Dostawa mebli gotowych, na wymiar oraz sprzętu AGD dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie – w podziale na części, w ramach projektu Samodzielni - kompleksowy system wsparcia dziecka i rodziny w Szczecinie

Data publikacji 2019-12-02
Data zakończenia 2019-12-10 00:00:00
Instytucja Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629674-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 397110009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych, oryginalnie zapakowanych, dopuszczonych do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolnych od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążonych prawami osób trzecich, mebli oraz sprzętu AGD na potrzeby Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza, w ramach projektu Samodzielni- kompleksowy system wsparcia dziecka i rodziny w Szczecinie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 30f91662-3c91-4180-87e2-c3691e9c71c5
Biuletyn 629674-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie
Regon 32131113100000
Zamawiajacy adres ulica Wszystkich Świętych
Zamawiajacy adres numer domu 66
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71-457
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 431 58 91,
Zamawiajacy fax 91 431 58 91 wew. 21
Zamawiajacy email sekretariat@cod.szczecin.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Samodzielni - kompleksowy system wsparcia dziecka i rodziny w Szczecinie” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa: RPZP.07.00.00 Włączenie społeczne, Numer i nazwa Działania: RPZP.07.06.00 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.centrumopieki.szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Opieki nad Dzieckiem, ul. Wszystkich Świętych 66, 71-457 Szczecin, pok. nr 01
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli gotowych, na wymiar oraz sprzętu AGD dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie – w podziale na części, w ramach projektu Samodzielni - kompleksowy system wsparcia dziecka i rodziny w Szczecinie
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych, oryginalnie zapakowanych, dopuszczonych do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolnych od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążonych prawami osób trzecich, mebli oraz sprzętu AGD na potrzeby Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza, w ramach projektu Samodzielni- kompleksowy system wsparcia dziecka i rodziny w Szczecinie.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia w terminie: 1) dla części I - nie dłuższym niż 45 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy, 2) dla CZĘŚCI II- nie dłuższym niż 40 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy, 3) dla części III - nie dłuższym niż 45 dni kalendarzowych liczonych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, 4) dla części IV - nie dłuższym niż 35 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, tj.: opis materiałów, produktów i rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 13 i 14 siwz). 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają poszczególne wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 4 do siwz (dotyczy wyłącznie CZĘŚCI 2).
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 2 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Formularz kalkulacji cenowej, według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 1A – 1D do siwz, w zależności od tego, na którą część/które części wykonawca składa swoją ofertę. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 6) Oświadczenie o nazwie producenta oraz typie/modelu oferowanych produktów (dotyczy wyłącznie CZĘŚCI 2), według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1B do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst DOTYCZY CZĘŚCI: 1, 3 i 4 1. Każda zmiana umowy wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w umowie. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Jeżeli nie będzie możliwa dostawa przedmiotu umowy opisanego w załączniku nr 4 do SIWZ z powodu powszechnej niedostępności lub zaprzestania produkcji dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy pochodzącego od innego producenta, spełniającego minimalne wymogi określone w SIWZ, w tym równoważnego pod względem jakości. 3. Na Wykonawcy spoczywa dowód wykazania okoliczności, o których mowa w ust. 2. 4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 cena zamiennego przedmiotu umowy, nie może być wyższa niż ustalona w umowie. DOTYCZY CZĘŚCI: 2 1. Każda zmiana umowy wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w umowie. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Jeżeli nie będzie możliwa dostawa przedmiotu umowy który został zaoferowany w ramach złożonej oferty z powodu powszechnej niedostępności lub zaprzestania produkcji dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy pochodzącego od innego producenta, spełniającego minimalne wymogi określone w SIWZ, w tym równoważnego pod względem jakości. 3. Na Wykonawcy spoczywa dowód wykazania okoliczności, o których mowa w ust. 2. 4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 cena zamiennego przedmiotu umowy, nie może być wyższa niż ustalona w umowie.
IV 4 4 data 2019-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. II. Wykonawcy zagraniczni: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 1 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane zamiast dokumentów: 1) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia: – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, 2) o których mowa w § 5 pkt 2-4 ww. Rozporządzenia: – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b ww. Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a ww. Rozporządzenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia, składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 ww. Rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy, jeżeli zamawiający wymagał zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 1 siwz złożenia tego dokumentu. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze ww. Rozporządzenia stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu, o którym mowa w pkt 5, złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble na wymiar do kuchni na nowe placówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wymiar do kuchni na nowe placówki. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie mebli do obiektów Zamawiającego oraz ich wniesienie, montaż, ustawienie a także przystosowanie (wypoziomowanie) po ich ustawieniu na miejscu. Szczegóły zamówienia określa załącznik nr 4 do siwz w zakresie CZĘŚCI 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD do placówek opiekuńczo-wychowawczych oraz sal szkoleniowych Zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu AGD do obiektów Zamawiającego oraz ich wniesienie, ustawienie a także przystosowanie (wypoziomowanie) po ich ustawieniu na miejscu. Szczegóły zamówienia określa załącznik nr 4 do siwz w zakresie CZĘŚCI 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Aneks kuchenny w sali szkoleniowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Planowane rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi w I kwartale 2020r. po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego. Termin zgłoszenia zapotrzebowania uzależniony będzie od postępu prac remontowych prowadzonych u Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wymiar do aneksu kuchennego. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie mebli do obiektów Zamawiającego oraz ich wniesienie, montaż, ustawienie a także przystosowanie (wypoziomowanie) po ich ustawieniu na miejscu. Szczegóły zamówienia określa załącznik nr 4 do siwz w zakresie CZĘŚCI 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Fotele biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli biurowych do Zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie mebli do obiektu Zamawiającego oraz ich wniesienie i montaż. Szczegóły zamówienia określa załącznik nr 4 do siwz w zakresie CZĘŚCI 4.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)