GuidZP400 |
8c874115-f46f-4182-8b46-cbf623af8ea5
|
Biuletyn |
630671-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka
|
Regon |
72705000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Staszica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
47
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czeladź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-250
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 652 290
|
Zamawiajacy fax |
322 652 290
|
Zamawiajacy email |
sp3Korczak@op.pl
|
Adres strony url |
http://www.sp3.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.sp3.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.sp3.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Poczta Polska
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr 3 im. J. Korczaka w Czeladzi, ul. S. Staszica 47, 41-250 Czeladź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych ( produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. J. Korczaka w Czeladzi w okresie 02.01.2020 do 31.12.2020
|
Numer referencyjny |
ZPP/1/SP3/D/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych ( produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. J. Korczaka w Czeladzi w okresie 02.01.2020 do 31.12.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ oraz warunki jego realizacji określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ, załączniku 1a-1e (Formularz asortymentowo - ilościowo - cenowy) oraz w załączniku nr 6 do SIWZ ( wzór umowy).
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
129932,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia dodatkowych dokumentów/oświadczeń.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca przedstawia: załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo – ilościowo- cenowy (Opis Przedmiotu Zamówienia), załącznik nr 2 - Formularz Ofertowy, załącznik nr 5 - dotyczący przynależności albo braku przynależności do tej samej Grupy Kapitałowej, Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się lub Wykonawców ubiegających się wspólnie, o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (Jest to Upoważnienie osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Pełnomocnictwo podpisują wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Dokument (np. Zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 6 ( wzór umowy). Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. gdy nastąpi zmiana nazwy handlowej lub innego oznaczenia produktu wskazanego w ofercie, która nie powoduje zmiany przedmiotu umowy i cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym - Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę, gdy nastąpi zmiana wielkości opakowania poprzez zwiększenie lub zmniejszenie pojemności lub gramatury - Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę, zmiany terminu realizacji dostaw z uwagi na: a) konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, b) okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy - Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, zmiany podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, za pisemną zgodą zamawiającego pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca - Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę, zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT - W takim przypadku strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem, wyliczenia świadczące o wpływie tej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającej ze zmiany stawki podatku od towarów i usług, w przypadku zmiany cen żywności i napojów bezalkoholowych wg „Cen w Gospodarce Narodowej” (strona internetowa GUS) lub „Biuletyn Statystyczny” (miesięcznik GUS) za kwartał poprzedni- jeżeli wskaźnik wzrostu cen w danym kwartale w stosunku do poprzedniego przekroczy 5% - Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.Wszelkie zmiany cen zostaną wprowadzone aneksem do umowy po ich uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę, tj, przedłożeniem wydruku z powyższych publikacji. Zamawiający ma prawo zwrócić się o potwierdzenie tychże informacji do Departamentu Informacji GUS. Waloryzacja cen może być dokonana, jeżeli przedłożone wydruki lub informacje z Departamentu Informacji GUS potwierdzą zmianę wskaźnika cen, zmniejszenia lub rezygnacji z określonego asortymentu wymienionego w zestawieniu asortymentowo-ilościowo -cenowym, w przypadku zaleceń, decyzji lub innych dokumentów wydanych przez Instytut Żywności i Żywienia i/lub Państwową Inspekcję Sanitarną dot. ograniczenia lub zakazu stosowania określonego produktu do przygotowywania potraw w placówkach zbiorowego żywienia - Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania kwoty stanowiącej wartość wynagrodzenia Wykonawcy – do czasu jej wyczerpania, zwiększenia kwoty stanowiącej wartość wynagrodzenia Wykonawcy i ilości, o ile nastąpi to bez zmiany cen jednostkowych, wynikać będzie ze zwiększonych potrzeb zamawiającego w stosunku do pierwotnie zakładanych, a wartość zmiany będzie nie większa niż 20% szacunkowej wartości wynagrodzenia Wykonawcy przewidzianej pierwotnie w umowie- na podstawie wniosku Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie A - POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE, NABIAŁ, JAJA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
38951,94
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby artykuły spożywcze nie zawierały konserwantów np. benzoesanu sodu, glutaminianu sodu itp. oraz środków polepszających smak i zapach. - Zawartość soli, cukru w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów. - Soczki owocowe - bez dodatku cukrów i substancji słodzących o niskiej zawartości sodu - Masło o zawartości nie mniej niż 82% tłuszczu mlecznego - Produkty mleczne zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 ml produktu gotowego do spożycia, zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100g /ml produktu gotowego do spożycia - Makarony Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o podobnej lecz nie gorszej jakości – z mąki DURUM
- jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania - Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego, - termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych, w szczególności artykułów spożywczych, nabiału, jajek, zgodnie z asortymentem opisanym w Formularzu asortymentowo – ilościowo - cenowym. Artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia muszą być świeże, z aktualnym terminem przydatności do spożycia, wysokiej jakości handlowej i zdrowotnej, zgodne z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego, GMP oraz systemu HACCP.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie B - PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
33225,70
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
W przypadku kiełbas i wędlin wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu. - Mięso świeże, nie mrożone o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej. - Przetwory mięsne zawierające co najmniej 82 - 90% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu gotowego do spożycia.- termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa i przetworów mięsnych, w tym wędlin. w ilości opisanej w załączniku nr1 - Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym w części B. Dostawy mięsa i przetworów mięsnych realizowane będą 2 do 3 razy w tygodniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie C -ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
32427,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią , uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia; -Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa warzyw, owoców świeżych i przetworzonych w ilościach opisanych w załączniku nr 1 - Formularz asortymentowo-ilościowo - cenowym w części C. Dostawa warzyw i owoców świeżych i przetworzonych odbywać się będzie 2 do 5 razy w tygodniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie D - MROŻONKI I RYBY MROŻONE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15211000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
21090,36
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby towar zamówiony(mrożony) przywożony był w temp. minimum (-18°C) z terminami przydatności do spożycia i pakowany w oryginalnych opakowaniach lub zabezpieczone folią. -Mrożonki sypkie i nie zbrylone. -Ryby mrożone nie więcej niż 10% glazury, bez skóry, bez ości - termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ryb i mrożonek, w tym ryb świeżych i mrożonych oraz warzyw i owoców mrożonych, w ilości opisanej w załączniku nr 1 – Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy. Dostawa ryb i mrożonek dokonywana będzie 1 lub 2 razy w tygodniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie E – PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4237,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pieczywo ma być świeżo wypieczone, zawartość soli, cukru w w/w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów. Pieczywo wyprodukowane będzie w dobie dostawy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich w ilości opisanej w załączniku nr 1 - Formularza asortymentowo-ilościowo- cenowym w części E. Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich dokonywana będzie codziennie.
|
| |