GuidZP400 |
4f31311a-2e99-4851-a44e-06e6064a190b
|
Biuletyn |
631559-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Grodziski
|
Regon |
01326910800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grodzisk Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-825
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(22)7241833
|
Zamawiajacy fax |
+48(22)7243049
|
Zamawiajacy email |
zp@powiat-grodziski.pl
|
Adres strony url |
http://www.powiat-grodziski.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak pocztą na adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Kościuszki 30, kod 05-825 Grodzisk Mazowiecki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa oryginalnych tonerów, bębnów i tuszy w okresie od 01.01.2020 do 31.12.2020 roku dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego
|
Numer referencyjny |
ZP.272.1.12.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oryginalnych tonerów, bębnów i tuszy do drukarek, ploterów i kserokopiarek w okresie od 01.01.2020 roku do dnia 31.12.2020 roku.
Tusze, bębny i tonery nowe, oryginalne wyprodukowane przez producenta drukarki, plotera lub kserokopiarki. Zamawiający żąda dostarczenia tylko nowych, oryginalnych tuszy, bębnów i tonerów wyprodukowanych przez producenta drukarki ze względu na podpisane umowy dzierżawy sprzętu komputerowego jak również gwarancje na sprzęt komputerowy, do siedziby Starostwa w okresie jednego roku od dnia 01.01.2020 po telefonicznym, mailowym lub faksowym zgłoszeniu potrzeb.
Ilości podanych w tabelach tuszy i tonerów mogą ulegać zmianie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Podane orientacyjne ilości wynikają z zamówień z roku ubiegłego. Ceny jednostkowe zaproponowane w ofercie są stałe przez cały czas obowiązywania umowy. Ponadto co kwartał należy odebrać i zutylizować zużyte tonery z siedziby Starostwa na koszt dostawcy oraz wystawić kartę przekazania odpadów zgodną z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
1) Ilości tuszy, bębnów i tonerów podanych w Formularzu Cenowym (zał. Nr 5 do
SIWZ) może ulec zmianie w zależności od bieżącego zapotrzebowania zamawiają-
cego (na warunkach wskazanych w umowie). Podane w SIWZ ilości wynikają z
analizy zamówień z roku ubiegłego. Ceny jednostkowe zaproponowane w ofercie są
stałe przez cały okres obowiązywania umowy.
2) Dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego
na koszt Dostawcy. Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą, w tym w szczególności z transportem, załadunkiem i rozładunkiem oraz ubezpieczeniem przed-miotu dostawy. Koszty te muszą być ujęte w oferowanych cenach jednostkowych.
3) Zakres poszczególnych partii zamówienia ustalany będzie każdorazowo zleceniem w
zakresie asortymentowym jak w załączniku Nr 5 przesyłanym Dostawcy drogą
faksową, mailowa lub telefonicznie.
4) Dostawca realizował będzie zamówienia w terminie:
do …. dni roboczych od daty przekazania zlecenia ( maksymalny termin dostawy 3 dni
robocze).
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu zamówionych materiałów na koszt dostawcy
w przypadku stwierdzenia niezgodności z umową.
6) Dostawca zobowiązuje się dostarczyć wyłącznie materiały fabrycznie nowe spełniające
wymagane normy jakościowe obowiązujące w tym zakresie.
7) Dostawca zapewni ciągłą dostępność artykułów wymienionych w Formularzu cenowym
załączniku Nr 5 do SIWZ przez cały okres obowiązywania umowy.
8). Faktury muszą być wystawione za każde zamówienie oddzielnie.
9) Zamawiający ureguluje należność za dostawy w ciągu …… dni od daty otrzymania faktu-ry
10) Odbioru dostarczonych materiałów dokonywać będzie pracownik Zamawiającego,
wskazany w umowie. Odbiór zostanie potwierdzony podpisem złożonym na fakturze
Dostawcy.
11) Ilekroć Zamawiający wskazał w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik
Nr 5 do SIWZ) znak towarowy i/lub patent, i/lub pochodzenie to wskazaniu takiemu
towarzyszą nieodłącznie wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku zaoferowania artykułów równoważnych Oferent dołączy do oferty: oświadczenie, że oferowane materiały eksploatacyjne są:
- produkowane w oparciu o systemy zarządzania jakością ( ISO 9991) i normy środowiskowe ( ISO 14001),
- fabrycznie nowe,
- nieregenerowane,
- ich wydajność jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta
urządzenia,
- jakość wydruku jest co najmniej taka , jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta
urządzenia,
- nie ograniczają pełnej współpracy z programem urządzenia drukującego, monitorującym stan
zasobników i nie naruszają praw patentowych ani innej własności intelektualnej.
Do obowiązków Wykonawcy (zwanego dalej również Dostawcą) należeć będzie również odbiór zużytych tonerów, bębnów i pojemników na tusze na jego koszt jeden raz na kwartał w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Dostawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za usługę odbierania zużytych tonerów, bębnów i pojemników na tusze
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji
producenta wynosi …… lata od daty dostarczenia tonerów, bębnów i pojemników na tusze (od daty odbioru danej partii zamówienia).
Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 2 ustawy.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia dodatkowego i uzupełniającego do przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125120-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zdolność techniczna
Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ), potwierdzający, że zrealizował lub reali-uje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), co najmniej dwie dostawy polegającą na:
Wykonaniu i sukcesywnej dostawie oryginalnych tonerów, tuszy i bębnów o wartości dostawy nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto każda w ramach jednej umowy,
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
5. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykonanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 i ust. 5 pkt.
1.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową, o których mowa
w ust. 2.3 rozdział V.
7. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykony-waniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publiczne-go;
8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia al-bo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publiczne-go.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy,
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 5 lit. a.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII pkt. 5 lit. a niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je do-kumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
6) Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczą-ce podwykonawców, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
7)Pozostałe dokumenty, inne niż oświadczenia o których mowa wyżej, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje wy-konawca albo podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca- odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
8)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
9)Wszelkie druki, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są wzorami mającymi ułatwić Wykonawcy złożenie oferty. Dopuszcza się zastosowanie innych druków oświadczeń i wykazów pod warunkiem, że będą one zawierały wszystkie wymagane informacje.
10) Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
- zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 14.12. 2012 roku o odpadach, umoż-liwiających wykonanie przedmiotu umowy w zakresie odbioru zużytych tonerów, bębnów i tuszy ( w sposób gwarantujący zniszczenie ) odbieranych od Zamawiającego na podstawie karty przekazania odpadu. W przypadku gdy Dostawca korzysta z zasobów innego podmiotu posiadającego zezwolenia w zakresie przetwarzania odpadów – zobowiązany jest do posiadania zawartej umowy z tym podmiotem.
- Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, - wg. wzoru załącznik nr 7 oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,0 zł. ( pięć tysięcy zł).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych określonych w przepisie art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2019-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|