GuidZP400 |
88792d22-20da-4466-bfef-edd11d4bab83
|
Biuletyn |
631470-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uczelnia Państwowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu
|
Regon |
60044114000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pereca
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zamość
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
084 6383555, 6383444,
|
Zamawiajacy fax |
846 383 500
|
Zamawiajacy email |
rektorat@upz.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.upz.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zintegrowany program poprawy jakości zarządzania uczelnią wyższą oraz wzmocnienie kompetencji i usług ukierunkowanych na poprawę aktywności zawodowej studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu, wdrażany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Państwowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.upz.edu.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ROZBUDOWA INFORMATYCZNEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA UCZELNIĄ
|
Numer referencyjny |
AI 261-05/MF/19
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa informatycznego systemu zarzadzania Uczelnią wraz przeprowadzeniem szkoleń oraz zapewnieniem opieki powdrożeniowej w związku z realizacją projektu „Zintegrowany program poprawy jakości zarządzania uczelnią wyższą oraz wzmocnienie kompetencji i usług ukierunkowanych na poprawę aktywności zawodowej studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu”, wdrażanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ .
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę osób wykonujących czynności administracyjno – biurowe (art. 29 ust.3a ustawy Pzp). Zasady weryfikacji spełniania ww. wymagania, do którego Zamawiający posiada uprawnienie określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Szczególne obowiązki Wykonawcy, dotyczące zachowania poufności i ochrony danych osobowych:
-Wykonawca oraz osoby, którymi się posługuje przy wykonaniu umowy mają obowiązek zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego i jego działalności pozyskanych w związku z wykonywaniem usługi albo przy okazji jej wykonywania. Za naruszenie obowiązku zachowania poufności przez Wykonawcę albo osoby którymi się posługuje przy wykonaniu umowy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność określoną w umowie. Naruszenie obowiązku poufności może polegać w szczególności na niezachowaniu zasady dyskrecji poprzez przekazywanie na zewnątrz informacji nie stanowiących informacji publicznej, przeglądaniu dokumentów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach.
-Ponieważ wykonanie przedmiotu zamówienia wymaga przekazania Wykonawcy i przetwarzania przez niego danych osobowych, z Wykonawcą zostanie zawarta umowa powierzenia przetwarzania danych według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy.
-Jeżeli Wykonawca nie podpisze umowy o powierzeniu przetwarzania danych, będzie to uznane za równoznaczne z uchyleniem się przez Wykonawcę od zawarcia Umowy (zał. nr 2 SIWZ), ze wszelkimi tego konsekwencjami (w szczególności zatrzymaniem przez Zamawiającego wniesionego wadium).
-Klauzula informacyjna RODO została zawarta w Rozdziale XXIII SIWZ.
5.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r. poz. 1843) zwanej dalej „ustawą Pzp” oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
6.Wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
7.Użyte w niniejszym ogłoszeniu terminy mają następujące znaczenie:
a) „ustawa Pzp” – ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r. poz. 1843),
a) „SIWZ” – niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia,
b) „BZP” – Biuletyn Zamówień Publicznych,
c) „zamówienie” – zamówienie publiczne, którego przedmiot został opisany w Rozdziale II niniejszej SIWZ,
d) „postępowanie” – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ,
e) „Zamawiający” – Uczelnia Państwowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia (§ 3 ust. 1 projektu umowy): nie dłuższy niż 42 dni kalendarzowych
Szczegółowe wymagania w zakresie terminów realizacji zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert (20%)
Zasady oceny kryterium „Termin realizacji”
-ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego „Formularza oferty” i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy;
-termin realizacji liczony jest w dniach kalendarzowych;
Wykonawca może podać wyłącznie pełne dni kalendarzowe;
-maksymalny termin realizacji wymagany przez Zamawiającego wynosi:
nie dłuższy niż 42 dni
-W razie braku podania terminu realizacji w „Formularzu oferty” , podania w ofercie sprzecznych ze sobą terminów realizacji, podania w „Formularzu oferty” dłuższego terminu niż maksymalny termin realizacji, lub wskazanie terminu będzie niejednoznaczne (np. podany w przedziale),
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zadeklarował maksymalny termin realizacji zamówienia i poprawi omyłkę na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp.
-liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium „Termin realizacji” zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XVII pkt 2 lit. b) SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) usługi o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy 00/100 zł) każda, polegające na wdrożeniu systemu klasy ERP, przy czym co najmniej jedna z tych usług (wdrożeń) musi dotyczyć uczelni wyższej (akademickiej) i mającej w tej dacie co najmniej 500 (pięciuset) studentów oraz załączy dowody określające czy usługi te zostały wykonane, lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie. W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane, ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie na podstawie art. 26 ust.2 ustawy Pzp, Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie na podstawie art.26 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5dni terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, potwierdzających spełnianie warunków udziału dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wykaz według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokumenty wymienione w Rozdziale VII SIWZ.
2. W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej BIP Zamawiającego (zakładka Zamówienia publiczne – 2019) informacji o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informacje o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.
3. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów
5. Dokumenty dotyczące innych podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca
a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziele VII pkt 1. lit. a i b.
b) Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; propozycja wzoru zobowiązania została określona w załączniku nr 7 do SIWZ.
c) Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
-zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
-zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
-czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą
d) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożył w odniesieniu do tych podmiotów, dokumenty określone w Rozdziale VII pkt 3, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art.26 ust. 2 ustawy Pzp.
6. Dokumenty dotyczące podwykonawcy
Dokumenty dotyczące podwykonawcy Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 lit. a SIWZ. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał brak istnienia podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wobec podwykonawców, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia.
Wykonawcy będzie zobowiązany do złożenia dokumentów, określonych w rozdziale VII pkt 3 SIWZ, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp (w odniesieniu do każdego Podwykonawcy),
7. Dokumenty, które składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie
a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie –każdy z nich:
-składa wraz z ofertą oświadczenie z Rozdziałem VII pkt 1 lit a i b SIWZ.
Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia,
-składa oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 2 SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej –w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,
-będzie zobowiązany do złożenia dokumentów, określonych w Rozdziale VII pkt 3 SIWZ, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp (w odniesieniu do każdego z tych Wykonawców),
-będzie zobowiązany do złożenia dokumentów dotyczących tego Wykonawcy, określonych w rozdziale VII pkt 4. SIWZ, na wezwanie Zamawiającego dokonane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, w takim zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców, wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale V pkt 1 SIWZ.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie dołączają do oferty pełnomocnictwo wskazujące, czy pełnomocnik uprawniony jest do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z pełnomocnikiem tym będzie prowadzona wszelka korespondencja wiążąca dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Dokumenty, o których mowa w pkt 3, w odniesieniu do podmiotów zagranicznych
a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII pkt 3. SIWZ:
-Rozdział VII pkt 3 lit. a - b) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
d) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.)
3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank PEKAO SA II Oddział w Zamościu 90 1240 2005 1111 0010 4300 7595, w opisie przelewu należy wpisać: „wadium”, znak sprawy - AI 261-05/MF/19 .
6. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, o których mowa w pkt 2. lit. b-e, oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot bez naruszenia integralności całej oferty. Koperta powinna być oznaczona napisem „Wadium” oraz powinna wskazywać nazwę postępowania lub znak sprawy. Dokument ten należy złożyć w terminie i miejscu określonym w rozdziale XIV pkt 1 SIWZ (Uczelni Państwowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu, ul. Pereca 2, 22-400 Zamość – w sekretariacie - pokój nr 124).
7. Zaleca się także dołączenie (wpięcie) do oferty kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
8. Uwaga: dokument gwarancji, poręczeń winien zawierać wyszczególnione warunki zapłaty kwoty wadium Zamawiającemu (utraty wadium przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego), tj. gdy:
Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zostać złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oznacza to, że skuteczne wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji wymaga złożenia dokumentu sporządzonego w postaci elektronicznej (np. zaopatrzonego w kwalifikowany podpis elektroniczny pracownika instytucji udzielającej poręczenia lub gwarancji, upoważnionego do sporządzenia i wydania dokumentu) zapewniającej spełnienie wymogu złożenia dokumentu w oryginale, chyba, że złożenie kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie ogranicza Zamawiającemu możliwości zatrzymania Wadium, a w przypadku wpłaty pieniężnej – kopii dowodu wykonanej operacji.
10. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:
1) zachowanie istniejących postanowień Umowy będzie niemożliwe wskutek decyzji lub innych rozstrzygnięć organów administracji, zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra. Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa.
2) w wypadku zaistnienia okoliczności Siły Wyższej konieczne jest dostosowanie sposobu wykonania Umowy do zmienionych okoliczności;
3) nastąpi lub zajdzie potrzeba dokonania zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego lub Wykonawcy w trakcie wykonywania Umowy;
4) aktualizacji rozwiązań przyjętych w trakcie realizacji przedmiotowej umowy lub wykorzystywanych narzędzi na podstawie wymagań SIWZ z uwagi na postęp technologiczny lub uzasadnione względy techniczne lub funkcjonalne. W przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji oprogramowania lub innych produktów (w tym także wchodzących w skład infrastruktury technicznej), Zamawiający dopuszcza zmianę wersji oprogramowania lub produktu pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ.
5) konieczności dostarczenia innych niż określone w Umowie, Produktów, spowodowanej zakończeniem produkcji określonych w Umowie Produktów lub wycofaniem ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP,
6) zmiany osób określonych w Umowie wyznaczonych przez strony do realizacji zamówienia,
7) zmian powszechnie obowiązujących standardów, uzasadnionej przyczynami technicznymi konieczności zmiany sposobu wykonania części Umowy. Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami.
8) zakończenia wytwarzania oprogramowania lub innego Produktu objętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ;
9) uzasadnionej przyczynami technicznymi, w szczególności ujawnionymi na etapie prac analitycznych i projektowych, konieczności zmiany zakresu przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli zmiana ta skutkować będzie zoptymalizowaniem przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w powyższym zakresie poprzez modyfikację wymagań Zamawiającego lub zmianę sposobu ich realizacji;
10) wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac (audyt zewnętrzny). Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji Umowy oraz przewiduje możliwość zwiększenia Wynagrodzenia pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że w celu uwzględnienia powyżej opisanych uwarunkowań leżących po stronie Zamawiającego musi ponieść koszty, których zawarcie w cenie oferty nie było możliwe w dniu jej składania. Zmiana wysokości Wynagrodzenia dopuszczalna jest w oparciu o niniejsze postanowienie wyłącznie do wysokości niezbędnej do pokrycia kosztów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym;
11) powstałej po zawarciu Umowy sytuacji braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian polegających na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy, co nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy w sytuacjach określonych Umową lub obowiązującymi regulacjami prawa;
12) Wydłużenie okresu realizacji Umowy w stosunku do wskazanego w Umowie, w okolicznościach zaistnienia nieprzewidywalnych okoliczności, w szczególności przedłużania się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, które uniemożliwią lub znacznie utrudnią wykonanie Przedmiotu Umowy w całości w terminie wskazanym w Umowie, o czas trwania takich przeszkód.
13) Wydłużenie okresu Opieki powdrożeniowej o kolejne 12 miesięcy w przypadku niewyczerpania godzin przyznanych na Opiekę powdrożeniową;
14) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.,
15) zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować,
16) zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować,
17) Wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego;
2. Umowa może także podlegać zmianom w zakresie zgodnym z przepisem art. 144 i następnych ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zgodnie z art. 145 Prawa zamówień publicznych, w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej części umowy.
4. Wszystkie przypadki zmiany umowy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium:
Cena oferty 60 %, Termin realizacji 20%, Dodatkowe godziny powdrożeniowe 20%
2. Opis sposobu oceny oferty:
a) Cena oferty (C)
Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację zamówienia, podana w „Formularzu oferty”.
Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w Rozdziale XVII ust. 2 lit. a)
b) Termin realizacji (T):
Zasady oceny kryterium „Termin realizacji”
-ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego „Formularza oferty” i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy;
-termin realizacji liczony jest w dniach kalendarzowych;
Wykonawca może podać wyłącznie pełne dni kalendarzowe;
-maksymalny termin realizacji wymagany przez Zamawiającego wynosi:
nie dłuższy niż 42 dni
-W razie braku podania terminu realizacji w „Formularzu oferty” , podania w ofercie sprzecznych ze sobą terminów realizacji, podania w „Formularzu oferty” dłuższego terminu niż maksymalny termin realizacji, lub wskazanie terminu będzie niejednoznaczne (np. podany w przedziale),
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zadeklarował maksymalny termin realizacji zamówienia i poprawi omyłkę na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp.
-liczba punktów, jaką można uzyskać w kryterium „Termin realizacji” zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w Rozdziale XVII ust. 2 lit. b)
c) Dodatkowe godziny powdrożeniowe (G)
Zasady oceny kryterium „Dodatkowe godziny powdrożeniowe”
-ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego „Formularza oferty” i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy;
- ramach tego kryterium oceniane będzie zaoferowanie przez Wykonawcę zwiększenie liczby godzin powdrożeniowych, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia, tj. 600 godzin;
-Wykonawca może podać wyłącznie pełne godziny;
-Wykonawca, który zaoferuje zwiększenie liczby godzin powdrożeniowych, otrzyma odpowiednio:
-oferta o ilości dodatkowych godzin powdrożeniowych równej 50 godz. do 99 godz. otrzyma 10 pkt;
-oferta o ilości dodatkowych godzin powdrożeniowych równej 100 godz. do 149 godz. otrzyma 15 pkt;
-oferta o ilości dodatkowych godzin powdrożeniowych równej 150 godz. i więcej otrzyma 20 pkt;
-W razie braku podania ilości dodatkowych godzin powdrożeniowych, wpisania „0”, podania mniejszej ilości dodatkowych godzin powdrożeniowych niż 50 godzin w „Formularzu oferty”, Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zaoferował dodatkowych godzin powdrożeniowych i przyzna w tym kryterium 0 punktów;
-W razie podania w „Formularzu oferty” sprzecznych ze sobą ilości dodatkowych godzin powdrożeniowych, lub wskazanie ilości będzie niejednoznaczne (np. podany w przedziale),
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował 50 godzin dodatkowych godzin powdrożeniowych i poprawi omyłkę na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, wskazując 50 godzin.
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%=1 pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.
4. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów, tj. suma punktów przyznanych w kryterium „Cena oferty”, „Dodatkowe godziny powdrożeniowe” i „Termin realizacji”. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą ilość punktów (stanowiącą sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów, tj. „cena oferty” , „termin realizacji” i „okres gwarancji”).
6. Przyznawanie ilości punktów poszczególnych ofertom odbywa się będzie wg następującego wzoru:
Oferta najkorzystniejsza = C + T + G
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych w kryterium Cena oferty;
T – liczba punktów przyznanych w kryterium Termin realizacji;
G – liczba punktów przyznanych w kryterium Dodatkowe godziny powdrożeniowe.
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZACA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uczelnia Państwowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu (adres: Pereca 2, 22-400 Zamość, e-mail: rektorat@upz.edu.pl);
b) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Uczelnia Państwowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu, ul. Pereca 2, 22-400 Zamość, pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@upz.edu.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ROD w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym jako jednostce sektora finansów publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres wskazany w umowie o dofinansowanie projektu, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
a) nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Urząd Zamówień Publicznych przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
|