Dostawa nowych podręczników na potrzeby kursu specjalistycznego: Ordynowanie leków i wypisywanie recept dla pielęgniarek i położnych w ramach projektu „Nowe czasy, nowe kompetencje – unikatowy program kształcenia podyplomowego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi dla pielęgniarek i położnych w odpowiedzi na potrzeby epidemiologiczno-demograficzne”

Data publikacji 2019-12-03
Data zakończenia 2019-12-12 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Podręczniki szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631297-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221110001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa nowych podręczników na potrzeby kursu specjalistycznego: Ordynowanie leków i wypisywanie recept dla pielęgniarek i położnych w ramach Projektu „Nowe czasy, nowe kompetencje – unikatowy program kształcenia podyplomowego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi dla pielęgniarek i położnych
w odpowiedzi na potrzeby epidemiologiczno-demograficzne POWR.05.04.00-00-0012/15 dofinansowanego z Funduszy Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”.

3.2 Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz Asortymentowo-Cenowy.

3.3 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktu równoważnego w stosunku do zaproponowanych przez Zamawiającego pozycji wymienionych w Załączniku Nr 2 do SIWZ, z zastrzeżeniem, iż zawarta w produkcie równoważnym treść gwarantuje osiągnięcie rezultatu ostatecznego założonego w przedmiotowym Projekcie, a także nie będzie sprzeczna z jego założeniami i nie zakłóci jego realizacji oraz zostanie zaakceptowana przez prowadzących zajęcia w ramach projektu.

3.4 W przypadku zaoferowania książki (podręcznika) równoważnego Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć szczegółowe streszczenie książki (podręcznika), tak aby Zamawiający mógł sprawdzić zgodność jego treści z treścią żądaną przez Zamawiającego.

3.5 Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, ze oferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.

3.6 Prawo opcji
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji;
b) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
c) Realizacja zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać;
d) Rozliczenie za objęte zakresem prawa opcji ilości nastąpi na podstawie cen określonych w Ofercie – ceny jednostkowe zamówienia podstawowego muszą być tożsame z cenami jednostkowymi zamówienia dotyczącego prawa opcji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 23c4f7be-c954-4046-ad6f-b95d5bb0e997
Biuletyn 631297-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny
Regon 47307330800000
Zamawiajacy adres ulica al. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-419
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 422 725 937,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email biurozp@umed.lodz.pl,
Adres strony url www.umed.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Nowe czasy, nowe kompetencje – unikatowy program kształcenia podyplomowego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi dla pielęgniarek i położnych w odpowiedzi na potrzeby epidemiologiczno-demograficzne POWR.05.04.00-00-0012/15 dofinansowanego z Funduszy Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.umed.pl/ZP/zamówienia_publiczne/SitePages/lista.aspx
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.umed.pl/ZP/zamówienia_publiczne/SitePages/lista.aspx
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 90-419 Łódź, al. Kościuszki 4, Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa nowych podręczników na potrzeby kursu specjalistycznego: Ordynowanie leków i wypisywanie recept dla pielęgniarek i położnych w ramach projektu „Nowe czasy, nowe kompetencje – unikatowy program kształcenia podyplomowego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi dla pielęgniarek i położnych w odpowiedzi na potrzeby epidemiologiczno-demograficzne”
Numer referencyjny ZP/113/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa nowych podręczników na potrzeby kursu specjalistycznego: Ordynowanie leków i wypisywanie recept dla pielęgniarek i położnych w ramach Projektu „Nowe czasy, nowe kompetencje – unikatowy program kształcenia podyplomowego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi dla pielęgniarek i położnych w odpowiedzi na potrzeby epidemiologiczno-demograficzne POWR.05.04.00-00-0012/15 dofinansowanego z Funduszy Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”. 3.2 Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz Asortymentowo-Cenowy. 3.3 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę produktu równoważnego w stosunku do zaproponowanych przez Zamawiającego pozycji wymienionych w Załączniku Nr 2 do SIWZ, z zastrzeżeniem, iż zawarta w produkcie równoważnym treść gwarantuje osiągnięcie rezultatu ostatecznego założonego w przedmiotowym Projekcie, a także nie będzie sprzeczna z jego założeniami i nie zakłóci jego realizacji oraz zostanie zaakceptowana przez prowadzących zajęcia w ramach projektu. 3.4 W przypadku zaoferowania książki (podręcznika) równoważnego Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć szczegółowe streszczenie książki (podręcznika), tak aby Zamawiający mógł sprawdzić zgodność jego treści z treścią żądaną przez Zamawiającego. 3.5 Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, ze oferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 3.6 Prawo opcji a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji; b) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; c) Realizacja zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać; d) Rozliczenie za objęte zakresem prawa opcji ilości nastąpi na podstawie cen określonych w Ofercie – ceny jednostkowe zamówienia podstawowego muszą być tożsame z cenami jednostkowymi zamówienia dotyczącego prawa opcji.
Cpv glowny przedmiot 22111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga realizacji zamówienia podstawowego w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy. W przypadku zamówień objętych prawem opcji, Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia cząstkowego, nie później jednak niż do 30.11.2020 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Pzp;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 7.1. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy: 1) W przypadku zaoferowania książki (podręcznika) równoważnego Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć szczegółowe streszczenie książki (podręcznika), tak aby Zamawiający mógł sprawdzić zgodność jego treści z treścią żądaną przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 6.2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 12.1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany Formularz Asortymentowo-Cenowy wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenia wymienione w ust. 8.1 – 8.3. SIWZ wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo - jeśli występuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 12.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 6.1 pkt 1-2 SIWZ składa każdy z nich.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa może ulec zmianie w szczególności w zakresie zapisów obejmujących: termin realizacji przedmiotu zamówienia, sposób zapłaty wynagrodzenia, przedmiotu umowy, zasad wynagradzania, wysokości wynagrodzenia, sposobu odbioru towaru. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 dopuszczalne są w szczególności w przypadku: a. działania siły wyższej (za siłę wyższą nie uznaje się np. warunków atmosferycznych adekwatnych do strefy klimatycznej miejsca inwestycji, strajków, zmiany cen surowców i materiałów itp.); b. zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; c. konieczności realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących; d. utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku przesunięcia źródeł finansowania zamówienia; e. zmiana ustawowej stawki podatku VAT, f. w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania / zaprzestania druku opisanego towaru. W jego miejsce Wykonawca po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dostarczy towar spełniający wymagania co najmniej takie jak określone w SIWZ stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej umowy. Zachowana w tym zakresie pozostaje cena towaru określona w ofercie złożonej na pierwotny egzemplarz. 3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 2 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 4. Ewentualna zmiana umowy nastąpi z uwzględnieniem wpływu, jaki wywiera wystąpienie okoliczności uzasadniającej modyfikację na dotychczasowy kształt zobowiązania umownego.
IV 4 4 data 2019-12-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 3.6 Prawo opcji a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji; b) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; c) Realizacja zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać; d) Rozliczenie za objęte zakresem prawa opcji ilości nastąpi na podstawie cen określonych w Ofercie – ceny jednostkowe zamówienia podstawowego muszą być tożsame z cenami jednostkowymi zamówienia dotyczącego prawa opcji.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 4.1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia podstawowego w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy. 4.2. W przypadku zamówień objętych prawem opcji, Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia cząstkowego, nie później jednak niż do 30.11.2020 r.
Zalacznik krotki opis Książka o proponowanym tytule - Ordynowanie leków i wypisywanie recep - autor: Iwona Dominiak Aleksandra Gaworska-Krzemińska, Dorota Kilańska lub równoważna
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 4.1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia podstawowego w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy. 4.2. W przypadku zamówień objętych prawem opcji, Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia cząstkowego, nie później jednak niż do 30.11.2020 r.
Zalacznik krotki opis Książka o proponowanym tytule - Diagnozy i interwencje pielęgniarskie. Podręcznik dla studiów medycznych. Autor: Maria Kózka, Lucyna Płaszewska-Żywko lub równoważna
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 4.1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia podstawowego w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy. 4.2. W przypadku zamówień objętych prawem opcji, Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia cząstkowego, nie później jednak niż do 30.11.2020 r.
Zalacznik krotki opis Książka o proponowanym tytule - Farmakologia dla zawodów pielęgniarskich. Autor: Schmid B., Strub P., Studer A lub równoważna
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 4.1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia podstawowego w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy. 4.2. W przypadku zamówień objętych prawem opcji, Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia cząstkowego, nie później jednak niż do 30.11.2020 r.
Zalacznik krotki opis Książka o proponowanym tytule - Ordynacja i farmakoterapia w praktyce pielęgniarki i położnej. Autor: Ewa Hryniewiecka, Ilona Joniec- Maciejak lub równoważna
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 4.1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia podstawowego w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy. 4.2. W przypadku zamówień objętych prawem opcji, Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia cząstkowego, nie później jednak niż do 30.11.2020 r.
Zalacznik krotki opis Ksiązka o proponowanym tytule - Pielęgniarstwo onkologiczne. Autor: Anna Koper lub równoważna
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 4.1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia podstawowego w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy. 4.2. W przypadku zamówień objętych prawem opcji, Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia cząstkowego, nie później jednak niż do 30.11.2020 r.
Zalacznik krotki opis Książka o proponowanym tytule - Standardy i procedury w pielęgniarstwie onkologicznym. Autor: B. Ślusarska, M.Łuczyk lub równoważna
  

Criterion

Kryteria Rok wydania
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Informacja czy oferowany podrecznik jest akademicki
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Informacja o recenzji naukowej
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)