. z o. o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 - Formularz asortymentowo - cenowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f0089067-6671-40ca-bf6e-8339947c8a28
Biuletyn 630704-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Giżycki Sp. z o.o.
Regon 30844200000000
Zamawiajacy adres ulica Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Giżycko
Zamawiajacy kod pocztowy 11-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 874 296 666,
Zamawiajacy fax 874 283 677
Zamawiajacy email zaopatrzenie@zozgiz.pl,
Adres strony url www.zozgiz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozgiz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozgiz.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla Szpitala Giżyckiego Sp. z o. o.
Numer referencyjny PN/24/11/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla Szpitala Giżyckiego Sp. z o. o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 - Formularz asortymentowo - cenowy.
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - opisujących przedmiot zamówienia (np.: katalogi/foldery/kartę danych technicznych – zawierające nr katalogowe, oraz przedstawiające zdjęcia oferowanych produktów (opakowań)) ze wskazaniem w nich oferowanego asortymentu, podając nr pakietu i pozycji. - dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań ustawy o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z późn. zm.)– dla wyrobów medycznych. - Certyfikat CE. - Wyniki badań producenta lub niezależne nie starsze niż z 2017 roku potwierdzające parametry techniczne rękawic z adnotacją którego zakresu i pozycji dotyczą.
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy zostały przewidziane w zał. nr 4 do SIWZ - projekt umowy.
IV 4 4 data 2019-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 ROZDZIAŁ XIX Klauzula Informacyjna – RODO 15. 1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) Zamawiający informuje, że: 16. 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Szpital Giżycki” Sp. z o.o., ul Warszawska 41, 11-500 Giżycko; 17. 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Giżyckim Sp. z o.o. jest Pani Klaudia Gzinka kontakt e-mail: gzinka@togatus.pl. [1]; 18. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zamówienia publicznego poniżej progu 30 000,00 EURO”. 19. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 20. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 21. 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  22. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 23. 8) posiada Pani/Pan: 24. − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 25. − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[2]; 26. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***[3]; 27. − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 28. 9) nie przysługuje Pani/Panu: 29. − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 30. − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 31. − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 32. _____________________ 33. [1] Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych 34. [2] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników [3] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 poz. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 2-Formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 poz. 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 2-Formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 poz. 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 2-Formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 poz. 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 2-Formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 poz. 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 2-Formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 poz. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 2-Formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 poz. 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 2-Formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 poz. 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 2-Formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 poz. 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 2-Formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 poz. 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 2-Formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 poz. 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 2-Formularz cenowy
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)