Usługi wsparcia i rozwoju systemu ERP

Data publikacji 2019-12-03
Data zakończenia 2019-12-11 00:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629940-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia i rozwoju systemu EGERIA ERP polegającym między innymi na:
1. Usuwanie wykrytych błędów w systemie zgodnie z określonym SLA.
2. Prawo do pobierania nowych wersji systemu uwzględniającym zmiany prawne oraz dokonywanie przez zamawiającemu po instalacyjnych zmian konfiguracyjnych w systemie.
4. Konsultacje w zakresie wiedzy merytorycznej oraz działania Systemu Egeria świadczone przez konsultantów serwisu wskazanym przedstawicielom zamawiającego.
5. Dodatkowe asysty na dowolne usługi wskazane przez zamawiającego związane z rozwojem systemu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 851e8967-de78-4a0b-b79d-1c18b3cf40a7
Biuletyn 629940-N-2019
Zamawiajacy nazwa Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
Regon 86159300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wawelska
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-922
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 8256376, 8258457
Zamawiajacy fax 022 8256376, 8254129
Zamawiajacy email s.hebda@gios.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.gios.gov.pl/bip/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.gios.gov.pl/bip/przetargi
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony http://www.gios.gov.pl/bip/przetargi
Nazwa nadana zamowieniu Usługi wsparcia i rozwoju systemu ERP
Numer referencyjny ZP/220-111/19/AO
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia i rozwoju systemu EGERIA ERP polegającym między innymi na: 1. Usuwanie wykrytych błędów w systemie zgodnie z określonym SLA. 2. Prawo do pobierania nowych wersji systemu uwzględniającym zmiany prawne oraz dokonywanie przez zamawiającemu po instalacyjnych zmian konfiguracyjnych w systemie. 4. Konsultacje w zakresie wiedzy merytorycznej oraz działania Systemu Egeria świadczone przez konsultantów serwisu wskazanym przedstawicielom zamawiającego. 5. Dodatkowe asysty na dowolne usługi wskazane przez zamawiającego związane z rozwojem systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 200216,60
Waluta calosc pln
Data rozpoczecia 2020-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje wymagania spełniania warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagania spełniania warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą że: a) jest autoryzowanym partnerem serwisowym producenta i oprogramowania spółki Comarch S.A. i ma prawo udzielone mu przez tegoż producenta do świadczenia usług dostosowawczych i asysty technicznej systemu Egeria ERP (posiada prawo do modyfikacji kodu źródłowego), w zakresie umożliwiającym mu realizację przedmiotu zamówienia oraz ponosi pełną odpowiedzialność z tego tytułu. Kopia dokumentu autoryzacji stanowić będzie załącznik do niniejszej umowy, a Wykonawca tym samym oświadcza, że realizując niniejszą umowę nie naruszy jakichkolwiek praw osób trzecich w tym autorskich praw majątkowych i niemajątkowych takich osób. b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na wsparciu i rozwoju systemu ERP lub tożsamą z przedmiotem zamówienia na łączona kwotę, co najmniej: 80 000.00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający na podstawie art. 26 ust 2f Pzp, wzywa Wykonawców do złożenia wraz z ofertą aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów zamówienia: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1.
Zakresie warunkow udzialu W związku z koniecznością zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania na podstawie art. 26 ust 2f Pzp, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia wraz z ofertą aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów zamówienia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 Pzp. ust. 5 pkt 1; 2) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności a także o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 4) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykaz usług ma potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI ust. 2 pkt 2 lit. b.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas usuwania błędów pozostałych (SLA)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas usuwania błędów pilnych (SLA)
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas usuwania błędów krytycznych (SLA)
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)