GuidZP400 |
30f91662-3c91-4180-87e2-c3691e9c71c5
|
Biuletyn |
629674-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie
|
Regon |
32131113100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wszystkich Świętych
|
Zamawiajacy adres numer domu |
66
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
71-457
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 431 58 91,
|
Zamawiajacy fax |
91 431 58 91 wew. 21
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@cod.szczecin.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Samodzielni - kompleksowy system wsparcia dziecka i rodziny w Szczecinie” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa: RPZP.07.00.00 Włączenie społeczne, Numer i nazwa Działania: RPZP.07.06.00 Wsparcie rozwoju usług społecznych świadczonych w interesie ogólnym.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.centrumopieki.szczecin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Opieki nad Dzieckiem, ul. Wszystkich Świętych 66, 71-457 Szczecin, pok. nr 01
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli gotowych, na wymiar oraz sprzętu AGD dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie – w podziale na części, w ramach projektu Samodzielni - kompleksowy system wsparcia dziecka i rodziny w Szczecinie
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych, oryginalnie zapakowanych, dopuszczonych do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolnych od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążonych prawami osób trzecich, mebli oraz sprzętu AGD na potrzeby Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza, w ramach projektu Samodzielni- kompleksowy system wsparcia dziecka i rodziny w Szczecinie.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia w terminie: 1) dla części I - nie dłuższym niż 45 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy, 2) dla CZĘŚCI II- nie dłuższym niż 40 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy, 3) dla części III - nie dłuższym niż 45 dni kalendarzowych liczonych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, 4) dla części IV - nie dłuższym niż 35 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, tj.: opis materiałów, produktów i rozwiązań równoważnych – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 13 i 14 siwz).
2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają poszczególne wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 4 do siwz (dotyczy wyłącznie CZĘŚCI 2).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 2 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Formularz kalkulacji cenowej, według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 1A – 1D do siwz, w zależności od tego, na którą część/które części wykonawca składa swoją ofertę. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 6) Oświadczenie o nazwie producenta oraz typie/modelu oferowanych produktów (dotyczy wyłącznie CZĘŚCI 2), według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1B do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
DOTYCZY CZĘŚCI: 1, 3 i 4
1. Każda zmiana umowy wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w umowie. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Jeżeli nie będzie możliwa dostawa przedmiotu umowy opisanego w załączniku nr 4 do SIWZ z powodu powszechnej niedostępności lub zaprzestania produkcji dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy pochodzącego od innego producenta, spełniającego minimalne wymogi określone w SIWZ, w tym równoważnego pod względem jakości.
3. Na Wykonawcy spoczywa dowód wykazania okoliczności, o których mowa w ust. 2.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 cena zamiennego przedmiotu umowy, nie może być wyższa niż ustalona w umowie.
DOTYCZY CZĘŚCI: 2
1. Każda zmiana umowy wymaga aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w umowie. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Jeżeli nie będzie możliwa dostawa przedmiotu umowy który został zaoferowany w ramach złożonej oferty z powodu powszechnej niedostępności lub zaprzestania produkcji dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy pochodzącego od innego producenta, spełniającego minimalne wymogi określone w SIWZ, w tym równoważnego pod względem jakości.
3. Na Wykonawcy spoczywa dowód wykazania okoliczności, o których mowa w ust. 2.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 cena zamiennego przedmiotu umowy, nie może być wyższa niż ustalona w umowie.
|
IV 4 4 data |
2019-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
I. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. II. Wykonawcy zagraniczni: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 1 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane zamiast dokumentów: 1) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia: – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, 2) o których mowa w § 5 pkt 2-4 ww. Rozporządzenia: – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b ww. Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a ww. Rozporządzenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 ww. Rozporządzenia, składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 ww. Rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy, jeżeli zamawiający wymagał zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 1 siwz złożenia tego dokumentu. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze ww. Rozporządzenia stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu, o którym mowa w pkt 5, złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Meble na wymiar do kuchni na nowe placówki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wymiar do kuchni na nowe placówki. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie mebli do obiektów Zamawiającego oraz ich wniesienie, montaż, ustawienie a także przystosowanie (wypoziomowanie) po ich ustawieniu na miejscu. Szczegóły zamówienia określa załącznik nr 4 do siwz w zakresie CZĘŚCI 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt AGD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD do placówek opiekuńczo-wychowawczych oraz sal szkoleniowych Zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu AGD do obiektów Zamawiającego oraz ich wniesienie, ustawienie a także przystosowanie (wypoziomowanie) po ich ustawieniu na miejscu. Szczegóły zamówienia określa załącznik nr 4 do siwz w zakresie CZĘŚCI 2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Aneks kuchenny w sali szkoleniowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Planowane rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi w I kwartale 2020r. po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego. Termin zgłoszenia zapotrzebowania uzależniony będzie od postępu prac remontowych prowadzonych u Zamawiającego.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wymiar do aneksu kuchennego. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie mebli do obiektów Zamawiającego oraz ich wniesienie, montaż, ustawienie a także przystosowanie (wypoziomowanie) po ich ustawieniu na miejscu. Szczegóły zamówienia określa załącznik nr 4 do siwz w zakresie CZĘŚCI 3.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Fotele biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa foteli biurowych do Zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie mebli do obiektu Zamawiającego oraz ich wniesienie i montaż. Szczegóły zamówienia określa załącznik nr 4 do siwz w zakresie CZĘŚCI 4.
|
| |