GuidZP400 |
23c4f7be-c954-4046-ad6f-b95d5bb0e997
|
Biuletyn |
631297-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny
|
Regon |
47307330800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-419
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
422 725 937,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
biurozp@umed.lodz.pl,
|
Adres strony url |
www.umed.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Nowe czasy, nowe kompetencje – unikatowy program kształcenia podyplomowego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi dla pielęgniarek i położnych w odpowiedzi na potrzeby epidemiologiczno-demograficzne POWR.05.04.00-00-0012/15 dofinansowanego z Funduszy Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.umed.pl/ZP/zamówienia_publiczne/SitePages/lista.aspx
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.umed.pl/ZP/zamówienia_publiczne/SitePages/lista.aspx
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
90-419 Łódź, al. Kościuszki 4, Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa nowych podręczników na potrzeby kursu specjalistycznego: Ordynowanie leków i wypisywanie recept dla pielęgniarek i położnych w ramach projektu „Nowe czasy, nowe kompetencje – unikatowy program kształcenia podyplomowego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi dla pielęgniarek i położnych w odpowiedzi na potrzeby epidemiologiczno-demograficzne”
|
Numer referencyjny |
ZP/113/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1 Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa nowych podręczników na potrzeby kursu specjalistycznego: Ordynowanie leków i wypisywanie recept dla pielęgniarek i położnych w ramach Projektu „Nowe czasy, nowe kompetencje – unikatowy program kształcenia podyplomowego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi dla pielęgniarek i położnych
w odpowiedzi na potrzeby epidemiologiczno-demograficzne POWR.05.04.00-00-0012/15 dofinansowanego z Funduszy Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”.
3.2 Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz Asortymentowo-Cenowy.
3.3 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktu równoważnego w stosunku do zaproponowanych przez Zamawiającego pozycji wymienionych w Załączniku Nr 2 do SIWZ, z zastrzeżeniem, iż zawarta w produkcie równoważnym treść gwarantuje osiągnięcie rezultatu ostatecznego założonego w przedmiotowym Projekcie, a także nie będzie sprzeczna z jego założeniami i nie zakłóci jego realizacji oraz zostanie zaakceptowana przez prowadzących zajęcia w ramach projektu.
3.4 W przypadku zaoferowania książki (podręcznika) równoważnego Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć szczegółowe streszczenie książki (podręcznika), tak aby Zamawiający mógł sprawdzić zgodność jego treści z treścią żądaną przez Zamawiającego.
3.5 Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, ze oferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
3.6 Prawo opcji
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji;
b) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
c) Realizacja zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać;
d) Rozliczenie za objęte zakresem prawa opcji ilości nastąpi na podstawie cen określonych w Ofercie – ceny jednostkowe zamówienia podstawowego muszą być tożsame z cenami jednostkowymi zamówienia dotyczącego prawa opcji.
|
Cpv glowny przedmiot |
22111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia podstawowego w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy.
W przypadku zamówień objętych prawem opcji, Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia cząstkowego, nie później jednak niż do 30.11.2020 r.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Pzp;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
7.1. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy:
1) W przypadku zaoferowania książki (podręcznika) równoważnego Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć szczegółowe streszczenie książki (podręcznika), tak aby Zamawiający mógł sprawdzić zgodność jego treści z treścią żądaną przez Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
6.2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 12.1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wypełniony i podpisany Formularz Asortymentowo-Cenowy wg załącznika nr 2 do SIWZ.
3) Oświadczenia wymienione w ust. 8.1 – 8.3. SIWZ wg załącznika nr 3 do SIWZ.
4) Pełnomocnictwo - jeśli występuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
12.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 6.1 pkt 1-2 SIWZ składa każdy z nich.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa może ulec zmianie w szczególności w zakresie zapisów obejmujących: termin realizacji przedmiotu zamówienia, sposób zapłaty wynagrodzenia, przedmiotu umowy, zasad wynagradzania, wysokości wynagrodzenia, sposobu odbioru towaru.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 dopuszczalne są w szczególności w przypadku:
a. działania siły wyższej (za siłę wyższą nie uznaje się np. warunków atmosferycznych adekwatnych do strefy klimatycznej miejsca inwestycji, strajków, zmiany cen surowców i materiałów itp.);
b. zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia;
c. konieczności realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących;
d. utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części,
a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia;
e. zmiana ustawowej stawki podatku VAT,
f. w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania / zaprzestania druku opisanego towaru. W jego miejsce Wykonawca po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dostarczy towar spełniający wymagania co najmniej takie jak określone w SIWZ stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej umowy. Zachowana w tym zakresie pozostaje cena towaru określona w ofercie złożonej na pierwotny egzemplarz.
3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
4. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
|
IV 4 4 data |
2019-12-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
3.6 Prawo opcji
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji;
b) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
c) Realizacja zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać;
d) Rozliczenie za objęte zakresem prawa opcji ilości nastąpi na podstawie cen określonych w Ofercie – ceny jednostkowe zamówienia podstawowego muszą być tożsame z cenami jednostkowymi zamówienia dotyczącego prawa opcji.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
4.1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia podstawowego w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy.
4.2. W przypadku zamówień objętych prawem opcji, Zamawiający wymaga realizacji zamówienia
w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia cząstkowego, nie później jednak niż do 30.11.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Książka o proponowanym tytule - Ordynowanie leków i wypisywanie recep - autor: Iwona Dominiak Aleksandra Gaworska-Krzemińska, Dorota Kilańska lub równoważna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
4.1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia podstawowego w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy.
4.2. W przypadku zamówień objętych prawem opcji, Zamawiający wymaga realizacji zamówienia
w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia cząstkowego, nie później jednak niż do 30.11.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Książka o proponowanym tytule - Diagnozy i interwencje pielęgniarskie. Podręcznik dla studiów medycznych. Autor: Maria Kózka, Lucyna Płaszewska-Żywko lub równoważna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
4.1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia podstawowego w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy.
4.2. W przypadku zamówień objętych prawem opcji, Zamawiający wymaga realizacji zamówienia
w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia cząstkowego, nie później jednak niż do 30.11.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Książka o proponowanym tytule - Farmakologia dla zawodów pielęgniarskich. Autor: Schmid B., Strub P., Studer A lub równoważna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
4.1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia podstawowego w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy.
4.2. W przypadku zamówień objętych prawem opcji, Zamawiający wymaga realizacji zamówienia
w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia cząstkowego, nie później jednak niż do 30.11.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Książka o proponowanym tytule - Ordynacja i farmakoterapia w praktyce pielęgniarki i położnej. Autor: Ewa Hryniewiecka, Ilona Joniec- Maciejak lub równoważna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
4.1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia podstawowego w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy.
4.2. W przypadku zamówień objętych prawem opcji, Zamawiający wymaga realizacji zamówienia
w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia cząstkowego, nie później jednak niż do 30.11.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Ksiązka o proponowanym tytule - Pielęgniarstwo onkologiczne. Autor: Anna Koper lub równoważna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
4.1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia podstawowego w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy.
4.2. W przypadku zamówień objętych prawem opcji, Zamawiający wymaga realizacji zamówienia
w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia cząstkowego, nie później jednak niż do 30.11.2020 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Książka o proponowanym tytule - Standardy i procedury w pielęgniarstwie onkologicznym. Autor: B. Ślusarska, M.Łuczyk lub równoważna
|
| |