Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych ( produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. J. Korczaka w Czeladzi w okresie 02.01.2020 do 31.12.2020

Data publikacji 2019-12-02
Data zakończenia 2019-12-16 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka
Miejscowość Czeladź
Województwo śląskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630671-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151100002, 153000001, 152110000, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych ( produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. J. Korczaka w Czeladzi w okresie 02.01.2020 do 31.12.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ oraz warunki jego realizacji określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ, załączniku 1a-1e (Formularz asortymentowo - ilościowo - cenowy) oraz w załączniku nr 6 do SIWZ ( wzór umowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c874115-f46f-4182-8b46-cbf623af8ea5
Biuletyn 630671-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka
Regon 72705000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 47
Zamawiajacy miejscowosc Czeladź
Zamawiajacy kod pocztowy 41-250
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 652 290
Zamawiajacy fax 322 652 290
Zamawiajacy email sp3Korczak@op.pl
Adres strony url http://www.sp3.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.sp3.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.sp3.czeladz.pl/zamowienia/publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Poczta Polska
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 3 im. J. Korczaka w Czeladzi, ul. S. Staszica 47, 41-250 Czeladź
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych ( produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. J. Korczaka w Czeladzi w okresie 02.01.2020 do 31.12.2020
Numer referencyjny ZPP/1/SP3/D/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych ( produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. J. Korczaka w Czeladzi w okresie 02.01.2020 do 31.12.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ oraz warunki jego realizacji określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ, załączniku 1a-1e (Formularz asortymentowo - ilościowo - cenowy) oraz w załączniku nr 6 do SIWZ ( wzór umowy).
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 129932,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga przedstawienia dodatkowych dokumentów/oświadczeń.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca przedstawia: załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo – ilościowo- cenowy (Opis Przedmiotu Zamówienia), załącznik nr 2 - Formularz Ofertowy, załącznik nr 5 - dotyczący przynależności albo braku przynależności do tej samej Grupy Kapitałowej, Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się lub Wykonawców ubiegających się wspólnie, o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (Jest to Upoważnienie osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Pełnomocnictwo podpisują wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Dokument (np. Zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiący załącznik nr 6 ( wzór umowy). Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. gdy nastąpi zmiana nazwy handlowej lub innego oznaczenia produktu wskazanego w ofercie, która nie powoduje zmiany przedmiotu umowy i cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym - Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę, gdy nastąpi zmiana wielkości opakowania poprzez zwiększenie lub zmniejszenie pojemności lub gramatury - Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę, zmiany terminu realizacji dostaw z uwagi na: a) konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, b) okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy - Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, zmiany podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, za pisemną zgodą zamawiającego pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca - Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez Wykonawcę, zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT - W takim przypadku strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest przedstawić wraz z wnioskiem, wyliczenia świadczące o wpływie tej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającej ze zmiany stawki podatku od towarów i usług, w przypadku zmiany cen żywności i napojów bezalkoholowych wg „Cen w Gospodarce Narodowej” (strona internetowa GUS) lub „Biuletyn Statystyczny” (miesięcznik GUS) za kwartał poprzedni- jeżeli wskaźnik wzrostu cen w danym kwartale w stosunku do poprzedniego przekroczy 5% - Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.Wszelkie zmiany cen zostaną wprowadzone aneksem do umowy po ich uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę, tj, przedłożeniem wydruku z powyższych publikacji. Zamawiający ma prawo zwrócić się o potwierdzenie tychże informacji do Departamentu Informacji GUS. Waloryzacja cen może być dokonana, jeżeli przedłożone wydruki lub informacje z Departamentu Informacji GUS potwierdzą zmianę wskaźnika cen, zmniejszenia lub rezygnacji z określonego asortymentu wymienionego w zestawieniu asortymentowo-ilościowo -cenowym, w przypadku zaleceń, decyzji lub innych dokumentów wydanych przez Instytut Żywności i Żywienia i/lub Państwową Inspekcję Sanitarną dot. ograniczenia lub zakazu stosowania określonego produktu do przygotowywania potraw w placówkach zbiorowego żywienia - Warunkiem dokonania zmian, jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania kwoty stanowiącej wartość wynagrodzenia Wykonawcy – do czasu jej wyczerpania, zwiększenia kwoty stanowiącej wartość wynagrodzenia Wykonawcy i  ilości, o ile nastąpi to bez zmiany cen jednostkowych, wynikać będzie ze zwiększonych potrzeb zamawiającego w stosunku do pierwotnie zakładanych, a wartość zmiany będzie nie większa niż 20% szacunkowej wartości wynagrodzenia Wykonawcy przewidzianej pierwotnie w umowie- na podstawie wniosku Zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-12-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie A - POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE, NABIAŁ, JAJA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 38951,94
Waluta zal PLN
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby artykuły spożywcze nie zawierały konserwantów np. benzoesanu sodu, glutaminianu sodu itp. oraz środków polepszających smak i zapach. - Zawartość soli, cukru w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów. - Soczki owocowe - bez dodatku cukrów i substancji słodzących o niskiej zawartości sodu - Masło o zawartości nie mniej niż 82% tłuszczu mlecznego - Produkty mleczne zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 ml produktu gotowego do spożycia, zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100g /ml produktu gotowego do spożycia - Makarony Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o podobnej lecz nie gorszej jakości – z mąki DURUM - jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania - Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego, - termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych, w szczególności artykułów spożywczych, nabiału, jajek, zgodnie z asortymentem opisanym w Formularzu asortymentowo – ilościowo - cenowym. Artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia muszą być świeże, z aktualnym terminem przydatności do spożycia, wysokiej jakości handlowej i zdrowotnej, zgodne z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego, GMP oraz systemu HACCP.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie B - PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 33225,70
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe W przypadku kiełbas i wędlin wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu. - Mięso świeże, nie mrożone o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej. - Przetwory mięsne zawierające co najmniej 82 - 90% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu gotowego do spożycia.- termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa i przetworów mięsnych, w tym wędlin. w ilości opisanej w załączniku nr1 - Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowym w części B. Dostawy mięsa i przetworów mięsnych realizowane będą 2 do 3 razy w tygodniu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie C -ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 32427,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią , uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia; -Świeże owoce o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa warzyw, owoców świeżych i przetworzonych w ilościach opisanych w załączniku nr 1 - Formularz asortymentowo-ilościowo - cenowym w części C. Dostawa warzyw i owoców świeżych i przetworzonych odbywać się będzie 2 do 5 razy w tygodniu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie D - MROŻONKI I RYBY MROŻONE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15211000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 21090,36
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby towar zamówiony(mrożony) przywożony był w temp. minimum (-18°C) z terminami przydatności do spożycia i pakowany w oryginalnych opakowaniach lub zabezpieczone folią. -Mrożonki sypkie i nie zbrylone. -Ryby mrożone nie więcej niż 10% glazury, bez skóry, bez ości - termin przydatności do spożycia min 14 dni od dnia dostawy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ryb i mrożonek, w tym ryb świeżych i mrożonych oraz warzyw i owoców mrożonych, w ilości opisanej w załączniku nr 1 – Formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy. Dostawa ryb i mrożonek dokonywana będzie 1 lub 2 razy w tygodniu
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie E – PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4237,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Pieczywo ma być świeżo wypieczone, zawartość soli, cukru w w/w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów. Pieczywo wyprodukowane będzie w dobie dostawy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich w ilości opisanej w załączniku nr 1 - Formularza asortymentowo-ilościowo- cenowym w części E. Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich dokonywana będzie codziennie.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)