„Usługa dostarczenia, wdrożenia oraz utrzymania Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP (Enterprise Resource Planning) dla Poznańskich Inwestycji Miejskich sp. z o.o.”

Data publikacji 2019-12-03
Data zakończenia 2019-12-20 00:00:00
Instytucja Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630688-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczenia, wdrożenia oraz utrzymania Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP (Enterprise Resource Planning), dalej jako System, dla Poznańskich Inwestycji Miejskich sp. z o.o.
2. W skład zamówienia wchodzą:
• dostarczenie licencji nieograniczonej czasowo na korzystanie przez Zamawiającego z Systemu lub jego elementów dotyczących etapu 1 na co najmniej 80 stanowiskach, dla etapu 2 na 5 stanowiskach;
• przeprowadzenie instalacji, konfiguracji i uruchomienia na zasobach Zamawiającego wraz z konfiguracją środowiska roboczego i wersji testowej umożliwiającej równoczesne korzystanie z Systemu przez co najmniej 80 Użytkowników Systemu bez strat wydajności z responsywnym dostępem przeglądarkowym z wykorzystaniem bezpiecznego protokołu https;
• przeprowadzenie usługi wdrożenia z podziałem na dwa etapy:
1) ETAP1 - wdrożenie modułów niezbędnych do pracy dla 80 użytkowników w obszarze: Obieg dokumentów, Zarządzanie umowami, Praca sekretariatu, CRM, Przetargi, Planowanie
i realizacja, wraz z pełnym zamodelowaniem procesów Zamawiającego i wdrożeniem ich do Systemu;
2) ETAP2 - wdrożenie modułów niezbędnych do pracy dla 5 użytkowników w obszarze: Raportowanie i analizy, Planowanie i realizacja inwestycji, a także przeprowadzenie importu do Systemu danych będących w posiadaniu Zamawiającego z obszaru projektowego, rozliczeniowego i korespondencyjnego;
Funkcjonalności z etapu 2, w zakresie tworzenia i edycji, dostępne powinny być dla 5 użytkowników, natomiast w zakresie podglądu, wydruku i możliwości zadawania pytań do bazy danych dla wszystkich (80) użytkowników systemu.
• sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu Dokumentacji Systemu oraz interfejsu graficznego Systemu;
• wykonanie integracji Systemu z funkcjonującym u Zamawiającego systemem InsERT GT – min. W zakresie umożliwiającym import faktur do pakietu InsERTGT;
• przeprowadzenie szkolenia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz zapewnienie wsparcia przy wdrożeniu i testowaniu Systemu;
• świadczenie usługi gwarancji;
• świadczenie usługi wsparcia technicznego w fazie powdrożeniowej oraz w zakresie administrowania Systemem;
• wprowadzenie modyfikacji Systemu na życzenie Zamawiającego;
• utrzymanie licencji przez okres 36 miesięcy – dostarczanie od producenta aktualizacji systemu;
• przekazanie do depozytu kodów źródłowych tworzących System;
• [opcja] świadczenie dodatkowych usług w zakresie modyfikacji;
• [opcja] świadczenie usługi rozszerzenia Systemu o dodatkowe licencje użytkowników.
3. System ERP musi być zbudowany w technologii 3- warstwowej składającej się z interfejsu użytkownika (przeglądarka internetowa), serwera aplikacji oraz bazy danych.
4. System musi być jednym narzędziem, nawet jeśli integruje w sobie kilka Systemów - nie może być to odczuwalne dla użytkownika – tzn. powinien występować brak konieczności przełączania się między Systemami.
5. System musi posiadać możliwości integracji z oprogramowanie INSERT GT, Microsoft Dynamics i jednym dowolnym systemem zawierającym moduły finansowo- księgowe i kadrowo- płacowe.
6. System musi opierać się na rozwiązaniach bazodanowych Microsoft SQL.
7. Całość systemu musi być w języku polskim.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Opis przedmiotu zamówienia wg „Wspólnego słownika zamówień” (CPV):
• 48.00.00.00-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
• 48.51.70.00-5 Pakiety oprogramowania informatycznego,
• 72.00.00.00-8 Usługi informatyczne: konsultacje, opracowania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
• 80.51.10.00-9 Usługi szkolenia personelu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 216f8b7b-d865-42c8-952c-8de09bdf52e6
Biuletyn 630688-N-2019
Zamawiajacy nazwa Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
Regon 30268953900000
Zamawiajacy adres ulica Plac Wiosny Ludów
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-831
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618842010,
Zamawiajacy fax 618666004
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl,
Adres strony url www.pim.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pim.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o. adres: pl. Wiosny Ludów 2, 61-831 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu „Usługa dostarczenia, wdrożenia oraz utrzymania Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP (Enterprise Resource Planning) dla Poznańskich Inwestycji Miejskich sp. z o.o.”
Numer referencyjny PIM/11/19/ZP77/IV
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczenia, wdrożenia oraz utrzymania Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP (Enterprise Resource Planning), dalej jako System, dla Poznańskich Inwestycji Miejskich sp. z o.o. 2. W skład zamówienia wchodzą: • dostarczenie licencji nieograniczonej czasowo na korzystanie przez Zamawiającego z Systemu lub jego elementów dotyczących etapu 1 na co najmniej 80 stanowiskach, dla etapu 2 na 5 stanowiskach; • przeprowadzenie instalacji, konfiguracji i uruchomienia na zasobach Zamawiającego wraz z konfiguracją środowiska roboczego i wersji testowej umożliwiającej równoczesne korzystanie z Systemu przez co najmniej 80 Użytkowników Systemu bez strat wydajności z responsywnym dostępem przeglądarkowym z wykorzystaniem bezpiecznego protokołu https; • przeprowadzenie usługi wdrożenia z podziałem na dwa etapy: 1) ETAP1 - wdrożenie modułów niezbędnych do pracy dla 80 użytkowników w obszarze: Obieg dokumentów, Zarządzanie umowami, Praca sekretariatu, CRM, Przetargi, Planowanie i realizacja, wraz z pełnym zamodelowaniem procesów Zamawiającego i wdrożeniem ich do Systemu; 2) ETAP2 - wdrożenie modułów niezbędnych do pracy dla 5 użytkowników w obszarze: Raportowanie i analizy, Planowanie i realizacja inwestycji, a także przeprowadzenie importu do Systemu danych będących w posiadaniu Zamawiającego z obszaru projektowego, rozliczeniowego i korespondencyjnego; Funkcjonalności z etapu 2, w zakresie tworzenia i edycji, dostępne powinny być dla 5 użytkowników, natomiast w zakresie podglądu, wydruku i możliwości zadawania pytań do bazy danych dla wszystkich (80) użytkowników systemu. • sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu Dokumentacji Systemu oraz interfejsu graficznego Systemu; • wykonanie integracji Systemu z funkcjonującym u Zamawiającego systemem InsERT GT – min. W zakresie umożliwiającym import faktur do pakietu InsERTGT; • przeprowadzenie szkolenia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz zapewnienie wsparcia przy wdrożeniu i testowaniu Systemu; • świadczenie usługi gwarancji; • świadczenie usługi wsparcia technicznego w fazie powdrożeniowej oraz w zakresie administrowania Systemem; • wprowadzenie modyfikacji Systemu na życzenie Zamawiającego; • utrzymanie licencji przez okres 36 miesięcy – dostarczanie od producenta aktualizacji systemu; • przekazanie do depozytu kodów źródłowych tworzących System; • [opcja] świadczenie dodatkowych usług w zakresie modyfikacji; • [opcja] świadczenie usługi rozszerzenia Systemu o dodatkowe licencje użytkowników. 3. System ERP musi być zbudowany w technologii 3- warstwowej składającej się z interfejsu użytkownika (przeglądarka internetowa), serwera aplikacji oraz bazy danych. 4. System musi być jednym narzędziem, nawet jeśli integruje w sobie kilka Systemów - nie może być to odczuwalne dla użytkownika – tzn. powinien występować brak konieczności przełączania się między Systemami. 5. System musi posiadać możliwości integracji z oprogramowanie INSERT GT, Microsoft Dynamics i jednym dowolnym systemem zawierającym moduły finansowo- księgowe i kadrowo- płacowe. 6. System musi opierać się na rozwiązaniach bazodanowych Microsoft SQL. 7. Całość systemu musi być w języku polskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia wg „Wspólnego słownika zamówień” (CPV): • 48.00.00.00-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne • 48.51.70.00-5 Pakiety oprogramowania informatycznego, • 72.00.00.00-8 Usługi informatyczne: konsultacje, opracowania oprogramowania, internetowe i wsparcia, • 80.51.10.00-9 Usługi szkolenia personelu.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 360
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia 1. Termin wykonania dostawy Systemu — maksymalnie 360 dni roboczych od daty podpisania umowy, z zastrzeżeniem szczegółowych terminów zgodnych z wzorem Umowy. 2. Usługa gwarancji, asysty powdrożeniowej dla Systemu oraz administrowania Systemem — 36 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru Systemu.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow (1) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 wdrożenia oferowanego systemu informatycznego ERP zawierającego co najmniej moduły: OBIEG DOKUMENTÓW w tym WORK FLOW, CRM, MODUŁ LUB INTEGRACJA Z MODUŁEM FINANSOWO- KSIĘGOWYM, MODUŁ LUB INTEGRACJA Z MODUŁEM KADROWO- PŁACOWYM, o wartości co najmniej 150.000,00 zł. netto każdy, z liczbą użytkowników korzystających z każdego z wdrożonych systemów nie mniejszą niż 80 licencjonowanych użytkowników, 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje (rozpoczął i aktualnie realizuje) nieprzerwanie przez okres 24 miesięcy, co najmniej 3 świadczenia usługi serwisu (świadczenie usługi asysty technicznej i wsparcia dla systemu informatycznego ERP) w podmiotach z liczbą użytkowników nie mniejszą niż 80 licencjonowanych użytkowników. (2) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum sześcioma osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia i które brały udział (każda z osób) w realizacji (wdrożeniu) co najmniej 3 systemów informatycznych (w tym co najmniej jedno wdrożenie dotyczyło oferowanego Systemu), o wartości co najmniej 150.000,00 zł. netto każdy, których elementem było oprogramowanie ERP.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy; d) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykazu usług wykonanych / wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane i są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były / są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów — oświadczenie Wykonawcy — wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ; c) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane usługi i dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego we Wzorze Umowy oraz Opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia: - wypełniona Deklaracja - niezbędne wymagania oferowanego systemu – potwierdzenie, że oferowane usługi i dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego – zawarta w Pkt 3 Formularza oferty. UWAGA: Wykonawca, którego oferta będzie podlegała wyborowi jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do prezentacji wszystkich wymaganych funkcjonalności Systemu na wezwanie Zamawiającego, w ramach oceny oferty najkorzystniejszej, celem weryfikacji na funkcjonującym systemie przebiegu realizacji tych funkcjonalności - w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku braku (lub niezgodności z wymogami Zamawiającego) prezentacji wymaganych funkcjonalności oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z treścią SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.3 a-c) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 10.4 stosuje się. 3. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 10 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. Wykonawca składa wraz z formularzem oferty: Wykonawca składa w ramach oferty z załącznikami: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ (w tym wypełnione Tabele nr 1,2,3) wraz z wypełnionym Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty (z wypełnioną Tabelą Excel nr 4 - Arkusz funkcjonalności); 2) Dokumentację oferowanego Systemu w formie papierowej i elektronicznej w zakresie umożliwiającym zapoznanie się z opisem funkcjonalnym i technicznym oferowanego Systemu; 3) Oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ wraz z wypełnionym oświadczeniem dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.5.1 i 9.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór wg zał. Nr 7 do SIWZ). UWAGA: Weryfikacja dostępności oczekiwanych funkcjonalności (zaoferowanych i punktowanych w ramach kryteriów oceny ofert) w ramach oferowanego Systemu nastąpi w ramach procedury: • Wykonawca będzie zobowiązany do prezentacji wszystkich funkcjonalności Systemu oznaczonych słowem „TAK” w kolumnie „Standard” na wezwanie Zamawiającego, w ramach oceny oferty najkorzystniejszej, celem weryfikacji na funkcjonującym systemie przebiegu realizacji tych funkcjonalności - w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku braku prezentacji wymaganych funkcjonalności z kolumny Standard Zamawiający zmieni punktację i przyzna za tę funkcjonalność zero punktów. Prezentacja musi odbyć się w siedzibie Zamawiającego na funkcjonującej aplikacji z możliwością prowadzenia testów.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 15.000,00 pln
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z Wzorem umowy
IV 4 4 data 2019-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W sprawach nieuregulowanych SIWZ (i odpowiednio ogłoszeniem), bądź w sytuacji rozbieżności zapisów SIWZ (odpowiednio ogłoszenia) w stosunku do Ustawy, odpowiednie zastosowanie i nadrzędne znaczenie mają przepisy Ustawy.

Criterion

Kryteria jakość (J)
Znaczenie 35,00
  
Kryteria stawki cenowe za opcje C2 (S)
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena (C1)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)